Kokoomus kusettaa ihmisiä

Kapt evp

Kyllä Kokoomuksen politiikkaa leimaa selvästi keskituloisten ja heikoilla olevien lypsäminen. Syykin on selkeä, heitä on määrällisesti paljon.
Tuli tuo kusetus-sana mieleen vuosien takaisesta vierailustani puolueen vaalibussissa. Tarjolla oli laihaa kahvinlitkua ja vaurioituneita halpiskeksejä sekä Ollilan pönötystä ja anteeksi kun olen olemassa-eversti evp.
Kyllä siinä mieli yleni.
On tainnut Katainen muuten laittaa naamaan ihan liikaa Niveaa.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JIU-092

käteinen ei mitään halpoja Niveoita käytä. BOB taitaa vieläki puuteroida.

Koko jätkä on korkkiruuviakin pahempi pettää jopa omansa!

• JIU-092

Ottanu kepusta oppia.

• Kapt evp

Niinhän asia taitaa olla. Minulle tuli vain eräs kotikylän emäntä Niveapurkkeineen mieleen.
        Yritti poika olla tosi jämäkkää Heinäluomalle. Saas nähdä kumpi viimeksi hymyilee?

• tytt16
        Kapt evp kirjoitti:

Niinhän asia taitaa olla. Minulle tuli vain eräs kotikylän emäntä Niveapurkkeineen mieleen.
        Yritti poika olla tosi jämäkkää Heinäluomalle. Saas nähdä kumpi viimeksi hymyilee?

Saanko jotain perusteluita, tuohon "kokoomus kusettaa"-asiaan? Miten tämä ilmenee?
        Ja nyt itse kirjoittelen tässä hyvin puolueettomana, haluaisin vain tietää mitä kulissien takana oikeasti tapahtuu, jotta osaisin päättää kenen puolella todellisuudessa olen. Lueskelin mm. wikipediasta (ah, niin ihana totuuden torvemme ;) ) kokoomuksen vakaumuksista ja ajamista asioista, ja ne kuulostivat minun mielestä todella hyviltä. Tuolta voi näitä asioita lukea kohdasta Politiikka ja tavoitteet -> http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansallinen_Kokoomus
        Jos nuo kaikki pitää paikkansa, miksi kokoomusta haukutaan? Onko totuus siis toinen kuin mitä he antavat ilmi?

Edelleen painotan, että en ole puolustelemassa tässä nyt kokoomusta, vaan oppimassa lisää. Joten kiitollinen olisin asiallisista kommenteista.

• Kapt evp
        tytt16 kirjoitti:

Saanko jotain perusteluita, tuohon "kokoomus kusettaa"-asiaan? Miten tämä ilmenee?
        Ja nyt itse kirjoittelen tässä hyvin puolueettomana, haluaisin vain tietää mitä kulissien takana oikeasti tapahtuu, jotta osaisin päättää kenen puolella todellisuudessa olen. Lueskelin mm. wikipediasta (ah, niin ihana totuuden torvemme ;) ) kokoomuksen vakaumuksista ja ajamista asioista, ja ne kuulostivat minun mielestä todella hyviltä. Tuolta voi näitä asioita lukea kohdasta Politiikka ja tavoitteet -> http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansallinen_Kokoomus
        Jos nuo kaikki pitää paikkansa, miksi kokoomusta haukutaan? Onko totuus siis toinen kuin mitä he antavat ilmi?

Edelleen painotan, että en ole puolustelemassa tässä nyt kokoomusta, vaan oppimassa lisää. Joten kiitollinen olisin asiallisista kommenteista.

Kokoomuksen tavoitteet ovat tietysti hyvin ylevät, kuten muillakin puolueilla. Kilpi on tietysti kiilloitettu erinomaisesti, ihan ulkopuolisen avun turvin.
        Itseäni kiinnostaa enemmän de facto todellisuus kun sen keskellä elänkin. Salaamalla hallitusneuvottelut asioita pimitetään ja estetään myös julkinen arvokeskustelu.
        En oikein ymmärrä koko salaamisen ideaakaan. Suojeleeko Katainen sillä omaa egoaan?
        Kyllä tekstiä voi tuottaa vaikka kuinka korkealentoisesti. Miten se sitten realisoituu, onkin ihan eri juttu.
        Tuloerojen kasvu ja epätyypillisten työsuhteiden lisääntyminen on pysäytettävä!

• Voi Nivea

Voi voi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe