Rikkaille kaikki heti

heti heti

Kataisen rikkaille kaikki heti - politiikka ei tunnu saavan koko kansan kannatusta. Syy lienee se että maassa on lähes miljoona todella köyhää.

Ei taida Katainen olla oikea mies ratkaisemaan ongelmaa koska hän on osa sitä ongelmaa ja sen arkkitehti.

Nyt kaivataan valtiomiesmäistä otetta jotta Suomi pääsee kehityksen uralle takaisin.

31

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katainen.

pihalle ja välittömästi

• Kaikki vääryys on syntiä mistä seuraa helvetti.. Jos ei ihminen uskoo mm. että Jeesus voi muuttaa pahantekijä kun pahantekijä...

• Jesse on kuollu.

Jenne on kuollut tuhansia vuosia sitten.
        Se ei muuta yhtään mitään.
        Anna sen nukkua rauhassa ja mene itsekin nukkumaan.

• Jesse on kuollu
        Jesse on kuollu. kirjoitti:

Jenne on kuollut tuhansia vuosia sitten.
        Se ei muuta yhtään mitään.
        Anna sen nukkua rauhassa ja mene itsekin nukkumaan.

Helve*istäkö toi n-tuli tohon siinä piti olla Jesse.

• Kokoomus rules

Kokoomuksen tehtävä on hoitaa kannattajiensa asioita. Kokoomus on vastuussa paremmille ahkerimmille asiansa kuntoon hoitaneille.

Luuserit työttömättömät ja sossun asiakkaat voisivat opetella hoitamaan asiansa itse. Jokainen voi menestyä, mutta se vaatii hieman vaivannäköä.

• Näinkin on...

Puolet Kokooomuksen kannattajista on niitä, joiden vuosiansiot ovat alle 50 000e. Toki ahkeria ihmisiä he ovat ja asiansakkin hoitaneet, mutta kuitenkin... Mitä Kokoomus kykenee heille tarjoamaan paremmin kuin muut puolueet?

Koti, uskonto, isänmaa; kuolleita ja kuopattuja arvoja kokoomuksessa. Maa, aate ja kansallinen omaisuus; myyty markkinataloudelle. Mitä jää jäljelle?

Ps. Jokainen ei voi menestyä, koska kaikki eivät sine huipulle mahdu.

• 7+14
        Näinkin on... kirjoitti:

Puolet Kokooomuksen kannattajista on niitä, joiden vuosiansiot ovat alle 50 000e. Toki ahkeria ihmisiä he ovat ja asiansakkin hoitaneet, mutta kuitenkin... Mitä Kokoomus kykenee heille tarjoamaan paremmin kuin muut puolueet?

Koti, uskonto, isänmaa; kuolleita ja kuopattuja arvoja kokoomuksessa. Maa, aate ja kansallinen omaisuus; myyty markkinataloudelle. Mitä jää jäljelle?

Ps. Jokainen ei voi menestyä, koska kaikki eivät sine huipulle mahdu.

Kokoomus on europuolue ja ajaa euroeliitin etuja. Ei siinä Kataiselle joku keskitason porvarina itseään pitävä suomalainen paina vaa'assa mitään jos joku pankki Euroopan ytimessä haluaa jotain.

• hajoo ylimielisyytee

Olet kuule sellanen paskapää luuseri itse ettei pahemmasta vertaa.

Vai että työttömät on luusereita? Hirtä ittes peelo!

Kaikilla EI OLE MAHDOLLISUUTTA MENESTYÄ! Mutta tollanen ylimielinen asenne mikä sullakin on ja ihmeelliset kuvitelmat on tyypillistä kokoomuslaisille ja sen kannattajille.

• tav.työläinen

Kreikassa sitä ollaan sitten ilmeisesti asiansa hoitaneita ja ahkeria, koska Katainen niin tärkeänä heidän asioitaan pitää.

Kataista ei tavallinen kansa Suomessa kiinnosta, ainoastaan rikkaat.

• Yllätys odottaa

Minä tunnen aika monta "nokia insinööriä", joilla on asiat kunnossa, mutta ovat nyt työttömiä. Empä kutsuisi näitä työttömiä nokian insinöörejä luusereiksi ja varsinkin kun istuvat nyt juuri huvipursiensa kannella...työttöminä auringosta nauttien.

Menestymistä sullekin vaan kunhan jaksat kuvitella ties mitä pikku päässäsi...ihan varmaan osaat jakaa ihmiset ahkeriin ja ei ahkeriin...naurattaa, että vielä kokoomus ajaa asioitasi.

Niin kuin tässä kuitenkin lopulta käy, Katainen palaa paistattamaan päivää patiolle ja muut jatkaa hallituksen muodostamista.

• Monessa mukan ollut

Kerropa se viisasten kivi miten täällä menestyä ja rahaa tehdä. Sillä mitä enemmän koyhiä ja työttömiä sitä vähemmän ostajia kotimarkkinoilla. Ei niitä vientituotteita noin vain tehdä.
        Nykyisellä politikalla moni kokoomuksenkin kannattaja ennen pitkää leipäjooon liittyy.

• yyyytytyt
        tav.työläinen kirjoitti:

Kreikassa sitä ollaan sitten ilmeisesti asiansa hoitaneita ja ahkeria, koska Katainen niin tärkeänä heidän asioitaan pitää.

Kataista ei tavallinen kansa Suomessa kiinnosta, ainoastaan rikkaat.

Eikä Kreikassakaan. Itse asiassa hän puolustaa pankkeja ja niiden riistokorkoja. Voi riistää vapaasti, kun tietää, että veronmaksajat maksavat, eikä Kreikasta tule ongelmia pankille. Sijoittaja ja pankit saavat suunnattomia voittoja.

• elvytystä elvytystä

Edellinen Vanhanen /Kiviniemi hallitus ajoi Suomen jättivelkoihin ja pysyvään pysähtyneisyyden tilaan.

Valtiovarainministerinä hääräsi eräs Katainen. Ensin otti velkaa ja jakoi rahaa ja verohelpotuksia yrityksille EK:n käskystä. Sitten tuli Kreikka, Irlanti ja Portugali Kataisen akuuttivastaanotolle.

Suomen vienti on taas kääntynyt laskuun. Se siitä elvytyksestä. Taisi olla vain "kustaan housuun niin tulee lämmin" politiikkaa....

Tämä sama Katainen vielä yrittää kasata hallitusta...luoja varjele Suomen kansaa...

• hjrrtrtgy

Kataisen politiikka on kuin Bushin ja republikaanien politiikkaa. Ei veroteta ketään - lainataan. Mitä järkeä, kun maan työllisyys ja talous on negatiivinen.

Ensimmäinen asia, mikä pitäisi hoitaa on työllisyys. Se on asia, jota Suomessa ei ole haluttu (nimenomaan haluttu) koskaan hoitaa. Miksi esim. Ruotsissa asia on nro 1. Tyhmäkin tajuaa, että kun ihminen on työssä, hän maksaa veroja, eikä kuluta yhteiskunnan tuloja. Mutta ei, varsinkaan Kokoomus ei ymärrä tätä yhtälöä. He laskevat vain, että kun on tarpeeksi työttömiä, niin palkat eivät kohoa ja ihmiset ovat nöyriä. Samaan aikaan he suosivat ulkomaisia veronkiertoyrityksiä, jotka tulevat tänne viemään parhaat urakat päältä. Kilpailun nimissä. 5 miljardia euroa harmaata taloutta - Kokoomuksen suojeluksessa.

• alamainen Q

"Katainen on valtakunnan göbbels äänitorvi ja kaupustelija. Täynnä lujaa luottamusta "messiaaseensa" rahaan, eli eliittivaltaan.

Tämä kielevä kaunopuhuja nousi kokoomuksen yhdeksi fanaattisimmista pelureista.
      Kokoomuksen propagandaministerinä hän takoi hulluja ajatuksiaan Suomen kansaan.
      Hän julisti euromaiden kaatumisen jos Suomi ei osallistu rahoitukseen ja peloitteli kansalaisiaan Suomen maata kohtaavalla katastrofilla.
      Hän julisti tasaveroja ja kehoitti köyhiä menemään enemmän kyykkyyn.

Hän salasi salakähmäisen rahoitus-sopimuksen ja hallitusneuvottelut illuusiolla "Eurooppalaisesta Yhtenäisyydestä".

Hän tiesi miten käyttää vakaumusta, innostusta ja vihaa omiin tarkoitusperiinsä.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lainaus mukaillen DVD-levyn takakannesta -HITLERIN KÄTYRIT 1 - Goebbels Agitaattori -

Vissi yhteys Kataisella ja Goebbels'illa ? Katso Dvd ja totea itse......

• Kapulakieli out

Katainen jäähylle ja miettimään mitä tuli tehtyä.

Häneltä unohtui sellainen ihmiselle kuuluva asia kuin olla NÖYRÄ. Joka on aivan eriasia kuin nöyristely.
      Nöyrä kohtaa asiat ja ihmiset ymmärtäväisemmin.

Katainen kuuli vain korvissaan vain rahat kilinän jakaessaan sitä muihin maihin. Unohti ressukka oman maan.

Kataiselle ei mitään vastuupaikkaa. Kansanedustajaksi korkeintaan.

Timo Soinille kiitos puhumalla kieltä jota tyhmempikin ymmärtää.

• katainen voi mennä

Entisenä kokoomuslaisena olen todella pettynyt nykyisen Kokoomuksen näköalattomuuteen. Puolueesta on tullut jonkinlainen hyväveliverkosto jonka tavoite on vain näiden "kultapossukerholaisten" rikastuttaminen tavallisten kansalaisten kustannuksella.

Ei edes markkinataloutta enää sulateta vaan kikkailemalla ja järjestelemällä verohelpotuksia ja elvytystukia täsmäohjauksella omaan pussiin pidetään huolta "hyvistä veljistä".

Ei tällaisesta puolueesta ole maan hallitukseen.

• Ullamirjami*24

Nyt oli vihdoinkin saatu Suomen kansa vaaliuurnille ,ja mikä olikaan tulos.
      Oliskos se Olllut se "ISO JYTKY2.
      Sillon moni vielä oikeistossa naurio pirullisuuttaan , eiväthän he olleet tottuneet pitkään aikaan että kansallakin on jokin mielipide. Mikä tekee heidät niin tyhmiksi etteivät ajoissa huomaa että loppuuhan se kyykyttäminen joskus. Ja onneksi olen vielä näkemässä , että Onhan Suomenkansalla Sisu tallella.

• ysysiypod

"Jyrki, Jyrki älä tyrki. Jyrki tee joskus miehen työ. Jyrki, Jyrki älä sanojasi syö.
      Tyyli sun vain uppoo mun pikkusiskoon."

Sun kanssas pääse mä sopuun en, etkä vie mua hallitukseen. Mulle selvis on rikkaat sun suosikkeja ja kaverisi mua pitää pilkkanaan.

• Maltti puuttuu

Valitettavasti tälläisen kuva välittynyt yhä useammin kansalaisten keskuuteen.Kuva saattaa olla väärä,mutta jostainhan mielikuva syntyy.Yhteiskunnassa ei todellakaan ole kaikki niinkuin pitäisi olla,ei edes sinnepäinkään.Eri tutkimuksissa on huomattu kuinka eriarvoistuminen on lisääntynyt ja suoranainen välinpitämättömyys muita kohtaan.Valtiomiesmäisyys on taito jota nykypolitikoilta puuttuu tyysti,oli sitten kyseessä vasemmisto tai oikeisto.Tätä taitoa ei opeteta kouluissa,sitä joko on tai ei.

• Charlie T

Kertokaa ihmiset kuka on mielestänne köyhä ja kuka rikas. Sehän näyttää tarkoittavan jokaisella eri lukua. Paitsi, että jokainen on mielestään itse köyhä ja muut ovat sitten rikkaita, joilta pitäisi ottaa pois.

• voi kura

Katainen on niinku kissanpaska kengänpohjas,ei lähde millään
      haisee vaan.

• Kenelle sitä Heti rahaa on jaettu. Kerropa tarkemmin ennen kuin valehtelet lisää.

Jos tarkoitetaan EUn tukipolitiikkaa Porttugalille ja Kreikalle, niin ei senttiäkään ole oikeasti annettu.

Ja tuen vastapainona on tiukka talouskuuri: eli kun linjaa on tiukennettu, niin löytyi Kreikasta eläkkeitä joiya oli maksettu jo vuosia sitten kuolleille virkamiehille.

Porttugali äänesti tiukemman talouskurin puolesta, jotta pääsee joskus irti veloistaan.

Joten kerro ihan tosissaan minne sitä rahaa on heti annettu.

Ja kerro ketä ne rikkaat ovat, joille rahaa on kylvetty. Taitaa olla pelkkää satua koko marina.

NINEL

• rg4bg8h7

häh, senttiäkään ei ole annettu ??? Ehkä sun lompakolla ei ole käyty, mutta minun lompakolla on käyty hinnankorotusten myötä. Älä rieuhu täällä sen perusteella, että sinä et huomaa onko sun lompakolla käyty!!!

• perssssoini

nyt taisi saada äärioikeisto vallan, soini lähti kokooomuksen ja kepun mukaan. tätä soini odottikin, köyhät kyykkyyn!!!

• nyt meni vaikeeks

Miksi Kepun taholta Soinia syytetään kolossa piileskelystä? Eiköhän se ollut Katainen joka kielsi Herran ennenkuin kukko lauloi. Eli kielsi vaalituloksen. Tämä alkupelleily oli tuhoontuomittu jo vaalien jälkeen. Nyt ehkä päästään asiaan.

• wgyrytyutu cd

Ongelma on se, että Katainen ja Kokoomus ei näe siinä mitään ongelmaa, että Suomessa on n. 1 mijoona köyhää. Sehän on Kokoomuksen tavoitekin. Jaettavaa on enemmän, kun jakajia on vähemmän. Kokoomus on puolue, joka on saanut 20%:n kannatuksen ja tällä 20%:n kannatuksella se ajaa 5:n %:n rikkaimman etuja.

• tatti101

Tuolla joku kyselikin jo, että mikä on määritelmä köyhälle ja rikkaalle? Vielä ei ole kukaan siihen mielestäni vastannut. Olenko köyhä vai rikas jos tienaan 2000 euroa kuussa? Ainakin sillä pärjään vallan mainiosti.

• Onpa outo ukko jyrki

Pitääkö se siilijärven vuorelan kaveri olla luuseri.

On siis vain rikkaiden kaveri ............

Tyhmä veto...............

• työvoimapulaako?

Taas lähti yksi yritys Kiinaan. Lisää kyykytettäviä suomalaisia työttömiä kasvaa tähän työvoimapulan maahan.

• nauroi irvokkaasti

Tuhlasin,totesi jyrki ja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe