Ajattelin kiimaisia ajatuksia kummistani, joka on yksi komeimmista miehistä, joita tunnen. sukujuhlissa mies kyseli kuulumisiani ja vastailin kiltisti ja sievästi, kuten kuuluu, vaikka samalla ajatuksissani hän nai minua kuin viimeistä päivää. oli se hykerryttävää kun tylsät sedät ja tädit ja muut sukulaiset pölisivät kuivia juttujaan ympärillä ja minä istuin siinä haarat märkänä. Hähää =)
Fantasioin kummistani sukujuhlissa
märkä neitonen
1
433
Vastaukset
- MILFAO
minä taas ajattelin kiimaisia kaverini äitistä ja siskosta. joka kerta kun olen kaverini luona kylässä.. voisin antaa mitä vaan että saisin tuupata tuuttini tämän siskoon.. ja äitiin... molempiin... samallakertaa... olen kerran saanut heidän grilli juhlissaan kamalan seisokinkin, katsellessani kuinka kaverini äiti kääri makkaran paperiin ja söi sitä jättäen hieman punaista huulipunaa nakin kuoreen.... kaveri ihmetteli kun minulle niin ruokamaistui etten pöydästä halunnut poistua muutamaan tuntiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574