Hakakirppiksen huono taso nykyään?!

Hyvinkääläinen80

Kävin tuolla k.torilla tänään ja hämmennys oli suuri:
Lähes kaikki pöydät täynnä käsittämättömän ylihinnoiteltua tavaraa tai ihan pelkkää lumppua/romua.
Myös uusien tavaroiden myyjiä näytti olevan melkein puolet pöydistä.

Huonoksi on mennyt ja suunta näyttää vaan olevan alaspäin. Tuo muutto oli eka iso miinus ja nyt tämä. HInnat on liian korkeat, pakko laittaa kamalat hinnat, että saa pöytävuokrat ja provikat maksettua. Ja sitten ihmiset ei (toivottavasti) osta niitä ylihinnoiteltuja vaatteita, joilloin myyjät katoaa... Kohta koko kirpputori on trokareiden myyntipaikka, perusidea kirpputorista kuolee vähiteleen pois. Ikävä kyllä.

Vähän aikaa kun Willan kirppis jaksaa sinnitellä niin myyjät palaa sinne. Tälläkin hetkellä siellä oli parampilaatuista tavaraa mitä Hakakirppiksellä oli. Näin ainakin toivon tapahtuvan, koska tuo Hakakirppiksen touhu on ihan uskomatonta.

Ja kaiken tämän lisäksi te äidit/vanhemmat/lasten kanssa liikkuvat: Lapset EI SAA ottaa pöydistä tavaroita leikkiin ja jättää sen jälkeen mihin sattuu!! Kaksi tällaista tapausta näin tänään. Muutenkin lapsia pitäis valvoa eikä antaa niiden huutaa ja juosta ympäriinsä. Missä kasvatus?? ;)

11

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärsyttävää

Eli sinun tekstistäsi päätellen kaikki halpa on lumppua, ja kallilla myy vaan trokarit...

Itselläni on siellä pöytä nyt, ja jos sinun sanoistasi päätellen aikuisten,lasten vaatteet siistinä,pestynä ja silitettynä 0,50-4,00 hinnoilla on lumppua niin miksi sitten käyt kirpputorilla? Ja varsinkin tuolla.

Jos ne willan homeiset tavarat on niin paljon parempia, niin ei kukaan pakota käymään esim; haka-kirppiksellä.

Itse voin ilomielin suositella haka-kirppistä kuin tuota willaa, ja siihen vaikuttaa myös paljon paikan yleinen siisteys ja henkilökunta.
      En itse halua vapaa päivinäni mennä katsomaan mitään hapannaamoja jotka rääkyvät asiakkaille kuin olisivat niiden mielestä roskaa.

• Palvelu paremmaksi

Tosiaan........kyllä olis haka-kirppiksen asiakaspalvelussa vielä paljon opittavaa ja parantamisen varaa.

• mjkmjkkm

Tuntuu olevan samat ihmiset jotka hakakirppistä haukkuu viikosta toiseen.

• uusi "haukkuja"

hau hau vaan haka kirppikselle ja ennen en ole muuten haukkunut...
        Ahtaat käytävät ja lapsiperheitä vaunujen kanssa liikkeellä ei hyvä. Tavara monessa pöydässä julman hintaista, täytyy ihmetellä miten edes pöytävuokran saavat kokoon ja ahneus huipussa 2% provisio vielä myynnistä.
        Taitaa kannattaa "antiikkikauppiaan" myydä iman alvia kirppiksellä ainakin monella on sielä pöytä. Onneksi on Willan kirppis.

• tsuhsiwe

Tyhjiä tiloja kirppiksen perustamiselle löytyy, joten valittajat ottakaa homma hoitoonne ja pistäkää paikka pystyyn, niin katsotaan miten kauppa käy ja hoituu.
      Itse en ole enää vuoteen käynyt willan kirppiksellä ja haka-kirppiksen yksi kerta riitti (siis tässä nykyisessä paikassa), joten itse sanon ettei tässä kylässä kunnon kirppistä olekaan.

• Kirppisharrastaja

Myin Haka-Kirppiksellä hyvin kun se muutti uusiin tiloihin: kahdelta viikolta yli 400 käteen. Lähinnä vaatetta. Ei ylihinnoiteltua. Käyttökelpoista, joukossa jopa uusia, joita ei perhe syystä tai toisesta ole käyttänyt.

Noin yleisesti olen kyllä sitä mieltä, että Haka-Kirppis ei ole hääppöinen. Esimerkiksi Järvenpään Euroset on parempi, samoin tuusulan Femmatori. Saati jotkut pääkaupunkiseudun kirppikset. Siellä asiakkaan kannattaa käydä.

Willa on siivoton, kirppiksenpitäjä varmaan käy sotkemassa asiakkaiden pöydät joka aamu.

Kaikenkaikkiaan ihmettelen, olipa paikkakunta mikä hyvänsä, miksi ihmiset kuskaavat kirppikselle lumppua. Ja toisaalta miksei ne joilla on hyvää tavaraa myy. Harva kirppiksellä rahasta myy, enempikin harrastuksesta. Mikseivät ihmiset viitsi kierrättää sellaista, jota eivät tarvitse ja jolla vielä olisi toisille arvoa?

• kirppukerttu

Mikäli etsii jotakin "taidelasia", niin täysin ylihinnoiteltu nykyisin.

Ihmiset tsekkaa jostain nettimyymälästä hintaa (joissa ilmaa vähintään 25% ja luulee, että vähän alentamalla menee.

Ei liiku lasi.

Trokarien kertomaa.

Sekä itse keräilijänä.

Toista oli ennen nettiä, prkl.

• tarvittaessaopastust

Jokainen vaan sitä omaa kirppistä perustamaan...rikastut hetkessä,kateelliset kokeikaa!

• ..

Hakakirppis oli aika ankeen näkönen ku viimeks kävin. Muutama hyvä pöytä mutta liikaa uutta tavaraa. Willan kirppiskään ei innostanut vaikka onkin parantunut viimevuodesta. Itse oon nyt viimeaikoina tehny parhaat löydöt löytöpankista. Vähän ahdasta siellä on kyllä vaunuilla mennä mutta silti :)

• Ekokemille lämpöä

Helpompaa heittää kamat suoraan roskiin, kuin maksaa
      -pöytävuokra
      -provikat
      -roudaa kamat sinne (polttoaineet)
      -kiinnitellä hintalaput
      -käydä siivomassa pöytää joka päivä (polttoaineet)
      -uutta kamaa pöytään (polttoaineet)

Ei jää häävi tuntiliksa.

• myyjä002

Willan kirppis paras. Isommat pöydät sekä leveämmät käytävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1566
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      92
      1485
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1041
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      199
      940
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      123
      842
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      787
    7. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      750
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      714
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60