Naurettavia pellejä nuo skoottereilla ajelevat jätkät. Läskit kasvaa ja kunto rapistuu, kun joka paikkaan menevät moottorivoimalla. Muutenkin tyypit sellaisia laiskoja pappabetalar vätyksiä.
Minä pidän kuntoani yllä ja liikun polkupyörällä poikaystäväni kanssa. N'yt'n skootteripelleille aina keskisormea ja huutelen rumia. PYH VAAN!
Olen ylpeä itsestäni: sporttinen ja rohkea bi_poju
Lälläreillä skootterit
Kaunis kundi
5
77
Vastaukset
- Härmän janne
Vain tytöt ja homot ajaa skootterilla!
- oikeakaaostulisi
Mieluummin kävelee vaikka kuin ajaa tuollaisella ehkä.... vanhat papat, niille saattaa sopia.
Pelottava tilanne jos tytöt alkavat kaikki ostamaan mopoautoja, tukkeutuu liikenne välittömästi kaupungeissa, kuvittelee että vaihtavat skootterit mopoautoihin.. - Y Ä K
SÄ OOT HOMO!!! HYI HELVATA!!!!
- Taxi_Mies
Mopopoikia on kiva kyykyttää mersulla.
- XC60 D5
Miksi sinä älynjättiläinen mainostat homoseksuaalisuuttasi? Miten se liittyy aiheeseen?
Hakeudu hoitoon, tuollainen on sairasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780