Kauhu, sci fi elokuvia

.......

Mitä kauhu tai sci fi elokuvia tiedätte? On hankala löytää uusia kauhu tai sci-fi leffoja oon nähny niitä paljo elämässäni vaikken kovinkaa vanhaa oo :D.
Jos joku tietää jotaki hyviö kauhu tai sci fi leffoja niin kertokaa ihmessää.
mä oon nähny: Dead snow, Aliens elokuvia esim. alien vs. predator, aliens- paluu... , The cave, Independence day, DOOM, the dark lurking, primeval, ...
niitä kyllä löytyy.

10

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hk82

      The Thing, Predator, Starship troopers, Total Recall, Robocop, Alien 1 ja 2, Terminator 1 ja 2, Matrix, The fly

      Shining, omen, Se7en (enempi trilleri), From dusk till dawn, Jaws

      Jos et oo jotain noista nähny niin kasso, kuuluu yleissivistykseen kauhun ja scifin osalta.

      Uuempaa

      Source code, Moon, Inception

      • .......

        Predatorin ja noi Alien elokuvat oon nähny.
        Pitääpä kattoo noi muut joilla oli parhaimmat trailerit you tubes.


    • hanttipalanen

      näissä top ja hyvät listojen teossa on se huono puoli et kaikki pyrkii pätemään, eli saat listoja surkeista elokuvista. Esim tyyliin Hitchcock birds,vanhoja romero zombie filmejä,shining yms vakio sontaa.

    • .......

      VAU! tulipa näitä kommentteja kyllä nopeasti

    • hk82

      Laitetaa viel Pitch black ja Event horizon ei kummosia mut kylhä nuo kattoo. Shining kyllä kannattaa tsekata miu kirjois paras kauhuleffa ikinä. Tiie sit uppooks nuorempaa adhd sukupolvee mut jos hyvää tunnelmaa ja tarinaa arvostaa niin täst ei meno parane...

    • .......

      Toi Hills Have Eyes näkyy 17 kesäkuuta 2011 00:05-02:15 se on kyllä hyvä. Viime kerralla en uskaltanut kattoo loppuu ku oli niin pelottava ja raaka saa nähä uskallanko nyt kattoo loppuu :P

      • .......

        Tuli paskat housuun kun katoin :P


    • ME

      Kaikki olen nähny mitä olette sanonut. Mutta kannatta katsoa Cargo ja Pandorum.

    • Fakjuuoo

      Tässä tympeä henkäys menneisyydestä: Mothman, The Others, Joyride, Hellraiser, Candyman, Creepshow..

    • Sipulikeitto333

      Ootko nähny Bad Tasten

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe