barcelonassa tuli juotua olan takaa, kiinnostaa tietää saako tätä Suomesta tollaisilla litran pöntöissä? Alkoholi prosentti jotain 7, eli saako alkosta? =)
Don Simon sangria
8
2125
Vastaukset
- Sangría
Alko ei vissiinkään ole ryhtynyt myymään (olemattoman kysynnän vuoksi).
Tee itse, jos mielesi tekee. Halpaa punkkua (vaikkapa espanjalaista) ja sitruspohjaista limsaa seko seko suhteessa fifty-sixty (tai jotain). Sekaan hedelmiä ja jäitä, jos siltä tuntuu.
Ei kaikkea tarvitse saada valmiina. - Don Simon
Sitä on ollut Alkoissa myynnissä, nimi oli ihan tuttu ja bongasin tuotetiedot maahantuojan sivuilta, prosentteja toki enemmän, 11%. Itsekin olemme sitä ostaneet, vaikka usein myös tehneet itse.
- Vilkaisinpahan
Alkon nettisivujen tuotehaku ei tunne nimeä Don Simon. Jos tuotetta on joskus ollut myynnissä, se lienee poistunut.
Sanahaku ”sangria” antaa kaksi tuotetta, luokiteltu ”aromatisoiduiksi viineiksi”:
Peñasol Sangria, tuotenro 659918, 1,0 litraa 6,79 €
Sangría Aromas de Turís, tuotenro 625728, 2,0 litraa 15,98 €
- 748391234129586245
tottakai sangria on ite helppo väsätä kokoon, mutta toi don simon on niin helppo vaa ku voi laittaa sekaan vähä jäitä ja valmista! mut täytyy itse käydä alkosta kyselemässä, netissä ei ainakaan löydy...
- sitä OLI myynnissä
totesin että ON OLLUT myynnissä, kun edellinen keskustelija epäili, ettei olemattoman kysynnän vuoksi ole otettu myyntiin Suomessa. Alkon valikoimat vaihtelevat kovasti vuosittain, Dom Perignon on kohta ainoa tuote kotimaisten oluiden lisäksi, joka löytyy aina hinnastosta.
Itsekin tykkäsimme Don Simonista, toinen valmis sangria oli vuosi-kaksi sitten jokin norjalaisvalmisteinen - kyllä, ihan totta - ja se oli kauheeta sotkua. - sangrioiden suveen
Tallinnasta'kin valmis litran tötsä
http://www.viinarannasta.ee/detail.php?id=21660 - sangria itsetehty
- 1,49€/1,5 l
Madeiralla oli kaupassa Don Simon Sangriaa tosi edullisesti.
7% juoma muovipullossa.
Itse laitan vielä puolet colaa, niin on hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275