Ajattelin kiimaisia ajatuksia kummistani, joka on yksi komeimmista miehistä, joita tunnen. sukujuhlissa mies kyseli kuulumisiani ja vastailin kiltisti ja sievästi, kuten kuuluu, vaikka samalla ajatuksissani hän nai minua kuin viimeistä päivää. oli se hykerryttävää kun tylsät sedät ja tädit ja muut sukulaiset pölisivät kuivia juttujaan ympärillä ja minä istuin siinä haarat märkänä. Hähää =)
Fantasioin kummistani sukujuhlissa
märkä neitonen
1
357
Vastaukset
- MILFAO
minä taas ajattelin kiimaisia kaverini äitistä ja siskosta. joka kerta kun olen kaverini luona kylässä.. voisin antaa mitä vaan että saisin tuupata tuuttini tämän siskoon.. ja äitiin... molempiin... samallakertaa... olen kerran saanut heidän grilli juhlissaan kamalan seisokinkin, katsellessani kuinka kaverini äiti kääri makkaran paperiin ja söi sitä jättäen hieman punaista huulipunaa nakin kuoreen.... kaveri ihmetteli kun minulle niin ruokamaistui etten pöydästä halunnut poistua muutamaan tuntiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362699- 1282373
- 1582084
- 391995
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401329
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114924