Kataisella jupit aivoina.

Ei hyvältä näytä

Hyvin pahoinvoivaa maatamme ohjaa kaksi mittatilauspukuun
pukeutunutta juppia, panevat sanat kataisen suuhun.
Kataisesta korkeintaan 2 metrin etäisyydellä yöt ja päivät.

6

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan samalla tavalla paimennetaan uskonnoissa initiatioitavia. Kaksi elderiä paimentaa initiatea. Tekniikkaa käytetään MONISSA uskonnoissa, etenkin lahkoissa ja muissa äärisysteemeissä.

Tämä siksi että "tasavertaisen" joukossa yksi kuuntelee kahta. Jykälle laitetaan siis sanat suuhun.

Kenellä siis on valta? Meillä ei ole siis ministeriä vaan meillä on sätkynukke, kaksi mielenhallitsijaa ja "ministeri" on se systeemi mikä ohjaa noita kahta ylipuhujaa.

Pelastakaa Jyrki Katainen.

• metall-leidi

Sätkynukke logiikka, mittatilauspukuun pukeutuneet jupit vartioivat Kataista ja nyt ovat ministerit ainoastaan suurpääoman raharenkejä.
      Kun olivat eduskuntavaalit ja tulos selvisi niin alkoin se naukuminen miten Suomen kansa äänesti väärin.
      Nyt hallitusneuvottelut junnaavat paikallaan ja Kepua ajetaan väkisin hallitukseen kuin käärmettä pysyyn kun ei Suomen kansa mua osaa äänestää oikein

• Katainen varmasti uskoo että maa toimii juuri niinkuin hänelle näytetään. Kaverit ei päästä Jykää sivukujille näkeen maailman realiteetteja, ja valikoi tarkkaan mitä Katainen saa lukea ja mikä on "Paskaa".

Sääliksi käy.

• Kova on koulu!

Nyt on Katainen saatu ruotuun, poistettu ylivalta ja mieli hänestä! Pelko pääministeripaikasta sulattaa hänenkin päänsä, ja on pakko suostua muidenkin puolueiden näkemyksiin ja arvoihin.

Jos ei suostu, Katainen heitetään kylmästi pois.. sitä hän ei halua, ja tekee niinkuin muut sanelee.

Hänelle on pääministerin paikka henki ja elämä, se tietää rahaa.. siitä ei voi lupua joten annettava periksi pitkin kynsin.

Hinnalla millä hyvänsä on paikka saatava, vaikka antamalla periksi muille. Muu ei auta.

Ei hän voi olla yksinvaltaias, tehdä niinkuin haluaa kuuntelematta muita! Siitä on saanut nyt oppitunnin.

• ----

Uhmakas "pikkupoika" Heinäluoma lähetettiin kroatiaan,
      ei osannut käyttäytyä juppien kanssa.
      On teatteria, kesäteatteria maksavalle yleisölle.

• ajatustelija

Enpä ole paljoa juppeja nähnyt Suomessa. Jupit löytyy kuule Venäjältä ja niillä on niin paljon fyrkkaa, niillä oligarkeilla, että ne ostaisi varmaan halutessaan koko Suomen, jos voisivat. Yletön Nato- intoilu on jo siksikin typerää. Kuitenkin Jyrki Katainen on ihan pätevä poliitikko - nuori mies, joka varmasti kunnianhimoaan ja sosiaalista jne. älykkyyttään on sillä paikalla millä on.

Hyvältä ei näytä se, että aloitus ei vastaa aihetta. Ja trollaus, ei sekään, koskaan näytä hyvältä minun lukijan silmille.. Ehkä olen liian älykäs lukemaan näitä keskusteluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3124
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2812
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      67
      2623
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      32
      2522
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2078
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1589
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1582
    8. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1569
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      1569
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1469
    Aihe