Tein Luukkuun tyypin tammikuussa 2008, koska tein Aapeliin tunnuksen.
Nyt tarvitsen kipeästi kyseisen saliksen, mutta en ole käynyt yli 4kk joten tunnus on poistettu.
Siis aivan paska palvelu, asiakaspalvelu maksaa. Haistakaa paska saatanan rahastajat. Ja joku 4kk käyttäjätunnus aika? Siis mikä vitsi toikin on.
Kiitos Luukun, olen juuri menettänyt yhden mukavan muiston elämästä.
EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN LUUKKUA, GMAIL JA HOTMAIL VOITTAVAT SELVÄSTI.
Luukku.com on perseestä!
6
746
Vastaukset
- yy,kaa ja sit tää!
Joo,ihan samaa mieltä! Kun yrittää s-postitse jotain kysellä asiakaspalvelusta tai sitten henkilökohtaisesti isommalta päälliköltä niin ei vaivauduta vastaamaan.
Kuvittelevat varmaan,että soittaisin maksulliseen asiakaspalveluun.No en,vaihdan vaan gmailin käyttäjäksi,muistan kyllä kielteisenä tulevaisuudessa ko. firman muutkin palvelut,en ainakaan senttiäkään aio niistä koskaan maksaa..
Terveisiä vaan kyseisen palvelun/firman mainostilan ostajille:
Palvelun ylläpitäjän huonosta asiakaspalvelusta johtuen mainoksienne lukijat vähenevät,älkää siis maksako kovin paljoa mainoksista. - iha persiist
Luukussa on vitusti huoltokatkoja ja turhia paskaerroreita. En suosittele kenellekkään. Itselläni accountti jostain -02 lähtien.
- VITUTUSJUMALAUTA
luukku on ihan Pers33stä eihän tuo zaatana ees toimi eikä hyväksy mittää
- Eräs immeine vaa
Joo vit** totta puhutte. Itelläni kun avaan jonkun viestin, ni se heittää miut jonnekki vitun sivulle. >/
- perze6
Itse en saa edes sähköpostia vastaanotettua kyseisellä homoperseily luukulla
- LuukkuFTW
Hotmail on estänyt minulta kahden eri tilin käytön ilman mitään syytä. Luukku ei koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591