Keskusta ja kapu-vaari

Ylil evp

Kapu-vaari on meille kepuleille arka asia.kapu-vaari näkee politiikkamme läpi ja repii meidät kepulit kappaleiksi osuvilla kirjoituksillaan.Tunne suurta alemmuutta,kun luen kapu-vaarin krijoituksia.Ne on kirjoitettu,niin hyvin ja aina täyttä asiaa ja totta.Olen sitten mennyt henkilökohtaisuuksiin kapia haukuessani,kun en ole muuhun pystynyt.tekisi mieli pyytää kapu-vaarilta anteeksi,mutta en kehtoo.
Tietysti minäkin haluaisin päteä edes tällä saitilla ja olla ihailtu kirjoittaja,mutta en kykene.Minun kykyni kirjoittaa ja ajatella on hyvin,hyvin rajalliset.Keskustapolitiikka sopii minulle hyvin,kun siinä ei ole muuta ajatusta,kuin kahmia veroamaksavien rahoja,niin paljon pystyy.Toivottovasti keskusta pääsee taas hallitukseen,jotta voimme jatkaa kahmimisen politiikkaa.

13

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonnim.naist.mies

kapu-vaaria sitten naurattaa,koska on kapu-vaari aina tiennyt Ylil evp:n yksinkertaisuuden.Hoh,hoo,hoooooooo.

• AITORehtiSOTILAS

Miksi Kapi vanhoja ketjuja nostelet? Ei sinun kohdalla totuus muuksi muutu.

• AITORehtiSOTILAS

Kaikki ensimmäiset kapteenit olivat upseerien esittämiä. Haluttiin näyttää miten yksinkertaisia toimiupseerit.
      Kapi kai sentään osasi kirjoittaa toisin kuin tämä "tavarits".

• Anonyymi

Pitää paikkansa.

• Anonyymi

Yksinkertaisia ovat. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinkertaisia ovat. HO HOO, HO HOO!

Hohotusta jo vuodesta 2011 alkaen...

Miksi esittäydyt kapteeni evp. kun kerran ylilutikkana eläköidyit?

Kapteenina näkyy Aisha olleen...

Etusivu Pääkirjoitus & mielipide

https://www.kouvolansanomat.fi/paakirjoitus-mielipide/4442035

Lukijalta | Puoluepolitiikan merkityksetöntä johtamista

16.1.2022 20:00

Palvelin aikoinaan Reserviupseerikoulussa noin 15 vuotta. Johtaminen oli keskeisesti kaikissa palvelustapahtumissa esillä.

...

Kapteeni evp, aluevaaliehdokas (vkk), Inkeroinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hohotusta jo vuodesta 2011 alkaen...

Miksi esittäydyt kapteeni evp. kun kerran ylilutikkana eläköidyit?

Kapteenina näkyy Aisha olleen...

Etusivu Pääkirjoitus & mielipide

https://www.kouvolansanomat.fi/paakirjoitus-mielipide/4442035

Lukijalta | Puoluepolitiikan merkityksetöntä johtamista

16.1.2022 20:00

Palvelin aikoinaan Reserviupseerikoulussa noin 15 vuotta. Johtaminen oli keskeisesti kaikissa palvelustapahtumissa esillä.

...

Kapteeni evp, aluevaaliehdokas (vkk), Inkeroinen

Yksinkertaisuus näkyy. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Varsinkin yksi on nyrjäyttänyt peräti aivonsa Kapin vuoksi!

• Anonyymi

Jep, jep!

• Anonyymi

Kepulaiset on herkkiä!

• Anonyymi

Viisi viestiä poistettu

• Anonyymi

Poistakaa aloitus koska on alusta loppuun asti kopioitu, eikä sisällä lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa.tuolta

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe