Kyllä Kokoomuksen politiikkaa leimaa selvästi keskituloisten ja heikoilla olevien lypsäminen. Syykin on selkeä, heitä on määrällisesti paljon.
Tuli tuo kusetus-sana mieleen vuosien takaisesta vierailustani puolueen vaalibussissa. Tarjolla oli laihaa kahvinlitkua ja vaurioituneita halpiskeksejä sekä Ollilan pönötystä ja anteeksi kun olen olemassa-eversti evp.
Kyllä siinä mieli yleni.
On tainnut Katainen muuten laittaa naamaan ihan liikaa Niveaa.
Kokoomus kusettaa ihmisiä
6
<50
Vastaukset
- JIU-092
käteinen ei mitään halpoja Niveoita käytä. BOB taitaa vieläki puuteroida.
Koko jätkä on korkkiruuviakin pahempi pettää jopa omansa!- JIU-092
Ottanu kepusta oppia.
- Kapt evp
Niinhän asia taitaa olla. Minulle tuli vain eräs kotikylän emäntä Niveapurkkeineen mieleen.
Yritti poika olla tosi jämäkkää Heinäluomalle. Saas nähdä kumpi viimeksi hymyilee? - tytt16
Kapt evp kirjoitti:
Niinhän asia taitaa olla. Minulle tuli vain eräs kotikylän emäntä Niveapurkkeineen mieleen.
Yritti poika olla tosi jämäkkää Heinäluomalle. Saas nähdä kumpi viimeksi hymyilee?Saanko jotain perusteluita, tuohon "kokoomus kusettaa"-asiaan? Miten tämä ilmenee?
Ja nyt itse kirjoittelen tässä hyvin puolueettomana, haluaisin vain tietää mitä kulissien takana oikeasti tapahtuu, jotta osaisin päättää kenen puolella todellisuudessa olen. Lueskelin mm. wikipediasta (ah, niin ihana totuuden torvemme ;) ) kokoomuksen vakaumuksista ja ajamista asioista, ja ne kuulostivat minun mielestä todella hyviltä. Tuolta voi näitä asioita lukea kohdasta Politiikka ja tavoitteet -> http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansallinen_Kokoomus
Jos nuo kaikki pitää paikkansa, miksi kokoomusta haukutaan? Onko totuus siis toinen kuin mitä he antavat ilmi?
Edelleen painotan, että en ole puolustelemassa tässä nyt kokoomusta, vaan oppimassa lisää. Joten kiitollinen olisin asiallisista kommenteista. - Kapt evp
tytt16 kirjoitti:
Saanko jotain perusteluita, tuohon "kokoomus kusettaa"-asiaan? Miten tämä ilmenee?
Ja nyt itse kirjoittelen tässä hyvin puolueettomana, haluaisin vain tietää mitä kulissien takana oikeasti tapahtuu, jotta osaisin päättää kenen puolella todellisuudessa olen. Lueskelin mm. wikipediasta (ah, niin ihana totuuden torvemme ;) ) kokoomuksen vakaumuksista ja ajamista asioista, ja ne kuulostivat minun mielestä todella hyviltä. Tuolta voi näitä asioita lukea kohdasta Politiikka ja tavoitteet -> http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansallinen_Kokoomus
Jos nuo kaikki pitää paikkansa, miksi kokoomusta haukutaan? Onko totuus siis toinen kuin mitä he antavat ilmi?
Edelleen painotan, että en ole puolustelemassa tässä nyt kokoomusta, vaan oppimassa lisää. Joten kiitollinen olisin asiallisista kommenteista.Kokoomuksen tavoitteet ovat tietysti hyvin ylevät, kuten muillakin puolueilla. Kilpi on tietysti kiilloitettu erinomaisesti, ihan ulkopuolisen avun turvin.
Itseäni kiinnostaa enemmän de facto todellisuus kun sen keskellä elänkin. Salaamalla hallitusneuvottelut asioita pimitetään ja estetään myös julkinen arvokeskustelu.
En oikein ymmärrä koko salaamisen ideaakaan. Suojeleeko Katainen sillä omaa egoaan?
Kyllä tekstiä voi tuottaa vaikka kuinka korkealentoisesti. Miten se sitten realisoituu, onkin ihan eri juttu.
Tuloerojen kasvu ja epätyypillisten työsuhteiden lisääntyminen on pysäytettävä!
- Voi Nivea
Voi voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756