Olen jo jonkin aikaa etsinyt yhtä lempi sarjaani DVD:nä, suomalaisilla subeilla omaan hyllyyni, mutten löydä niin mistään kyseistä sarjaa. Puhun FAB 5 (Sillä silmällä -ohjelmasta, jenkkiversiosta.) Jenkeistä kyllä löytyy, mutta ilman subeja. Itse ymmärrän hyvin englantia, mutta eräs lähäiseni jonka takia olen ostamassa sarjaa ei hallitse kieltä. Älkää käskekö minua sanomaan hänelle että opettelisi perusasioita pidemmälle kieltä, ei tule mitään, sanottu on jo: joten jos joku tietää mistä voisin löytää kyseisen sarjan tällä ehdolla, niin olisin mitä onnellisin jos jakaisit sen kanssani. Kiitos jo etukäteen! :)
Viisikko omaan hyllyyn!
4
110
Vastaukset
- Viisikkofani
Kyseinen sarja löytyy kirjastoista ja ehdottaisin, että kysyt sieltä, että mistä he ovat sen hankkineet. Toiminut minulla.
- Tahtoo, tahtoo!
Ei ainakaan Tampereelta tai Pirkanmaalta, mistä itse lainasit?
- 16+17
Siltäpä näyttää, että dvd:t olisivat aina ilman tekstityksiä - ainakin tämän sivun dvd-raporttien mukaan
http://www.dvdtalk.com/reviews/list.php?orderBy=Date&reviewType=All&searchText=queer eye
Tässä ei ilmeisesti kaikki queer eye... fab five dvd:t ole, mutta huonolta näyttää tekstityksen suhteen... - Taahtoo, tahtoo!
No voi harmi! Olen kysellyt joka paikasta ja kukaan ei tiedä mistä sen voisi ostaa.. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43703SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933609Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283350Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713322Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311516
- 321471
- 911393
- 151323