Eiku muuten vaan ajattelin kirjoittaa mun kepparitallista...
-Talli sisältää 6 kuusi ihanaa hevosta!
- Hevosten (lempi)nimet & rotu:
Justi: Paint
Prinssi: Paint
Madeleine: Arabi
Kwa: Ahaltek
Hepsu: Paint
Apassi: Paint
(paljon Paintteja!
Kht. Tammenlehti
5
303
Vastaukset
- Kepparit!!!
Jos olet myymässä keppihevostasi, voisitko kirjoittaa minulle? Ostan vuoniksia, painthevosia, arabeja sekä suomenhevosia.... Hintaluokka saisi olla 5-7e... Toivon, että keppari tulisi täytteiden kanssa!
- kaniheppakeppis fani
Minulla keppiksiä paljon myynnissä oulussa . (:
Missä sinä asut ? Voisit ehkä tulla katsomaan ?
Olit kyselly jo Pirpanaakin :)Voisitko vastata sähköpostiini: [email protected]
Kysele sieltä lisää hepoistani (: Huomasin että olit laittanu että asut liiankaukana . Mutta mite ois posti ? - Kht Tammenlehti
Voin katsoa asiaa. Mukavaa että eksyit tallini sivuille! :) Postia en klä tullut ajatelleeksi! ;))
- Kht Tammenlehti
Minun täytyy tuottaa pettymys, mutta en voikkaan ostaa keppareita.... :(
- Kht riwenne
Moi! Mun ja mun kamun keppari tallin nimi on khtriwenne käykää kattomas ;) Kirjottakaa vieraskirjaan ku ootte käyny siä nii me tiietään että siä on käyty :) Ja talli löytyy ku kirjottaa googlee khtriwenne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2104871Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html224013Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2273773Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1313058Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1583024Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis632942Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162611Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos642532Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien852325En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132145