miten kenosta voisi voittaa 2 tonnia antakaa vinkkejä..
miten kenosta voisi voittaa 2 tonnia?
8
260
Vastaukset
- TonniKeiju¤
Taatusti voitat 2000e jos päivittäin pistät 1e lippaaseen ja vuodessa olet voittanut jo 365e, neljäs vuodes n. 2000e. Jos laita 2e lippaaseen päivittäin, saavutat 2000e nopeammin.
- joojojjoooo
Mä olen tehnyt myös niin, olen koko tämän vuoden ollut pelaamatta, aiemmin meni joka päivä 5 egee kenoon, nyt jo melkein 800 egeä pelaamatta tota paskaa mistä voi voittaa oman panoksen takaisin, tuntuu hyvältä olla pelaamatta Kenoa, suosittelen
- läskiläjä
joojojjoooo kirjoitti:
Mä olen tehnyt myös niin, olen koko tämän vuoden ollut pelaamatta, aiemmin meni joka päivä 5 egee kenoon, nyt jo melkein 800 egeä pelaamatta tota paskaa mistä voi voittaa oman panoksen takaisin, tuntuu hyvältä olla pelaamatta Kenoa, suosittelen
Keno kakkosesta saa helpoiten osumia. Panostaa vaan pitää pirusti. 7xX=2100e. X=300e.
- Voi ukko rukka..
jos tuollainen yleispätevä keino olisi olemassa, niin varmasti peli ei kannattaisi sen järjestäjille missään päin maailmaa kun sadatmiljoonat ihmiset käyttäisivät tietoa hyväkseen.
- v2v2v
2 tonnia saa mitenkään jos meinaat tasa summaa?
Mutta ota 7 taso ja laita 1€ panos niin saat sen 2400 jos kaikki osuu (ja sen on iso se JOS) - aineistoa on
Joo taatusti et saa mitenkään, aina menee vierestä ja taas vierestä, numerosarjat vuorotellen pois, samoja numeroita kuten tänään päiväarvonnassa 11, 17, 18, 25, 31, 35, 36 sitten taas 50-sarjasta vain 1 ja samoin 60-sarjasta. Kummasti ne hukkuu ne pallot eikä valvojat huomaa mitään - ei näin merkillisiä rivejä saa mitenkään vaikka kuinka yrittää vetää hatusta palloja ja lappuja ym. jos kaikki 70 palloa on mukana.
Mulla on montakymmentä metriä arvottuja rivejä allekkain ja siitä näkee kyllä miten mennään - on helppo homma tutkia veikkauksen toimet kun laitetaan puolueettomat ihmiset vetämään se arvonta esim. kuukaudeksi ja verrataan sitten onko samantyyppisiä rivejä- minulta saa kyllä aineiston vuodesta 2003 lähtien. Tosi helposti sen avulla saadaan todistetuksi, mikä on homman nimi. - 23423342
Onko Veikkauksen SALAISISSA säännöissä sääntö, että kenosta arvotaan joka päivä 20 palloa pois? Jotta MAHTUVAT.. kippoon...
pikku präntillä? ...
Oh well. - Eikö ihan ok?
Myös kenossa ihan sellainen vanhanaikainen "hatusta" arvonta, kaksi todistajaa, hattu ja arpoja, määrätty määrä lappuja tai palloja ja niistä vedetään 7 numeroa ja kaikkien TV-katsojien edessä. Katotaan, tuleeko voittoja ja minkä verran! Se on sitä rehellistä toimintaa. Kaikki vaan vaatimaan!!!!!!!!!! Erittäin hyvä tutkimus, missä mennään. Ja sama kenossa - 2 kertaa päivässä! Asiakkaat saavat vaatia ja asiakas on aina oikeassa - vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865