Isoäitini halusi jo ennen sotaa huoralotaksi rintamalle. Se oli taistelua 1938-39!
Isoäitini halusi jo ennen sotaa huoralotaksi rintamalle. Se oli
10
219
Vastaukset
Miksi paskot omaan pesään?? Sotarintamalla ei ollut yhtään huoralottaa!!
- Alik. Mäkilä
Eihän niitä rintamalle riittänytkään.
Esikuntaporsaat panivat parastaan ja rintamamiehet joutuivat tyytymään muihin menetelmiin.
Muisto isoäidistä.
http://www.youtube.com/watch?v=jOBYA4LFg7E - ei kuki punatauti...
taitaa nyt joku punataudistakärsivä kirjoitella, tässä nähdään kommunistit taas, jopa omasuku halveerataan jonkun aatteen puolesta joka ei toiminut.
kommunismi on mielensairaus, niinkuin skitsofreenia ym.. - kyjyj
ei kuki punatauti... kirjoitti:
taitaa nyt joku punataudistakärsivä kirjoitella, tässä nähdään kommunistit taas, jopa omasuku halveerataan jonkun aatteen puolesta joka ei toiminut.
kommunismi on mielensairaus, niinkuin skitsofreenia ym..Sinä sen osallisena tiedät!
- Pesulajuna.
Sinä tai isoäitisi sekoitatte Lottajärjestön ja ne suurten kaupunkien yleiset naiset jotka palvelivat sotien aikana "työvelvollisina" pesulajunissa.Silloinhan yhdistettiin isoäitisi siviiliosaaminen/ammatti ja sodankäynnin tarpeet.
- u6kmet
Mun isoäiti oli alusta alkaen huorana Vöyrin sotakoulussa. Sieltä se tuli Lairilan porukan mukana valkoiseksi huorraksi Tammer-hotelliin.
- Lehtolapsen sukua
Vai että sen poikia. Oletko mahdollisesti sukua Laurilalle?
"Mun isoäiti oli alusta alkaen huorana Vöyrin sotakoulussa. Sieltä se tuli Lairilan porukan mukana valkoiseksi huorraksi Tammer-hotelliin." - i.ut,yjm
Mistä vitusta sen tietää?
"Isoäitini halusi jo ennen sotaa huoralotaksi rintamalle. Se oli taistelua 1938-39!"
- Mille rintamalle vuonna 1938? Espanjaan vai kaukoitään? Ja kummalle puolelle, vai oliko sillä väliä?- -p9i6y
kunhan vain pääsi valkolahtarin muniin käsiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1362591SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3131769Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v121427En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341413Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.371107- 50986
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais268944Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33934It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9876Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38865