Ei löydy mitää kikkaa miten muut voisivatkaan joustaa tai edes höllentää tehtyjä sopimuksia. Suuri valiokunta on hyväsynyt Suomen takausvastuiden kaksinkertaistamisen välaikaisessa ERVV ja myös Euroopan pysyvän vakausmekanismin EVM perustamisen. Ei niistä loikata ulos noin vain, ihan mahdoton temppu. Suomen ainut tie olisi irtautua EU :sta pois. Ja sekin on mahdoton temppu. Tässä käy niin, että KOK - SDP tekee sovun ja Jykä ottaa Jutan kainaloonsa kummankin hymyillessä aurinkoisesti. Hallitus kyhätään KOK - SDP - KEPU - RKP . EU painajainen jatkuu ja siitä aiheutetut kulut maksaa EU :n jäsenmaiden kansa. Timo ei anna periksi milliäkään tässä EU asiassa, joten Perussuomalaiset istuvat seuraavat 4 v. kiltisti oppositiossa. Kyllä EU vastaisuus tullee lisääntymään, mutta liian hitaasti tähän hätään. Koko EU järjestelmä on oikeastaan ihan järjetön kyhäelmä, joka kyllä rojahtaa joskus. Soini on siloin kylläkin eläkkeellä, mutta Timo Soini muistetaan suurena miehenä joka tämän Euroopan unionin vastustamisen pisti alkuun. Hyvä Timo Soini.
Varmaa on se Soini ei mene hallitukseen.
aktialli 112
1
<50
Vastaukset
- hayg7
Pitäähän jonkun selvittää valtion rikokset, ...ja silläkin alueella.
Kansa äänesti roskalainoja vastaan, sen pitää näkyä käytännössä, kun uusi Hallitus aloittaa työnsä joskus.
Olemme konkassa kahdessa vuodessa Kataisen ja Vanhasen väärien toimien seurauksena, eli suunnan on pakko muuttua.
http://www.ruutu.fi/video?vt=video&vid=135367
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027