Kapu-vaari on meille kepuleille arka asia.kapu-vaari näkee politiikkamme läpi ja repii meidät kepulit kappaleiksi osuvilla kirjoituksillaan.Tunne suurta alemmuutta,kun luen kapu-vaarin krijoituksia.Ne on kirjoitettu,niin hyvin ja aina täyttä asiaa ja totta.Olen sitten mennyt henkilökohtaisuuksiin kapia haukuessani,kun en ole muuhun pystynyt.tekisi mieli pyytää kapu-vaarilta anteeksi,mutta en kehtoo.
Tietysti minäkin haluaisin päteä edes tällä saitilla ja olla ihailtu kirjoittaja,mutta en kykene.Minun kykyni kirjoittaa ja ajatella on hyvin,hyvin rajalliset.Keskustapolitiikka sopii minulle hyvin,kun siinä ei ole muuta ajatusta,kuin kahmia veroamaksavien rahoja,niin paljon pystyy.Toivottovasti keskusta pääsee taas hallitukseen,jotta voimme jatkaa kahmimisen politiikkaa.
Keskusta ja kapu-vaari
13
119
Vastaukset
- Sonnim.naist.mies
kapu-vaaria sitten naurattaa,koska on kapu-vaari aina tiennyt Ylil evp:n yksinkertaisuuden.Hoh,hoo,hoooooooo.
- AITORehtiSOTILAS
Miksi Kapi vanhoja ketjuja nostelet? Ei sinun kohdalla totuus muuksi muutu.
- AITORehtiSOTILAS
Kaikki ensimmäiset kapteenit olivat upseerien esittämiä. Haluttiin näyttää miten yksinkertaisia toimiupseerit.
Kapi kai sentään osasi kirjoittaa toisin kuin tämä "tavarits".- Anonyymi
Pitää paikkansa.
- Anonyymi
Yksinkertaisia ovat. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkertaisia ovat. HO HOO, HO HOO!
Hohotusta jo vuodesta 2011 alkaen...
Miksi esittäydyt kapteeni evp. kun kerran ylilutikkana eläköidyit?
Kapteenina näkyy Aisha olleen...
Etusivu Pääkirjoitus & mielipide
https://www.kouvolansanomat.fi/paakirjoitus-mielipide/4442035
Lukijalta | Puoluepolitiikan merkityksetöntä johtamista
16.1.2022 20:00
Palvelin aikoinaan Reserviupseerikoulussa noin 15 vuotta. Johtaminen oli keskeisesti kaikissa palvelustapahtumissa esillä.
...
Kapteeni evp, aluevaaliehdokas (vkk), Inkeroinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hohotusta jo vuodesta 2011 alkaen...
Miksi esittäydyt kapteeni evp. kun kerran ylilutikkana eläköidyit?
Kapteenina näkyy Aisha olleen...
Etusivu Pääkirjoitus & mielipide
https://www.kouvolansanomat.fi/paakirjoitus-mielipide/4442035
Lukijalta | Puoluepolitiikan merkityksetöntä johtamista
16.1.2022 20:00
Palvelin aikoinaan Reserviupseerikoulussa noin 15 vuotta. Johtaminen oli keskeisesti kaikissa palvelustapahtumissa esillä.
...
Kapteeni evp, aluevaaliehdokas (vkk), InkeroinenYksinkertaisuus näkyy. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Varsinkin yksi on nyrjäyttänyt peräti aivonsa Kapin vuoksi!
- Anonyymi
Jep, jep!
- Anonyymi
Kepulaiset on herkkiä!
- Anonyymi
Viisi viestiä poistettu
- Anonyymi
Poistakaa aloitus koska on alusta loppuun asti kopioitu, eikä sisällä lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa.tuolta
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191722
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy421059Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740