Tämä artikkeli osoittaa, että jumala voi käskyttää ihmisen aivoja:
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2011060613843859_hu.shtml
Kukas vielä epäilee jumalan olemassaoloa?
Varma todiste jumalasta
24
138
Vastaukset
- Jaakob-fani
Kyllä! olen vakuuttunut. Käskijä oli ehdottomasti Jumala. Jos käskijä olisi ollut Saatana, niin se olisi käskenyt viedä lepakon, eikä kyyhkysen, koska hän on pimeyden ruhtinas.
- Jaakob-fani
Täh! sensuroiko Suomi24 sanan S..na?
- Kersantti Ärjylä
Jaakob-fani kirjoitti:
Kyllä näköjään kirosanat sensuroidaan. Tuossa ylhäällä on ilmoitus, että kirosanoja siivottu kommentista, ja ukkospilven kuva. Katsopas vaan, joku siis valvoo.
- ...
Jaakob-fani kirjoitti:
Saatana.
- ...
... kirjoitti:
Saatana.
Perkele.
- Kersantti Ärjylä
... kirjoitti:
Perkele.
Nyt minua kiinnostaa tietää, mitkä luetaan kirosanoiksi, ja mitkä ei. Esimerkiksi täällä käytetään ulostamis - ja sukupuolielimien eri nimityksiä ihan nimimerkkeinäkin, eikä niitä ole sensuroitu. Tämä sama linja näkyy kaikilla forumeilla - liekö kyseessä joku automaattisensoritoiminta.
Kirosanoista tuli mieleeni kohtaus alkuperäisistä Muumi-kirjoista. Muumiperhe oli merellä ja he löysivät viskilaatikon meressä kellumassa. Muumipappa oli laatikollisesta viskiä tietysti iloissaan. Mutta kun laatikko aukaistiin, olikin se täynnä kirosanoja. Muumiperhe ei keksinyt kirosanalaatikolle muuta käyttöä kuin lähettää se tädille. =) - .
Kersantti Ärjylä kirjoitti:
Kyllä näköjään kirosanat sensuroidaan. Tuossa ylhäällä on ilmoitus, että kirosanoja siivottu kommentista, ja ukkospilven kuva. Katsopas vaan, joku siis valvoo.
Saa sen kirosanafiltterin poiskin tossa ylhäällä oikeassa laidassa
- Jaakob tykkää
. kirjoitti:
Saa sen kirosanafiltterin poiskin tossa ylhäällä oikeassa laidassa
Täst mie pijän!
- Jaakob hurmoksessa
... kirjoitti:
Perkele.
Voi sviddu nääs, jes!
- Jaakob-fani
Nyt minua kiinnostaa tietää, mitkä luetaan kirosanoiksi, ja mitkä ei. Esimerkiksi täällä käytetään ulostamis - ja sukupuolielimien eri nimityksiä ihan nimimerkkeinäkin, eikä niitä ole sensuroitu. Tämä sama linja näkyy kaikilla forumeilla - liekö kyseessä joku automaattisensoritoiminta.
Kirosanoista tuli mieleeni kohtaus alkuperäisistä Muumi-kirjoista. Muumiperhe oli merellä ja he löysivät viskilaatikon meressä kellumassa. Muumipappa oli laatikollisesta viskiä tietysti iloissaan. Mutta kun laatikko aukaistiin, olikin se täynnä kirosanoja. Muumiperhe ei keksinyt kirosanalaatikolle muuta käyttöä kuin lähettää se tädille. =)Tämä ei ole tasa-arvoa, sviddu!
Jos kerta Jumalan vastustajan sielunvihollisen nimi sensuroidaan niin jUMALAN nimi pitää kans sensuroida!
Permanto vieköön! Junalautoja saatavana Perkiön asemalta! - Kersantti Ärjylä
Eikö olekin muuten jännä juttu, että "ruma" eläin koetaan aina pahaksi, ja "kaunis" hyväksi. Sama juttuhan pätee myös ihmisten kohdalla kun on tehty asiaan liittyviä psykologisia testejä. Kauniita ja säännöllisiä piirteitä omaavia ihmisiä pidetään pääsääntöisesti hyvinä ja kiltteinä.
Kuitenkin lepakko itse on syytön siihen, että on lepakko ja sillä lepakon keinot selvitä hengissä. - Jaakob-fani
Eikö olekin muuten jännä juttu, että "ruma" eläin koetaan aina pahaksi, ja "kaunis" hyväksi. Sama juttuhan pätee myös ihmisten kohdalla kun on tehty asiaan liittyviä psykologisia testejä. Kauniita ja säännöllisiä piirteitä omaavia ihmisiä pidetään pääsääntöisesti hyvinä ja kiltteinä.
Kuitenkin lepakko itse on syytön siihen, että on lepakko ja sillä lepakon keinot selvitä hengissä.Jep. Mun ei ollut kumminkaan tarkoitus demonisoida lepakkoa (sori lepakot) vaan vihjata siihen että ne lentelee pimeässä - pimeyden ruhtinas :)
- Kersantti Ärjylä
Jaakob-fani kirjoitti:
Jep. Mun ei ollut kumminkaan tarkoitus demonisoida lepakkoa (sori lepakot) vaan vihjata siihen että ne lentelee pimeässä - pimeyden ruhtinas :)
Jaakob-fanille:
Joo, en argumentoi vastaan tuota sarkasmiksi tarkoitettua kommenttiasi - se oli minusta hyvä. Tulee vaan mieleen kaiken näköistä mieleen näistä hyvä-paha -polariteeteista.
Tosiaan mikään eläin ei ole mielestäni koskaan suunnitelmallisesti paha.
- vihtuilija
Jumala on totta, evoluutio on valhetta.
Jos evoluutio olisi totta, olisi Jaakobinlaiset karsiutuneet pois jo aikaa sitten! Ainoaksi selitykseksi jää se, että jumala on olemassa.
Alan hihhuliksi, siispä varokaahan valheitanne senkin ateistit!:D:D- Kersantti Ärjylä
Hm...
Eräs sosiologian teoreetikoista, Herbert Spencer, piti pahana sitä, että luonnonvalinta häiriintyy ja yhteiskunta rapautuu sillä, että heikkoja ja jälkijättöisiä autetaan. Aika lailla ajankohtaista tämä on tässäkin ajassa, kun huoltosuhde yhteiskunnassa alkaa vääristyä toden teolla: autettavia on kohta enempi kuin maksajia: kaikki henkisesti jälkijättöisetkin ja yhteiskuntaa pelkästään rasittavat yksilöt saavat lisääntyä ja tuottaa uusia sukupolvia. Luonnonkansat hoitivat tämän vaikean ongelman jäälautta -metodilla, tai yksinkertaisesti jättivät vaan heikot vaan heitteille. Muuta keinoa yhteisön pelastamiseksi ei ollut.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Herbert_Spencer
Olen itse sitä mieltä, että ennen pitkää uskontojen merkitys vähenee entisestään. Tämmöinen kehitystrendi on ollut jo 300 vuotta. Tosin idän mailla ollaan tässä 500 vuotta jäljessä, mutta sekularisaatiokehitys jatkuu näissäkin maissa sivistystason noustua. - ateismin hedelmät
Hm...
Eräs sosiologian teoreetikoista, Herbert Spencer, piti pahana sitä, että luonnonvalinta häiriintyy ja yhteiskunta rapautuu sillä, että heikkoja ja jälkijättöisiä autetaan. Aika lailla ajankohtaista tämä on tässäkin ajassa, kun huoltosuhde yhteiskunnassa alkaa vääristyä toden teolla: autettavia on kohta enempi kuin maksajia: kaikki henkisesti jälkijättöisetkin ja yhteiskuntaa pelkästään rasittavat yksilöt saavat lisääntyä ja tuottaa uusia sukupolvia. Luonnonkansat hoitivat tämän vaikean ongelman jäälautta -metodilla, tai yksinkertaisesti jättivät vaan heikot vaan heitteille. Muuta keinoa yhteisön pelastamiseksi ei ollut.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Herbert_Spencer
Olen itse sitä mieltä, että ennen pitkää uskontojen merkitys vähenee entisestään. Tämmöinen kehitystrendi on ollut jo 300 vuotta. Tosin idän mailla ollaan tässä 500 vuotta jäljessä, mutta sekularisaatiokehitys jatkuu näissäkin maissa sivistystason noustua."Eräs sosiologian teoreetikoista, Herbert Spencer, piti pahana sitä, että luonnonvalinta häiriintyy"
Oletko sitä mieltä ettei heikkoja, köyhiä ja sairaita pidä auttaa? - Kersantti Ärjylä
ateismin hedelmät kirjoitti:
"Eräs sosiologian teoreetikoista, Herbert Spencer, piti pahana sitä, että luonnonvalinta häiriintyy"
Oletko sitä mieltä ettei heikkoja, köyhiä ja sairaita pidä auttaa?"Oletko sitä mieltä ettei heikkoja, köyhiä ja sairaita pidä auttaa? "
En ole sitä mieltä itse. Kirjoitin, mitä eräs sosiologian klassikko on evoluutiosta miettinyt. Ei asioiden pohdittavaksi tuominen tarkoita sitä, että on samalla kannalla. Kun olen itse asiasta jotain mieltä, kirjoitan yleensä, että "olen sitä mieltä".
Tarina kertoo, että Spencer oli agnostikko. Yhteiskuntatieteet ei ota kantaa minkään uskonnon totuudellisuuteen, vaan tutkii uskontoja ilmiönä. Suurimmat sosiologian vanhat klassikot ovat olleet pääsääntöisesti juutalaisia. Tiedä sitten miksi.
Kun lukee noita tuoreita lasten hyväksikäyttötapauksia ja muistelee uskontojen historiaa, panee kyllä miettimään että kyllä ne uskonnollisuuden hedelmät on olleet huomattavasti katkerampia kuin uskonnottomuuden.
- Varma todiste
Tuosta tulee mieleeni tämä vanhempi tapaus:
http://www.sptimes.ru/index.php?action_id=2&story_id=17804
Kiovan eläintarhassa mies kiipesi leijonahäkkiin huutaen, että Jumala pelastaa
hänet, jos on olemassa. Leijona oli sitä mieltä että jumalaa ei ole olemassa,
sillä se tappoi aitaukseensa tulleen miehen välittömästi, purren mieheltä
kaulavaltimon auki.
"The man shouted ‘God will save me, if he exists,’ lowered himself by a rope into the enclosure, took his shoes off and went up to the lions,” the official said.
“A lioness went straight for him, knocked him down and severed his carotid artery.”
Siinä tuli siis varma todiste: God does not exist. - Quetzalcoatl
Järkyttävää. Mies antoi noin vahvan Todistuksen Jumalasta ja vietiin psykiatrisiin tutkimuksiin. Saatana varmaan sokaisi ateistipoliisien silmät.
Todistaa ainoastaan uskonnon vaarallisuudesta ja siitä että miehellä oli skitsofrenia.
- goddeloos
60% ihmisistä kuulee tai on jossain vaiheessa elämäänsä kuullut ääniä päänsä sisällä. 2-4% kuulee niitä jatkuvasti. Jos ottaa äänet tosissaan käy kuten aloituksessa esitettiin.
- Jaakob vahvistaa
Minä kuulen äänet pääni sisässä, sillä korvat ovat pääni sivuilla ja ääni menee niistä sisäkorvaan, jossa voin ne aistia. Aivoni taasen saavat jatkuvasti viestejä Jumalalta ja Saatanalta. He käskyttävät näin minua milloin mitenkin ja minun on toimittava parhaaksi katsomallani tavalla.
- Anonyymi
minä
Tämä on muuten helvetin hyvä avaus, vaikka iankaikkisen vanha. Vapauden patsaalle uiminen ja pulun vieminen on sopivasti harmittoman höppänä käsky, joka on todiste Jumalasta, mutta kun Jumala käski Peter Sutcliffen tappaa 13 prostituoitua niin se ei olekaan todiste Jumalasta.
Ei saatana näitä...😂😂😂
Yorkshire Ripper Peter Sutcliffe boasts that it was 'God's will' that police focused on Wearside Jack's fake claims - leaving him free to kill three more women
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7392265/Yorkshire-Ripper-Peter-Sutcliffe-boasts-Gods-police-focused-fake-claims.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833845
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322719Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261568Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261498- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731433- 251387