KEPPARIT!

KEPPARIT!

Itselläni on ( vain ) 3 kepparia. 2 on sukka keppareita ja kolmas on kaupasta. Eli se ongelma :
1. kavereillani on hienoja itse tehtyjä kangas keppareita ja mulla on vain sukkakepruja. Miten kangas keppareita tehdään? selittäkää mahdollisimman selvästi.
2. en kehtaa kulkea keppihevonen kädessäni ulkona kun olen esim. menossa kaverille, Kehtaatteko te?


VASTATKAA PIAN ! KIITOS JO ETUKÄTEEN =)

79

3549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • russ/fell <33

      No. Ei mun mielestä oo mitään hävettävää mennä oman kepparinsa kanssa ulos. Välillä mustakin tuntui vähän nololta mennä kepparin kanssa. Parhaan kaverini mielestä siinä ei ole mitään noloa :) ja olen nyt itsekin samaa mieltä. Ja oon sitä mieltä, että varsinkin itsetehdyt kepparit (oli ne sitten minkälaisia tahansa) on hienoimpia ja parhaimpia. Mulla itsellä on monta kepparia, mutta niist yks on sukkakeppari ja toinen vaan puusta tehty, aika ruma. Se puukepru on kuitenkin jo tekstissä mainitun parhaan kaverini lemppari :DD Mutta keppareiden teosta en oikein tiiä, anteeks ny vaa :(

    • KEPPARIT!

      nou hätä ryss/fell

    • nönön

      moi mulla on kolme kangas kepparia ja kaks kaupasta

      • moi XD

        myytkö sää niiitä?


    • villima

      Kepparin kanssa ulkona oleminen ei ole todellakaan häpeällinen asia, jokainen saa tehdä mitä haluaa, ainakin omasta mielestäni. Jos ei teille uskalla mennä, voihan aina omalla pihalla (jos siihen todella tyytyy), tai sitten omaan metsään (?). Jos vastaantulijoita ilmaantuu, (siihen kannattaa varautua), ota sitten muovipussi mukaan. Vaikken itse todellakaan noin tekisi, sillä JOKAISELLA ON OMA HARRASTUS, TÄYSIN SAMA MINKÄLAINEN!

    • khtmadilla

      menkää käymään kotisivullani khtmadilla.suntuubi.com

    • tä?

      Ei millään pahalla mut mitä järkee on juosta jonku helkutin kepin kaa jonkä päässä on täytetty sukka? eiks ois järkevämpää ratsastaa OIKEALLA hepalla :D

      • kepparifani

        no voisit sanoa nätimmin


      • EI OLE TYHMÄÄ!

        On monta syytä..
        1.kaikilla ei oo varaa ratsastaa
        2.Sen ei oo pakko olla sun mielestä järkevää mutta jokainen saa harrastaa mitä haluaa.
        3.Leikkiminen ei ole noloa,riippumatta siitä mitä leikkii!
        4.MIELIKUVITUSTA EI TARVI ESTÄÄ!!!
        5.SE ON KIWAA!

        Itelläni on 9 keppari ja oon kutosella c: Keppareilla leikkiminne on kivaa oikean heppa harrastuksen välillä,se liittyy hevosiin ja se on tärkeintä♥ Leikkiminen ei oo kiellettyä tai noloa:3 Tietenki jokaisella on omat mieleipiteensä mut tää oli mun...mua ärsyttää ku vanhemmat rupee vähän estää mun keppari harastusta,ne sanoo et ois jo aika lopettaa keppistely ku meen koht ylä asteelle,mutta se on vaan leikkiä!ei vanhemmat sitä sais estää...


      • ettänii

        Joo itellä on omia heppoja, n. 30 kepparin talli, enkä häpeä yhtään! Keppareita haukutaan ihan liikaa, ja hävetään sitä että harrastaa niitä. Te jotka harrastatte keppareita olkaa sitkeitä kaikesta huolimatta!


      • Anonyymi

        Kusipää kaikilla ON OMA HARRASTUKSENSA SENKIN TIETO ELUKKA SÄ OOT OIKEE MULKKU SAATANAN VITTUPÄÄ VITTU OIKEE HEPPA MAKSAA OMAISUUUDEN SENKIN MULKKU PÄÄÄ >:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusipää kaikilla ON OMA HARRASTUKSENSA SENKIN TIETO ELUKKA SÄ OOT OIKEE MULKKU SAATANAN VITTUPÄÄ VITTU OIKEE HEPPA MAKSAA OMAISUUUDEN SENKIN MULKKU PÄÄÄ >:(

        Sori tarkotan tä? Nimistä


      • Anonyymi
        kepparifani kirjoitti:

        no voisit sanoa nätimmin

        Oon samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusipää kaikilla ON OMA HARRASTUKSENSA SENKIN TIETO ELUKKA SÄ OOT OIKEE MULKKU SAATANAN VITTUPÄÄ VITTU OIKEE HEPPA MAKSAA OMAISUUUDEN SENKIN MULKKU PÄÄÄ >:(

        No ei ny iha noin vihaiseksi tartte ruveta


      • Anonyymi

        Niinpä hei älä dissaa jotkut tykkää jotkut ei. Ei siin oo mitää noloo mennä semmosel ihan vaa btw


      • Anonyymi

        Älä viitti ootko meiän luokan poika vai onks kaikki ihmiset tälläsii


    • olen hölmö, SO WHAT!

      tä?/// Just joo, älä tuu haukkuun muita, jotka osaa sentään käyttää mielikuvitusta! Ei oo mitenkää lapsellista. Ja kerro mulle jooko: Entä jos jollain ei oo rahaa ratsastaa? Entä jos joku on allerginen hepoille? Tai jos tallit on liian kaukana? Että sinänsä... Ja keprut on harrastus siinä missä vaikka uinti, futis, koris tai telinevoikka, että älä toisten harrastusta tuu haukkuun...

      Ja nii. Itelläni on yks kangaskeppari, ja yks sukkakeppari, ja molempiin olen kiintynyt. Keppari on aina keppari, oli se miten tahansa tehty. Ja nii, googlaa, tai kysy joltain joka pitää kepparitallia, jos se vois antaa sulle kaavat kangaskepruun, tai silt sun kaverilta, jos se vois piirtää sulle.=) Ja hei, ei niissä sukkakepruissa oo mitään pahaa!

    • kepparifani

      Mun mielest kangaskeppareita voi tehä sillä tavalla et laittaa kankaan kaksinkerroin,
      piirtää hepan pään kankaalle(helpottaa ompelemista ja leikkaamista jos pistää nuppineulat hevosen päähän.) leikataan irti,ommellaan käsin puoliskot toisiinsa,
      käännetään hevosen pää,täytetään,ommelaan korvat,liimataan silmät (ite käytän
      nappisilmiä),liimataan sieraimet(mä teen keppareita joilla on suu auki kuolaimia varten),sit tekee harjan.itelläni on 5 kepparii.

    • kepparifani

      mulla on vaan kaksi kepparia

    • Vire 99

      Olis kiva tietää minkä ikäsii ootte ite oon 12 ja kohta 13 meen ylä-asteelle ni mä en jotenkin kehtaa näyttää keprui kellekään. onneks mul on kaveri joka tykkää kans kepruista. Ja sit mä en tiiä miten osaan lopettaa keprut mut kai ne sit vaa loppuu. Vai?

      • Anonyymi

        Ite oon10 koht 11


    • Vire 99

      SIIS OIKEESTI TYYPIT TE OSAATTE OLLA NIIN IHANIA KUN OSAATTE TUKEA TOISIANNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ihan totta. :) Mä itkin yks ilta koska mun isoveli haukku mua kepruista ja mulle tulee olo että oisin epänormaali ku menen keruilla. Ja kun kaikki muutkin haukkuu mua ku meen kohta jo kuitenkin ylä-asteelle. Mut heti ku voi kirjottaa ja kattoa mitä te ootte kirjotellu tänne ni oikeesti TULEE HETI NIIN HYVÄ FIILIS!!!!! =) =D

      • ettänii

        Yritä jaksaa! Oon mäki koulussa saanu sairaasti paskaa niskaan keppareista, ivaamista ym. MUTTA MÄ EN VÄLITÄ, JOS SILTÄ TUNTUU HARRASTAN KEPRUJA VAIKKA AIKUISENAKIN! Mä en mitenkää peittele mun harrastusta, mä pidän siitä kiinni vaikka väkisin ja jätän muitten haukut pois kuulevista korvista. Oon nytte vitosella. NE JOTKA HAUKKUU KEPPAREITA, NIILLÄ EI RIITÄ MIELIKUVITUS SIIHEN, NE SAA HAUKKUA NIIN PALJO KU HALUAA JOS OIKEESTI VÄLITTÄÄ KEPRUISTA, ON VALMIS KUULEMAAN KAIKKI NE HAUKUT, MUTTA EI ANNA SEN VAIKUTTAA ITSEESÄ!!!


      • Anonyymi
        ettänii kirjoitti:

        Yritä jaksaa! Oon mäki koulussa saanu sairaasti paskaa niskaan keppareista, ivaamista ym. MUTTA MÄ EN VÄLITÄ, JOS SILTÄ TUNTUU HARRASTAN KEPRUJA VAIKKA AIKUISENAKIN! Mä en mitenkää peittele mun harrastusta, mä pidän siitä kiinni vaikka väkisin ja jätän muitten haukut pois kuulevista korvista. Oon nytte vitosella. NE JOTKA HAUKKUU KEPPAREITA, NIILLÄ EI RIITÄ MIELIKUVITUS SIIHEN, NE SAA HAUKKUA NIIN PALJO KU HALUAA JOS OIKEESTI VÄLITTÄÄ KEPRUISTA, ON VALMIS KUULEMAAN KAIKKI NE HAUKUT, MUTTA EI ANNA SEN VAIKUTTAA ITSEESÄ!!!

        oisinpa yhtä rohkee ku sää


    • kepruinlove

      Aattelin oikeesti tossa edellisessä viestissä kun luin sitä, nii et taas joku dissaa keppari ihmisiä (kun oli kirjotettu tollee isolla tos alussa) mut se olikin tommonen iihana positiivinen viesti :)

    • keppisteliä

      mäkin oon kohta 13 ja harrastan keppareita musta tää ikä on viä ihan hyvä ei kannata lopettaa keppistelyä sen takia et jotkut haukkuu....mulla muuten on tällä hetkellä 5 kepparia ja lisää tulossa.....

    • Laukaa, SallanTalli

      Mulla on 7 kaggaskepparia.

      • oona uhlbäck

        voikko myyä mulle yhtäään jos voit niin soittele puh 0445321434 olen myös Facebokissa nimällä oona uhlbäck.


    • Kepparifani

      Siis itselläni on keppareita yli kpl kangaskeppareita tehdään siten että piirrät jollekkin A3 kokoiselle paperille hevosen pään sitten leikkaat sen jos haluat sille suun niin leikkaa keppari kaavalle sellainen 5-10 cm kokoinen viiva sitten piirrät sen päällekkäin olevalle kankaalle siitä leikaaat sopivan kokoisen välikappaleen
      Sitten vain ompelet käykää katsomassa mun youtube sivu kirjottakee hakuun vaan omppukeppari

    • Vire99

      Kiitti kepruinlove!!!!! :))) :) samaa oon aatellu eu tarvi kertoo. :)

    • noloo tai ei

      Keppareilla leikkiminen ei oo noloo jos on alle 10v. mut sitte ku on vanhempi se on jo tosi noloa ja sen jälkeen kannattaa kepparit heittää varastoon ja olla tavallinen sen ikäinen ihminen.

      Siis tämä oli vaan mun mielipide enkä todellakaan toivo että joku nytkommenttini takia loukkaantuu tai jos oikeasti keppareista tykkää niin toivon että ei lopeta keppistelyä sen takia että olis noloo. sehän on harrastus siinä missä muutkin ja siitä saa mukavasti jos siitä tykkää. :)

      • Kht. Tammenlehti

    • keppari tuisku :)

      Hei! omistan itse 2 kepparia molemmat on kaupasta.. muaki vähä nolottaa kun mua vastapäätä on poikia jokka on söpöi :D Mitä esteitä kannattaa laittaa niille keppareille itellä on muovi pätkä ja sekava risu ja sankot joittepäällä on lankku.P.S Niitten keppareitten nimet on tuisku ja seilia. :)

    • Kepruni oi suuri

      Moikka!

      IHANAA! Vihdoinkin löysin kohtalotovereita :) Siis BFF:n lisäksi.
      Mä oon kohta 12 ja kamuni 11 mutta tykätään vieläkin kepruista:)))

      Mulla on vaan 1 kepru Febula ja se on toDELLA yksinäinen :(

      • kepru

        Sun kannattaa hankia sille kaveri tai tehdä itse 5 itetehtyä ja 3 kaupasta


    • :((

      Mulla on kolme kaupasta ostettua keprua, kun en osaa tehä ite :( Oon koittanu, mut ei meil ees oo kangasta/tarvikkeita. Sukkakeppareista tulee aina niin surkeita papanapäitä, eikä mun sukkakepparien päät pysy kepeissä vaan irtoaa heti kun keppiä vähän heilauttaa.

      Antakaa linkki johonki sivulle mis on ohjeita kepparintekoon!

      • Ceee

        :(( : itse kiinnitän sukkaponit/hevoset nippusiteillä, tähän asti pysyny mahtavasti !


      • Anonyymi
        Ceee kirjoitti:

        :(( : itse kiinnitän sukkaponit/hevoset nippusiteillä, tähän asti pysyny mahtavasti !

        Ite käytän teippiä pysyy hyvin vaikka välillä ehkä irtoo


    • kepru hullu ennen ;D

      mul on 5 ja ratsastan niillä vieläki =D ja mun mielestä keprulla ratsastaminen ei oo yhtään noloo =D

    • Kht Tammenlehti <3

      Siis totta kai kehtaat kävellä keppari kädessä.... Ja ylpeästi myös!!

    • keppari ekspert

      1.helppoa,otat kangasta,muotoilet pään ja laitat silmät,korvat.....


      2.kehtaan.kerran kaverin kaa tehtiin keppari kulkue.

    • XD 3

      minä en ainakaan kehtaa ja kaverini joka leikiii keppareilla niin se asuuu noin 3kilometrin päässä niin minä pyöräilen tai menen (autalla) mutta en kuitenkaan viiitti sitä matkaa kulkea keppari kädessä )))):

    • keppari

      Moi!
      Kysyisin nyt täällä, että tietääkö kukaan, että miten tehdään kepparille suun "ympärille" valkoinen merkki. En osaa selittää kunnolla, mutta sillai, että turpa on esim. valkoinen vaikka keppari olisi muuten muun värinen. Toivottavasti edes joku ymmärsi ja vastaisi tähän kysymykseeni :-)

      khtharmony.blogspot.com
      uusi keppariblogini! ;-)

    • arkakeppari

      Moi! itselläni on noin 13 kepparia ostin tänään kaveriltani 4 kangaskepparia ja niin ei armaan kiinosta nuo kepparini mutta itse olen ulkona keppareiden kanssa mutta kun talomme on tien edessä ja siitä kulkee ihminen heitän sen äkkiä piiloon olen nimittäin aika arka ihminen :D kepparit eivät minustakaan ole noloja mutta kun itse menee niillä ihmisten ilmoilla rupeaa jotenkin noloamaan

    • Fanny And Karoliina

      Moi jes löysin sielun tovereita oon just täyttäny 12 ja mul on 2 sukkakepruu pliis haluisin jonkun keprui harrastavan sähkäri kamuks laittakaa sähköposti osotteenne tänne keskusteluun ni lähetän teille viestii

    • keprualoittelia

      Mite se pää saadaan kiinni keppiin (mul ei oo vielä yhtään keprua)

      • Anonyymi

        Kannattaa teipata mulla on noin seittemän kepparia ja lisää tulee:D


    • Crazyabouthorses

      mul on 5 kepruu, sain just tänään uuden... tosin se ei oo viel läheskää valmis mut... huomasin kerran koulus et mun bestis ei viittiny puhuu mtn kepruista yhelle pojalle... emmä tiiä mistä johtu mut ite en aattele et siin ois jtn noloo ku kävelee keprun kaa... paistsi jos on yksin ja jotain tyyppei tulee vastaan. Oon nyt 13, tosin nykyään kepukat pääsee vaan viikonloppusin pihalle ei muuta :DD oon kovin julma xD Keprujen nimet on: Nocel, Bessi, Ruska, Mirel ja eräs nimetön poni. Muuten se aiemmin manitsemani poika, silläkin on ollu keppari se ite kerto koulus.

    • omeropomero

      MUl on 7 kepruu ja kaikk kangas kepukoita. helppoja on tehä kankaasta

    • anskuponsku

      1. Osta kaupasta haluamasi väristä kangasta.
      2. Suunnittele hevosen päänmuoto paperille. HUOM! Päähän kuuluu myös kaula ja korvat. Silmiä ei tarvitse piirtää.
      3. Leikkaa paperi hevosen pään äärirajoja pitkin.
      4. Piirrä papperin avulla pään muoto kankaaseen. Jod kangas on ohutta, voit laittaa sen kaksinkerroin. Jos paksua, ÄLÄ MISSÄÄN NMESSÄ!!!
      5. Jos.on paksua kangasta, jäljennä kuvio toiseenkin kangaspalaan.
      6. Piirrä saumavarat n.2cm.
      7. Ompele kepsu kasaan, mutta älä ompele kaulaa.
      8. Jos teet nappi- tai kangassilmät lisää ne nyt.
      9. Seuraavaksi tarvitset vanua tai muuta täytettä. Täytä keppari vannulla. Laita vanua niin paljon kun sitä menee.
      10. Nyt keppi. Tämän voit laitttaa kiinni miten tahansa kunhan se pysyy siinä.
      11. Harja ja korvat. Harjaa ei olu pakko tehdä, tarvitaset harjan tekoon vain lankaa ja neulan. Eli ompele harja siihen kiinni. Korvat tee samasta kankaasta. Kaksi kangaspalaa=korva. Tarvitset siis4 kangaspalaa. Ompele korvat kiinni

    • yeah:3

      mulla on 0 kepparia enkä oo ikinä leikkiny keppareilla koska mielestäni se on olllut vähä tylsää, mutta kiva että joillekkin kuitenkin kepparit kelpaavat ja ymmärrän kyllä kuitenkin sen että miksi leikitte niillä :) ei siis pahalla c:

    • Keppari-Keppis

      Minä olen itse 12 v. Minulla on oma keppari, mutta en ole ennen mennyt sen kaa ulos tai minnekkään. Mulla ei ole mitään kaveriakaan, joka leikkis keppareilla. Olisi kiva saada kaveri, jolla olisi myös keppareita. Niin voisi leikkiä sen kaa niillä. Asun kerrostalossa, mutta meidän takapihalla on iso metsä, jossa kulkee pururatoja ja polkuja ja siellä on tosi kaunista. Mutta en ole mennyt sinnekkään kepparin kaa, niin ois kiva mennä kaverin kanssa sinne. Jos te asutte Etelä-Suomessa, olette 12 vuotiata tai vanhempia ja teillä on keppareita, niin voisitkke vaikka laittaa säpö osoitteenne tänne, niin voitais ryhtyä kavereiksi. :)

      • Anonyymi

        Asun Hattulassa olen 4kk päästä 10
        Rakastan keppareita tykkään pienistä esteistä kouluratsastus on kyl se mun juttu ja sit maastoilen
        Mulla on noin 20kepparia josta mun rakkain keppari oon ratsastanut sillä tosi paljon sen nimi on Bella


    • Keppari kaava

      Mulla on hyvä kaava kangaskeppareille. Siihen tarvitaan kaksi samankokoista kankaanpalaa. Se on osoitteessa www.kitkakeppari.blogspot.com

    • hanskilove

      Moikka kaikki keppari rakkaat!!v :33

      mulla on yksi keppari ostan kaverilta toisen ja aijjon tehä ite mut aina menee pilalle kuten oon tehny yhen mustan ja valkosen mut sit ne on menny pielee haluun tehä oikeesti kankaasta hienon miks mä aina epä onnistun auttakaa muo :((

      jos voit myydä mulle mä oon faces nimellä
      =
      Hanna Suutarinen

    • grazyhorses

      varmaa te ratsastatte keppareil ainii jos ei oo mahollista ratsastaaa mut sis meil on shettis,hannoveri ja vuonis :333 onnee keppareitten tekooo ja hyvää kannustusta toisillenne :))

    • apina18
    • MYYNNIIISSSS >:)

      HALOOOO KATSEET TÄÄNNNEEEE!!!!!!!!!!!!! (:
      Elisiis mul on myynnissä 11 kepparia. Hyvälaatusia ja vaivalla tehtyjä ja myyn parhaanikin pois!! Joten pistä s- postia osoitteeseen:
      [email protected]
      Tarjoilkaa kepruist. Voin pistää kuvat s- postiin. KAIKKI hyväkuntoisia ja jne! Lupaan että kaikki on ok ja ulkonäkökin hyvä. Olen harrastanut keprui 4 vuotta ja tehnyt koko ajan niitä joten kyllä taitoakin on kehittynyt ja olen nyt 13 vuotta.

      Jos haluatte nähdä vidin ( kuvista) Niin etsikää youtubesta kanava
      heppahopero24
      ja sieltä toisiksi uusin vidi ^^ KIITOS ETUKÄTEEN LUKIJOILLE JA TARJOAJILLE JOTKA TARJOAVAT!!!

    • 25kepparii

      Hirnahdus mä tiiän täydellisen kepparin teko ohjeet: ensin sulla täytyy olla kanjas väärin päin kaksinkerroin piirrät siihen kepparin sellattee ku haluut muista jättää ompelu tila sit leikkaa se ompele se ja käännä sit täytä sit vaa keppiin kii sit silmät vaik napeist ja korvat ja harja mulla on 25 kepparii vien joka päivä yhen kouluu ja oon 10v.
      terkut. heppahöperö

    • hkt XD

      juu,kyllä kehtaan mennä keppari kädessä kamulle voin kertoo yhden jutun kun olin kamulla kepparilla.

      olin kerran mun kamulla ja mentiin kattoon sen uutta kouluu. Sit me mentiin jonkun
      nuoriso joukon ohi, sit yks (teini) sano käto noilla on kepparit. siinäse vähäks nolotti

    • Kepruttaja

      Itse kehtaan mennä. Olin kerran kaverini kanssa yhdellä vilkkaalla tiellä kepruilemassa sitte sellasten rivareiden takana kerran.

    • Heppahöperö1

      Moi!Keppihevoset on kivoi itellä on 14 ja 2 on kaupasta muut on ite tehtyi...Haluisin tietää miten sukkakepparille suu???Jos joku tietää ois kiva kuulla???:D:)

    • Kepparifani

      Netistä löytyy paljoni hyviä ohjeita kangaskepparien tekoon, myös valmiita kaavoja, joita voi tulostaa. Googleta, hakusanaksi esim. Keppihevosen kaavat tai keppihevosen teko-ohje. Jos tuntuu ettei kepparin teko itseltä luonnistu, voi hienoja kankaisia keppareita tilata netistä! Itsellänikin on keppareita, kankaisia itsetehtyjä ja kaupasta ostettuja (sukkiakin oli, mutta hajosivat nopeasti). En itsekkäänä kehtaa kulkea kadulla keppari kädessä. Siksi vedänkin kepparin päähän muovipussin, kun olen esim. menossa kaverille. :)

      http://huvikumpuranch.blogspot.fi/2013/02/ohje-keppihevosen-tekoon-1-osa.html
      Tuosta osoitteesta löytyy todella hyvä ohje kepparin tekoon

      http://khtstarhorses.wordpress.com/uutiset/tilarithepat/
      Tältä keppihevostallilta mahdollista tilata keppareita

      Toivottavasti tästä myöhäisestä vastauksesta on edes jollekulle apua;)

      • Kepparifani

        Hups, katsoin ensin ettei tänne oo vastannut kukaan :D


      • Munkki
        Kepparifani kirjoitti:

        Hups, katsoin ensin ettei tänne oo vastannut kukaan :D

        Moi
        Mulla on 14 keppuu. Ne aSuu
        Puu kellarisaa. Mä ja mun kamut ollaan10 vuotta ja keprut on meiän koko elämä.
        Mua ja mun kaverii ei kukaan kiusaa kukaan kun kaikki ainakin tietää et mä mottaan niitä jos ne kiusaa ja me mennään kepsuilla kouluun.


      • Munkki
        Kepparifani kirjoitti:

        Hups, katsoin ensin ettei tänne oo vastannut kukaan :D

        Moi
        Mulla on 14 keppuu. Ne aSuu
        Puu kellarisaa. Mä ja mun kamut ollaan10 vuotta ja keprut on meiän koko elämä.
        Mua ja mun kaverii ei kukaan kiusaa kukaan kun kaikki ainakin tietää et mä mottaan niitä jos ne kiusaa ja me mennään kepsuilla kouluun.


      • PLIIS LUKEKAA ;)
        Munkki kirjoitti:

        Moi
        Mulla on 14 keppuu. Ne aSuu
        Puu kellarisaa. Mä ja mun kamut ollaan10 vuotta ja keprut on meiän koko elämä.
        Mua ja mun kaverii ei kukaan kiusaa kukaan kun kaikki ainakin tietää et mä mottaan niitä jos ne kiusaa ja me mennään kepsuilla kouluun.

        Mää olen 13 vuotias tyttö ja täytän loppuvuonna 14 ja mun mielest kepparit ei oo yhtään lapsellisii!!!!!itse asun kaupungissa joten siellä ei tullut paljoo harrasteltuu mutta sitten tapasin pari kivaa tyttää ja tehtiin läheiseen pikku metsään talli ja esterata...nyt on ollut talli kovassa käytössä...mutta tietenkään mikään ei kestä ikuisesti.meiän naapuritaloissa asu sellatteet tyypit jokka rikkoo aina meiän tallit ja esteet ja tekee meiän puoleista majan!!!!!AINA!!!! Siis aina ku kootaan ne uusiks niin ne vie ne! vaikka olla koitettu sopia olaan jaettu keppejä niin ei! EI VAAN KÄY! Mutta asiani tässä on nyt se että me ostettiin pari vuotta sitte mökki jossa me omistetaan tosi iso ISO niitty!!!alaniityllä mulla on kenttä joka on aidattu ja sitte mulla on esteitä ja sillee nytten oon alkanu rakentaa maastoesteitä ;) nytten aletaan rakentaa isän kaa karsinaa ja sitte teen viel pihaton :):)):):):)): aattelin alkaa tekee blogia mun mökki tallista mutta en sitte viel tiiä....ja no mulla on nytten 6 kepparii ja kaks ihan kohta valmiina :D;D


    • Keppati.fani

      Mulla on 1. Voit kirjoittaa googleen esim: Harrastuksena kepparit. Sieltä löytyy kaikkiin ohjeet. Mun mielestä ei ole noloa mennä ulos kepparinkaa. (:

    • Kht Sunset

      Kepparit ovat leluja, ja harrastusvälineitä.
      Ei ole noloa liikkua kepparin kanssa ulkona, niinku vähä "syrjäseudulla" Eli tarkoitan että on vähän noloa liikkua yksin kepparilla kaupingilla hirveässä ruuhkassa.

    • Kepparit

      Musta siinä ei oo mitää noloo. Ja teen ite kepparit mutta en osaa selittää miten niit tehään :(

    • LäntisenRannikonKepparit

      Mulla on seittemän kepparia ja nyt tekeillä kaksi. Oon menossa vitoselle enkä häpee yhtään koska
      1. Se on mahtavaa
      2. Siitä voi pitää blogia!
      3. Kehittyy kunto lihakset yms...

      JOS jonkun mielestä on noloa ratsastaa kepparilla HÄN ON ITSE NOLO!!!

      PS. Ja hyviä ohjeita kepparin tekemiseen löytyy Huvikumpu nimisestä tallista :3

    • Bividi

      Ei mun mielestä oo hävettävää harrastaa keppareita kun jotta pääsee korkean esteen yli siihen tarvitsee lihaksia kun ei kuka vaan hyppää korkeiden esteiden yli, tää on sit mun mielipide

    • Anonyymi

      Mullakin on sukkakeppareita, kauppakeppareita ja kangaskeppareita mut mun sukkakeprut on shettiksiä eikä niillä ratsasteta niin paljoo kun ne on karkailevia ja juonittelevia pukkikoneita. (Yhen mun kepparin nimi on pukki ja se on suokki)

    • Anonyymi

      Moi!!!! Ittellä on 8 kepparii, yks on sukkakepru jonka tein eskarissa XD, sit yks on ostettu jostain kaupasta ja loput on itte tekemiä. Oon myynyt myös kaks kepruu ja kaupaks on menny :) kannattaa kattoo youtubesta keprun ompeluvideoita, niitä siä kyl on jos et osaa tehä!!! Mut itte jos meen esim lähimetsään keprun kaa ja kun tuun pois sieltä niin jos joku perus aikuinen tulee vastaan nii vedän vaan ohi ja yleensä ne hymyilee :) mut tyyliin jos tulee jotain meijän koulusta nii juoksen takas mettään ja venaan et ne menee ohi XD

    • Anonyymi

      itte meen meijän pihassa lähes joka päivä keprulla, eikä siinä oo mitää ongelmaa vaikka tie meneekin siitä ohi usein siitä vetää ohi ehkä joskus auto tai pari ja yleensä ihmisiä tyyliin koiran lenkillä. okei mä asun aika puskassa joten siel ei ruuhkaa oo :) youtubesta löytyy miten tehdä kepru videoita, ittekkin katoin niistä alussa mallia

    • Anonyymi

      Tiedän että tä on varmaan ihan liian myöhässä mutta
      itse olen tehnyt nyt 7 kangaskepparia joka kerta paljon kehittyneempiä itsetehtyyn keppariin tarvitaan kangasta mieluiten velhoa tai turkista tai
      vanhaa tyynyäkin voi käyttää kankaana sitten tietenkin vanua nahkaa suitsiin silmiin ja sieraimiin lankaa harjaan YouTubesta löytyy ohje harjaan ja kepparin tekoon ja viimeisenä muttei vähäisimpänä keppi vaikka Biltemasta tai vanhasta harjasta keppiä voi sahata sopivan pituiseksi normaalisti keppi on 65cm YouTubesta löytyy myös ohje kepparin tekoon keppari kannattaa ommella väärinpäin niin saumoista tulee nätimmät.

      • Anonyymi

        Siis anteeksi ei velhoa vaan velboa😂


    • Anonyymi

      Kehtaan olla keppareill ulkona ja muissa tilanteissa :)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2364
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe