ei ole oikeasti rasisimia, vaan suomen ns. rasismi on poliitikkojen aikaansaamaa sillä tavalla, että he jakavat vastikkeettomasti rahaa työtävieroksuville elintasopakolaisille ja samaan aikaan jättävät todella apua tarvitsevan kantaväestön oman onnensa nojaan. Tämä se tavallisia pienellä palkalla kitkuttelevia kansalaisia ärsyttää ja ajaa jyrkkiinkin mielipiteisiin. Mutta jos tälle touhulle saadaan loppu, loppuvat myös ihmisten kannanotot maahanmuuttajia kohtaan. Kysymys on siis vain päätöksentekokoneiston luomasta ilmiöstä ja siihen löytyy ratkaisu vain eduskuntatalosta. Kokonaan huomiotta jää se ikärasismi, joka on Suomessa todellista ja kohdistuu keski-ikäisiin ja sen ylittäneisiin täysin työkuntoisiin ja -motivoituneisiin ihmisiin, jotka todella haluaisivat tehdä työtä, mutta jotka ikänsä puolesta eivät sitä kelpaa tekemään. Tässä olisi tasa-arvovaltuutetulla ja muilla päättäjillä tekemisen paikka, jotta kaikille työhalukkaille saataisiin työtä ja työstä asianmukainen palkka.
Suomessa
3
<50
Vastaukset
Olen samaa mieltä kanssasi. On todella murheellinen juttu kun lähes KAIKKI KRITIIKKI joka suunnataan maahanmuuttajiin luokitellaan rasismiksi!
Miksi kukaan ei kerro mitä tämä idioottimainen loisien paapominen maksaa suomalaiselle yhteiskunnalle??
Jos meidän on pakko ottaa maahanmuutajia niin suosikaamme AHKERIA Vietnamilaisia, Thaimaalaisia, Kiinalaisia ja muita aasialaisia. Heidän kanssa ei tule mitään ongelmia!!
EI YHTÄÄN MUSLIMIA ENÄÄ SUOMEEN!!Tuo kuulostaa pähkähullulta !!
Onko Suomessa siis ainoastaan "jyrkkiä kannanottoja"?!!!
Olikohan Saksassakaan 30-luvulla todellisuudessa yhtään juutalaisten kiusaamista, niin kuin jotkut väittävät?- Tosi pähkähullua
on ostaa Suomeen mustia rasisteja täysihoitoon, siihen ei missään muualla kyetä.
Muutos on tultava.
Ok ja mölinät pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1362591SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3131769Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v121427En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341413Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.371107- 50986
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais268944Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33934It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9876Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38865