Ester 2:7 Hän oli vartaloltaan kaunis ja näöltään ihana.
Job 42. 15 Eikä ollut koko maassa niin kauniita naisia kuin Jobin tyttäret.
Keren - Happuk on tunnettu kristillisissä piireissä ja se on suomennettu
ihomaali putki. Kenen kanssa meni naimisiin? kertooko VT.
Raamatun kauniit naiset
233
249
Vastaukset
- Aabrahamin ongelma
kauniin vaimonsa Saaran kanssa Egyptiin mennessä: "Katso, minä tiedän, että sinä olet kaunis nainen. Kun egyptiläiset saavat nähdä sinut, niin he sanovat: 'Hän on hänen vaimonsa', ja tappavat minut, mutta antavat sinun elää. Sano siis olevasi minun sisareni, että minun kävisi hyvin sinun tähtesi ja minä sinun takiasi saisin jäädä henkiin."
Kun Abram tuli Egyptiin, näkivät egyptiläiset, että Saarai oli hyvin kaunis nainen. Ja kun faraon ruhtinaat olivat nähneet hänet, ylistelivät he häntä faraolle; ja vaimo vietiin faraon hoviin.
(1. Moos. 12:11-)- Jumalan helmistä
on Jumalan silmissä kallis: ´Samoin te, vaimot, olkaa alamaiset miehillenne, että nekin, jotka ehkä eivät ole sanalle kuuliaisia, vaimojen vaelluksen kautta sanoittakin voitettaisiin, kun he katselevat, kuinka te vaellatte puhtaina ja pelossa. Älköön teidän kaunistuksenne olko ulkonaista, ei hiusten palmikoimista eikä kultien ympärillenne ripustamista eikä koreihin vaatteisiin pukeutumista, vaan se olkoon salassa oleva sydämen ihminen, hiljaisen ja rauhaisan hengen katoamattomuudessa; tämä on Jumalan silmissä kallis.
Sillä näin myös muinoin pyhät vaimot, jotka panivat toivonsa Jumalaan, kaunistivat itsensä ja olivat miehillensä alamaiset; niin oli Saara kuuliainen Aabrahamille, kutsuen häntä herraksi; ja hänen lapsikseen te olette tulleet, kun teette sitä, mikä hyvää on, ettekä anna minkään itseänne peljättää.´
- 19+13
Erään lahkon piiristä paljastuu yhä uusia ja törkeitä pedofiilitapauksia, ehkä syystä että vaimojen on pitänyt olla alamaisia.
Maailma on tuhoutumisen partaalla, syystä että vaimojen on pitänyt olla alamaisia.
En vihaa juuri mitään sanaa niin paljon kuin sanaa ' alamainen', aivan kuin olisi jokin maanalainen.- 25+14
Maailman on tuhon partaalla ettei ihmisillä ole rakkautta totuuteen ja näin viha saa sijaa sydämissä.
- Maailman ongelmasta
25+14 kirjoitti:
Maailman on tuhon partaalla ettei ihmisillä ole rakkautta totuuteen ja näin viha saa sijaa sydämissä.
ja himojen rumuudesta (K18):
http://www.youtube.com/watch?v=Gv6rXQwCTis - 3+17
Maailman ongelmasta kirjoitti:
ja himojen rumuudesta (K18):
http://www.youtube.com/watch?v=Gv6rXQwCTisHimoitsetko sinä kahleissa olevia, herättääkö se
sinussa himoja............ ho hoo....paljastit itsesi. - Esität itse
3+17 kirjoitti:
Himoitsetko sinä kahleissa olevia, herättääkö se
sinussa himoja............ ho hoo....paljastit itsesi.kysymykset ja vastaukset.... yksinkertaista ja sopii sinulle.
- Vain Yeshua voi
Esität itse kirjoitti:
kysymykset ja vastaukset.... yksinkertaista ja sopii sinulle.
vapauttaa ihmiset synnin orjuuden kahleista ja minä tiedän sen omasta kokemuksestani ja siitä kiitän Abba Isääni ja Herraani Yeshuan nimessä. Minulla on vapaus mutta kaikki ei ole rakentavaista vaikka olisi opettavaista. Maailman Paha vihaa Jumalan lupauksen lapsia ja saa aikaan maailman lapsissa vihaa ja murhanhimoa Jumalan lapsia kohtaan.
- 14+11
Esität itse kirjoitti:
kysymykset ja vastaukset.... yksinkertaista ja sopii sinulle.
Se oli pelkkä kysymys, ' himojen rumuudesta' puhuvat kristilliset.
Minä en ollenkaan. - Jumalan Hengen voima
Vain Yeshua voi kirjoitti:
vapauttaa ihmiset synnin orjuuden kahleista ja minä tiedän sen omasta kokemuksestani ja siitä kiitän Abba Isääni ja Herraani Yeshuan nimessä. Minulla on vapaus mutta kaikki ei ole rakentavaista vaikka olisi opettavaista. Maailman Paha vihaa Jumalan lupauksen lapsia ja saa aikaan maailman lapsissa vihaa ja murhanhimoa Jumalan lapsia kohtaan.
käy yli ihmisen ymmärryksen yli ja tuottaa hyvän hedelmän ja rakkauden totuuteen ja vapauden valheista ja vääristä todistuksista, vaikka tietysti voimme langeta mutta Herra armossaan nostaa myös kaatuneet jotka häneen turvaa eivätkä jää valheisiinsa ja huonon puun osaansa huonoa hedelmää tuottamaan.
- Synti on rumaa
14+11 kirjoitti:
Se oli pelkkä kysymys, ' himojen rumuudesta' puhuvat kristilliset.
Minä en ollenkaan.ja Jumala on opettanut kansalleen:
"Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa." (2. Mos 20:17)
Lisäksi:
"Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa."
Herra Yeshuan Pyhällä Hengellä puhdistaa ihmisen sydämen totuudelliseen ja uskolliseen Jumalan lupauksen lapseuteen, jossa voimme vaeltaa synneistä vapaana ilman Perkeleen pauloja ja synnin kahleita, amen.
Hallelujah Yeshuan nimessä, amen. - Vanhurskaus on
Synti on rumaa kirjoitti:
ja Jumala on opettanut kansalleen:
"Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa." (2. Mos 20:17)
Lisäksi:
"Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa."
Herra Yeshuan Pyhällä Hengellä puhdistaa ihmisen sydämen totuudelliseen ja uskolliseen Jumalan lupauksen lapseuteen, jossa voimme vaeltaa synneistä vapaana ilman Perkeleen pauloja ja synnin kahleita, amen.
Hallelujah Yeshuan nimessä, amen.kaunista. Synnin rumuuden tähden sydämissä on meille kirjoitettu:
´Kultarengas sian kärsässä on kaunis nainen, älyä vailla.´ (Snl 11:22) - Tämän tähden
Vanhurskaus on kirjoitti:
kaunista. Synnin rumuuden tähden sydämissä on meille kirjoitettu:
´Kultarengas sian kärsässä on kaunis nainen, älyä vailla.´ (Snl 11:22)Yeshuan opetuslapsia opetataan karttamaan näiden viimeisten päivien ulkokultaisia lahkoja ja myös juutalaisuutta, jossa ei ole Jumalan Hengen hedelmää näkyvissä:
´Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.´ - Jumalan Henki on
Tämän tähden kirjoitti:
Yeshuan opetuslapsia opetataan karttamaan näiden viimeisten päivien ulkokultaisia lahkoja ja myös juutalaisuutta, jossa ei ole Jumalan Hengen hedelmää näkyvissä:
´Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.´annettu todistukseksi Yeshuasta ja hyvän hedelmän tuottamiseen Jumalan käskyjen pitämisessä sekä Mooseksen että Yeshuan opettamina, sillä Jumala on sama aina luomisesta lähtien ollut Israelin Kuningas Yeshuassa, amen.
- 1+2
Synti on rumaa kirjoitti:
ja Jumala on opettanut kansalleen:
Lisäksi:
Hallelujah Yeshuan nimessä, amen."Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa."
Ei se ole naisen vika, jos miehet katselevat himoiten.
Vai pitääkö naisten kääriytyä burkhaan, että varjelevat miehiä synniltä ? - Mielenkiintoinen ...
1+2 kirjoitti:
Vai pitääkö naisten kääriytyä burkhaan, että varjelevat miehiä synniltä ?kysymys missä raja kulkee. Jokaisen kannattaa sitä itsessään selvittää ja autuaat ne, jotka sen tekevät Jumalaan turvaten ja hänen tahtoaan tehden. Ei yksinkertainen kysymys taikka vastaus, sillä Paavalin opetuksen mukaan toiselle synti ei sitä toiselle olisi, joten eri kulttuureista ja opetuksesta lähtöisin voivat nähdä hyvinkin eri tavalla. Alkeisvoimat käskevät : "Älä sitä, älä tuota!", mutta Jumalan lupauksen lapseudessa on vapaus ja uudessa liitossa ei ole kysymys vaatteista mutta sittenkin myös pukeutumisesta on kysymys. Herra Yeshua tulee tuomionsa antamaan vanhurskaasti, amen.
- ziz77us
1+2 kirjoitti:
Vai pitääkö naisten kääriytyä burkhaan, että varjelevat miehiä synniltä ?Kiva katsoa kauniita ja tyylikkäitä naisia, ei tarvitse ajatella seksiä.
- Kieltämättä asettaa
Mielenkiintoinen ... kirjoitti:
kysymys missä raja kulkee. Jokaisen kannattaa sitä itsessään selvittää ja autuaat ne, jotka sen tekevät Jumalaan turvaten ja hänen tahtoaan tehden. Ei yksinkertainen kysymys taikka vastaus, sillä Paavalin opetuksen mukaan toiselle synti ei sitä toiselle olisi, joten eri kulttuureista ja opetuksesta lähtöisin voivat nähdä hyvinkin eri tavalla. Alkeisvoimat käskevät : "Älä sitä, älä tuota!", mutta Jumalan lupauksen lapseudessa on vapaus ja uudessa liitossa ei ole kysymys vaatteista mutta sittenkin myös pukeutumisesta on kysymys. Herra Yeshua tulee tuomionsa antamaan vanhurskaasti, amen.
kauniit naiset erikoiseen asemaan sillä heidän tulee ajatella ei omaa syntiään vaan myös toisten syntiä ja siten pyrkiä puhtaana vaeltamaan omaltatunnoltaan myös toisiin nähden.
Voisiko sanoa, että on Jumalan lapseudessa paljon vaikeampaa vaeltaa kauniina naisena ja haluttuna maailman silmissä kuin perustallaajana. Itse valitsisin jos saisin omana osana perustallaajan kuin kauniin ulkoisesti mutta sisäisesti tietysti molemmille ainoa hyvä mielenlaatu Jumalan tahdossa.
Onneksemme Jumala on elävä ja vaikuttaa omissaan ja kaikissa ja pelastaa omansa kaikesta pahasta, kun sitä vain tahdotaan Yeshuan nimessä armossa ja totuudessa. - Yeshualla on
Kieltämättä asettaa kirjoitti:
kauniit naiset erikoiseen asemaan sillä heidän tulee ajatella ei omaa syntiään vaan myös toisten syntiä ja siten pyrkiä puhtaana vaeltamaan omaltatunnoltaan myös toisiin nähden.
Voisiko sanoa, että on Jumalan lapseudessa paljon vaikeampaa vaeltaa kauniina naisena ja haluttuna maailman silmissä kuin perustallaajana. Itse valitsisin jos saisin omana osana perustallaajan kuin kauniin ulkoisesti mutta sisäisesti tietysti molemmille ainoa hyvä mielenlaatu Jumalan tahdossa.
Onneksemme Jumala on elävä ja vaikuttaa omissaan ja kaikissa ja pelastaa omansa kaikesta pahasta, kun sitä vain tahdotaan Yeshuan nimessä armossa ja totuudessa.kaikki valta taivaassa ja maassa ja ilman sen tietämistä ja uskomista eläminen Jumalan lupauksen lapseudessa olisi aivan mahdotonta kaikille ja uskoisin että ennenkaikkea kauniille naiselle tai ainakin rajoittaisi ilman tämän totuuden tietämistä huomattavasti elämäänsä maailmassa, jos tahtoisi elää Jumalan tahdon mukaan kaikessa lähimmäisen rakkaudessa. Jos ei välitä Jumalasta tai lähimmäisistä, niin sittenhän voikin jo elää jo paljon omassa tahdossa ja mielenlaadussa.
Kauneutta nainen voi käyttää monella tavalla, mutta Jumalan lapsena tahdotaan uskollisuutta Herralle Yeshualle ja aviomiehelle ja riippuen ammatista ja ympärillä olevista miehistä ja naisista asettaa monenlaista huomioon otettavaa, jos yleensä tahtoo vaeltaa vanhurskaassa mielenlaadussa. Tietenkään ylivarovaisuus ei ole hyvästä mutta ei ylivaromattomuussakaan tai turmellus mielenlaadussa.
Yeshuan miekassa on kaksi terää ja erottaa hengelliset sielullisista ja nivelet ytimistä, kun koetelee sydämet ja munuaiset itsekultakin. - Näin on niinkuin
ziz77us kirjoitti:
Kiva katsoa kauniita ja tyylikkäitä naisia, ei tarvitse ajatella seksiä.
kirjoitat, mutta maailmassa on myös himot ja halut ja Jumalaa pelkäävän ja rakastavan tulee ajatella omien ajatuksien lisäksi myös lähimmäisien ja hyvinkin synnin orjuudessa olevien tai helposti lankeevien mielenlaatua, jos heitä tahtoo rakastaa niinkuin itseään ja tehdä heille niinkuin toivoo itselleen tehtävän vaikka tietysti tässä tulee myös sukupuolten erilaisuus eikä kukaan ihminen voi tietää toisten sydämen ajatuksia, joten paras kaikille että turvataan Herraan sillä vaikuttaa anovissa ja myös toisen sydämissä eikä salli omiltaan edes hiuksen pudota sallimatta ja voi estää myös raiskaukset sotatilassa tai mielettömässä vihassa, mutta edellyttää Jumalan kuulemisen ja armosiunauksen varjelluksessaan ja johdatuksessaan. Toki voi antaa omiensa myös kärsiä vääryyttä ja väkivaltaakin, jos se on sallitumuksensa.
- Diinallekin tehtiin
Näin on niinkuin kirjoitti:
kirjoitat, mutta maailmassa on myös himot ja halut ja Jumalaa pelkäävän ja rakastavan tulee ajatella omien ajatuksien lisäksi myös lähimmäisien ja hyvinkin synnin orjuudessa olevien tai helposti lankeevien mielenlaatua, jos heitä tahtoo rakastaa niinkuin itseään ja tehdä heille niinkuin toivoo itselleen tehtävän vaikka tietysti tässä tulee myös sukupuolten erilaisuus eikä kukaan ihminen voi tietää toisten sydämen ajatuksia, joten paras kaikille että turvataan Herraan sillä vaikuttaa anovissa ja myös toisen sydämissä eikä salli omiltaan edes hiuksen pudota sallimatta ja voi estää myös raiskaukset sotatilassa tai mielettömässä vihassa, mutta edellyttää Jumalan kuulemisen ja armosiunauksen varjelluksessaan ja johdatuksessaan. Toki voi antaa omiensa myös kärsiä vääryyttä ja väkivaltaakin, jos se on sallitumuksensa.
väkivaltaa ja tekijät saivat tuomion, mutta Jaakob oli rauhan mies, eikä sydämensä yhtynyt väkivallantekoon kostoksi.
- ziz77us
Rakkaus totuuteen, mutta kun mulla on rakkaus väkevyyteen, Jumalani on väkevä.
- Yeshua on Totuus
Tietysti on myös väkevä Jumala, mutta Yeshuan Vastustaja ei voi pysyä totuudessa sillä on valheen isä ja pimeyden herra.
Jumalan Valo on totuutta ja elämää, Pahan pimeys on valhetta ja kuolemaa. - Tästä Hengen
Yeshua on Totuus kirjoitti:
Tietysti on myös väkevä Jumala, mutta Yeshuan Vastustaja ei voi pysyä totuudessa sillä on valheen isä ja pimeyden herra.
Jumalan Valo on totuutta ja elämää, Pahan pimeys on valhetta ja kuolemaa.hedelmästä myös tunnistaa Pahan, sillä valehdellessaan toteuttaa itseään. Jumalan armokin tulee ainoastaa valkeuteen eli totuuteen tuleville, sentähden Yeshua varottaa niin paljon ulkokultaisuudesta ja teeskentelystä ja ulkonaisesta jumalanpalveluksesta ilman Totuuden Hengen hedelmää.
- Jumalan siunaus:
´Kelpo vaimon kuka löytää? Sellaisen arvo on helmiä paljon kalliimpi.´ (Snl 31:10)
- Kruunu miehellensä:
´Kelpo vaimo on puolisonsa kruunu, mutta kunnoton on kuin mätä hänen luissansa.´ (Snl 10:4)
Onneksemme Herra Yeshua tahtoo tehdä huonoista puista hyviä, jos vain puut tahtovat vastaanottaa armoaan ja totuuttaan, sillä sitä Yeshua on täynnä ja suo elävää vettä jokaiselle sitä janoavalle. - 20+6
Mutta, onko kelpoja miehiä olemassa, vai tarvitseeko miesten ollakkaan 'helmiä' , koska he ovat herroja ?
- 20+18
Kruunu miehellensä: kirjoitti:
´Kelpo vaimo on puolisonsa kruunu, mutta kunnoton on kuin mätä hänen luissansa.´ (Snl 10:4)
Onneksemme Herra Yeshua tahtoo tehdä huonoista puista hyviä, jos vain puut tahtovat vastaanottaa armoaan ja totuuttaan, sillä sitä Yeshua on täynnä ja suo elävää vettä jokaiselle sitä janoavalle.Kruunun tavoittelijat ?
Naiset ovat tavallisia ihmisiä, muu on teeskentelyä ja teatteria. - ziz77us
20+6 kirjoitti:
Mutta, onko kelpoja miehiä olemassa, vai tarvitseeko miesten ollakkaan 'helmiä' , koska he ovat herroja ?
Miehen pitää johtaa hyvin huonekuntaansa, olla elättäjä ja hoitaa perheenpäänä taloutta siten että vaimolle jää ainakin elatus ja vaatteet.
Toisille jää enemmän kaikkea kivaa, naiset jotka on hengellisiä vaativat myös mieheltä osaamista tms. - 6+13
ziz77us kirjoitti:
Miehen pitää johtaa hyvin huonekuntaansa, olla elättäjä ja hoitaa perheenpäänä taloutta siten että vaimolle jää ainakin elatus ja vaatteet.
Toisille jää enemmän kaikkea kivaa, naiset jotka on hengellisiä vaativat myös mieheltä osaamista tms.Ihanasti sanottu. :)
" vaimolle jää ainakin elatus ja vaatteet ja kaikkea kivaa......olet suloinen.
Tänään piti ihan itse lisätä öljyt ja jäähdytysvedet autoon ja käydä katsastuksessa.
Kivasti meni näinkin, tosin, piti hiukan ajatella että kuinka sen konepeltin saa auki. - Aivan erilainen
20+18 kirjoitti:
Kruunun tavoittelijat ?
Naiset ovat tavallisia ihmisiä, muu on teeskentelyä ja teatteria.on tavallisilla naisillakin hyvän ja huonon puun hedelmä. Vain hyvät tuottavat hyvää hedelmää ja se on Jumalan tahto kaikille Yeshuassa, myös naisille vaikka perheessä mies onkin ensisijaisesti tilivelvollinen perheen päänä.
- Kunnon protestatteja
6+13 kirjoitti:
Ihanasti sanottu. :)
" vaimolle jää ainakin elatus ja vaatteet ja kaikkea kivaa......olet suloinen.
Tänään piti ihan itse lisätä öljyt ja jäähdytysvedet autoon ja käydä katsastuksessa.
Kivasti meni näinkin, tosin, piti hiukan ajatella että kuinka sen konepeltin saa auki.olette isienne perinnäisoppien mukaan.
- 18+6
Aivan erilainen kirjoitti:
on tavallisilla naisillakin hyvän ja huonon puun hedelmä. Vain hyvät tuottavat hyvää hedelmää ja se on Jumalan tahto kaikille Yeshuassa, myös naisille vaikka perheessä mies onkin ensisijaisesti tilivelvollinen perheen päänä.
Jokainen voi olla ojennettu käsivarsi, ilman yeshuaakin.
Ojennettu, auttava käsivarsi on aina pelastuksen tarjoamista, vaikka ei olisi yeshuasta koskaan kuullutkaan. - Ei ehkä enää olekaan
20+6 kirjoitti:
kelvollisia miehiä, sillä näin on kirjoitettu:
´Voi minua, sillä minun käy niinkuin hedelmänkorjuussa, niinkuin viinisadon jälkikorjuussa: ei ole rypälettä syödäkseni, ei varhaisviikunaa, jota minun sieluni himoitsee. Poissa ovat hurskaat maasta, eikä oikeamielistä ole ihmisten seassa. Kaikki he väijyvät verta, pyydystävät verkolla toinen toistansa. Pahantekoon molemmin käsin! Sitä taidolla tekemään! Päämies vaatii, tuomari maksusta tuomitsee, ja mahtava puhuu julki sielunsa himon; senkaltaista he punovat. Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin pahempi kuin teräväokainen aita. Sinun tähystäjäisi ilmoittama päivä, kosto sinulle, tulee. Silloin he joutuvat sekasortoon. Älkää uskoko ystävää, älkää luottako uskottuun; vaimolta, joka sylissäsi lepää, varo suusi ovet. Sillä poika halveksii isää, tytär nousee äitiänsä vastaan, miniä anoppiansa vastaan; ihmisen vihamiehiä ovat hänen omat perhekuntalaisensa.´ (Miika 7)
Jumalan sana ei voi tyhjiin raueta ja elämme luopumuksen ja laittomuuden aikaa ja Herra Yeshua sen edeltä tiesi ja opetti Nooan ja Sodoman päivien kaltaisuudesta ja mahtaneeko uskoa löytää kun tulee takaisin.
Onneksemme on opetettu myös Jumalan uskollisuudesta ja viisaista neitsyistä, niin että toivo on Jumalan valinnassa ja valituissa. - Enkä tarkoita
Ei ehkä enää olekaan kirjoitti:
kelvollisia miehiä, sillä näin on kirjoitettu:
´Voi minua, sillä minun käy niinkuin hedelmänkorjuussa, niinkuin viinisadon jälkikorjuussa: ei ole rypälettä syödäkseni, ei varhaisviikunaa, jota minun sieluni himoitsee. Poissa ovat hurskaat maasta, eikä oikeamielistä ole ihmisten seassa. Kaikki he väijyvät verta, pyydystävät verkolla toinen toistansa. Pahantekoon molemmin käsin! Sitä taidolla tekemään! Päämies vaatii, tuomari maksusta tuomitsee, ja mahtava puhuu julki sielunsa himon; senkaltaista he punovat. Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin pahempi kuin teräväokainen aita. Sinun tähystäjäisi ilmoittama päivä, kosto sinulle, tulee. Silloin he joutuvat sekasortoon. Älkää uskoko ystävää, älkää luottako uskottuun; vaimolta, joka sylissäsi lepää, varo suusi ovet. Sillä poika halveksii isää, tytär nousee äitiänsä vastaan, miniä anoppiansa vastaan; ihmisen vihamiehiä ovat hänen omat perhekuntalaisensa.´ (Miika 7)
Jumalan sana ei voi tyhjiin raueta ja elämme luopumuksen ja laittomuuden aikaa ja Herra Yeshua sen edeltä tiesi ja opetti Nooan ja Sodoman päivien kaltaisuudesta ja mahtaneeko uskoa löytää kun tulee takaisin.
Onneksemme on opetettu myös Jumalan uskollisuudesta ja viisaista neitsyistä, niin että toivo on Jumalan valinnassa ja valituissa.vaimojen kannalta vaan Jumalan näkökulmasta.
- Johannes Kastaja oli
Enkä tarkoita kirjoitti:
vaimojen kannalta vaan Jumalan näkökulmasta.
ihmisistä suurin ja hänet mestattiin nuorella iällä. Herra Yeshua on Immanuel ja hänet ristiinnaulittiin kun totuutta vihattiin. Tämän maailman kelvolliset miehet seuraavat Yeshuaa opettamallaan mielenlaadulla että vaikka oli Jumala ei katsonut saaliikseen ottaa tämän maailman valtaa vaan valitsi Isän Jumalan tahdon ja vainon ja kantoi ristin ja antoi esimerkin ja jokainen joka tahtoo Yeshuan perässä kulkea tulee myös ottaa ristinsä eikä omaansa etsiä maailman herrana ja hallitsijana, sillä ne kuuluvat Perkeleen omille tekeytyessään tämän maailman hyväntekijöiksi ja asiantuntihoiksi ja hallitsijoiksi, niinkuin Perkele Yeshuallekin sitä tarjosi, jos vain Perkelettä kumartaisi. Yeshuan valtakunta ei ole tästä maailmasta vaan taivaassa. Tässä maassa Yeshuan omat ovat kuin teuraslampaat ja tulevat kaikkien vihattavaksi kun eivät ota pedon merkkiä eivätkä kumarra pedon kuvaa maailman ahneuksissa ja epäjumalanpalveluksissa.
- Tietenkään ihmisten
Johannes Kastaja oli kirjoitti:
ihmisistä suurin ja hänet mestattiin nuorella iällä. Herra Yeshua on Immanuel ja hänet ristiinnaulittiin kun totuutta vihattiin. Tämän maailman kelvolliset miehet seuraavat Yeshuaa opettamallaan mielenlaadulla että vaikka oli Jumala ei katsonut saaliikseen ottaa tämän maailman valtaa vaan valitsi Isän Jumalan tahdon ja vainon ja kantoi ristin ja antoi esimerkin ja jokainen joka tahtoo Yeshuan perässä kulkea tulee myös ottaa ristinsä eikä omaansa etsiä maailman herrana ja hallitsijana, sillä ne kuuluvat Perkeleen omille tekeytyessään tämän maailman hyväntekijöiksi ja asiantuntihoiksi ja hallitsijoiksi, niinkuin Perkele Yeshuallekin sitä tarjosi, jos vain Perkelettä kumartaisi. Yeshuan valtakunta ei ole tästä maailmasta vaan taivaassa. Tässä maassa Yeshuan omat ovat kuin teuraslampaat ja tulevat kaikkien vihattavaksi kun eivät ota pedon merkkiä eivätkä kumarra pedon kuvaa maailman ahneuksissa ja epäjumalanpalveluksissa.
kelvottomuus ei ole tehnyt tyhjäksi Jumalan suuruutta niinkuin sen maailmassa ja luomakunnassa näemme. Kysymys on vain siitä, että esimerkiksi Paavalin kaltaisia Jumalan miehiä ei ole, eikä Paavalikaan sitä itsessään olisi voinut olla ellei Herra olisi tahtonut antaa meille Uuden Testamentin opetusta kauttaan.
Jos joku lukija tietää jonkun Jumalan Pyhällä Hengellä voimallisesti täyttyneen, joka on itselleen kuollut ristinsä kantaen ja siten Yeshua kauttaa voi tuoda esille voimaansa ja siunaustaan ja sanaansa niinkuin Paavalin kautta on tuonnut, niin tahdon sen tietää.
Tiedän, että kun nuo 144 000 lähtee, niin silloin on Herran palvelijat tuomassa Herran sanan Yeshualta, mutta eivät ole vielä lähteneet.
Tunnen kyllä uskovia enemmän ja vähemmän, mutta kun Jumalan Henki tekee sen, minkä voimme lukea helluntaina noin kaksi vuosituhatta sitten, niin se näkyy ja kuuluu ja Herra Yeshua konkreettisesti tekee tekonsa. Kannattaa jokaisen ymmärtää, että Herran toisen kerran tullessa maailmaa kohtaa tuomiot, joten kannattaa odottaa öljy astioissa ja samoin pitää huolta ettei maailma saastuta vaeltaessa ja odottaessa niinkuin viisaat neitsyet, sillä niinkuin opetuslapset nukkuivat Getsemanessa, niin samoin tulee uni yöllä ja samoin herätys ja silloin on voima oltava tahtoakseen nähdä mennä Yeshuan valtakuntaan, sillä enää ei kukaan voi työtä tehdä, koska paha päästetään voittamaan maailmassa pyhät. - Jumalan Valtakuntaan
18+6 kirjoitti:
Jokainen voi olla ojennettu käsivarsi, ilman yeshuaakin.
Ojennettu, auttava käsivarsi on aina pelastuksen tarjoamista, vaikka ei olisi yeshuasta koskaan kuullutkaan.voidaan päästä ainoastaan Kuningas Yeshuassa ja hänen tunnustamisessa.
Tietysti myös lähimmäisten auttaminen on otollista, mutta ei pelasta ketään taivasten valtakuntaan, sillä omilla hyvillä teoilla ei kukaan voi sovittaa syntejään, sillä Abba Isälle kelpaa vain Yeshuan Pyhä Veri ja ihmisille annettu Pyhä Vesi ja Henki, ja nämä kolme todistavat yhtä Herrasta Yeshuasta ja valtakunnastaan, amen.
- 5+15
Ilmisoikeusjulistuksesta............
1. artikla. Kaikki ihmiset syntyvät vapaina ja tasavertaisina arvoltaan ja oikeuksiltaan. Heille on annettu järki ja omatunto, ja heidän on toimittava toisiaan kohtaan veljeyden hengessä.
2. artikla. Jokainen on oikeutettu kaikkiin tässä julistuksessa esitettyihin oikeuksiin ja vapauksiin ilman minkäänlaista rotuun, väriin, sukupuoleen, kieleen, uskontoon, poliittiseen tai muuhun mielipiteeseen, kansalliseen tai yhteiskunnalliseen alkuperään, omaisuuteen, syntyperään tai muuhun tekijään perustuvaa erotusta.
Mitään erotusta ei myöskään pidä tehdä sen maan tai alueen valtiollisen, hallinnollisen tai kansainvälisen aseman perusteella, johon henkilö kuuluu, olipa tämä alue itsenäinen, huoltohallinnossa, itsehallintoa vailla tai täysivaltaisuudeltaan minkä tahansa muun rajoituksen alainen. - Jumala ei suotta
määrännyt seurakunnan kaitsijoiksi ja opettajiksi miehiä, sillä Jumalan sanan ilmoitus on totta eikä voi tyhjiin raueta:
´Sillä ei ole maan päällä ihmistä niin vanhurskasta, että hän tekisi vain hyvää eikä tekisi syntiä. Älä myöskään pane mieleesi kaikkia puheita, mitä puhutaan, ettet kuulisi palvelijasi sinua kiroilevan. Sillä oma sydämesikin tietää, että myös sinä olet monta kertaa kiroillut muita. Kaiken tämän olen viisaudella koetellut. Minä sanoin: "Tahdon tulla viisaaksi", mutta se pysyi minusta kaukana. Kaukana on kaiken olemus ja syvällä, syvällä; kuka voi sen löytää? Minä ryhdyin sydämessäni oppimaan, miettimään ja etsimään viisautta ja tutkistelun tuloksia, tullakseni tuntemaan jumalattomuuden typeryydeksi ja tyhmyyden mielettömyydeksi. Ja minä löysin sen, mikä on kuolemaa katkerampi: naisen, joka on verkko, jonka sydän on paula ja jonka kädet ovat kahleet. Se, joka on otollinen Jumalan edessä, pelastuu hänestä, mutta synnintekijä häneen takertuu. Katso, tämän minä olen löytänyt, sanoi saarnaaja, pyrkiessäni asia asialta löytämään tutkistelun tulosta; mitä sieluni on yhäti etsinyt, mutta mitä en ole löytänyt, on tämä: olen löytänyt tuhannesta yhden miehen, mutta koko siitä luvusta en ole löytänyt yhtäkään naista. Katso, tämän ainoastaan olen löytänyt: että Jumala on tehnyt ihmiset suoriksi, mutta itse he etsivät monia mutkia.´ (Saarnaaja 7:20)
Saarnajalla olikin kokemusta noista katkeristakin naisista ja kenties myös anopeista, jotka hakivat mieheltään kullan tuomaa turvaa.
Varmaa on kuitenkin, että niin miehet kuin naiset voivat olla otollisia uskoessaan Yeshuaan Pelastajanaan ja hänessä meitä pelastetaan kaikesta synnistä ja pahasta ja maailman saastuksista kuten rahan halusta. Autuaita ovat Herran palvelijattaret niinkuin Miriam (Maria) Herran otollisena ja kuuliaisena kuulijana ja sanojana "Tapahtukoon minulle Herran tahto". - 20
Saarnaaja oli aikansa henkilö , olisi pitänyt tyytyä yhteen naiseen, useamman kanssa tulee luonnollisesti vaikeuksia ja lopulta kyllästyminen koko elämään, 'kun mikkään ei oo mittään.'
Kaikki on turhuutta.- Oli se kyllä
erikoista aikaa Israelin historiassa. Tietysti hengellisesti Nasaretilaisen Yeshuan maanpäällinen aika on vertaansa vailla ja monet profeetat jo ennalta sitä osin näkivät ja olisivat tahtoneet siinä olla ja vaeltaa.
´Sentähden tulee meidän sitä tarkemmin ottaa vaari siitä, mitä olemme kuulleet, ettemme vain kulkeutuisi sen ohitse. Sillä jos enkelien kautta puhuttu sana pysyi lujana, ja jokainen rikkomus ja tottelemattomuus sai oikeudenmukaisen palkkansa, kuinka me voimme päästä pakoon, jos emme välitä tuosta niin suuresta pelastuksesta, jonka Herra alkuaan julisti ja joka niiden vahvistamana, jotka olivat sen kuulleet, saatettiin meille, kun Jumala yhdessä heidän kanssaan todisti tunnusmerkeillä ja ihmeillä ja moninaisilla väkevillä teoilla ja jakamalla Pyhää Henkeä tahtonsa mukaan?
Sillä enkelien alle hän ei alistanut tulevaa maailmaa, josta me puhumme. Vaan joku on jossakin paikassa todistanut, sanoen: "Mikä on ihminen, että sinä häntä muistat, tai ihmisen poika, että pidät hänestä huolen? Sinä teit hänet vähäksi aikaa enkeleitä halvemmaksi, kirkkaudella ja kunnialla sinä hänet seppelöitsit, ja sinä panit hänet hallitsemaan kättesi tekoja; asetit kaikki hänen jalkojensa alle." Sillä, asettaessaan kaikki hänen valtansa alle, hän ei jättänyt mitään hänen allensa alistamatta. Mutta nyt emme vielä näe kaikkea hänen valtansa alle asetetuksi. Mutta hänet, joka vähäksi aikaa oli tehty enkeleitä halvemmaksi, Jeesuksen, me näemme hänen kuolemansa kärsimyksen tähden kirkkaudella ja kunnialla seppelöidyksi, että hän Jumalan armosta olisi kaikkien edestä joutunut maistamaan kuolemaa.
Sillä hänen, jonka tähden kaikki on ja jonka kautta kaikki on, sopi, saattaessaan paljon lapsia kirkkauteen, kärsimysten kautta tehdä heidän pelastuksensa päämies täydelliseksi. Sillä sekä hän, joka pyhittää, että ne, jotka pyhitetään, ovat kaikki alkuisin yhdestä. Sentähden hän ei häpeä kutsua heitä veljiksi, kun hän sanoo: "Minä julistan sinun nimeäsi veljilleni, ylistän sinua seurakunnan keskellä"; ja taas: "Minä panen uskallukseni häneen"; ja taas: "Katso, minä ja lapset, jotka Jumala on minulle antanut!"´ (Heprealaiskirje 2)
- SalomonIsraelson
Naisessa voi olla paljon kaunista, mutta kauneinta naisessa on hänen lempeytensä.
Kuka kristitty mies olisi onnellinen toraisan naisen kanssa, joka ei ole miehellensä alamainen (alamainen ja alistetttu on kaksi eri asiaa).
Miksi miehet ei ole ottanut sitä asemaa perheessä ja seurakunnissa jonka Raamattu heille osoittaa johtuu palkkapaimenien Iisebelin hengen opetuksesta, portto Babylonista.
Palkkapaimenet on eksytäjiä, susia lampaiden vaatteissa (miik.3:11).
Myös ekumeeniset naispapittaret on kauhistus ja tottelemattomuuden syntiä eli noituuden syntiä Abba Jahven edessä.
(1.moos.3:6, 1.kor.11, 1.kor.14:33-35, 1.tim.2:8-15, 1.tim.3:12, ef.5:22-33, 1.piet.3:1-7) - 1+17
Iisebelin henki on vallanhalua, jos mies haluaa alamaisia hänellä on Iisebelin henki.
- SalomonIsraelson
Nainen olkoon miehelle alamainen kuten sana opettaa niin Tanak kuin UT
Myös ekumeeniset naispapittaret on kauhistus ja tottelemattomuuden syntiä eli noituuden syntiä Abba Jahven edessä.
(1.moos.3:6, 1.kor.11, 1.kor.14:33-35, 1.tim.2:8-15, 1.tim.3:12, ef.5:22-33, 1.piet.3:1-7)
Iisebel on naisessa oleva tai naisen kautta puhuva pimeyden henki joka haluaa alistaa miehen ja miehet kysymällä, kuin käärme paratiisissa...
...."onko Jumala todella sanonut niin ?".
Muut tehköön kuten riivaijien viisaudessa parhaaksi näkevät mutta Jumalan seurakunnassa ei sellaista tapaa tule olemaan.- seven times seven
"SalomonIsraelson"
Kerrotko missä vanha testamentti kehottaa naista olemaan miehelle alamainen.
- 326
Ei kukaan viisas nainen toki haluakaan kristilliseksi papiksi.
Kyllä ne vähän tyhmiä ovatkin jotka pyrkivät opettamaan ihmisille valheita ja vääriä
todistuksia lähimmäisistä. - ziz77us
1 mooses 3.16 sanoo naiselle aviomiehestä, ...ja hän on sinua vallitseva.
Tarkoittaa sitä että vaimo on mihelle alamainen.- lukutaito kunniaan
"1 mooses 3.16 sanoo naiselle aviomiehestä, ...ja hän on sinua vallitseva.
Tarkoittaa sitä että vaimo on mihelle alamainen. "
Ei, vaan sanoo että miehesi on sinua vallitseva. Ei sano että "ole alamainen". Eikä sano että pitää totella, eikä kiellä vastustamasta.
Parempia paikkoja kiitos. - SalomonIsraelson
lukutaito kunniaan kirjoitti:
"1 mooses 3.16 sanoo naiselle aviomiehestä, ...ja hän on sinua vallitseva.
Tarkoittaa sitä että vaimo on mihelle alamainen. "
Ei, vaan sanoo että miehesi on sinua vallitseva. Ei sano että "ole alamainen". Eikä sano että pitää totella, eikä kiellä vastustamasta.
Parempia paikkoja kiitos.Miestä ei ole luotu naisesta vaan nainen miehestä !
Tanakin kirjoitusten aikaan Israelin johtajat on kaikki olleet Patriarkkoja eli miehiä !
http://fi.wikipedia.org/wiki/Patriarkka
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tanak
Mies on myös tänään perheenpää juutalaisen Tanakin ja Raamatun UT:n opetuksen mukaan, vaikka jopa armeijassa on upseereina naisia !
Nainen luotiin miehelle avuksi jota mies on vallitseva.
1.Moos.2:18
Ja Herra Jumala sanoi: "Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä, minä teen hänelle avun, joka on hänelle sopiva".
Mutta Aadamille ei löytynyt apua, joka olisi hänelle sopinut.
21 Niin Herra Jumala vaivutti ihmisen raskaaseen uneen, ja kun hän nukkui, otti hän yhden hänen kylkiluistaan ja täytti sen paikan lihalla.
22 Ja Herra Jumala rakensi vaimon siitä kylkiluusta, jonka hän oli ottanut miehestä, ja toi hänet miehen luo.
23 Ja mies sanoi: "Tämä on nyt luu minun luistani ja liha minun lihastani; hän kutsuttakoon miehettäreksi, sillä hän on miehestä otettu".
1.Moos.3:16
Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=1. Moos. 2:1&rnd=1307875058819
Käännös 1992 kääntää pitää sinua vallassaan !
Naiselle hän sanoi: -- Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi. Kuitenkin tunnet halua mieheesi, ja hän pitää sinua vallassaan. [1. Moos. 35:16; Jer. 4:31; Joh. 16:21; Ilm. 12:2]
Matriarkka johtajat jotka haluaa hallita miehiä kotona ja johtajina, on Iisebelin eksytyksen vallassa. Eivät ole löytäneet naista jonka abba Jahve on heihin luonut !
Se että naiset niskottelee Jahven säätämystä vastaan on noituuden syntiä.
ps.historia ja tämä päivä näyttää että on ollut hallitsijoita, miehiä ja naisia jotka ovat käyttäneet asemaansa myös väärin. - - lilith -
SalomonIsraelson kirjoitti:
Miestä ei ole luotu naisesta vaan nainen miehestä !
Tanakin kirjoitusten aikaan Israelin johtajat on kaikki olleet Patriarkkoja eli miehiä !
http://fi.wikipedia.org/wiki/Patriarkka
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tanak
Mies on myös tänään perheenpää juutalaisen Tanakin ja Raamatun UT:n opetuksen mukaan, vaikka jopa armeijassa on upseereina naisia !
Nainen luotiin miehelle avuksi jota mies on vallitseva.
1.Moos.2:18
Ja Herra Jumala sanoi: "Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä, minä teen hänelle avun, joka on hänelle sopiva".
Mutta Aadamille ei löytynyt apua, joka olisi hänelle sopinut.
21 Niin Herra Jumala vaivutti ihmisen raskaaseen uneen, ja kun hän nukkui, otti hän yhden hänen kylkiluistaan ja täytti sen paikan lihalla.
22 Ja Herra Jumala rakensi vaimon siitä kylkiluusta, jonka hän oli ottanut miehestä, ja toi hänet miehen luo.
23 Ja mies sanoi: "Tämä on nyt luu minun luistani ja liha minun lihastani; hän kutsuttakoon miehettäreksi, sillä hän on miehestä otettu".
Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=1. Moos. 2:1&rnd=1307875058819
Käännös 1992 kääntää pitää sinua vallassaan !
Naiselle hän sanoi: -- Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi. Kuitenkin tunnet halua mieheesi, ja hän pitää sinua vallassaan. [1. Moos. 35:16; Jer. 4:31; Joh. 16:21; Ilm. 12:2]
Matriarkka johtajat jotka haluaa hallita miehiä kotona ja johtajina, on Iisebelin eksytyksen vallassa. Eivät ole löytäneet naista jonka abba Jahve on heihin luonut !
Se että naiset niskottelee Jahven säätämystä vastaan on noituuden syntiä.
ps.historia ja tämä päivä näyttää että on ollut hallitsijoita, miehiä ja naisia jotka ovat käyttäneet asemaansa myös väärin."SalomonIsraelson"
Kuten arvelinkin: sellaista kohtaa joka KÄSKEE naista olemaan alamainen miehelle ei vt:stä löydy.
Ajat olivat tuolloin toiset, nyt on nyt. Laki ei velvoita naista olemaan miehelle alamainen.
Muuten: nainen tehtiin miehen sivusta: ei edestä ei takaa, ei alta ei päältä. Nainen on siis miehen kumppani. Mies tehtiin ensin ja häneen puhallettiin henki, nainen oli suoraan elävä.
"Se että naiset niskottelee Jahven säätämystä vastaan on noituuden syntiä."
Ei vaan se sattuu miehen varpaisiin ja heikkoon itsetuntoon. Jumala ei käskenyt naista alistumaan miehen valtaan. Aika ja tavat kulkevat eteenpäin, jos laki haittaa elämää, se on väärässä. Senkin on siis kuljettava ihmisten mukana. Ihminen joka haluaa elää menneisyydessä ei voita mitään, mutta väistää osansa elämän eteenpäin viejänä. - Sukupuolinen ero
- lilith - kirjoitti:
"SalomonIsraelson"
Kuten arvelinkin: sellaista kohtaa joka KÄSKEE naista olemaan alamainen miehelle ei vt:stä löydy.
Ajat olivat tuolloin toiset, nyt on nyt. Laki ei velvoita naista olemaan miehelle alamainen.
Muuten: nainen tehtiin miehen sivusta: ei edestä ei takaa, ei alta ei päältä. Nainen on siis miehen kumppani. Mies tehtiin ensin ja häneen puhallettiin henki, nainen oli suoraan elävä.
"Se että naiset niskottelee Jahven säätämystä vastaan on noituuden syntiä."
Ei vaan se sattuu miehen varpaisiin ja heikkoon itsetuntoon. Jumala ei käskenyt naista alistumaan miehen valtaan. Aika ja tavat kulkevat eteenpäin, jos laki haittaa elämää, se on väärässä. Senkin on siis kuljettava ihmisten mukana. Ihminen joka haluaa elää menneisyydessä ei voita mitään, mutta väistää osansa elämän eteenpäin viejänä.Jumalan valtakunnan tehtävissä ja perhessä on aivan selvä koko Raamatun pyhissä kirjoituksissa. Tietenkään tämä ei tee miehistä parempia tai naisista huonompia, kyse on siitä, että luomityön perusteella perheessä mies on päänä ja nainen pään alaisuudessa aivan Jumalan säätämyksen mukaan. Tämä sama nähdään myös Jumalan seurakunnassa sen tehtävissä. Hyvä nainen tekee Jumalan tahdon mukaan ja samoin hyvä mies tekee Jumalan tahdon mukaan. Sinänsä pelastumisessa ei ole eroa onko mies vai nainen, sillä molemmat tahtoo Herra pelastaa.
- - lilith -
Sukupuolinen ero kirjoitti:
Jumalan valtakunnan tehtävissä ja perhessä on aivan selvä koko Raamatun pyhissä kirjoituksissa. Tietenkään tämä ei tee miehistä parempia tai naisista huonompia, kyse on siitä, että luomityön perusteella perheessä mies on päänä ja nainen pään alaisuudessa aivan Jumalan säätämyksen mukaan. Tämä sama nähdään myös Jumalan seurakunnassa sen tehtävissä. Hyvä nainen tekee Jumalan tahdon mukaan ja samoin hyvä mies tekee Jumalan tahdon mukaan. Sinänsä pelastumisessa ei ole eroa onko mies vai nainen, sillä molemmat tahtoo Herra pelastaa.
Höpön löpön. Huono mies tahtoo pitää kaiken vallan itsellään ja osoittaa väärää henkeä vaatimalla naista alistumaan.
Mikään uskonto, joka pitää 50% ihmiskunnasta huonompana kuin toista tai vaatii alistumaan, ei voi olla oikeassa ja on ihmisestä lähtöisin.
Vt ei vaadi naista alistumaan, miehelle tämä selvästikin on ongelma. - Jumalan sana on
- lilith - kirjoitti:
Höpön löpön. Huono mies tahtoo pitää kaiken vallan itsellään ja osoittaa väärää henkeä vaatimalla naista alistumaan.
Mikään uskonto, joka pitää 50% ihmiskunnasta huonompana kuin toista tai vaatii alistumaan, ei voi olla oikeassa ja on ihmisestä lähtöisin.
Vt ei vaadi naista alistumaan, miehelle tämä selvästikin on ongelma.Raamatussa annettu ja autuaat ne, jotka sen uskovat nöyrällä mielenlaadulla.
- huonot miehet
- lilith - kirjoitti:
Vt ei vaadi naista alistumaan, miehelle tämä selvästikin on ongelma.antavat sopivasti valtaa naisille ja pönkittävät omaa asemaansa. Hyvät miehet tahtovat tehdä Abba Isän tahdon mukaan ja pysyä opettamassaan vanhurskaassa ja pyhässä opissa.
Huonot naiset eivät tahdo pysyä siinä asemassa, jonka Jumala on heille antanut. Hyvät naiset rakastavat Jumalaa pysymällä asemassa, joka on heille opetettu Raamatussa.
Tietysti Jumalan tahdossa pysyminen koskettaa lähinnä Jumalan lapsia eikä maailman ihmisiä ilman rakkautta Herraa Jeesusta kohtaan. - Hyvät ihmiset
- lilith - kirjoitti:
Vt ei vaadi naista alistumaan, miehelle tämä selvästikin on ongelma.tahtovat pysyä Jumalan tahdossa, huonot ihmiset pyrkivät vastustamaan Jumalan tahtoa. Jeesus opetti rukouksessa "tapahtukoon sinun tahtosi". Autuaat ne, jotka Herraa rakastaa tekemällä tahtoaan. Iisebelin henki tahtoo toimia vääränä opettajana vastustaen Jumalan tahtoa.
- näin se menee
Jumalan sana on kirjoitti:
Raamatussa annettu ja autuaat ne, jotka sen uskovat nöyrällä mielenlaadulla.
Kuten mainittu: vt:stä ei löydy käskyä. Jotkut miehet vain eivät voi asiaa hyväksyä.
- voi sentään
huonot miehet kirjoitti:
antavat sopivasti valtaa naisille ja pönkittävät omaa asemaansa. Hyvät miehet tahtovat tehdä Abba Isän tahdon mukaan ja pysyä opettamassaan vanhurskaassa ja pyhässä opissa.
Huonot naiset eivät tahdo pysyä siinä asemassa, jonka Jumala on heille antanut. Hyvät naiset rakastavat Jumalaa pysymällä asemassa, joka on heille opetettu Raamatussa.
Tietysti Jumalan tahdossa pysyminen koskettaa lähinnä Jumalan lapsia eikä maailman ihmisiä ilman rakkautta Herraa Jeesusta kohtaan.Huonot miehet ajattelevat kaikessa olevan kyse omasta valta-asemastaan ja unohtavat ettei jumala vaadi naista olemaan miehelle alamainen.
- 9 9 9
Hyvät ihmiset kirjoitti:
tahtovat pysyä Jumalan tahdossa, huonot ihmiset pyrkivät vastustamaan Jumalan tahtoa. Jeesus opetti rukouksessa "tapahtukoon sinun tahtosi". Autuaat ne, jotka Herraa rakastaa tekemällä tahtoaan. Iisebelin henki tahtoo toimia vääränä opettajana vastustaen Jumalan tahtoa.
Idiootin henki lukee omiaan ja demonisoi muut. Ehkä sinäkin jonain päivänä ymmärrät lukemasi paremmin.
- ei itsestään selviä
näin se menee kirjoitti:
Kuten mainittu: vt:stä ei löydy käskyä. Jotkut miehet vain eivät voi asiaa hyväksyä.
tarvinnut käskyttää sillä oli selvää kaikille Aadamista Moosekseen ja siitä eteenkinpäin. Silloin ei vain ollut näitä lopunajan luopumuksia ja mielettömyyksia ja feminiiniliikkeitä, sillä oli sentään tervettä mielenlaatua ja keskinäistä rakkautta perheissä, vaikka tietysti voimme lukea myös Sodomasta ja enkelien lankeemisista ja muistakin.
Jos joku ei osaa lukea Vanhan Testamentin opetusta Mooseksen kautta vaikka tästä niin älköön ainakaan opettajaksi ryhtykö Raamatusta, sillä he saavat kovemman tuomion niinkuin on kirjoitettu, mutta eihän sitäkään epäuskoiset usko vaan tahtovat jatkaa ylpeydessään ja omassa viisaudessaan ja turmelluksessaan:
´Ja hän sanoi Moosekselle: "Nouse Herran tykö, sinä ja Aaron, Naadab ja Abihu ynnä seitsemänkymmentä Israelin vanhinta; ja kumartukaa ja rukoilkaa taampana. Mooses yksinään lähestyköön Herraa; muut älkööt lähestykö, ja kansa älköön nousko sinne hänen kanssansa." Ja Mooses tuli ja kertoi kansalle kaikki Herran sanat ja kaikki hänen säädöksensä. Niin koko kansa vastasi yhteen aootum ja sanoi: "Kaiken, mitä Herra on puhunut, me teemme". Sitten Mooses kirjoitti kaikki Herran sanat. Ja hän nousi varhain seuraavana aamuna ja rakensi alttarin vuoren juurelle sekä pystytti kaksitoista patsasta Israelin kahdentoista sukukunnan mukaan.´ (2. Moos. 24)
Tietysti jotkut mielettömät voivat väittää että näissä vanhimmissa voisi olla naisia, mutta eivät ymmärrät mitään Luojasta ja Järjestyksen Jumalasta, jolle epäjärjestys ja naisten päänpeittäminen myös Uudessa Liitossa on Jumalan tahto, sillä ovat eksyneet ylpeyteen ja mielettömyyteen sielullisissa opeissa vailla mitään Pyhän Hengen antamaan totuuden tuntoa.
Herran Jeesuksen armoa ja totuutta nöyryydeksi ja Jumalan tahdon tuntemiseksi vallanlaisuuden merkistä vaikka tietysti Iisebelin henki tahtoo eksyttää ja opettaa väärin paatuneet vaikka Hengen opetusta.
Valitkoon kukin miehenä ja naisena kenen tahtoa ja opetusta tahtoo noudattaa ja kuuliaisuuteen ja uskollisuuteen pyrkiä sillä itse on myös palkan siitä saava armoliitossa, joka on Jumalan totuudessa, amen. - Olet väärässä
voi sentään kirjoitti:
Huonot miehet ajattelevat kaikessa olevan kyse omasta valta-asemastaan ja unohtavat ettei jumala vaadi naista olemaan miehelle alamainen.
miehen omasta sillä se on Jumalan säätämystä luomistyöhön perustuen. Miehet, jotka eivät tee Jumalan tahdon mukaan, sääli heitä, samoin naisia, jotka tahtovat itsensä korottaa vastoin Jumalan säätämystä.
- sinä itse demonisoit
9 9 9 kirjoitti:
Idiootin henki lukee omiaan ja demonisoi muut. Ehkä sinäkin jonain päivänä ymmärrät lukemasi paremmin.
omissa kirjoituksissasi ja saat niittää sitä mitä kylvät. Minun ei tarvitse demonisoida mitään vaan saan pysyä Jumalan tahdossa ja tekemisessä ja rakastamisessa.
Jos joku näkee oppinsa toisin, tehköön sen mukaan, niin minäkin teen, niinkuin ymmärrän ja kiitän ja kunnioitan Isää Jumalaa Jeesuksen nimessä, toivon myös kaikille toisille Herran tahdon tuntemista ja tekemistä ja valheiden vihaamista rakastamisen sijaan. - korjataan pitkiä
ei itsestään selviä kirjoitti:
tarvinnut käskyttää sillä oli selvää kaikille Aadamista Moosekseen ja siitä eteenkinpäin. Silloin ei vain ollut näitä lopunajan luopumuksia ja mielettömyyksia ja feminiiniliikkeitä, sillä oli sentään tervettä mielenlaatua ja keskinäistä rakkautta perheissä, vaikka tietysti voimme lukea myös Sodomasta ja enkelien lankeemisista ja muistakin.
Jos joku ei osaa lukea Vanhan Testamentin opetusta Mooseksen kautta vaikka tästä niin älköön ainakaan opettajaksi ryhtykö Raamatusta, sillä he saavat kovemman tuomion niinkuin on kirjoitettu, mutta eihän sitäkään epäuskoiset usko vaan tahtovat jatkaa ylpeydessään ja omassa viisaudessaan ja turmelluksessaan:
´Ja hän sanoi Moosekselle: "Nouse Herran tykö, sinä ja Aaron, Naadab ja Abihu ynnä seitsemänkymmentä Israelin vanhinta; ja kumartukaa ja rukoilkaa taampana. Mooses yksinään lähestyköön Herraa; muut älkööt lähestykö, ja kansa älköön nousko sinne hänen kanssansa." Ja Mooses tuli ja kertoi kansalle kaikki Herran sanat ja kaikki hänen säädöksensä. Niin koko kansa vastasi yhteen aootum ja sanoi: "Kaiken, mitä Herra on puhunut, me teemme". Sitten Mooses kirjoitti kaikki Herran sanat. Ja hän nousi varhain seuraavana aamuna ja rakensi alttarin vuoren juurelle sekä pystytti kaksitoista patsasta Israelin kahdentoista sukukunnan mukaan.´ (2. Moos. 24)
Tietysti jotkut mielettömät voivat väittää että näissä vanhimmissa voisi olla naisia, mutta eivät ymmärrät mitään Luojasta ja Järjestyksen Jumalasta, jolle epäjärjestys ja naisten päänpeittäminen myös Uudessa Liitossa on Jumalan tahto, sillä ovat eksyneet ylpeyteen ja mielettömyyteen sielullisissa opeissa vailla mitään Pyhän Hengen antamaan totuuden tuntoa.
Herran Jeesuksen armoa ja totuutta nöyryydeksi ja Jumalan tahdon tuntemiseksi vallanlaisuuden merkistä vaikka tietysti Iisebelin henki tahtoo eksyttää ja opettaa väärin paatuneet vaikka Hengen opetusta.
Valitkoon kukin miehenä ja naisena kenen tahtoa ja opetusta tahtoo noudattaa ja kuuliaisuuteen ja uskollisuuteen pyrkiä sillä itse on myös palkan siitä saava armoliitossa, joka on Jumalan totuudessa, amen.lauseita:
> Tietysti jotkut mielettömät voivat väittää että näissä vanhimmissa voisi olla naisia, mutta eivät ymmärrät mitään Luojasta ja Järjestyksen Jumalasta, jolle epäjärjestys ja naisten päänpeittäminen myös Uudessa Liitossa on Jumalan tahto, sillä ovat eksyneet ylpeyteen ja mielettömyyteen sielullisissa opeissa vailla mitään Pyhän Hengen antamaan totuuden tuntoa.
Tietysti jotkut mielettömät voivat väittää että näissä vanhimmissa voisi olla naisia, mutta eivät ymmärrät mitään Luojasta ja Järjestyksen Jumalasta, jolle epäjärjestys on kauhistus ja naisten päänpeittäminen myös Uudessa Liitossa on Jumalan tahto vallanalaisuuden merkkinä, mutta vain hengelliset sen ymmärtävät. Paatuneet ovat eksyneet ylpeyteen ja mielettömyyteen sielullisissa opeissa vailla mitään Pyhän Hengen antamaan totuuden tuntoa. - Raamatussa esitetyt
9 9 9 kirjoitti:
ovat Jumalan sanaa, mutta tietysti vastuuta ja ymmärrystä tarvitaan niiden soveltamisen tämän ajan asioihin, mutta se on aivan varmaa että ilman Yeshuan (Jeesuksen) tunnustamista ei voi olla Pyhän Hengen armoliittoa ja totuutta. Hankalammaksi menee, kun Yeshua (JeesusI) tunnustetaan mutta silti tehdään Jumalan tahdon vastaisesti, jos Jumalan tahto asiassa ei ole selvästi osoitettu. Kuitenkin lain ja Yeshuan opetuksen kautta Jumala on ilmoittanut tahtonsa selvästi monista kuten miehen ja naisen asemasta perheessä ja seurakunnassa ja samoin monista muista.
Jumalan sanan käyttäminen totuudellisesi ei ole demonisointia vaan totuuden esilläpitämistä, mutta jos totuuden sanaa ei enää kestetä, koska osoittaa ihmisten oman turmelluksen mielenlaaduissaan on heidän ongelma vaikka Jumalan armo ja totuus vetää parannukseen totuudellisen hyvän opetuksen kautta. Se on ihmisen rakkautta toista kohtaan, jos tahtoo tuoda esille totuuden ja parannuskehotuksen niinkuin profeetat Israelissa vaikka heitä vainottiin ja näin se on tänäänkin, amen, sillä kirjoitettu on, että jokainen joka tahtoo elää vanhurskaasti tässä maailmassa joutuu vainottavaksi ei omien pahojen vaan hyvien tekojen tähden pitäessään esillä Jumalan hyvää rakkauden sanomaa, amen. - rautalankaa
korjataan pitkiä kirjoitti:
lauseita:
> Tietysti jotkut mielettömät voivat väittää että näissä vanhimmissa voisi olla naisia, mutta eivät ymmärrät mitään Luojasta ja Järjestyksen Jumalasta, jolle epäjärjestys ja naisten päänpeittäminen myös Uudessa Liitossa on Jumalan tahto, sillä ovat eksyneet ylpeyteen ja mielettömyyteen sielullisissa opeissa vailla mitään Pyhän Hengen antamaan totuuden tuntoa.
Tietysti jotkut mielettömät voivat väittää että näissä vanhimmissa voisi olla naisia, mutta eivät ymmärrät mitään Luojasta ja Järjestyksen Jumalasta, jolle epäjärjestys on kauhistus ja naisten päänpeittäminen myös Uudessa Liitossa on Jumalan tahto vallanalaisuuden merkkinä, mutta vain hengelliset sen ymmärtävät. Paatuneet ovat eksyneet ylpeyteen ja mielettömyyteen sielullisissa opeissa vailla mitään Pyhän Hengen antamaan totuuden tuntoa.Valaistaan:
VT:stä ei löydy alistumiskäskyä ja sinun uudet oppisi ovat oman itsetuntosi kohentamiseksi jumalasi Saulus Tarsolaisen mukaan.
Uskosi estää sinua näkemästä ihmiskuntaa kokonaisuutena ja polkee 50% kansasta maan rakoon. Sellainen ei voi olla rakkauden jumalasta kotoisin vaan kutittelee vain omia korviasi. - Ei tarvitse
voi sentään kirjoitti:
Huonot miehet ajattelevat kaikessa olevan kyse omasta valta-asemastaan ja unohtavat ettei jumala vaadi naista olemaan miehelle alamainen.
ihmetellä että feministit rakastaa homoja, sillä molemmat pönkittää toistensa laittomuutta.
- lilith the great
sinä itse demonisoit kirjoitti:
omissa kirjoituksissasi ja saat niittää sitä mitä kylvät. Minun ei tarvitse demonisoida mitään vaan saan pysyä Jumalan tahdossa ja tekemisessä ja rakastamisessa.
Jos joku näkee oppinsa toisin, tehköön sen mukaan, niin minäkin teen, niinkuin ymmärrän ja kiitän ja kunnioitan Isää Jumalaa Jeesuksen nimessä, toivon myös kaikille toisille Herran tahdon tuntemista ja tekemistä ja valheiden vihaamista rakastamisen sijaan.Lue viestisi uudelleen, ja mieti kuka demonisio ja mitä. On täysin uskomatonta että 2000-luvulla löytyy noin takapajuinen ihminen tästäkin maasta.
Toistan vielä: vt:stä ei löydy alistumiskäskyä, joten oppisi on ihminen oppi. - faktoja kehiin
Raamatussa esitetyt kirjoitti:
ovat Jumalan sanaa, mutta tietysti vastuuta ja ymmärrystä tarvitaan niiden soveltamisen tämän ajan asioihin, mutta se on aivan varmaa että ilman Yeshuan (Jeesuksen) tunnustamista ei voi olla Pyhän Hengen armoliittoa ja totuutta. Hankalammaksi menee, kun Yeshua (JeesusI) tunnustetaan mutta silti tehdään Jumalan tahdon vastaisesti, jos Jumalan tahto asiassa ei ole selvästi osoitettu. Kuitenkin lain ja Yeshuan opetuksen kautta Jumala on ilmoittanut tahtonsa selvästi monista kuten miehen ja naisen asemasta perheessä ja seurakunnassa ja samoin monista muista.
Jumalan sanan käyttäminen totuudellisesi ei ole demonisointia vaan totuuden esilläpitämistä, mutta jos totuuden sanaa ei enää kestetä, koska osoittaa ihmisten oman turmelluksen mielenlaaduissaan on heidän ongelma vaikka Jumalan armo ja totuus vetää parannukseen totuudellisen hyvän opetuksen kautta. Se on ihmisen rakkautta toista kohtaan, jos tahtoo tuoda esille totuuden ja parannuskehotuksen niinkuin profeetat Israelissa vaikka heitä vainottiin ja näin se on tänäänkin, amen, sillä kirjoitettu on, että jokainen joka tahtoo elää vanhurskaasti tässä maailmassa joutuu vainottavaksi ei omien pahojen vaan hyvien tekojen tähden pitäessään esillä Jumalan hyvää rakkauden sanomaa, amen.Jumalan sanan käyttö 50% ihmiskunnan tuomitsemiseen ja alistamiseen on demonisointia joka kumpuaa sairaasta mielestä jolle nainen on kauhistus.
Sitä ei peitä mikään.
VT:stä ei löydy alistumiskäskyä ja ut:ssa se on Paavalin heiniä. Paavali ei ole jumala eikä messias. Joten se siitä. - höpö höpö
rautalankaa kirjoitti:
Valaistaan:
VT:stä ei löydy alistumiskäskyä ja sinun uudet oppisi ovat oman itsetuntosi kohentamiseksi jumalasi Saulus Tarsolaisen mukaan.
Uskosi estää sinua näkemästä ihmiskuntaa kokonaisuutena ja polkee 50% kansasta maan rakoon. Sellainen ei voi olla rakkauden jumalasta kotoisin vaan kutittelee vain omia korviasi.kyse ei todellakaan ole minun itsetunnosta vaan Jumalan luomistyöhön perustuvasta säätämyksestä niinkuin jo täällä on esille tuotu.
Ketään ei tietysti poljeta mihinkään vaan kaikille tuodaan esille Jumalan tahdon mukainen opetus perheissä ja seurakunnassa.
Tietysti ihmiset saavat vaikka lapsensa nostaa johtamaan perheitä niin halutessaan. - et ymmärrä
lilith the great kirjoitti:
Lue viestisi uudelleen, ja mieti kuka demonisio ja mitä. On täysin uskomatonta että 2000-luvulla löytyy noin takapajuinen ihminen tästäkin maasta.
Toistan vielä: vt:stä ei löydy alistumiskäskyä, joten oppisi on ihminen oppi.mitään Jumalan säätämästä järjestyksestä kun sitä sotket demonisointiin. Ei tässä ole kyse demonisoinnista vaan väärästä opetuksesta ja laittomuudesta ja ymmärtämättömyydestä.
- olet mieletön
faktoja kehiin kirjoitti:
Jumalan sanan käyttö 50% ihmiskunnan tuomitsemiseen ja alistamiseen on demonisointia joka kumpuaa sairaasta mielestä jolle nainen on kauhistus.
Sitä ei peitä mikään.
VT:stä ei löydy alistumiskäskyä ja ut:ssa se on Paavalin heiniä. Paavali ei ole jumala eikä messias. Joten se siitä.väitteissäsi.
- SalomonIsraelson
voi sentään kirjoitti:
Näitä miehen ja naisen ja perheen arkielämään liittyviä kysymyksiä ovat miettineet ennen minua jo useat sukupolvet. On olemassa hyväksi havaittuja elämän arvoja ja elämänviisautta, jotka eivät muutu edes vuosisatojen ja sukupolvien vaihtumisen jälkeen. Nämä elämän arvot ja elämän viisaudet, eivät vuosittain vaihdu sen mukaan mikä on ihmisen tulotaso tai vuosiansio, tai missä ihminen asuu. Vaikka historia saatossa ideologiat, aatteet, yhteiskunnat ja valtio, hallitsijat ja hallitukset, tulevat ja menevät. Osa kuulee nämä hyväksi havaitut elämänviisaudet ja neuvot ja osa ei, tämä vapaus on kaille suotava.
1.Kor.11:5-16
Mutta jokainen vaimo, joka rukoilee tai...... profetoi pää peittämätönnä, häpäisee päänsä, sillä se on aivan sama, kuin jos hänen päänsä olisi paljaaksi ajeltu.
6 Sillä jos vaimo ei verhoa päätään, leikkauttakoon hiuksensakin; mutta koska on häpeäksi vaimolle, että hän leikkauttaa tai ajattaa hiuksensa, niin verhotkoon itsensä.
7 Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia.
8 Sillä mies ei ole alkuisin vaimosta, vaan vaimo miehestä;
9 eikä miestä luotu vaimoa varten, vaan vaimo miestä varten.
10 Sentähden vaimon tulee pitää päässään vallanalaisuuden merkki enkelien tähden.
11 Herrassa ei kuitenkaan ole vaimoa ilman miestä eikä miestä ilman vaimoa.
12 Sillä samoin kuin vaimo on alkuisin miehestä, samoin myös mies on vaimon kautta; mutta kaikki on Jumalasta.
13 Päättäkää itse: sopiiko vaimon rukoilla Jumalaa pää peittämätönnä?
14 Eikö itse luontokin opeta teille, että jos miehellä on pitkät hiukset, se on hänelle häpeäksi;
15 ja että jos vaimolla on pitkät hiukset, se on hänelle kunniaksi? Sillä ovathan hiukset annetut hänelle hunnuksi.
16 Mutta jos joku haluaa väittää vastaan, niin tietäköön, että meillä ei ole sellaista tapaa eikä Jumalan seurakunnilla.
1.Kor.14:33-35
sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa,
34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.
35 Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.
1.Tim.2:8-15
Minä tahdon siis, että miehet rukoilevat, joka paikassa kohottaen pyhät kädet ilman vihaa ja epäilystä;
9 niin myös, että naiset ovat säädyllisessä puvussa, kaunistavat itseään kainosti ja siveästi, ei palmikoiduilla hiuksilla, ei kullalla, ei helmillä eikä kallisarvoisilla vaatteilla,
10 vaan hyvillä teoilla, niinkuin sopii naisille, jotka tunnustautuvat jumalaapelkääviksi.
11 Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena;
12 mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa.
13 Sillä Aadam luotiin ensin, sitten Eeva;
14 eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen.
15 Mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja rakkaudessa ja pyhityksessä ynnä siveydessä.
1.Tim.3:12
Seurakuntapalvelija olkoon yhden vaimon mies, lapsensa ja kotinsa hyvin hallitseva. - SalomonIsraelson
Näitä miehen ja naisen ja perheen arkielämään liittyviä kysymyksiä ovat miettineet ennen minua jo useat sukupolvet. On olemassa hyväksi havaittuja elämän arvoja ja elämänviisautta, jotka eivät muutu edes vuosisatojen ja sukupolvien vaihtumisen jälkeen. Nämä elämän arvot ja elämän viisaudet, eivät vuosittain vaihdu sen mukaan mikä on ihmisen tulotaso tai vuosiansio, tai missä ihminen asuu. Vaikka historia saatossa ideologiat, aatteet, yhteiskunnat ja valtio, hallitsijat ja hallitukset, tulevat ja menevät. Osa kuulee nämä hyväksi havaitut elämänviisaudet ja neuvot ja osa ei, tämä vapaus on kaille suotava.
1.Kor.11:5-16
Mutta jokainen vaimo, joka rukoilee tai...... profetoi pää peittämätönnä, häpäisee päänsä, sillä se on aivan sama, kuin jos hänen päänsä olisi paljaaksi ajeltu.
6 Sillä jos vaimo ei verhoa päätään, leikkauttakoon hiuksensakin; mutta koska on häpeäksi vaimolle, että hän leikkauttaa tai ajattaa hiuksensa, niin verhotkoon itsensä.
7 Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia.
8 Sillä mies ei ole alkuisin vaimosta, vaan vaimo miehestä;
9 eikä miestä luotu vaimoa varten, vaan vaimo miestä varten.
10 Sentähden vaimon tulee pitää päässään vallanalaisuuden merkki enkelien tähden.
11 Herrassa ei kuitenkaan ole vaimoa ilman miestä eikä miestä ilman vaimoa.
12 Sillä samoin kuin vaimo on alkuisin miehestä, samoin myös mies on vaimon kautta; mutta kaikki on Jumalasta.
13 Päättäkää itse: sopiiko vaimon rukoilla Jumalaa pää peittämätönnä?
14 Eikö itse luontokin opeta teille, että jos miehellä on pitkät hiukset, se on hänelle häpeäksi;
15 ja että jos vaimolla on pitkät hiukset, se on hänelle kunniaksi? Sillä ovathan hiukset annetut hänelle hunnuksi.
16 Mutta jos joku haluaa väittää vastaan, niin tietäköön, että meillä ei ole sellaista tapaa eikä Jumalan seurakunnilla.
1.Kor.14:33-35
sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa,
34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.
35 Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.
1.Tim.2:8-15
Minä tahdon siis, että miehet rukoilevat, joka paikassa kohottaen pyhät kädet ilman vihaa ja epäilystä;
9 niin myös, että naiset ovat säädyllisessä puvussa, kaunistavat itseään kainosti ja siveästi, ei palmikoiduilla hiuksilla, ei kullalla, ei helmillä eikä kallisarvoisilla vaatteilla,
10 vaan hyvillä teoilla, niinkuin sopii naisille, jotka tunnustautuvat jumalaapelkääviksi.
11 Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena;
12 mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa.
13 Sillä Aadam luotiin ensin, sitten Eeva;
14 eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen.
15 Mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja rakkaudessa ja pyhityksessä ynnä siveydessä.
Seurakuntapalvelija olkoon yhden vaimon mies, lapsensa ja kotinsa hyvin hallitseva.jatkuu....
Seurakuntapalvelija olkoon yhden vaimon mies, lapsensa ja kotinsa hyvin hallitseva.
Ef.5:22-33
Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle;
23 sillä mies on vaimon pää, niinkuin myös Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja.
24 Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.
25 Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä,
26 että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta,
27 saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton.
28 Samalla tavoin tulee myös miesten rakastaa vaimojansa niinkuin omia ruumiitaan; joka rakastaa vaimoansa, hän rakastaa itseänsä.
29 Sillä eihän kukaan koskaan ole vihannut omaa lihaansa, vaan hän ravitsee ja vaalii sitä, niinkuin Kristuskin seurakuntaa,
30 sillä me olemme hänen ruumiinsa jäseniä.
31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.
33 Mutta myös teistä kukin kohdaltaan rakastakoon vaimoaan niinkuin itseänsä; mutta vaimo kunnioittakoon miestänsä.
1.Piet.3:1-7
Samoin te, vaimot, olkaa alamaiset miehillenne, että nekin, jotka ehkä eivät ole sanalle kuuliaisia, vaimojen vaelluksen kautta sanoittakin voitettaisiin,
2 kun he katselevat, kuinka te vaellatte puhtaina ja pelossa.
3 Älköön teidän kaunistuksenne olko ulkonaista, ei hiusten palmikoimista eikä kultien ympärillenne ripustamista eikä koreihin vaatteisiin pukeutumista,
4 vaan se olkoon salassa oleva sydämen ihminen, hiljaisen ja rauhaisan hengen katoamattomuudessa; tämä on Jumalan silmissä kallis.
5 Sillä näin myös muinoin pyhät vaimot, jotka panivat toivonsa Jumalaan, kaunistivat itsensä ja olivat miehillensä alamaiset;
6 niin oli Saara kuuliainen Aabrahamille, kutsuen häntä herraksi; ja hänen lapsikseen te olette tulleet, kun teette sitä, mikä hyvää on, ettekä anna minkään itseänne peljättää.
7 Samoin te, miehet, eläkää taidollisesti kukin vaimonne kanssa, niinkuin heikomman astian kanssa, ja osoittakaa heille kunnioitusta, koska he ovat elämän armon perillisiä niinkuin tekin; etteivät teidän rukouksenne estyisi. - zoronoo vaan
jatkuu....
Seurakuntapalvelija olkoon yhden vaimon mies, lapsensa ja kotinsa hyvin hallitseva.
Ef.5:22-33
Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle;
23 sillä mies on vaimon pää, niinkuin myös Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja.
24 Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.
25 Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä,
26 että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta,
27 saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton.
28 Samalla tavoin tulee myös miesten rakastaa vaimojansa niinkuin omia ruumiitaan; joka rakastaa vaimoansa, hän rakastaa itseänsä.
29 Sillä eihän kukaan koskaan ole vihannut omaa lihaansa, vaan hän ravitsee ja vaalii sitä, niinkuin Kristuskin seurakuntaa,
30 sillä me olemme hänen ruumiinsa jäseniä.
31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.
33 Mutta myös teistä kukin kohdaltaan rakastakoon vaimoaan niinkuin itseänsä; mutta vaimo kunnioittakoon miestänsä.
1.Piet.3:1-7
Samoin te, vaimot, olkaa alamaiset miehillenne, että nekin, jotka ehkä eivät ole sanalle kuuliaisia, vaimojen vaelluksen kautta sanoittakin voitettaisiin,
2 kun he katselevat, kuinka te vaellatte puhtaina ja pelossa.
3 Älköön teidän kaunistuksenne olko ulkonaista, ei hiusten palmikoimista eikä kultien ympärillenne ripustamista eikä koreihin vaatteisiin pukeutumista,
4 vaan se olkoon salassa oleva sydämen ihminen, hiljaisen ja rauhaisan hengen katoamattomuudessa; tämä on Jumalan silmissä kallis.
5 Sillä näin myös muinoin pyhät vaimot, jotka panivat toivonsa Jumalaan, kaunistivat itsensä ja olivat miehillensä alamaiset;
6 niin oli Saara kuuliainen Aabrahamille, kutsuen häntä herraksi; ja hänen lapsikseen te olette tulleet, kun teette sitä, mikä hyvää on, ettekä anna minkään itseänne peljättää.
7 Samoin te, miehet, eläkää taidollisesti kukin vaimonne kanssa, niinkuin heikomman astian kanssa, ja osoittakaa heille kunnioitusta, koska he ovat elämän armon perillisiä niinkuin tekin; etteivät teidän rukouksenne estyisi.Ei löydy edelleenkään vt:stä kehotusta olla alamainen miehelle. Miksi jankutat olemattomia kun tiedät itsekin ettei sitä löydy.
Pohdi sinä Paavalisi kanssa miten naisia voisi parhaiten hallita, se on miesten ongelma, ei jumalan. - tsat tsat
höpö höpö kirjoitti:
kyse ei todellakaan ole minun itsetunnosta vaan Jumalan luomistyöhön perustuvasta säätämyksestä niinkuin jo täällä on esille tuotu.
Ketään ei tietysti poljeta mihinkään vaan kaikille tuodaan esille Jumalan tahdon mukainen opetus perheissä ja seurakunnassa.
Tietysti ihmiset saavat vaikka lapsensa nostaa johtamaan perheitä niin halutessaan.Valitan. Luomistyö on jo käsitelty: nainen tehtiin miehen sivusta: ei edestä ei takaa, ei alta ei päältä. Nainen on siis miehen kumppani. Mies tehtiin ensin ja häneen puhallettiin henki, nainen oli suoraan elävä.
Ihminen nimen omaan, eli mies polkee naista, ei jumala.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Saksassa vihittiin naisrabbi ensi kertaa sitten holokaustin/1135261419239 - trallalaaaaa
et ymmärrä kirjoitti:
mitään Jumalan säätämästä järjestyksestä kun sitä sotket demonisointiin. Ei tässä ole kyse demonisoinnista vaan väärästä opetuksesta ja laittomuudesta ja ymmärtämättömyydestä.
Nimen omaan sinä opetat väärin.
Muuten: naisetkin voivat olla rabbeja muissa juutalaisuuden muidoissa paitsi ortodoksien parissa. - faktoja kehiin
olet mieletön kirjoitti:
väitteissäsi.
Toistetaan:
Jumalan sanan käyttö 50% ihmiskunnan tuomitsemiseen ja alistamiseen on demonisointia joka kumpuaa sairaasta mielestä jolle nainen on kauhistus.
Sitä ei peitä mikään.
VT:stä ei löydy alistumiskäskyä ja ut:ssa se on Paavalin heiniä. Paavali ei ole jumala eikä messias. Joten se siitä. - Ei tietysti löydy
zoronoo vaan kirjoitti:
Ei löydy edelleenkään vt:stä kehotusta olla alamainen miehelle. Miksi jankutat olemattomia kun tiedät itsekin ettei sitä löydy.
Pohdi sinä Paavalisi kanssa miten naisia voisi parhaiten hallita, se on miesten ongelma, ei jumalan.Vanhasta Testamentista sillä se ongelma on tullut vasta näiden viimeisten päivien osalla.
Ei pidä ymmärtää tätä mitenkään sorroksi tai vastaavaksi vaan yksikertaiseksi Jumalan säätämykseksi. Vanhurskas nainen on Jumalan silmissä paljon otollisempi kuin jumalaton mies eikä siksi pelastuksen suhteen ole mitään eroa onko mies vai nainen. Mutta perheessä on mies asetettu perheen pääksi ja jos joku toisin väittää saa väitellä yksinään. - tietysti minun
trallalaaaaa kirjoitti:
Nimen omaan sinä opetat väärin.
Muuten: naisetkin voivat olla rabbeja muissa juutalaisuuden muidoissa paitsi ortodoksien parissa.puolesta saavat olla rabbeja tai vaikka paaveja, mutta Jumalan seurakunnassa Jeesuksessa tulee pysyä Jumalan tahdon mukaisessa opetuksessa jos tahdotaan kuuliaisuudessa ja viisaudessa vaeltaa.
- sinun todistuksesi
Toistetaan:
Sitä ei peitä mikään.
VT:stä ei löydy alistumiskäskyä ja ut:ssa se on Paavalin heiniä. Paavali ei ole jumala eikä messias. Joten se siitä.on lähinnä kauhistus. Voi sinua.
- kirkon tutkimus
Toistetaan:
Sitä ei peitä mikään.
VT:stä ei löydy alistumiskäskyä ja ut:ssa se on Paavalin heiniä. Paavali ei ole jumala eikä messias. Joten se siitä.osoitta naispapeista 15% pitää homoutta syntinä, miehistä 50%, Jumalan pyhistä 0%. Tämän takia naisen ei tule opettaa Jumalan seurakunnassa eikä ole perheen päänä Jeesuksen omien perheissä. Maailma saa tietysti mennä niinkuin haluaa mutta kannattaa uudistua mieleltään Jumalan tahdon tuntemiseen ja tekemiseen, amen.
- korjataan
kirkon tutkimus kirjoitti:
osoitta naispapeista 15% pitää homoutta syntinä, miehistä 50%, Jumalan pyhistä 0%. Tämän takia naisen ei tule opettaa Jumalan seurakunnassa eikä ole perheen päänä Jeesuksen omien perheissä. Maailma saa tietysti mennä niinkuin haluaa mutta kannattaa uudistua mieleltään Jumalan tahdon tuntemiseen ja tekemiseen, amen.
Jumalan pyhistä 100% pitää homoutta syntinä.
- tarkennetaan
korjataan kirjoitti:
Jumalan pyhistä 100% pitää homoutta syntinä.
Jumalan pyhien kanta Raamatun selvänä ilmoituksena että homouden synti on kadottava, niinkuin on kirjoitettu. Tietysti Jumala tahtoo parannusta ja ihmisten pelastumista synneistään vanhurskaaseen mielenlaatuun ja heterosuhteeseen tai naimattomuuteen, jos siihen lahja annetaan.
- å å å
Ei tietysti löydy kirjoitti:
Vanhasta Testamentista sillä se ongelma on tullut vasta näiden viimeisten päivien osalla.
Ei pidä ymmärtää tätä mitenkään sorroksi tai vastaavaksi vaan yksikertaiseksi Jumalan säätämykseksi. Vanhurskas nainen on Jumalan silmissä paljon otollisempi kuin jumalaton mies eikä siksi pelastuksen suhteen ole mitään eroa onko mies vai nainen. Mutta perheessä on mies asetettu perheen pääksi ja jos joku toisin väittää saa väitellä yksinään."Mutta perheessä on mies asetettu perheen pääksi ja jos joku toisin väittää saa väitellä yksinään. "
Eipä se siltä näytä.
Toistanko vielä kerran ettei naisella ole velvollisuutta olla alamainen? - M M
tietysti minun kirjoitti:
puolesta saavat olla rabbeja tai vaikka paaveja, mutta Jumalan seurakunnassa Jeesuksessa tulee pysyä Jumalan tahdon mukaisessa opetuksessa jos tahdotaan kuuliaisuudessa ja viisaudessa vaeltaa.
Jeesuksella ei muuten ollut mitään naisia vastaan. Hänhän kertoi Maria Magdaleenalle sellaista mitä eivät muut saanet tietää.
- uos ups
sinun todistuksesi kirjoitti:
on lähinnä kauhistus. Voi sinua.
Ei ollenkaan. Muistathan Jeesuksen esimerkin.
- näin se vaan on
kirkon tutkimus kirjoitti:
osoitta naispapeista 15% pitää homoutta syntinä, miehistä 50%, Jumalan pyhistä 0%. Tämän takia naisen ei tule opettaa Jumalan seurakunnassa eikä ole perheen päänä Jeesuksen omien perheissä. Maailma saa tietysti mennä niinkuin haluaa mutta kannattaa uudistua mieleltään Jumalan tahdon tuntemiseen ja tekemiseen, amen.
Jokaisellahan on oikeus omasta puolestaan päättää mitä tekee, mutta ei toisten puolesta. SINULLA ei ole oikeutta päättää naisten puolesta eikä homojenkaan.
Itse saat kulkea takaperin niin pitkään kuin haluat. Halusi ei kuitenkaan perustu mihinkään muuhun kuin miehiseen vallanhaluun. - Nämä kaksi vuosi-
Ei tietysti löydy kirjoitti:
Vanhasta Testamentista sillä se ongelma on tullut vasta näiden viimeisten päivien osalla.
Ei pidä ymmärtää tätä mitenkään sorroksi tai vastaavaksi vaan yksikertaiseksi Jumalan säätämykseksi. Vanhurskas nainen on Jumalan silmissä paljon otollisempi kuin jumalaton mies eikä siksi pelastuksen suhteen ole mitään eroa onko mies vai nainen. Mutta perheessä on mies asetettu perheen pääksi ja jos joku toisin väittää saa väitellä yksinään.tuhatta ovat viimeiset päivät ennen Herran Jeesuksen takaisintulemusta ja pyhilleen valtakunnan antamista, niinkuin enkelit lähettää kokoamaan valittunsa tullessaan. Näistä viimeisistä vuosituhansista on Paavalin kautta tiedoksi annettu ja sopii myös näihin Jumalan luomistyön ja järjestyksen ylpeydessään hajottamaan pyrkiviin feminismissä ja homoudessa ja kaikessa muussakin mielettömyydessä:
´Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.´ (2. Tim. 3)
Kun Herra palaa suuressa kirkkaudessaan pilvessä, niin loppuu tämän ajan laittomuudet ja ihmiset, jotka eivät ole nöyrtyneet rakastamaan Luojaa ja Herraa Jeesusta myös tulevat häpeämään mielettömyyttään ja alastomuuttaan ilman Herran antamaa lahjavanhurskauden vaatetta.
Jos kuka rakastaa elämää kannattaa tänään tehdä mielenmuutos Uuden Testamentin ilmoituksen ja elävän veden anomisen ja Pyhän Hengen opetuksen kautta, amen.
HalleluYeshua! - Ei tietysti eikä
M M kirjoitti:
Jeesuksella ei muuten ollut mitään naisia vastaan. Hänhän kertoi Maria Magdaleenalle sellaista mitä eivät muut saanet tietää.
minullakaan ole, sillä rakastan naisia ja myös Herra meitä kaikkia sukupuoleen katsomatta, mutta ei kyse olekaan vastaan olemista vaan Jumalan kunnioittamisesta vanhurskaassa ja pyhässä mielenlaadussa, jossa totuudellisen Järjestyksen Jumalan antamia pyhiä opetuksia kunnioitetaan ja totellaan sillä epäusko on tottelemattomuutta ja rakkaus Israelin Pyhää Herraa ja Kuningasta kohtaan on tahtonsa tunteminen ja kunnioittaminen ja kiittäminen tahtonsa tekeminen uskon kuuliaisuudessa sydämen ympärileikkauksessa ja siihen myös kaikkia juutalaisia kutsutaan pyhällä kutsumuksella, sillä Abba Isä on Pyhä, Pyhä, Pyhä, amen, Herra Sebaot, amen.
- Tietysti nainen
tsat tsat kirjoitti:
Valitan. Luomistyö on jo käsitelty: nainen tehtiin miehen sivusta: ei edestä ei takaa, ei alta ei päältä. Nainen on siis miehen kumppani. Mies tehtiin ensin ja häneen puhallettiin henki, nainen oli suoraan elävä.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Saksassa vihittiin naisrabbi ensi kertaa sitten holokaustin/1135261419239on miehen kumppani, muutoinhan sukupuutto uhkaisi ihmiskuntaa noin sadassa vuodessa. Jumala siunasi Aadamin ja Eevan, että maa täyttyisi, niinkuin näemme käyneen Jumalan hyvän suunnitelman mukaan. Lisäksi Jumala tahtoo että elämme vanhurskaasti ja pyhästi, mies rakastaen vaimoaan niinkuin Messias Yeshua rakastaa seurakuntaansa, samoin vaimon tulee kunnioitaa miestään, niinkuin seurakunnan tulee kunnioittaa Herraansa ja Jumalaansa. Tietysti Yljän Yeshuan tulee olla Päänä myös seurakunnalleen, sillä ilman häntä ei kukaan viisas neitsyt voi mitään tehdä. Samoin aviomiehen tulee olla perheessä päänä ja yhdessä aviovaimonsa kanssa elää viisaasti ettei rukoukset estyisi, sillä Abba Isän tahto on että sekä Pää että pää ja koko Vartalo ja vartalo voi rukoilla yhdessä ja kiittää Abba Isää Yeshuan nimessä, sillä se on otollista ja hyvää ja pyhää, amen.
HalleluYeshua! - Älkää rakastako
tsat tsat kirjoitti:
Valitan. Luomistyö on jo käsitelty: nainen tehtiin miehen sivusta: ei edestä ei takaa, ei alta ei päältä. Nainen on siis miehen kumppani. Mies tehtiin ensin ja häneen puhallettiin henki, nainen oli suoraan elävä.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Saksassa vihittiin naisrabbi ensi kertaa sitten holokaustin/1135261419239kuolemaa vaan Elämää sekä avioliitossa että Jumala suhteessa Messias Yeshuan kautta ja nimessä, amen.
- Olen täysin samaa
näin se vaan on kirjoitti:
Jokaisellahan on oikeus omasta puolestaan päättää mitä tekee, mutta ei toisten puolesta. SINULLA ei ole oikeutta päättää naisten puolesta eikä homojenkaan.
Itse saat kulkea takaperin niin pitkään kuin haluat. Halusi ei kuitenkaan perustu mihinkään muuhun kuin miehiseen vallanhaluun.mieltä lukuunottamatta takaperin kulkemisesta, sillä Jumalan tahdon mukaan vanhurskautuneet ja pyhittyneet ovat nimenomaan Jumalan elävässä lupauksen lapseudessa ja Jumalan armo ei ole mennyt hukkaan eikä turhaan vaan Abba Isä rakastaa meitä tahtoaan etsiviä ja tekeviä, amen.
- Messias Yeshualla on
Itse saat kulkea takaperin niin pitkään kuin haluat. Halusi ei kuitenkaan perustu mihinkään muuhun kuin miehiseen vallanhaluun.kaikki valta ja voima ja kunnia ja kirkkaus. Samoin on kirjoitettu niistä, joiden joukossa tahdon olla minäkin, jotka ensimmäisessä ylösnousemuksessa pääsevät Herran Yeshuan papeiksi ja kuninkaiksi ja esimakua saamme jo nyt Jumalan Elävässä Sanassa vastaanottaa armoliitossa verensä voimassa ja samoin Pyhän Hengen siunauksessa.
´Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.´ (Ilmestyskirja 20:6)
Siinä mielessä tahdon välittää Abba Isän vallan ja tahdon tapahtumista myös maan päällä vaikka valtakuntamme ja Jerusalemimme onkin taivaassa jossa myös Herramme ja Jumalamme istuu Isän oikealla puolella tulee lähitulevaisuudessa osoittamaan Kuninkuutensa ja jokainen polvi tulee edessään notkistumaan ilman pienintäkään epäilystä.
Autuaita nöyrät, jotka tahtovat Jerusalemille rauhaa toivottaa ja vanhurskautensa virtaavan kuin elävän veden lähteestä Messias Yeshusta vastaanotetaan armoaan ja totuuttaan ja siinä pyhitytään, amen.
HalleluYeshua! - Olkaamme Herramme
Itse saat kulkea takaperin niin pitkään kuin haluat. Halusi ei kuitenkaan perustu mihinkään muuhun kuin miehiseen vallanhaluun.Yeshuan lailla päänä perheissämme aviomiehinä, jotta voimme täyttää sen tehtävän vanhurskaasti ja pyhästi, johon Herramme on meidät kutsunut pitämään huolta hengellisestä hyvästä ja suhteesta Vapahtajaamme ja Lunastajaamme, sillä se on parasta ja tärkeintä kaikille aviomiehille pitää yllä Jumalan lahjavanhurskautta ja kunnioittaa Abba Isää tekemällä tahtoaan miehisesti rakastaen vaimojamme ja jopa olla valmiit antamaan henkemme puolestaan, jos siihen on kutsumus ja johdatus, amen.
Rakastakaamme Herraa Yeshuaa kaikesta sydämmestä ja kaikesta sielusta ja kaikesta mielestä, amen.
HalleluYeshua! - raaka totuss
Tietysti nainen kirjoitti:
on miehen kumppani, muutoinhan sukupuutto uhkaisi ihmiskuntaa noin sadassa vuodessa. Jumala siunasi Aadamin ja Eevan, että maa täyttyisi, niinkuin näemme käyneen Jumalan hyvän suunnitelman mukaan. Lisäksi Jumala tahtoo että elämme vanhurskaasti ja pyhästi, mies rakastaen vaimoaan niinkuin Messias Yeshua rakastaa seurakuntaansa, samoin vaimon tulee kunnioitaa miestään, niinkuin seurakunnan tulee kunnioittaa Herraansa ja Jumalaansa. Tietysti Yljän Yeshuan tulee olla Päänä myös seurakunnalleen, sillä ilman häntä ei kukaan viisas neitsyt voi mitään tehdä. Samoin aviomiehen tulee olla perheessä päänä ja yhdessä aviovaimonsa kanssa elää viisaasti ettei rukoukset estyisi, sillä Abba Isän tahto on että sekä Pää että pää ja koko Vartalo ja vartalo voi rukoilla yhdessä ja kiittää Abba Isää Yeshuan nimessä, sillä se on otollista ja hyvää ja pyhää, amen.
HalleluYeshua!No tästä kommentista ainakin lukija voi nähdä millä vuosituhannellea kirjoittaja liikkuu ja vielä täysin vastoin Jeesuksen esimerkkiä.
Hänen perusteensa eivät löydy raamatusta vaan miehen omasta mielestä. - ilmoittaja
Nämä kaksi vuosi- kirjoitti:
tuhatta ovat viimeiset päivät ennen Herran Jeesuksen takaisintulemusta ja pyhilleen valtakunnan antamista, niinkuin enkelit lähettää kokoamaan valittunsa tullessaan. Näistä viimeisistä vuosituhansista on Paavalin kautta tiedoksi annettu ja sopii myös näihin Jumalan luomistyön ja järjestyksen ylpeydessään hajottamaan pyrkiviin feminismissä ja homoudessa ja kaikessa muussakin mielettömyydessä:
´Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.´ (2. Tim. 3)
Kun Herra palaa suuressa kirkkaudessaan pilvessä, niin loppuu tämän ajan laittomuudet ja ihmiset, jotka eivät ole nöyrtyneet rakastamaan Luojaa ja Herraa Jeesusta myös tulevat häpeämään mielettömyyttään ja alastomuuttaan ilman Herran antamaa lahjavanhurskauden vaatetta.
Jos kuka rakastaa elämää kannattaa tänään tehdä mielenmuutos Uuden Testamentin ilmoituksen ja elävän veden anomisen ja Pyhän Hengen opetuksen kautta, amen.
HalleluYeshua!Kirjoittaja elää monen vuosituhannen takaista elämää. Olisi jo aika tajuta missä mennään eikä kuvitella omiaan siitä mistä raamatussa lukee.
- vakuuttavaa tietoa
Ei tietysti eikä kirjoitti:
minullakaan ole, sillä rakastan naisia ja myös Herra meitä kaikkia sukupuoleen katsomatta, mutta ei kyse olekaan vastaan olemista vaan Jumalan kunnioittamisesta vanhurskaassa ja pyhässä mielenlaadussa, jossa totuudellisen Järjestyksen Jumalan antamia pyhiä opetuksia kunnioitetaan ja totellaan sillä epäusko on tottelemattomuutta ja rakkaus Israelin Pyhää Herraa ja Kuningasta kohtaan on tahtonsa tunteminen ja kunnioittaminen ja kiittäminen tahtonsa tekeminen uskon kuuliaisuudessa sydämen ympärileikkauksessa ja siihen myös kaikkia juutalaisia kutsutaan pyhällä kutsumuksella, sillä Abba Isä on Pyhä, Pyhä, Pyhä, amen, Herra Sebaot, amen.
Jumalan kunnioittamisella ei ole mitään tekemistä miehen oman vallanhalun kanssa. Sokea reettakin tajuaa tämän, ehkä kirjoittaka itse ei.
- vakava kehoitus
Olen täysin samaa kirjoitti:
mieltä lukuunottamatta takaperin kulkemisesta, sillä Jumalan tahdon mukaan vanhurskautuneet ja pyhittyneet ovat nimenomaan Jumalan elävässä lupauksen lapseudessa ja Jumalan armo ei ole mennyt hukkaan eikä turhaan vaan Abba Isä rakastaa meitä tahtoaan etsiviä ja tekeviä, amen.
On hölmöä olla ymmärtämättä että raamatun kirjoitukset peilaavat aikakautensa olosuhteita ja tapahtumia. Siksi kirjoituksia tulee tarkastella nykyaikaistavasti.
- toteamus
Messias Yeshualla on kirjoitti:
kaikki valta ja voima ja kunnia ja kirkkaus. Samoin on kirjoitettu niistä, joiden joukossa tahdon olla minäkin, jotka ensimmäisessä ylösnousemuksessa pääsevät Herran Yeshuan papeiksi ja kuninkaiksi ja esimakua saamme jo nyt Jumalan Elävässä Sanassa vastaanottaa armoliitossa verensä voimassa ja samoin Pyhän Hengen siunauksessa.
´Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.´ (Ilmestyskirja 20:6)
Siinä mielessä tahdon välittää Abba Isän vallan ja tahdon tapahtumista myös maan päällä vaikka valtakuntamme ja Jerusalemimme onkin taivaassa jossa myös Herramme ja Jumalamme istuu Isän oikealla puolella tulee lähitulevaisuudessa osoittamaan Kuninkuutensa ja jokainen polvi tulee edessään notkistumaan ilman pienintäkään epäilystä.
Autuaita nöyrät, jotka tahtovat Jerusalemille rauhaa toivottaa ja vanhurskautensa virtaavan kuin elävän veden lähteestä Messias Yeshusta vastaanotetaan armoaan ja totuuttaan ja siinä pyhitytään, amen.
HalleluYeshua!VT:ssä ei ole naiselle alistumiskäskyä, ei vaikka mies itkisi asian puolesta seuraavat 2000 vuotta.
Viimeiset 2000 vuotta ovatkin olleet naisvihaajien aikakautta kirkoissa. - 00+ +
Olkaamme Herramme kirjoitti:
Yeshuan lailla päänä perheissämme aviomiehinä, jotta voimme täyttää sen tehtävän vanhurskaasti ja pyhästi, johon Herramme on meidät kutsunut pitämään huolta hengellisestä hyvästä ja suhteesta Vapahtajaamme ja Lunastajaamme, sillä se on parasta ja tärkeintä kaikille aviomiehille pitää yllä Jumalan lahjavanhurskautta ja kunnioittaa Abba Isää tekemällä tahtoaan miehisesti rakastaen vaimojamme ja jopa olla valmiit antamaan henkemme puolestaan, jos siihen on kutsumus ja johdatus, amen.
Rakastakaamme Herraa Yeshuaa kaikesta sydämmestä ja kaikesta sielusta ja kaikesta mielestä, amen.
HalleluYeshua!Mies menettää maan jalkojensa alta kun todetaan ettei naisella ole velvollisuutta olla miehelle alamainen ja että tämä voi toimia pappina tai rabbina.
Vanhoilliset ryhmät ovat kaikissa uskonnissa se oma ongelmansa jonka mielestä ihmiset eivät ole tasa-arvoisia.
- 14+17
Paljon on virrannut vettä Niilissä Mooseksen jälkeen.
Vallitseva, tarkoittanee yleistä käsitystä jostakin asiasta , omassa ajassaan , tietyssä tilanteessa.
Joskus vallitsee sota, joskus vallitsee rauha, joskus vallitsee epätasa-arvo, toivottavasti joskus tasa-arvo vallitsee.
Jos Jumala ilmenee ihmisen omassa rakkaudessa lähimmäistä kohtaan, niin kaikki ihmisten välillä vallitseva luokkaero on perin juurin Jumalan tahtoa vastaan. - ziz77us
Ainakin voi vallita jos on taloudellisia resursseja tehdä niin, eli hyvä työ tms, aikakin on toinen koska monet vaimot menee töihin ja haluaa päättää mihin rahansa laittaa.
- Kuinkas se yksi?
´Niin ei tee yksikään, jolla on jäännöskään Hengestä.´ (Malakia 2:15)
´Niin tapahtui eräänä iltana, kun Daavid oli noussut vuoteeltansa ja käveli kuninkaan linnan katolla, että hän katolta näki naisen peseytymässä; ja nainen oli näöltään hyvin ihana. Daavid lähetti hankkimaan tietoja naisesta; ja sanottiin: "Se on Batseba, Eliamin tytär, heettiläisen Uurian vaimo". Niin Daavid lähetti sanansaattajat häntä noutamaan, ja hän tuli hänen luoksensa. Ja Daavid makasi naisen kanssa, joka juuri oli puhdistautunut saastaisuudestaan. Sitten tämä palasi kotiinsa. Ja vaimo tuli raskaaksi; ja hän lähetti ilmoittamaan Daavidille: "Minä olen raskaana".´ (2. Sam. 11) - Raamatun ulkopuolelt
Minun vaimoni on naisista ihanin, amen.
- Myös tyttäreni ovat
äitiinsä tulleina ihania, amen.
- 13+14
Naiset ovat 'suurimpia', koska he ovat aina palvelleet.
"Joka teistä tahtoo olla suurin, se olkoon kaikkien palvelija. "- Kuka palvelee
Herraa Yeshuaa ja Jumalaa Pyhässä Hengessä?
- Siis kuka naisista
on kaunehin?
Kuka on naisista rakkahin?
Kuka naisista eniten tuottaa surua rakastaessa Ylkää Yeshuaa?- Tietysti Raamatun
naisista on kaunehin tytär Siion ja myös vaikka on rakkaihin myös tuottaa tuskaa eniten, kunnes pukeutuu taivaasta saatavalla lahjavanhurskauden valkoisella vaatteella ja Herran Yeshuan hääaterialla voidaan iloita ja riemuita.
Tietysti yksin Isä Jumala tietää, ketkä pelastuu ja ketkä tuhoutuu. - Laulujen laulu 5:8
Tietysti Raamatun kirjoitti:
naisista on kaunehin tytär Siion ja myös vaikka on rakkaihin myös tuottaa tuskaa eniten, kunnes pukeutuu taivaasta saatavalla lahjavanhurskauden valkoisella vaatteella ja Herran Yeshuan hääaterialla voidaan iloita ja riemuita.
Tietysti yksin Isä Jumala tietää, ketkä pelastuu ja ketkä tuhoutuu."Minä vannotan teitä, te Jerusalemin tyttäret: jos löydätte rakkaani, mitä hänelle sanotte? Sanokaa, että minä olen rakkaudesta sairas."
- Laulujen laulu 5:9
Laulujen laulu 5:8 kirjoitti:
"Minä vannotan teitä, te Jerusalemin tyttäret: jos löydätte rakkaani, mitä hänelle sanotte? Sanokaa, että minä olen rakkaudesta sairas."
"Mitä on sinun rakkaasi muita parempi, sinä naisista kaunein? Mitä on sinun rakkaasi muita parempi, ettäs meitä näin vannotat?"
- Laulaen Hengessä:
Laulujen laulu 5:9 kirjoitti:
"Mitä on sinun rakkaasi muita parempi, sinä naisista kaunein? Mitä on sinun rakkaasi muita parempi, ettäs meitä näin vannotat?"
"Minun rakkaani on valkoinen ja punainen, kymmentä tuhatta jalompi. Hänen päänsä on kultaa, puhtainta kultaa, hänen kiharansa kuin palmunlehvät, mustat kuin kaarne. Hänen silmänsä ovat kuin kyyhkyset vesipurojen partaalla, jotka ovat maidossa kylpeneet ja istuvat runsauden ääressä. Hänen poskensa ovat kuin balsamilava, kuin höystesäiliöt; hänen huulensa ovat liljat, ne tiukkuvat sulaa mirhaa. Hänen käsivartensa ovat kultatangot, krysoliittejä täynnä. Hänen lantionsa on norsunluinen taideteos, safiireilla peitetty. Hänen jalkansa ovat marmoripatsaat aitokultaisten jalustain nojassa. Hän on näöltänsä kuin Libanon, uhkea kuin setripuut. Hänen suunsa on sula makeus, hän on pelkkää suloisuutta. Sellainen on minun rakkaani, sellainen on ystäväni, te Jerusalemin tyttäret."
- 3+18
Jeesus
Minun maljani te kyllä juotte ( veri) ja huudatte Herra, herra, mutta ette tee, mitä olen käskenyt.
Verta te saitte juodaksenne ja sen te olette ansainneet. - Raamatun rumin
nainen: ´Ja minä löysin sen, mikä on kuolemaa katkerampi: naisen, joka on verkko, jonka sydän on paula ja jonka kädet ovat kahleet. Se, joka on otollinen Jumalan edessä, pelastuu hänestä, mutta synnintekijä häneen takertuu.´ (Saarnaaja 7:26)
- Rumissa ei Jumalan
Sana ole saanut sulautua uskon kuuliaisuuteen ja sydämen ympärileikkaukseen vaan sen hyljäten jäävät omaan turmellukseensa.
Autuaissa Jumalan Sanan Yeshuassa (Jeesuksessa) vaikuttaa mielenmuutoksen ja tulemisen Herran Yeshuan kauniiseen ja vanhurskaaseen lahjavanhurskauteen ja pyhyyteen, amen.
- 14+5
Paula ja ansa, kompastuskivi ja loukkauskallio, jota vastaan sanotaan.
Melkeinkö jumalan kaltainen ?- Nasaretilainen Herra
Yeshua on Immanuel ja tarkoittaa ´Jumala kanssamme´. Herra on hyvä, amen.
- Yljän Yeshua opetus
kaikille, jotka tahtovat olla Herralleen kauniita ja viisaita:
"Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan. Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä. Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa. Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyn astioihinsa ynnä lamppunsa. Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat. Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.' Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon. Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat'. Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.' Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin. Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!' Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'." ´ (Matteus 25)
´Sen jälkeen oli juutalaisten juhla, ja Jeesus meni ylös Jerusalemiin. Ja Jerusalemissa on Lammasportin luona lammikko, jonka nimi hebreankielellä on Betesda, ja sen reunalla on viisi pylväskäytävää. Niissä makasi suuri joukko sairaita, sokeita, rampoja ja näivetystautisia, jotka odottivat veden liikuttamista. Ja siellä oli mies, joka oli sairastanut kolmekymmentä kahdeksan vuotta. Kun Jeesus näki hänen siinä makaavan ja tiesi hänen jo kauan aikaa sairastaneen, sanoi hän hänelle: "Tahdotko tulla terveeksi?" Sairas vastasi hänelle: "Herra, minulla ei ole ketään, joka veisi minut lammikkoon, kun vesi on kuohutettu; ja kun minä olen menemässä, astuu toinen sinne ennen minua". Jeesus sanoi hänelle: "Nouse, ota vuoteesi ja käy". Ja mies tuli kohta terveeksi ja otti vuoteensa ja kävi.´ (Joh 5) - 11-72
Kuinka monta neitsyttä hänelle pitää olla, kuulostaa islamilta.
- Herralla Yeshualla
on yksi seurakunta, joka koostuu viisaisen neitsyiden kaltaisista kauniista ja uskollisista ja rakastavista armahdetuista ja pyhitetyistä nöyristä ihmisisistä, miehistä ja naisista.
- 4+3
Mistähän syystä lisääntyminen on säädetty ja avioliittokin pyhäksi julistettu, jos kuolemalle kelpaavat vain neitsyet.
- Sekoitat väärin
Elämän ja kuoleman, sillä Nasaretilainen Yeshua on Elämän Herran ja Kirkkauden Kuningas ja tahtoo pelkästään hyvää kaikille, mutta tulee myös tuomionsa tekemään Isän Jumalan tahdossa vanhurskaasti niille, jotka vihaavat elämää ja rakastavat kuolemaan ilman Jumalan Ainosyntyistä Poikaa.
- ziz77us
Ilmestys 3. 20. Katso minä seison ovella ja kolkutan, jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle, ja aterioin hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
- 10+16
ziz
Mitä tekemistä tuolla on neitsyiden kanssa ?
Jos päästää vieraita miehiä sisälle, on pian entinen neitsyt.
- ziz77us
Jeesus sanoi jokaiselle noin, tarkoittaen siis suhdetta Jeesukseen hengellisessä mielessä.
Toki aihe on rönsyillyt, kuitenkin viisaat neitsyet olivat hankkineet öljyä lamppuihinsa, joka tarkoittaa pyhän Hengen öljyä. - 11+2
Minä ajattelin olla niin viisas neitsyt, että otan kaikki VT:n profeetat yljäkseni, mitäs siitä sanot ?
Heille on sana annettu ensin ja he ovat sen myös kirjoittaneet. - ziz77us
Heille on annettu ensiksi, kauan ennen kristin uskoa, kirjoittivat vanhaa testamenttia.
Kannatan yksiavioisuutta, ajatus kuitenkin hieno. - 14+19
Minulla onkin sielun ja sanan liitto näiden herrojen kanssa, ei ruumiillinen vaan henkinen.
Kuuntelen ja mietiskelen heidän puheitaan, kuten viisaat neitsyet tekevat. :)
En ole mustasukkainen, vaikka he puhuisivat muillekkin neitsyeille . - VT:n profeetat
tytär Siionissa ja Herran Hengessä todistivat nimenomaan Messias Yeshuasta ja Siionin Yljästä, sillä on Kuningas, joka kutsuu meitä hääaterialle kihlattuna itselleen otollisiksi miehiksi ja naisiksi rakastamaan Israelin Pyhää.
Aivan luomisen alusta pian saapuvaan Herraan Yeshuaan on ollut vain yksi Herra ja Jumala ihmisiin nähden ja ilmoitti itsensä Moosekselle "Minä Olen ..." ja samoin Yeshuaa kutsutaan YHWH:ksi.
Totuudellisesti ei tule ketään muuta Herraa eikä Kuningasta kuin joka Nasaretilaisessa Yeshuassa on jo tullut ja tulee toistamiseen omilleen pelastukseksi ja maailmalle tuomioksi.
Älkää eksykö. Jokainen joka tahtoo noudattaa Jumalan kymmenen käskyn tärkeintä käskyä ei saa pitää ketään toista Herraa eikä Jumalaa eikä Kuningasta Nasaretilaisen Yeshuan rinnalla, sillä hän on ollut alusta ja tulee olemaan loppuun asti sama, amen.
Ensimmäinen ja tärkein käsky on "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä. Älä pidä muita jumalia minun rinnallani." (2. Moos. 20:3)
Yeshua on Herra, amen. Hallelujah Yeshuan nimessä, amen. - 12+9
En ole löytänyt sieltä yeshuaa muuten kuin kieltona palvoa kuvia.
( alttaritaulut, krusifiksit ) sitä sanotaan Idolatriaksi, eli idolin palvonnaksi.
Ei kutsuta YHWH:ksi, vaan ICXC : ksi.
Tiedät sen hyvin. Keksi jotain uutta.- kyse on VT:stä eikä
mistään kirkollisesta vasta paljon myöhemmin. Tietysti jokainen voi lukea Immanuelista ja Pojasta ja monesta muusta, mutta täytyy nöyrtyä avuksi pyytämään Jumalaa ja mielellään Yeshuan (Jeesuksen) nimessä, sillä autuaat ne, jotka nimessään Herraan turvaavat.
Paras on tietysti jokaisen lukea UT, sillä on silminnäkijätodistus ja jokainen joka Yeshuan sanojen mukaan tekee, myös tulee tietämään että Yeshua on Herra ja Jumala, amen. - Varsinkin sinun 12+9
kyse on VT:stä eikä kirjoitti:
mistään kirkollisesta vasta paljon myöhemmin. Tietysti jokainen voi lukea Immanuelista ja Pojasta ja monesta muusta, mutta täytyy nöyrtyä avuksi pyytämään Jumalaa ja mielellään Yeshuan (Jeesuksen) nimessä, sillä autuaat ne, jotka nimessään Herraan turvaavat.
Paras on tietysti jokaisen lukea UT, sillä on silminnäkijätodistus ja jokainen joka Yeshuan sanojen mukaan tekee, myös tulee tietämään että Yeshua on Herra ja Jumala, amen.kannattaa nöyrtyä Herran Jeesuksen todistuksen vastaanottamiseen Uudessa Testamentissa, sillä siten löydät elämällesi sen merkityksen ja myös paljon hyvää hengellistä ja aivan erilaista kuin missä nyt elät. Tiedän sen siitä mitä olen vanhempana kokenut ja myös sinussa nähnyt.
Lakkaa loukkaantumisestasi ja uudestisynny elävästä vedestä Jeesuksen nimessä ja Jumalan valtakunnassa. - 10+1
Varsinkin sinun 12+9 kirjoitti:
kannattaa nöyrtyä Herran Jeesuksen todistuksen vastaanottamiseen Uudessa Testamentissa, sillä siten löydät elämällesi sen merkityksen ja myös paljon hyvää hengellistä ja aivan erilaista kuin missä nyt elät. Tiedän sen siitä mitä olen vanhempana kokenut ja myös sinussa nähnyt.
Lakkaa loukkaantumisestasi ja uudestisynny elävästä vedestä Jeesuksen nimessä ja Jumalan valtakunnassa.Uudestisynny.
Minä olen syntynyt uudesti, sinä se vanhassa syntymässä olet.
Siihen sinut on kastettu. - Pyhästä Hengestä
10+1 kirjoitti:
Uudestisynny.
Minä olen syntynyt uudesti, sinä se vanhassa syntymässä olet.
Siihen sinut on kastettu.syntynyt ja opettama tunnustaa Jeesuksen Herraksi ja myös Raamatun opetus annetaan Hengen siunaamana ja myös VT:stä voidaan Herra löytää, mutta ei meitä jätetty Jumalan lapsina vain sen varaan vaan myös UT annettiin, jotta tuntisimme Immanuelin opetuksen ja apostoliensa kirjoitukset ja ennenkaikkea Ilmestyskirja Isän antaman koko Jeesuksen seurakunta morsiamelle, että tuntisimme edessä olevat Herran päivän tapahtumat.
Israelin Pyhän siunausta elämääsi, jotta voi anoa Hengen opetusta Jeesuksen nimessä ja saada sitä hyvää, mikä voi sinut uudistaa ja parantaa. - 15+5
Pyhästä Hengestä kirjoitti:
syntynyt ja opettama tunnustaa Jeesuksen Herraksi ja myös Raamatun opetus annetaan Hengen siunaamana ja myös VT:stä voidaan Herra löytää, mutta ei meitä jätetty Jumalan lapsina vain sen varaan vaan myös UT annettiin, jotta tuntisimme Immanuelin opetuksen ja apostoliensa kirjoitukset ja ennenkaikkea Ilmestyskirja Isän antaman koko Jeesuksen seurakunta morsiamelle, että tuntisimme edessä olevat Herran päivän tapahtumat.
Israelin Pyhän siunausta elämääsi, jotta voi anoa Hengen opetusta Jeesuksen nimessä ja saada sitä hyvää, mikä voi sinut uudistaa ja parantaa.Virhe, tuo on vanha ihminen, ei mitään mielenmuutosta.
Minulla on mielenmuutos. - Tarvitset kuitenkin
15+5 kirjoitti:
Virhe, tuo on vanha ihminen, ei mitään mielenmuutosta.
Minulla on mielenmuutos.vielä oppia tuntemaan Israelin Pyhän Yeshuan Yhtenä Herrana ja Jumalan Poikana, jos tahdot päästä Uuteen Jerusalemiin, joka on opetuslapsensa kotikaupunki ja sydämen aarre ja Yljän Morsian, amen.
- Minä kyllä tahdon
15+5 kirjoitti:
Virhe, tuo on vanha ihminen, ei mitään mielenmuutosta.
Minulla on mielenmuutos.sinut auttaa pois epäuskon pimeydestä, sillä olet laskettu sydämelleni niinkuin jo Israel ja juutalaiset ja Jerusalem paljon aiemmin. Tässä sinun laskemisessa on vertauskuvallista Yljän Yeshuan ja Israelin Juudan väleissä, sillä sinäkin toimit paljolti samoin Jeesusta kohtaan kuin juutalaiset Kuningas Yeshuaa kohtaan, sillä samasta persoonasta on kysymys. Olette molemmat loukkaantuneet syyttä ja epäuskon täyttyy poistua Jumalan valkeudella ja armolla ja totuudella elävän veden ja Pyhän Hengen kautta. Toivon että voisit vapautua epäuskosta ja loukkaantumisesta ja alkaa kiittämään ja kunnioittamaan Israelin Hyvää Kuningas Yeshuaa, amen.
Sitä en tiedä, jos puolestani rukoilisin kädet päällesi laittaen voisitko saada Abba Isän Jumalan armosiunauksen Yeshuan nimessä, niin että mielesi voisi parantua ja sydämesi uudistua ja kirkastua. Tietysti sitä toivoisin, mutta en tiedä, miten Abba Isä kanssasi tekee, sillä kylväessäsi huonoa, sitä myös niität, mutta siitä olen varma, että taivaassa iloittaisiin kun parannuksen tekisit ja hengellisen elämän saisit ja kiittäisit ja kunnoittaisit Jumalaa tekemällä tahtoaan ja myös Herrasta Yeshusta todistaisit ja vanhurskauttaan Jumalan elävän sanan kautta edistämään alkaisit elämässäsi ja myös lähimmäistesi suhteen.
Herra Yeshua on Hyvä Paimen ja Ristillä on sen osoittanut Isän rakkauden esilletuoden anteeksiantamusta rukoillen juutalaisten ja kaikkien kansojen osalle, amen. Hallelujah Yeshua nimessä, amen.
- ziz77us
Kyllä siellä puhutaan Yeshuasta, heti alussa, katso itse.
1 mooses 3.15. ... se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä tulet pistämään sitä kantapäähän.
1 mooses 3.22. Ja Herra Jumala sanoi. Yeshuasta sanotaan UT: ssa että Yeshua on Herra. - 1+1
Kansoilla on vielä peite silmillä.
- 1=1=1 Herra Yeshua
Herra Yeshua on Yksi kaikkiin ihmisiin nähden.
Yljällä Yeshualla on myös Yksi Morsian, Uusi Jerusalem taivaassa ja seurakuntavartalo maan päällä ja siihen kuuluvat viisaat neitsyet lahjavanhurskaudessaan ja pyhyydessään, amen. - 17+11
Kokovartalomorsian ?
Muodollisesti pätevä uskomusoppinut, helposti höynäytettävä huru-ukko .- muutin sanan
juuri sinun tähtesi, sillä ruumiista kirjoittaessani niinkuin Raamatussa niin sinun mielessäsi jo kuolleisiin yhdyttiin, joten muutin sanan ruumis vartaloksi.
Näen kuitenkin, että sinulle tuottaa ongelmia ymmärtää asian olemuksia ja siksi vain haet riitaisuuksia ja turmelluksia, mutta niistäkin Herra Yeshua voi sinut pelastaa, mutta siitäkin voit kirjoittaa ´mistä tarvitsee pelastaa´, koska olet edelleen mieleltäsi vanhurskauttamaton aivan niinkuin Israel ja juutalaiset kansana vaikka lupauksensa odottaa parempaa. Tietenkään en voi tietää sinun osaltasi, mutta toivon parasta, vaikka elätkin pimeydessä.
Minä olen saanut Herralta Yeshualta sen hyvän, jota et sinä eikä kukaan muukaan voi minulta riistää, mutta rakkaudesta sinua kohtaan tiedän, että sinä voit paljon parempaa saada kuin jäädä nykyiseen mielenlaatuusi.
Toki voit omassa kammiossasi rukoilla Jumalan armoa ja totuutta taikka mennä messiaanisen juutalaisen juttusille ja molempia sinulle suosittelen, sillä tärkeintä on sinun uudestisyntyä elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä, amen. - Noista mielettömistä
vääristä todistuksista sinun kannattaa lakata, jos tahdot Jumalan tahdon mukaan vaeltaa.
Herra Yeshuan nimessä armoaan ja totuuttaan Jumalan ja Herran tuntemiseksi sinulle "17 11". - 3+14
muutin sanan kirjoitti:
juuri sinun tähtesi, sillä ruumiista kirjoittaessani niinkuin Raamatussa niin sinun mielessäsi jo kuolleisiin yhdyttiin, joten muutin sanan ruumis vartaloksi.
Näen kuitenkin, että sinulle tuottaa ongelmia ymmärtää asian olemuksia ja siksi vain haet riitaisuuksia ja turmelluksia, mutta niistäkin Herra Yeshua voi sinut pelastaa, mutta siitäkin voit kirjoittaa ´mistä tarvitsee pelastaa´, koska olet edelleen mieleltäsi vanhurskauttamaton aivan niinkuin Israel ja juutalaiset kansana vaikka lupauksensa odottaa parempaa. Tietenkään en voi tietää sinun osaltasi, mutta toivon parasta, vaikka elätkin pimeydessä.
Minä olen saanut Herralta Yeshualta sen hyvän, jota et sinä eikä kukaan muukaan voi minulta riistää, mutta rakkaudesta sinua kohtaan tiedän, että sinä voit paljon parempaa saada kuin jäädä nykyiseen mielenlaatuusi.
Toki voit omassa kammiossasi rukoilla Jumalan armoa ja totuutta taikka mennä messiaanisen juutalaisen juttusille ja molempia sinulle suosittelen, sillä tärkeintä on sinun uudestisyntyä elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä, amen.Te olemme luopuneet Jumalasta ja kieltäneet hänet,
vetäytyneet pois Jumalaa seuraamasta,
puhuneet sortoa ja kapinaa, kantaneet kohdussanne, ja purkaneet sisimmästänne valheen sanoja.
Oikeus työnnetään takaperin ja oikeamielisyys seisoo kaukana, totuuus kompastelee torilla, suoruus ei voi sisälle tulla.
Niin oli totuus kadonnut, ja joka pahasta luopui, ryöstettiin paljaaksi.
Jumala näki sen, ja se oli hänen silmissään paha, ettei ollut oikeutta.
Ja hän näki, ettei ollut yhtäkään miestä, ja hän ihmetteli ettei kukaan astunut väliin. - mitä kylvät sitä
3+14 kirjoitti:
Te olemme luopuneet Jumalasta ja kieltäneet hänet,
puhuneet sortoa ja kapinaa, kantaneet kohdussanne, ja purkaneet sisimmästänne valheen sanoja.
Oikeus työnnetään takaperin ja oikeamielisyys seisoo kaukana, totuuus kompastelee torilla, suoruus ei voi sisälle tulla.
Ja hän näki, ettei ollut yhtäkään miestä, ja hän ihmetteli ettei kukaan astunut väliin.myös niität.
- toivottavasti
3+14 kirjoitti:
Te olemme luopuneet Jumalasta ja kieltäneet hänet,
Ja hän näki, ettei ollut yhtäkään miestä, ja hän ihmetteli ettei kukaan astunut väliin.ne, joihin turvaat voivat sielusi pelastumisen kannalta sinua totuudellisesti ohjata oikealla tiellä Jumalan elävän sanan kautta, jotta menestyisit ja siunauksen saisit. Israelin Pyhän Herran siunausta heille ja sinulle Yeshuan nimessä, amen.
- ziz77us
Korkea veisu 2: 7. Minä vannotan teitä, te Jerusalemin tyttäret, gasellien tai kedon peurojen kautta,: älkää herätelkö, älkää häiritkö rakkautta, ennenkuin se itse haluaa.
- Tytär Siion rakastaa
´Ja kun hän oli Betaniassa, pitalisen Simonin asunnossa, tuli hänen aterialla ollessaan nainen, mukanaan alabasteripullo täynnä oikeata, kallista nardusvoidetta. Hän rikkoi alabasteripullon ja vuodatti voiteen hänen päähänsä. Niin oli muutamia, jotka närkästyivät ja sanoivat keskenään: "Mitä varten tämä voiteen haaskaus? Olisihan voinut myydä tämän voiteen enempään kuin kolmeensataan denariin ja antaa ne köyhille." Ja he toruivat häntä. Mutta Jeesus sanoi: "Antakaa hänen olla. Miksi pahoitatte hänen mieltään? Hän teki hyvän työn minulle. Köyhät teillä on aina keskuudessanne, ja milloin tahdotte, voitte heille tehdä hyvää, mutta minua teillä ei ole aina. Hän teki, minkä voi. Edeltäkäsin hän voiteli minun ruumiini hautaamista varten. Totisesti minä sanon teille: missä ikinä kaikessa maailmassa evankeliumia saarnataan, siellä sekin, minkä tämä teki, on mainittava hänen muistoksensa."´
Samasta tapahtumasta laajemmin:
´Niin eräs fariseuksista pyysi häntä ruualle kanssaan; ja hän meni fariseuksen taloon ja asettui aterialle. Ja katso, siinä kaupungissa oli nainen, joka eli syntisesti; ja kun hän sai tietää, että Jeesus oli aterialla fariseuksen talossa, toi hän alabasteripullon täynnä hajuvoidetta ja asettui hänen taakseen hänen jalkojensa kohdalle, itki ja rupesi kastelemaan hänen jalkojansa kyynelillään ja kuivasi ne päänsä hiuksilla ja suuteli hänen jalkojaan ja voiteli ne hajuvoiteella. Mutta kun fariseus, joka oli hänet kutsunut, sen näki, ajatteli hän mielessään näin: "Jos tämä olisi profeetta, tietäisi hän, mikä ja millainen tuo nainen on, joka häneen koskee: että hän on syntinen." Niin Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Simon, minulla on jotakin sanomista sinulle". Hän virkkoi: "Opettaja, sano". - "Lainanantajalla oli kaksi velallista; toinen oli velkaa viisisataa denaria, toinen viisikymmentä. Kun heillä ei ollut, millä maksaa, antoi hän molemmille velan anteeksi. Kumpi heistä siis rakastaa häntä enemmän?" Simon vastasi ja sanoi: "Minun mielestäni se, jolle hän antoi enemmän anteeksi". Hän sanoi hänelle: "Oikein sinä ratkaisit". Ja naiseen kääntyen hän sanoi Simonille: "Näetkö tämän naisen? Minä tulin sinun taloosi; et sinä antanut vettä minun jaloilleni, mutta tämä kasteli kyynelillään minun jalkani ja kuivasi ne hiuksillaan. Et sinä antanut minulle suudelmaa, mutta tämä ei ole lakannut suutelemasta minun jalkojani siitä asti, kuin tulin sisään. Et sinä voidellut ottaaii minun päätäni, mutta tämä voiteli hajuvoiteella minun jalkani. Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän." Sitten hän sanoi naiselle: "Sinun syntisi ovat anteeksi annetut". Niin ateriakumppanit rupesivat ajattelemaan mielessänsä: "Kuka tämä on, joka synnitkin anteeksi antaa?" Mutta hän sanoi naiselle: "Sinun uskosi on sinut pelastanut; mene rauhaan".
Fariseusten sydämet on kaukana Herran Yeshuan tahdon tuntemisesta ja tekemisestä, sillä ei liha ja veri mitään hyödytä, amen. - 2+15
Tytär Siion rakastaa kirjoitti:
´Ja kun hän oli Betaniassa, pitalisen Simonin asunnossa, tuli hänen aterialla ollessaan nainen, mukanaan alabasteripullo täynnä oikeata, kallista nardusvoidetta. Hän rikkoi alabasteripullon ja vuodatti voiteen hänen päähänsä. Niin oli muutamia, jotka närkästyivät ja sanoivat keskenään: "Mitä varten tämä voiteen haaskaus? Olisihan voinut myydä tämän voiteen enempään kuin kolmeensataan denariin ja antaa ne köyhille." Ja he toruivat häntä. Mutta Jeesus sanoi: "Antakaa hänen olla. Miksi pahoitatte hänen mieltään? Hän teki hyvän työn minulle. Köyhät teillä on aina keskuudessanne, ja milloin tahdotte, voitte heille tehdä hyvää, mutta minua teillä ei ole aina. Hän teki, minkä voi. Edeltäkäsin hän voiteli minun ruumiini hautaamista varten. Totisesti minä sanon teille: missä ikinä kaikessa maailmassa evankeliumia saarnataan, siellä sekin, minkä tämä teki, on mainittava hänen muistoksensa."´
Samasta tapahtumasta laajemmin:
´Niin eräs fariseuksista pyysi häntä ruualle kanssaan; ja hän meni fariseuksen taloon ja asettui aterialle. Ja katso, siinä kaupungissa oli nainen, joka eli syntisesti; ja kun hän sai tietää, että Jeesus oli aterialla fariseuksen talossa, toi hän alabasteripullon täynnä hajuvoidetta ja asettui hänen taakseen hänen jalkojensa kohdalle, itki ja rupesi kastelemaan hänen jalkojansa kyynelillään ja kuivasi ne päänsä hiuksilla ja suuteli hänen jalkojaan ja voiteli ne hajuvoiteella. Mutta kun fariseus, joka oli hänet kutsunut, sen näki, ajatteli hän mielessään näin: "Jos tämä olisi profeetta, tietäisi hän, mikä ja millainen tuo nainen on, joka häneen koskee: että hän on syntinen." Niin Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Simon, minulla on jotakin sanomista sinulle". Hän virkkoi: "Opettaja, sano". - "Lainanantajalla oli kaksi velallista; toinen oli velkaa viisisataa denaria, toinen viisikymmentä. Kun heillä ei ollut, millä maksaa, antoi hän molemmille velan anteeksi. Kumpi heistä siis rakastaa häntä enemmän?" Simon vastasi ja sanoi: "Minun mielestäni se, jolle hän antoi enemmän anteeksi". Hän sanoi hänelle: "Oikein sinä ratkaisit". Ja naiseen kääntyen hän sanoi Simonille: "Näetkö tämän naisen? Minä tulin sinun taloosi; et sinä antanut vettä minun jaloilleni, mutta tämä kasteli kyynelillään minun jalkani ja kuivasi ne hiuksillaan. Et sinä antanut minulle suudelmaa, mutta tämä ei ole lakannut suutelemasta minun jalkojani siitä asti, kuin tulin sisään. Et sinä voidellut ottaaii minun päätäni, mutta tämä voiteli hajuvoiteella minun jalkani. Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän." Sitten hän sanoi naiselle: "Sinun syntisi ovat anteeksi annetut". Niin ateriakumppanit rupesivat ajattelemaan mielessänsä: "Kuka tämä on, joka synnitkin anteeksi antaa?" Mutta hän sanoi naiselle: "Sinun uskosi on sinut pelastanut; mene rauhaan".
Fariseusten sydämet on kaukana Herran Yeshuan tahdon tuntemisesta ja tekemisestä, sillä ei liha ja veri mitään hyödytä, amen.Miten Kreikan lainat, pitäisikö ne antaa anteeksi, syystä että kreikkalaiset rakastaisivat meitä....sentään miljardi meni meiltäkin.
Kauanko luulet , että talous kestää jos toimitaan Jeesuksen ohjeilla:' Lainatkaa sinne, mistä ette saa takaisin.'
Saat sinä lainata minulle ja antaa lainan anteeksi. Ei mitään sitä vastaan. - Antakaa raha sille
2+15 kirjoitti:
Miten Kreikan lainat, pitäisikö ne antaa anteeksi, syystä että kreikkalaiset rakastaisivat meitä....sentään miljardi meni meiltäkin.
Kauanko luulet , että talous kestää jos toimitaan Jeesuksen ohjeilla:' Lainatkaa sinne, mistä ette saa takaisin.'
Saat sinä lainata minulle ja antaa lainan anteeksi. Ei mitään sitä vastaan.jonka se on ja Jumalle se, mikä kuuluu luoduilta Luojalle ja autuaat ne, jotka jälkimmäisen tekevät Israelin Pyhässä Kuningas Yeshuassa, amen.
Hallelujah Yeshuan nimessä, amen. - Älä sinä sekoita
2+15 kirjoitti:
Miten Kreikan lainat, pitäisikö ne antaa anteeksi, syystä että kreikkalaiset rakastaisivat meitä....sentään miljardi meni meiltäkin.
Saat sinä lainata minulle ja antaa lainan anteeksi. Ei mitään sitä vastaan.Israelin Pyhää Kuningas Yeshuaa ja kreikkalaisia tai juutalaisia, jotka eivät häntä tunne, niinkuin Paavalikin opettaa juutalaisten etsivän tunnustekoja ja kreikkalaisten viisautta ja koko yhteiskuntamme on rakennettu koululaitoksineen kreikkalaisen ajatusmallin mukaan asiantuntijoineen ja opettajineen ja turhan puhumisineen ja mielettömyyksineen, niinkuin on kirjoitettu juutalaisten pitävän Yeshuan Ristiä pahennuksena ja kreikkalaisille hullutuksena tämän maailman viisaiden silmissä, mutta meille pelastuksen tielle tulleille se on Jumalan voima ja viisaus, sillä Jumala näki, että ihmiset vaeltavat ilman Israelin Kuningasta maailmassa ilman hyvää Paimenta ja siksi Uhrikaritsa lunasti synnin ja lain alaiset lahjavanhurskauteen, amen.
HalleluYeshua! - 2+14
Älä sinä sekoita kirjoitti:
Israelin Pyhää Kuningas Yeshuaa ja kreikkalaisia tai juutalaisia, jotka eivät häntä tunne, niinkuin Paavalikin opettaa juutalaisten etsivän tunnustekoja ja kreikkalaisten viisautta ja koko yhteiskuntamme on rakennettu koululaitoksineen kreikkalaisen ajatusmallin mukaan asiantuntijoineen ja opettajineen ja turhan puhumisineen ja mielettömyyksineen, niinkuin on kirjoitettu juutalaisten pitävän Yeshuan Ristiä pahennuksena ja kreikkalaisille hullutuksena tämän maailman viisaiden silmissä, mutta meille pelastuksen tielle tulleille se on Jumalan voima ja viisaus, sillä Jumala näki, että ihmiset vaeltavat ilman Israelin Kuningasta maailmassa ilman hyvää Paimenta ja siksi Uhrikaritsa lunasti synnin ja lain alaiset lahjavanhurskauteen, amen.
HalleluYeshua!Ensin oli synagogakoulut.
Ja hullutukset tepsivät vain yksinkertaisiin.
Lahjavanhurskautta ei olekkaan, se on näkynyt vain sortona, pakkokäännytyksinä ( muka lahjavanhurskauteen ) , joka on sallinut lain kuolettamisen, mitätöimisen ja sen seurauksena mielivallan käytön.
Asetutaan lain yläpuolelle - käännetään väärä oikeaksi ja kontrollia ei ole.
Ostaa vapaaksi lain alta, toteutui menneessä ( kreikassa) rahalla. Maksetaan tuomari vapauttavaan päätökseen. Se oli rikkaiden oikeutta. Teillä muka kristus on ostanut vapaaksi lain alta, kuitenkin joudutte oikeuteen jos teette rikoksen, jeesuksen veri ei auta.
Näin on näreet. - Mooses kävi
2+14 kirjoitti:
Ensin oli synagogakoulut.
Ja hullutukset tepsivät vain yksinkertaisiin.
Lahjavanhurskautta ei olekkaan, se on näkynyt vain sortona, pakkokäännytyksinä ( muka lahjavanhurskauteen ) , joka on sallinut lain kuolettamisen, mitätöimisen ja sen seurauksena mielivallan käytön.
Asetutaan lain yläpuolelle - käännetään väärä oikeaksi ja kontrollia ei ole.
Ostaa vapaaksi lain alta, toteutui menneessä ( kreikassa) rahalla. Maksetaan tuomari vapauttavaan päätökseen. Se oli rikkaiden oikeutta. Teillä muka kristus on ostanut vapaaksi lain alta, kuitenkin joudutte oikeuteen jos teette rikoksen, jeesuksen veri ei auta.
Näin on näreet.Egyptin Faaron koulua ja Jumala pelasti kansansa Egyptin orjuudesta, vaikka jotkut takaisin hinkuivat autiomaassa kun olivat Jumalan suututtaneet epäuskon sanoillaan ja mielenlaadullaan.
Herran Yeshuan omat eivät ole ketään sortaneet, uskonnoliset sortivat Yeshuan opetuslapsia ja myöhemmin uskonnolliset kirkot sortivat juutalaisia, koska eivät voineet pysyä Yeshuan opetuksessa, niinkuin eivät Herran kieltäneet juutalaisetkaan, etkä sinäkään.
Viittaustasi laista vaatisi tarkennusta, mutta en ole sinun opetuksen tarpeessa etkä sinäkään usko minua sielusi parhaaksi.
Minä en ole opettanut laittomuutta enkä lain halveksemista eikä Yeshuakaan vaan päinvastoin todistaa sen pysyvyyttä ja ilman hänen armoliitossa oleville tuomioiden tulemista sen alaisuudessa. Mutta pahinta on ihmisen hyljätä Jumalan armoliitto Yeshuan veressä ja elävässä vedessä ja Pyhässä Hengessä, sillä vain siinä voidaan noudattaa lakia Jumalan tahdon täyttymisessä vapautettuina synnin orjuudesta ja huonosta mielenlaadussa vanhurskaaseen ja pyhään mielenlaatuun vaikka nykyäään ei tervettä oppia kärsitäkkään, niinkuin huomaamme tässäkin keskusteluketjussa, jossa Jumalan tervettä oppia pyritään väärin vääntämään sielulliseksi ilman hengellistä totuuden tuntoa.
Herralla Yeshualla on kaikki valta ja voima ja kirkkaus ja valtakunta Isän oikealla ja vain hänet tunnustamalla ja tahtonsa mukaan elämällä voimme rakastaa Herraa, sillä Yeshua on Herra ja Kuningas, amen.
- 9+20
Minä en ole koskaan kuvitellut, että Jumalan jalkoja voisi pestä.
Tuo on lihallista.
Olen enemmän farisealainen. Halajan oikeutta maailmaan.- nyt vastasit
rehellisesti itsestäsi, olet enemmän farisealainen, mutta oikeutta tuon naisen kautta tuli paljon enemmän kuin sinun loukkaantuneen mutta ei fariseuksen.
- 5+6
Mitä vikaa fariseuksissa on, he olivat yksi puolue.
Fariseuksilla oli tiedon avaimet, joita jeesuskin kadehti. Jeesuksen olisi pitänyt opetella lukemaan, mutta hän oli ehkä liian laiska, halusi vain kuljeskella ja elää toisten rahoilla.
Kateus on kavala käärme.- Sinä tuot esille
mielettömyyttäsi niinkuin jokainen terveen opin ymmärtävä sen näkee.
- Kysyn myös itseltäni
miksi yleensä keskustelen kanssasi, varmaan molemmat aikaa kulutamme.
- Pitäisi minun varmaa
-n vähemmälläkin uskoa, mutta kun katsomme Jumalan Israelia ja sitä kuinka on oman pyhän nimensä tähden kansan koonnut luvattuun maahansa, niin sitä ihmettelen vielä enemmän Herran Yeshua uskollisuutta uskotonta kohtaan ja sitä ääretöntä rakkautta kansaansa kohtaan, kun kaikesta huolimatta vaikka jo meinasikin kansan tuhota ja Mooseksen kautta uuden perustaa, mutta Mooseksessa ollut Jumalan Henki muisti Aabrahamille ja Iisakiklle ja Jaakobille annetut lupaukset ja siunaukset ja Israel säästyi Mooseksen edessä seisomisella.
Herra Yeshuan armo ja totuus on ihmellinen ja ylivuotavainen ja käsittämätön ja toki on nähtävissä noita lieventäviä asioita Pahan eksytyksissä ja monissa muissa, joten ei perustu mihinkään juutalaisten hyvyyteen vaan pelkästään Abba Isän uskollisuuteen ja kiitos siitä Yeshuan nimessä ja Hengessä, amen.
Koko Israelin vaellus on aivan ihmeellinen ja osoittaa Isän hyvyyden ja käsittämättömän armoliiton, amen.
- 2+15
Mitä mielettömyyttä, pitääkö antaa jakeet ja apostolit.
" Fariseukset ja kirjanoppineet ovat saaneet tiedon avaimet, he eivät käytä niitä, eivätkä anna muidenkaan käyttää. "
Jeesuksen omia sanoja. Olisi opetellut lukemaan tai edes ymmärtämään opetusta.- Jeesus opetti
ihmisiä tekemään niinkuin opetetaan mutta ei tekemään niinkuin tekevät, sillä jättävät silleen oikeuden ja laupeuden ja sen hyvän ja tärkeimmän eli Herran Yeshuan rakastamisen ja myös lähimmäisten parhaan tekemisen vastustaessaan Pyhän Hengen tekoja ja Jumalan lapsia ja profeettoja ja pyhiä.
- Aabraham rakasti
Jeesus opetti kirjoitti:
ihmisiä tekemään niinkuin opetetaan mutta ei tekemään niinkuin tekevät, sillä jättävät silleen oikeuden ja laupeuden ja sen hyvän ja tärkeimmän eli Herran Yeshuan rakastamisen ja myös lähimmäisten parhaan tekemisen vastustaessaan Pyhän Hengen tekoja ja Jumalan lapsia ja profeettoja ja pyhiä.
Herraa Yeshuaa ja osoitti sen teoillaan, mutta ne, jotka Herraa vastustivat, vaikka ei tehnyt kenellekään mitään pahaa vaan pelkästään hyvää myös tuomalla esille Jumalan armon ja totuuden parannussaarnaksi, väittivät olevansa Aabrahamin lapsia, mutta tekivät Pahan tekoja tahtoessaan Jumalan Pojan surmata kivittämällä ja ristiinnaulitsemalla olivat kateellisia ja eksyneitä lampaita ja Yeshua veljiä ja sisaria lihassa mutta eivät hengessä.
Kuitenkin elävän Jumalan lapseuteen tullaan hengellisesti heräämällä Israelin Pyhää rakastamaan ja lähimmäisiä samoin, sillä Jumala tahtoo kaikkien parasta eikä eksytystä. - Etkö ole lukenut
kuinka fariseukset vesittivät Jumalan sanan omien perinnäissääntöjen kautta, sillä tekivät siten itsensä viisaammiksi kuin Jumalan antama viisaus taivaasta Mooseksen kautta. Voi itseriittoisia ja oman edun tavoittelijoita ja Herran Yeshuan vastustelijoita, sillä hukkuvat omiin synteihinsä elleivät tee parannusta, amen.
- Raamatusta suoraan:
"Voi teitä, te lainoppineet, kun te olette vieneet tiedon avaimen! Itse te ette ole menneet sisälle, ja sisälle meneviä te olette estäneet." (Luukas 11:52)
Etkö ymmärrä minkä totuudellisen todistuksen Jeesus antaa noista ja sopii myös sinun juutalais-opettajiin, jotka eivät tunne ja tunnusta Herraa Yeshuaa. - 16+17
Etkö ole lukenut kirjoitti:
kuinka fariseukset vesittivät Jumalan sanan omien perinnäissääntöjen kautta, sillä tekivät siten itsensä viisaammiksi kuin Jumalan antama viisaus taivaasta Mooseksen kautta. Voi itseriittoisia ja oman edun tavoittelijoita ja Herran Yeshuan vastustelijoita, sillä hukkuvat omiin synteihinsä elleivät tee parannusta, amen.
perinnäissäännöt
Ei käsien pesulla ole tarkoituskaan mennä taivaaseen, vaan pysyä terveenä.
Musta surmakaan ei tarttunut juutalaisiin samassa määrin kuin muihin, koska heillä oli puhtaussäädökset.
Sen jälkeen lääketiedekin on oppinut, että puhtaus on puoli ruokaa.
Näin juutalaiset ovat opettaneet maailmaa, antaneet hyviä asioita, kristityt ovat olleet se vastustaja.
Eivät ymmärrä vieläkään mitään. - 9+1
Raamatusta suoraan: kirjoitti:
"Voi teitä, te lainoppineet, kun te olette vieneet tiedon avaimen! Itse te ette ole menneet sisälle, ja sisälle meneviä te olette estäneet." (Luukas 11:52)
Etkö ymmärrä minkä totuudellisen todistuksen Jeesus antaa noista ja sopii myös sinun juutalais-opettajiin, jotka eivät tunne ja tunnusta Herraa Yeshuaa.Fariseuksilla oli tiedon avaimet.
Kyllä he tiesivät, että Jeesus ei ollut Messias.
Jeesus tai kannattajat ehkä kuvittelivat muuta. - Jumalan valtakunta
16+17 kirjoitti:
perinnäissäännöt
Ei käsien pesulla ole tarkoituskaan mennä taivaaseen, vaan pysyä terveenä.
Musta surmakaan ei tarttunut juutalaisiin samassa määrin kuin muihin, koska heillä oli puhtaussäädökset.
Sen jälkeen lääketiedekin on oppinut, että puhtaus on puoli ruokaa.
Näin juutalaiset ovat opettaneet maailmaa, antaneet hyviä asioita, kristityt ovat olleet se vastustaja.
Eivät ymmärrä vieläkään mitään.ei ole käsien pesua vaan iloa ja rauhaa ja vanhurskautta Pyhässä Hengessä ja sydämen uskon vanhurskaus sydämen ympärileikkauksessa kuuliaisuudesssa ja suun tunnustus Herrasta ja Kuninkaasta, amen.
Tietysti on hyvä pestä käsiä aina ennen ja jälkeen tarpeiden. Sehän on aivan selvää.
Ihmeellisiä todistuksia käsienpesutavoista. Tolkkua ja mielenlaatua Jumalan sanasta ja anomisesta Yeshuan nimessä, sillä anoville annetaan ja hyvä on kiittää. - Salli minun nauraa
9+1 kirjoitti:
Fariseuksilla oli tiedon avaimet.
Kyllä he tiesivät, että Jeesus ei ollut Messias.
Jeesus tai kannattajat ehkä kuvittelivat muuta.sinun tietämillesi tai noiden, joihin viittaa. Jeesus on Messias, tarkoittaen tietysti Nasaretilaiseksi kutsuttua ja Beetlehemissä syntynyttä noin 2018 vuotta sitten.
Jeesuksen kannattajat eivät kuvitelleet niinkuin en minäkään, sillä helluntaina Pyhän Hengen vuodatuksessa saivat todistuksen itsessään Herran armoliitossa, eikä tarvitse olla kenenkään ihmisen opetuksen tarpeessakaan vaan voidaan Raamatun ja Pyhän Hengen opettamana karttaa kaikkea eksytystä ja väärää opetusta ja pysyä Herran Jeesuksen hyvissä ja terveissä sanoissa, joissa on elämä ja ylösnousemusvoima Hengessä, amen.
- 16+3
Juutalaiset ovat aina tehneet lähimmäistekoja, esim. perustamalla oman valtion ja kutsumalla kaikki maailman ( kristittyjen vainoamat ) juutalaiset kotiin turvaan.
Kristittyjen lähimmäisteot on nähty, pelkkää solvausta ja toisten halventamista.- kysyppäs niiltä
juutalaisilta, jotka ovat saaneet apua kristityiltä. Varmaan sinuakin juutalaiset rakastaa ja kristityt vihaa. Sinä ainankin vihaat Jeesusta ja rakastat niitä, jotka vihaavat Jeesusta ja vihaat niitä, jotka rakastaa Jeesusta.
Sinä solvaat aika paljon lähimmäisiä, minä en tahdo sinua solvata vaikka tuonkin esille näitä näkemyksiä sinusta. Tahdon jopa rakastaa sinua eksynyttä. - Tarkoituksesi on
saada aikaan epäsopua ja riitaa, mutta totuudellinen rauha Jumalan kanssa saadaan vain tunnustamalla ja vastaanottamalla Herran Jeesuksen armoliitto veressään ja elävässä vedessä ja Pyhässä Hengessä, eikä kenenkään tarvitse kääntyä toisten ihmisten puoleen vaan voi omassa kammiossa rukoilla ja tehdä sovintoa elävän Jumalan kanssa, amen.
Hallelujah Jeesuksen nimessä, amen. - Täytyy ymmärtää
kuitenkin ettei juutalaisten tarvitse kääntyä kristityiksi vaan anoa elävää vettä ja Pyhän Hengen armolahjaa ja näin voi tulla siihen totuudelliseen ja hengelliseen juutalaisuuteen, jossa kiitetään ja kunnioitetaan Aabrahamin ja Iisakin ja Israelin Jumalaa Yeshuan nimessä ja Hengessä, amen!
- 133
kysyppäs niiltä kirjoitti:
juutalaisilta, jotka ovat saaneet apua kristityiltä. Varmaan sinuakin juutalaiset rakastaa ja kristityt vihaa. Sinä ainankin vihaat Jeesusta ja rakastat niitä, jotka vihaavat Jeesusta ja vihaat niitä, jotka rakastaa Jeesusta.
Sinä solvaat aika paljon lähimmäisiä, minä en tahdo sinua solvata vaikka tuonkin esille näitä näkemyksiä sinusta. Tahdon jopa rakastaa sinua eksynyttä.Kristityt vihaavat minua hyvin paljon, se on selvää, mutta entäs sitten?
Haukku ei tee haavaa - enää. - 3+12
Tarkoituksesi on kirjoitti:
saada aikaan epäsopua ja riitaa, mutta totuudellinen rauha Jumalan kanssa saadaan vain tunnustamalla ja vastaanottamalla Herran Jeesuksen armoliitto veressään ja elävässä vedessä ja Pyhässä Hengessä, eikä kenenkään tarvitse kääntyä toisten ihmisten puoleen vaan voi omassa kammiossa rukoilla ja tehdä sovintoa elävän Jumalan kanssa, amen.
Hallelujah Jeesuksen nimessä, amen.Teillä se on eripuran henki, Jeesuksen tuoma:
Jeesus Maatteuksessa
" Älkää luulko, että olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle, en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan eripuraa. "
Ja toisessa kohdassa hän sanoo tuoneensa miekan,
Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isää vastaan ja tyttären äitiä vastaan ja miniän anoppia vastaan ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen perhekuntalaisensa.
veli käy veljeä vastaan ja kansa kansaa vastaan........ - Jos pidät vihana
133 kirjoitti:
Kristityt vihaavat minua hyvin paljon, se on selvää, mutta entäs sitten?
Haukku ei tee haavaa - enää.sielullesi pelastussanomaa Herrasta Yeshuasta, niin et vain usko totuutta sillä olet rakastunut valheisiin ja vääriin todistuksiin ja epäuskoonkin jos niin voidaan sanoa. Usko ei ole jokaisen, mutta tiedä se, että Jumala tahtoo sinut pelastaa ja Paha tahtoo sinut hukuttaa ja pelastus on vain Herrassa Jeesuksessa ja ilman häntä ei ole tulevaisuutta eikä toivoa. Jo tämän kertominen uskottomalle on rakkautta ja sen tietäminen suurta, mutta edellyttää nöyryyttä ylpeyden sijaan ja rakkautta elämää ja totuutta ja Herraa kohtaan päästä siitä siteenstä, jonka Paha saa aikaan epäuskon ja muun lihan mielen kautta.
- Älä usko Pahaa
133 kirjoitti:
Kristityt vihaavat minua hyvin paljon, se on selvää, mutta entäs sitten?
Haukku ei tee haavaa - enää.joka pyrkii totuuden sanoman muuttamaan vihasi sinua kohtaan, sillä Paha on valheen isä ja sitoo ihmisiä epäuskoon ja vääriin todistuksiin. Usko Uuden Testamentin Jeesukseen niin pelastut kun teet opetuksensa mukaan. Sinä valitset, ketä tahdot palvella, ei mitään väärää eikä pahaa Jeesus ole sinullekaan koskaan tehnyt, Paha sensijaan tekee koko ajan estäen uskon Jeesuksen hyvyyteen.
- En toista jo
3+12 kirjoitti:
Teillä se on eripuran henki, Jeesuksen tuoma:
Jeesus Maatteuksessa
" Älkää luulko, että olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle, en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan eripuraa. "
Ja toisessa kohdassa hän sanoo tuoneensa miekan,
Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isää vastaan ja tyttären äitiä vastaan ja miniän anoppia vastaan ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen perhekuntalaisensa.
veli käy veljeä vastaan ja kansa kansaa vastaan........aiemmin esille tuomiani.
- 4+15
Jos pidät vihana kirjoitti:
sielullesi pelastussanomaa Herrasta Yeshuasta, niin et vain usko totuutta sillä olet rakastunut valheisiin ja vääriin todistuksiin ja epäuskoonkin jos niin voidaan sanoa. Usko ei ole jokaisen, mutta tiedä se, että Jumala tahtoo sinut pelastaa ja Paha tahtoo sinut hukuttaa ja pelastus on vain Herrassa Jeesuksessa ja ilman häntä ei ole tulevaisuutta eikä toivoa. Jo tämän kertominen uskottomalle on rakkautta ja sen tietäminen suurta, mutta edellyttää nöyryyttä ylpeyden sijaan ja rakkautta elämää ja totuutta ja Herraa kohtaan päästä siitä siteenstä, jonka Paha saa aikaan epäuskon ja muun lihan mielen kautta.
En tarvitse pelastussanomaa, koska minua ei uhkaa mikään, eikä minun tarvitse vakuutella tai kerskata uskollani, koska Luoja on minulle luonnollinen asia.
Muita herroja minulla ei ole. - 2+3
Älä usko Pahaa kirjoitti:
joka pyrkii totuuden sanoman muuttamaan vihasi sinua kohtaan, sillä Paha on valheen isä ja sitoo ihmisiä epäuskoon ja vääriin todistuksiin. Usko Uuden Testamentin Jeesukseen niin pelastut kun teet opetuksensa mukaan. Sinä valitset, ketä tahdot palvella, ei mitään väärää eikä pahaa Jeesus ole sinullekaan koskaan tehnyt, Paha sensijaan tekee koko ajan estäen uskon Jeesuksen hyvyyteen.
Mitä pahaa juutalaiset tai fariseukset ovat sinulle tehneet, kun pörräät heitä solvaamassa muiden juorujen ja väärien todistusten pohjalta ?
- huomioitu
4+15 kirjoitti:
En tarvitse pelastussanomaa, koska minua ei uhkaa mikään, eikä minun tarvitse vakuutella tai kerskata uskollani, koska Luoja on minulle luonnollinen asia.
Muita herroja minulla ei ole.minäkään en tarvitse sinun kommenttejasi. Herran armoa ja totuutta sinulle.
- en tahdo heitä
2+3 kirjoitti:
Mitä pahaa juutalaiset tai fariseukset ovat sinulle tehneet, kun pörräät heitä solvaamassa muiden juorujen ja väärien todistusten pohjalta ?
solvata, mutta jos koen halua vastata, niin voin sen tehdä yleisellä keskustelupalstalla. Pyrin myös rakentavuuteen niinkuin sinunkin kohdalla olen pyrkinyt. Sinä toimit omalta pohjaltasi, samoin minä. Lakataan todistamasta toisista niin väärät todistuksetkin loppuu.
- 3+12
"Oikeus virratkoon niin kuin vesi, ja vanhurskaus ( oikeamielisyys ) niin kuin entymätön puro."
Se on Jumalan tahto, Raamatun mukaan, silloin ihmislapset säästyvät vaurioitta elämänsä matkalla.
Ketään ei saa solvata eikä halventaa, eikä luoda uskontoja yhden kansan
häpäisemiseksi , siitä syystä kristinusko on maailman synkin uskonto, sen opetus on ehdottomasti väärin.
Islam on perinyt juutalaisvihansa kristinopista, joten kristinopilla on - voi voi - syntisäkissä kivikuorma. - ziz77us
Ei kutenkaan kristityiden valtaosa kannata mitään Juutalaisvastaisuutta tai pakkokäännytystä, moni kristitty sotilas on valmis auttamaan Juutalaisia, pitäisi sekin ymmärtää. Kun ei lähdetä siitä liikenteeseen että kellä on oikea uskonto, vaan siitä lähtisin itse että millainen olet ihmisenä, ei Jumalaa kiinosta uskonto. vaan ihmisen oikeamielisyys.
Jumalaa tulee pelätä, esivaltaa kunnoiottaa.
Itse ajattelin lähteä Israeliin ensi kesänä, menen paikalliseen synagookaan ja yritän luoda yhteyden Israelissa oleviin Juutalaisiin, joilla on sama mielen asenne kuin tuolla 3 12 ja monella muulla. En tee mitään käännytystyötä, vaan etsin niitä joiden Jahve voisi kuvitella antaa pyhä henkensä, ja joilla on siinä tapauksessa ,ahdolliisuus paratiisiin.
Pitää vaan ennakkoon valmistautua hyvin. - Kauniin neitsyen osa
Israelin kuninkaan sylissä ja kuningastaan palvelemassa:
´Kun kuningas Daavid oli käynyt vanhaksi ja iäkkääksi, ei hän enää voinut pysyä lämpimänä, vaikka häntä peitettiin peitteillä. Silloin hänen palvelijansa sanoivat hänelle: "Etsittäköön herralleni, kuninkaalle, tyttö, neitsyt, palvelemaan kuningasta ja olemaan hänen hoitajattarenaan. Jos hän makaa sinun sylissäsi, niin herrani, kuningas, pysyy lämpimänä." Ja he etsivät koko Israelin alueelta kaunista tyttöä ja löysivät suunemilaisen Abisagin ja veivät hänet kuninkaan tykö. Hän oli hyvin kaunis tyttö ja tuli kuninkaan hoitajattareksi ja palveli häntä. Mutta kuningas ei yhtynyt häneen.´ (1. Kun. 1)
En tiedä loukkasiko tuo kaunista nuorta naista vai tekikö palveluksensa kuninkaalleen kuin Jumalalleen ja Israelin Pyhälle Herralle pyyteettömästi.- Tuhlaajatyttöjäkin
kutsutaa, oli sitten kauniita tai ..., sillä Jumalan lapseudeteen tahdotaan kaikkia sukupuolesta riippumatta. Mutta jos on jo naimisissa, niin kannattaa molempien tulla ja kumpi ensin tulee, niin taidollisesti myös toista kohtaan esillä pitää hyvää sanomaan Herrasta Yeshuasta ja Rististä, jonka kautta Isä on rakkautensa maailman ihmisiä kohtaan osoittaen. Hyvä on kaikkien kiitää ja kunnioittaa, kun saadaan armoa armon päälle ja hyvän Jumalan siunausta Herran Yeshuan hyvyydestä, amen:
´"Eräällä miehellä oli kaksi poikaa. Ja nuorempi heistä sanoi isälleen: 'Isä, anna minulle se osa tavaroista, mikä minulle on tuleva'. Niin hän jakoi heille omaisuutensa. Eikä kulunut montakaan päivää, niin nuorempi poika kokosi kaiken omansa ja matkusti pois kaukaiseen maahan; ja siellä hän hävitti tavaransa eläen irstaasti.
Mutta kun hän oli kaikki tuhlannut, tuli kova nälkä koko siihen maahan, ja hän alkoi kärsiä puutetta. Ja hän meni ja yhtyi erääseen sen maan kansalaiseen, ja tämä lähetti hänet tiluksilleen kaitsemaan sikoja. Ja hän halusi täyttää vatsansa niillä palkohedelmillä, joita siat söivät, mutta niitäkään ei kukaan hänelle antanut.
Niin hän meni itseensä ja sanoi: 'Kuinka monella minun isäni palkkalaisella on yltäkyllin leipää, mutta minä kuolen täällä nälkään! Minä nousen ja menen isäni tykö ja sanon hänelle: Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan; tee minut yhdeksi palkkalaisistasi.' Ja hän nousi ja meni isänsä tykö.
Mutta kun hän vielä oli kaukana, näki hänen isänsä hänet ja armahti häntä, juoksi häntä vastaan ja lankesi hänen kaulaansa ja suuteli häntä hellästi. Mutta poika sanoi hänelle: 'Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan'. Silloin isä sanoi palvelijoilleen: 'Tuokaa pian parhaat vaatteet ja pukekaa hänet niihin, ja pankaa sormus hänen sormeensa ja kengät hänen jalkaansa; ja noutakaa syötetty vasikka ja teurastakaa. Ja syökäämme ja pitäkäämme iloa, sillä tämä minun poikani oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.' Ja he rupesivat iloa pitämään.
Mutta hänen vanhempi poikansa oli pellolla. Ja kun hän tuli ja lähestyi kotia, kuuli hän laulun ja karkelon. Ja hän kutsui luoksensa yhden palvelijoista ja tiedusteli, mitä se oli. Tämä sanoi hänelle: 'Sinun veljesi on tullut, ja isäsi teurastutti syötetyn vasikan, kun sai hänet terveenä takaisin'.
Niin hän vihastui eikä tahtonut mennä sisälle; mutta hänen isänsä tuli ulos ja puhutteli häntä leppeästi. Mutta hän vastasi ja sanoi isälleen: 'Katso, niin monta vuotta minä olen sinua palvellut enkä ole milloinkaan sinun käskyäsi laiminlyönyt, ja kuitenkaan et ole minulle koskaan antanut vohlaakaan, pitääkseni iloa ystävieni kanssa. Mutta kun tämä sinun poikasi tuli, joka on tuhlannut sinun omaisuutesi porttojen kanssa, niin hänelle sinä teurastit syötetyn vasikan.' Niin hän sanoi hänelle: 'Poikani, sinä olet aina minun tykönäni, ja kaikki, mikä on minun omaani, on sinun. Mutta pitihän nyt riemuita ja iloita, sillä tämä sinun veljesi oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.'"´ (Luukas 15) - paxu vazakas
Olipa yllättävää tekstiä. KAUNIS NEITSYT. Kuinkas muuten, vai ovatko miehet tavattoman pinnallisia raamattua myöten?
- ziz77us
En tiedä, mutta siitä olen varma että Juutalaiset naiset ovat ottaneet miehikseen aina mielellään Juutalaisen miehen, joka on siunakseksi koko kansalle.
- siunaukset ja
kiroukset voidaan juutalaisuudessa nähdä monella tavalla, niinkuin voimme kuulla tämän päivän juutalaisten suusta ja opetuksesta ja sydämen ajatuksista.
Autuaat ne, jotka tuntee Israelin Pyhän Herran Yeshuan vaikka maailmassa saisivatkin ahdistusta ja monenlaista valhetta ja väärää todista itsestään, amen. - - - - - - -
Juutalaiset miehet kuulemma etsivät vaimoa muualta kun juutalaiset naiset ovat niin hankalia. Ehkä he etsivät kaunista neitsyttä?
- :D
siunaukset ja kirjoitti:
kiroukset voidaan juutalaisuudessa nähdä monella tavalla, niinkuin voimme kuulla tämän päivän juutalaisten suusta ja opetuksesta ja sydämen ajatuksista.
Autuaat ne, jotka tuntee Israelin Pyhän Herran Yeshuan vaikka maailmassa saisivatkin ahdistusta ja monenlaista valhetta ja väärää todista itsestään, amen.Kuule, mitäs jos sanot sille jessualle että ilmaantuu tälle palstalle keskustelemaan hiukan asioista itse. Saat sinäkin huilata hiukan.
- Minähän lepään
:D kirjoitti:
Kuule, mitäs jos sanot sille jessualle että ilmaantuu tälle palstalle keskustelemaan hiukan asioista itse. Saat sinäkin huilata hiukan.
yltäkylläisessä hengellisessä, enkä itse näitä tee vaan Jumalan armo kauttani vaikuttaa vaikka myös saan itse näistä vastaanottaa Yeshuan nimessä, amen.
- dead man
Minähän lepään kirjoitti:
yltäkylläisessä hengellisessä, enkä itse näitä tee vaan Jumalan armo kauttani vaikuttaa vaikka myös saan itse näistä vastaanottaa Yeshuan nimessä, amen.
Eli jessua ei kykene itse tulemaan koska on kuollut.
- Varokaa petollista
kauneutta:
´Niin koristettiin sinut kullalla ja hopealla, sinun pukusi oli hienoa pellavaa, silkkiä ja kirjaeltua vaatetta, ja sinä sait syödä lestyjä jauhoja, hunajata ja ssahn. Sinusta tuli ylenmäärin kaunis, ja sinä kelpasit kuninkaalliseen arvoon. Ja sinun maineesi kulki pakanakansoihin kauneutesi tähden, sillä se oli täydellinen niiden kaunistusten takia, jotka minä sinun yllesi panin; sanoo Herra, Herra. Mutta sinä luotit kauneuteesi ja harjoitit haureutta maineesi nojalla ja vuodatit haureuttasi jokaiselle ohikulkijalle: 'Saakoon tuokin!'´
´Ja kaikkien kauhistustesi ja haureutesi ohessa sinä et muistanut nuoruutesi päiviä, jolloin olit alaston ja paljas ja sätkyttelit verissäsi. Ja kaiken muun pahuutesi lisäksi, voi, voi sinua! sanoo Herra, Herra, sinä rakensit itsellesi korokkeita ja teit itsellesi kumpuja kaikille toreille;kaikkiin kadunkulmiin sinä rakensit kumpujasi ja häpäisit kauneutesi, levitit sääresi jokaiselle ohikulkijalle ja yhä lisäsit haureuttasi. Sinä harjoitit haureutta naapuriesi, Egyptin suurijäsenisten poikain, kanssa ja yhä lisäsit haureuttasi ja niin vihoitit minut. Ja katso, minä ojensin käteni sinua vastaan ja vähensin sinun määräosasi ja jätin sinut vihollistesi, filistealaisten tyttärien, raivon valtaan, jotka häpesivät sinun iljettävää vaellustasi.´ (Hesekiel 16)- Jerusalemista on
kirjoitettu Ilmestyskirjassa totuudellisesti: ´Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan." Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä. Ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, on hän saava surmansa sillä tavalla. Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat. Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät. Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin. Ja ihmiset eri kansoista ja sukukunnista ja kielistä ja kansanheimoista näkevät heidän ruumiinsa kolme ja puoli päivää, eivätkä salli, että heidän ruumiinsa pannaan hautaan. Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat.´ (Ilmestyskirja 11)
- Sinnehän niitä
Jerusalemista on kirjoitti:
kirjoitettu Ilmestyskirjassa totuudellisesti: ´Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan." Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä. Ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, on hän saava surmansa sillä tavalla. Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat. Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät. Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin. Ja ihmiset eri kansoista ja sukukunnista ja kielistä ja kansanheimoista näkevät heidän ruumiinsa kolme ja puoli päivää, eivätkä salli, että heidän ruumiinsa pannaan hautaan. Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat.´ (Ilmestyskirja 11)
Baalin temppeleitä pukkaa ennenkuin Israelin Pyhä Kuningas kaupungin puhdistaa kaikesta laittomuudesta ja hengellisestä haureudesta ja irstaudesta, amen.
Nykyinen linja lieneen "kaikki homot ja lesbot ja uskonnot ja kauhistukset tervetulleita kaikkiin Israelin kaupunkeihin ja paraateihin." Sitten voidaan ihmetellä kaikkea valhetta ja murhaa ja väkivaltaa ja pahaa ja huonoa hedelmää. Ei ole paljon Jumalan pelkoa tämän maailman villityksillä, ei, mutta loppuvat kun Yeshua tulee ja silloin sanotaan vuorille: "Kaatukaan meidän päällemme, sillä Karitsan viha on tullut".
Tule Herra Jeesus, amen! - Aivan kuin pisteenä
Sinnehän niitä kirjoitti:
Baalin temppeleitä pukkaa ennenkuin Israelin Pyhä Kuningas kaupungin puhdistaa kaikesta laittomuudesta ja hengellisestä haureudesta ja irstaudesta, amen.
Nykyinen linja lieneen "kaikki homot ja lesbot ja uskonnot ja kauhistukset tervetulleita kaikkiin Israelin kaupunkeihin ja paraateihin." Sitten voidaan ihmetellä kaikkea valhetta ja murhaa ja väkivaltaa ja pahaa ja huonoa hedelmää. Ei ole paljon Jumalan pelkoa tämän maailman villityksillä, ei, mutta loppuvat kun Yeshua tulee ja silloin sanotaan vuorille: "Kaatukaan meidän päällemme, sillä Karitsan viha on tullut".
Tule Herra Jeesus, amen!kaiken jumalattomuuden päällä on tietysti tämä uskonnollisten juutalaisten esilläpitämä: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää ennustako meille tosia, puhukaa meille mieluisia, ennustakaa silmänlumeita. Poiketkaa tieltä, väistykää polulta; viekää pois silmistämme Israelin Pyhä." (Jesaja 30:11)
- Kukahan kaunis
Aivan kuin pisteenä kirjoitti:
kaiken jumalattomuuden päällä on tietysti tämä uskonnollisten juutalaisten esilläpitämä: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää ennustako meille tosia, puhukaa meille mieluisia, ennustakaa silmänlumeita. Poiketkaa tieltä, väistykää polulta; viekää pois silmistämme Israelin Pyhä." (Jesaja 30:11)
nainen tällä palstalla sopisi Jerusalemin vertauskuvaksi ja mainokseksi?
- Ilmoittautuuko
Kukahan kaunis kirjoitti:
nainen tällä palstalla sopisi Jerusalemin vertauskuvaksi ja mainokseksi?
julkeita vai julkeeko joku vielä pilkata Israelin Pyhää Herraa Yeshuaa?
- noh, mikä maksaa?
Ilmoittautuuko kirjoitti:
julkeita vai julkeeko joku vielä pilkata Israelin Pyhää Herraa Yeshuaa?
Tuleeko se jessua palstalle itse vai ei?
- Herra Yeshua tulee
noh, mikä maksaa? kirjoitti:
aikanaan taivaalle ja sinäkin tulet hänet näkemään. Nyt saat tyytyä opetuslapsiinsa ja ennenkaikkea kannattaa Uuden Testamentin pyhät kirjoituksen lukea ja uskoa, sillä on Jumalan Sanaa Yeshuan Hengessä ja Isän valtakunnasta ja Pojasta oikealla puolella on myös kerrottu.
Älä hätäile Yeshuan tulemuksen kanssa, mutta kannattaa todella myös valmistautua viiden viisaan neitsyen kaltaiseen puhtautueen ja pyhitykseen, amen. - Ei tietenkään
tarvitse tyytyä kirjoittamiini vaan voit myös hakea toisenlaista seuraa, sinä päätät, mitä haluat elämältäsi, mutta vain hengelliset kestävät tuomioiden jälkeenkin taivaallisessa Jerusalemissa Herran Yeshuan opettamina kaikessa siinä hyvässä, minkä on meille antanut ja antaa elävässä sanassa, amen.
- Herrasta Yeshuasta
maksettiin 30 hopearahaa ja sen arvoiseksi katsottiin. Mitä sinä arvostat elämässäsi, Israelin Pyhän Kuningas Yeshuan sanoja ja Henkeä ja Isän valtakuntaa vai jotain muuta?
- tässä Sakariaalta:
Herrasta Yeshuasta kirjoitti:
maksettiin 30 hopearahaa ja sen arvoiseksi katsottiin. Mitä sinä arvostat elämässäsi, Israelin Pyhän Kuningas Yeshuan sanoja ja Henkeä ja Isän valtakuntaa vai jotain muuta?
´Sitten minä sanoin heille: "Jos teille hyväksi näkyy, niin antakaa minulle palkkani; jollei, niin olkaa antamatta". Niin he punnitsivat minun palkakseni kolmekymmentä hopearahaa. Ja Herra sanoi minulle: "Viskaa se savenvalajalle, tuo kallis hinta, jonka arvoiseksi he ovat minut arvioineet". Niin minä otin ne kolmekymmentä hopearahaa ja viskasin ne Herran huoneeseen savenvalajalle.´ (Sakarias 11:12)
- Lähettäisikö Abba
toisenlaisen paimenen: "Ota vielä itsellesi hullun paimenen kapineet. Sillä katso, minä olen herättävä maahan paimenen: hukkaantuneista hän ei pidä huolta, hajaantunutta hän ei etsi, ruhjoutunutta hän ei paranna, pystyssäpysyvää hän ei tue; mutta hän syö lihavien lihaa ja halkaisee niiden sorkat. Voi hullua paimenta, joka lampaat hylkää! Käyköön miekka hänen käsivarteensa ja oikeaan silmäänsä. Hänen käsivartensa kuivettukoon, ja hänen oikea silmänsä soetkoon."´ (Sakarias 11:15)
- Jumalan salaisuus
´Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?" Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?" Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?
Entä jos Jumala, vaikka hän tahtoo näyttää vihansa ja tehdä voimansa tiettäväksi, on suurella pitkämielisyydellä kärsinyt vihan astioita, jotka olivat valmiit häviöön, ja on tehnyt sen saattaakseen kirkkautensa runsauden ilmi laupeuden astioissa, jotka hän on edeltävalmistanut kirkkauteen?
Ja sellaisiksi hän myös on kutsunut meidät, ei ainoastaan juutalaisista, vaan myös pakanoista, niinkuin hän myös Hoosean kirjassa sanoo: "Minä olen kutsuva kansakseni sen, joka ei ollut minun kansani, ja rakkaakseni sen, joka ei ollut minun rakkaani. Ja on tapahtuva, että siinä paikassa, jossa heille on sanottu: 'Te ette ole minun kansani', siinä heitä kutsutaan elävän Jumalan lapsiksi." Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös.
Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti." Niinkuin Esaias myös on ennustanut: "Ellei Herra Sebaot olisi jättänyt meille siementä, niin meidän olisi käynyt niinkuin Sodoman, ja me olisimme tulleet Gomorran kaltaisiksi". Mitä me siis sanomme? Että pakanat, jotka eivät tavoitelleet vanhurskautta, ovat saavuttaneet vanhurskauden, mutta sen vanhurskauden, joka tulee uskosta; mutta Israel, joka tavoitteli vanhurskauden lakia, ei ole sitä lakia saavuttanut. Minkätähden? Sentähden, ettei se tapahtunut uskosta, vaan ikäänkuin teoista; sillä he loukkautuivat loukkauskiveen, niinkuin kirjoitettu on: "Katso, minä panen Siioniin loukkauskiven ja kompastuksen kallion, ja joka häneen uskoo, se ei häpeään joudu".´ (Roomalaiskirje 9:19) - Ilmestyskirjasta
Lähettäisikö Abba kirjoitti:
toisenlaisen paimenen: "Ota vielä itsellesi hullun paimenen kapineet. Sillä katso, minä olen herättävä maahan paimenen: hukkaantuneista hän ei pidä huolta, hajaantunutta hän ei etsi, ruhjoutunutta hän ei paranna, pystyssäpysyvää hän ei tue; mutta hän syö lihavien lihaa ja halkaisee niiden sorkat. Voi hullua paimenta, joka lampaat hylkää! Käyköön miekka hänen käsivarteensa ja oikeaan silmäänsä. Hänen käsivartensa kuivettukoon, ja hänen oikea silmänsä soetkoon."´ (Sakarias 11:15)
´Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa. Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse, ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen. Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan. Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra".
Ja minä näin enkelin seisovan auringossa, ja hän huusi suurella äänellä sanoen kaikille keskitaivaalla lentäville linnuille: "Tulkaa, kokoontukaa Jumalan suurelle aterialle syömään kuningasten lihaa ja sotapäällikköjen lihaa ja väkevien lihaa ja hevosten sekä niiden selässä istuvien lihaa ja kaikkien vapaitten ja orjien lihaa, sekä pienten että suurten".
Ja minä näin pedon ja maan kuninkaat ja heidän sotajoukkonsa kokoontuneina sotiaksensa hevosen selässä istuvaa vastaan ja hänen sotajoukkoansa vastaan. Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa. Ja ne muut saivat surmansa hevosen selässä istuvan miekasta, joka lähti hänen suustaan; ja kaikki linnut tulivat ravituiksi heidän lihastansa.´ (Ilmestyskirja 16) - Ilman Yeshuan apua
elävässä vedessä ja Pyhässä Hengessä ette voi ymmärtää mitään Jumalan profetioista ja siksi jos tahdotte tulla pyhitetyiksi totuudessa niin avuksenne huutakaa Herran Yeshuan nimeä ja vanhurskautukaa ja pyhittykää, amen.
- Ilmestyskirjan
Ilmestyskirjasta kirjoitti:
´Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa. Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse, ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen. Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan. Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra".
Ja minä näin enkelin seisovan auringossa, ja hän huusi suurella äänellä sanoen kaikille keskitaivaalla lentäville linnuille: "Tulkaa, kokoontukaa Jumalan suurelle aterialle syömään kuningasten lihaa ja sotapäällikköjen lihaa ja väkevien lihaa ja hevosten sekä niiden selässä istuvien lihaa ja kaikkien vapaitten ja orjien lihaa, sekä pienten että suurten".
Ja minä näin pedon ja maan kuninkaat ja heidän sotajoukkonsa kokoontuneina sotiaksensa hevosen selässä istuvaa vastaan ja hänen sotajoukkoansa vastaan. Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa. Ja ne muut saivat surmansa hevosen selässä istuvan miekasta, joka lähti hänen suustaan; ja kaikki linnut tulivat ravituiksi heidän lihastansa.´ (Ilmestyskirja 16)seurakunnan kirjeistä voidaan lukea Isän Jumalan tahto Herrassa Yeshuassa ja Totuuden Hengessä, amen.
HalleluYeshua! - Vasta kun tapahtuvat
näemme miten tapahtuvat, mutta varmaa on että tapahtuvat ja autuaat, jotka lukevat Ilmestyskirjan ja sen sanomasta vaarin ottavat, niinkuin on kirjoitettu, amen.
HalleluYeshua! - Ihan kaikki Eevasta
Herra Yeshua tulee kirjoitti:
aikanaan taivaalle ja sinäkin tulet hänet näkemään. Nyt saat tyytyä opetuslapsiinsa ja ennenkaikkea kannattaa Uuden Testamentin pyhät kirjoituksen lukea ja uskoa, sillä on Jumalan Sanaa Yeshuan Hengessä ja Isän valtakunnasta ja Pojasta oikealla puolella on myös kerrottu.
Älä hätäile Yeshuan tulemuksen kanssa, mutta kannattaa todella myös valmistautua viiden viisaan neitsyen kaltaiseen puhtautueen ja pyhitykseen, amen.ja Aadamista lähtien näkevät Herran Yeshuan suunnattoman suuren kirkkauden Kuninkaana tullessaan, sillä alkuaineen kuumuudesta sulavat ja tulee uusi taivas ja uusi maa, ja jos joku toisin opettaa, ei vain mitään ymmärrä. Vain Herran Hengen antamana usko ja toivo ja rakkaus kestää ja uudestisyntyneet vedestä ja Pyhästä Hengestä pääsevät valtakuntaansa viettämään sapatinlepoa tuhatvuotisessa valtakunnassaan, eivätkä ole ottaneet pedon merkkiä eivätkä kumartaneet pedon kuvaan vaan olleet alttiin kuolemaansa asti niinkuin viisaat neitsyet, amen.
- Voidaan jo edeltä
Ihan kaikki Eevasta kirjoitti:
ja Aadamista lähtien näkevät Herran Yeshuan suunnattoman suuren kirkkauden Kuninkaana tullessaan, sillä alkuaineen kuumuudesta sulavat ja tulee uusi taivas ja uusi maa, ja jos joku toisin opettaa, ei vain mitään ymmärrä. Vain Herran Hengen antamana usko ja toivo ja rakkaus kestää ja uudestisyntyneet vedestä ja Pyhästä Hengestä pääsevät valtakuntaansa viettämään sapatinlepoa tuhatvuotisessa valtakunnassaan, eivätkä ole ottaneet pedon merkkiä eivätkä kumartaneet pedon kuvaan vaan olleet alttiin kuolemaansa asti niinkuin viisaat neitsyet, amen.
huudahtaa: "Mikä Päivä!"
- Tässä on pyhää, amen
Voidaan jo edeltä kirjoitti:
huudahtaa: "Mikä Päivä!"
- voi voi
Herra Yeshua tulee kirjoitti:
Älä hätäile Yeshuan tulemuksen kanssa, mutta kannattaa todella myös valmistautua viiden viisaan neitsyen kaltaiseen puhtautueen ja pyhitykseen, amen.Aika heikoissa kantimissa on jumalasi kyvykkyys jos hän ei kykene tulemaan itse keskustelemaan asioista.
- voi voi
voi voi kirjoitti:
Aika heikoissa kantimissa on jumalasi kyvykkyys jos hän ei kykene tulemaan itse keskustelemaan asioista.
kun ei pystytä edes Moosesta ja profeettoja uskomaan, puhumattakaan Israelin Pyhää Kuningasta ja apostolejansa Uudessa Testamentissa. Toisaalta ymmärrettävää ja siksi saamme anoa ja nöyrtyä vastaanottamaan ettei tarvitse niinkuin toisista huolehtia vaan oman pesän voi antaa Herran puhdistaa.
Ymmärrätkö? - julma totuus
voi voi kirjoitti:
kun ei pystytä edes Moosesta ja profeettoja uskomaan, puhumattakaan Israelin Pyhää Kuningasta ja apostolejansa Uudessa Testamentissa. Toisaalta ymmärrettävää ja siksi saamme anoa ja nöyrtyä vastaanottamaan ettei tarvitse niinkuin toisista huolehtia vaan oman pesän voi antaa Herran puhdistaa.
Ymmärrätkö?SIIS TULEEKO SE JESSE PALSTALLE KESKUSTELEMAAN VAI EI?
Jos jumalasi tarvitsee sinun apuasi, hän ei ole jumala.
- Yljän Kaunis Morsian
´Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa; ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet". Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä näytän sinulle morsiamen, Karitsan vaimon".
Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä, ja siinä oli Jumalan kirkkaus; sen hohto oli kaikkein kalleimman kiven kaltainen, niinkuin kristallinkirkas jaspis-kivi; siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet; idässä kolme porttia ja pohjoisessa kolme porttia ja etelässä kolme porttia ja lännessä kolme porttia.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
Ja sillä, joka minulle puhui, oli mittasauvana kultainen ruoko, mitatakseen kaupungin ja sen portit ja sen muurin. Ja kaupunki oli neliskulmainen, ja sen pituus oli yhtä suuri kuin sen leveys. Ja hän mittasi sillä ruovolla kaupungin: se oli kaksitoista tuhatta vakomittaa. Sen pituus ja leveys ja korkeus olivat yhtä suuret. Ja hän mittasi sen muurin: se oli sata neljäkymmentä neljä kyynärää, ihmismitan mukaan, joka on enkelin mitta.
Ja sen muuri oli rakennettu jaspiksesta, ja kaupunki oli puhdasta kultaa, puhtaan lasin kaltaista. Ja kaupungin muurin perustukset olivat kaunistetut kaikkinaisilla kalleilla kivillä; ensimmäinen perustus oli jaspis, toinen safiiri, kolmas kalkedon, neljäs smaragdi, viides sardonyks, kuudes sardion, seitsemäs krysoliitti, kahdeksas berylli, yhdeksäs topaasi, kymmenes krysoprasi, yhdestoista hyasintti, kahdestoista ametisti.
Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia. Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa. Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa.
Ja kansat tulevat vaeltamaan sen valkeudessa, ja maan kuninkaat vievät sinne kunniansa. Eikä sen portteja suljeta päivällä, ja yötä ei siellä ole, ja sinne viedään kansojen kunnia ja kalleudet. Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.´ (Ilmestyskirja 21)- mä vaan
Joo, tuosta luvusta voipi jokainen katsoa, mikä/kuka tai paremminkin ketkä on Morsian.
Eipä jää epäselvyyksiä. :) - Sitten on ne 10
mä vaan kirjoitti:
Joo, tuosta luvusta voipi jokainen katsoa, mikä/kuka tai paremminkin ketkä on Morsian.
Eipä jää epäselvyyksiä. :)neitsyttä, joista on hyvä jokaisen olla niiden viiden viisaan osassa öljy astioissa.
:) Ja jos kenelle on epäselvää kannattaa turvata Abba Isään Jeesuksen nimessä anoen Herran Hengen valkeutta ja opetusta.
- ziz77us
Piti vielä sanoman, että ihmisen ei ole hyvä olla yksin.
Siksi on kiva kun on olemassa avioliitto järjestelmä ettei tarvitse olla yksin ,vaikkakaan itse en ole naimisissa, mutta koittaa vielä päivä kun olen.- Jumalan tahto
tapahtukoon näissä keskeisissä asioissa jokaisen ihmisen osalla, sillä on varmaan toisella sijalla heti uudestisyntymisen jälkeen Herran Jeesuksen valtakuntaan elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä, amen.
Suokoon Abba Isä Jeesuksen nimessä sinulle hyvän siunauksen kaikessa elämässä rakastaessasi Jeesusta tahtoaan tehden, amen.
- 19+5
Iisebelin oppia.
- Autuas se mies
jolle Israelin Pyhän Herran Yeshuan Isä johdattaa vaimon, niinkuin kuin Iisakille:
´Ja palvelija otti herransa kameleista kymmenen sekä kaikkinaisia kalleuksia herransa tavaroista; ja hän nousi ja lähti Mesopotamiaan, Naahorin kaupunkiin. Ja hän antoi kamelien asettua kaupungin ulkopuolelle vesikaivon ääreen lepäämään, illan suussa, jolloin naiset tulivat vettä ammentamaan. Ja hän sanoi: "Herra, minun herrani Aabrahamin Jumala, suo minulle tänään menestystä ja tee laupeus herralleni Aabrahamille. Katso, minä seison tässä lähteellä, ja kaupunkilaisten tyttäret tulevat ammentamaan vettä. Niin tapahtukoon, että se tyttö, jolle minä sanon: 'Kallista tänne vesiastiaasi juodakseni', ja joka vastaa: 'Juo, minä juotan kamelisikin', on juuri se, jonka sinä olet määrännyt palvelijallesi Iisakille; ja siitä minä tiedän, että olet tehnyt laupeuden herralleni." Tuskin hän oli lakannut puhumasta, niin tuli siihen Rebekka, joka oli Aabrahamin veljen Naahorin ja hänen vaimonsa Milkan pojan, Betuelin, tytär; ja hänellä oli vesiastia olallaan. Ja tyttö oli näöltään hyvin ihana, neitsyt, johon ei mies ollut koskenut. Ja hän astui alas lähteelle, täytti astiansa ja tuli ylös. Silloin palvelija riensi häntä vastaan ja sanoi: "Anna minun juoda vähän vettä astiastasi". Hän vastasi: "Juo, herrani". Ja hän laski nopeasti astiansa alas kädelleen ja antoi hänen juoda. Ja annettuaan hänen juoda hän sanoi: "Minä ammennan vettä myös sinun kameleillesi, kunnes ne ovat juoneet kyllikseen". Niin hän tyhjensi nopeasti astiansa kaukaloon ja riensi jälleen kaivolle ammentamaan vettä ja ammensi kaikille hänen kameleilleen.´ (1. Moos. 24:10)
Ylistetty ja kiitetty Aabrahamin ja Iisakin ja Israelin Herra ja Jumala, amen. - Autuas se nainen
joka Yeshuassa (Jeesuksessa) laupeuden löytää, oli sitten kaunis tai ei:
´Mutta Jeesus meni öjymäelle.
Ja varhain aamulla hän taas saapui pyhäkköön, ja kaikki kansa tuli hänen luoksensa; ja hän istuutui ja opetti heitä.
Silloin kirjanoppineet ja fariseukset toivat hänen luoksensa aviorikoksesta kiinniotetun naisen, asettivat hänet keskelle ja sanoivat Jeesukselle: "Opettaja, tämä nainen on tavattu itse teosta, aviorikosta tekemästä. Ja Mooses on laissa antanut meille käskyn, että tuommoiset on kivitettävä. Mitäs sinä sanot?"
Mutta sen he sanoivat kiusaten häntä, päästäkseen häntä syyttämään.
Silloin Jeesus kumartui alas ja kirjoitti sormellaan maahan.
Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä".
Ja taas hän kumartui alas ja kirjoitti maahan.
Kun he tämän kuulivat ja heidän omatuntonsa todisti heidät syyllisiksi, menivät he pois, toinen toisensa perästä, vanhimmista alkaen viimeisiin asti; ja siihen jäi ainoastaan Jeesus sekä nainen, joka seisoi hänen edessään.
Ja kun Jeesus ojensi itsensä eikä nähnyt ketään muuta kuin naisen, sanoi hän hänelle: "Nainen, missä ne ovat, sinun syyttäjäsi? Eikö kukaan ole sinua tuominnut?"
Hän vastasi: "Herra, ei kukaan".
Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".
Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen Maailman Valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva Elämän Valkeus".´
(Johannes 8) - Onnellisia viisaat
Herran Yeshuan Hengen voimassa ja yön koittaessa lamput palamassa, jotta näkevät mennä hääaterialle Ylkänsä heitä kutsuessa, amen!
Hallelujah Isälle Jumalalle Pojan Yeshuan nimessä ja Totuuden Hengessä! - 15+16
Mene, äläkä enää syntiä tee ja muista kompastuskivet, niitä pitäisi keräillä poikkeen.
Valmistaa tietä.
&&&&&&&&&&&&&&&
"Minä olen valkeus...." kompastuskivi ja Kointähti.
Essealaiset sanoivat itseään valon lapsiksi, Platon oli kirjoittanut siitä kuinka kaikki sielut ovat lähteneet valosta, joka on yhtä kuin Luoja.
'Minä olen valkeus,' on platonismia ja gnostilaisuutta, tosin...mitä sitten ?- Jumalan Totuus
on Valkeutta, joka on Kuningas Yeshuassa ja Jumalan valtakunnassa ja Pyhässä Hengessä ja Jumalan elävässä Sanassa, amen.
Se, että Nasaretilainen Yeshua on lupauksen lapsille Pelastuksen Kallio ja Temppelin Kulmakivi, ja loukkaantuneille ja epäuskoisille Loukkauksen Kallio on kirjoitettu ja ilmoitettu edeltä myös Israelin Pyhissä kirjoitukissa, saatuna Juudasta ja Israelista, Välkkyvän Kaksiteräisen Jumalan Sanan Yeshuan toimesta Israelille ja kaikille kutsutuille ja valituille pyhille, amen.
Hallelujah Yeshuan nimessä, amen!
Pysy Raamatussa, jos tahdot oppia tuntemaan Israelin Pyhää Herraa ja Kuningasta, amen.
Älä lankea seuraamaan viekkaita kettuja, kenties ympärileikattuja lihassa, mutta ei vilpittömiä mieleltään eikä Jumalan pyhittämiä, amen. - synnit tehdään
ihmisinä Jumalassa, mutta tekee totuuden ja tulee valkeuteen ja parannuksessa hylkää syntinsä, saa myös Jumalan armon, joka kasvattaa pyhitykseen totuudessa ja vanhurskauteen valkeissa vaatteissa ja sydämen ja sielun ja mielen saamme antaa Jumalan Pojan Yeshuan nimessä Herran armotyön kohteeksi ja jaloksi astiaksi palveluksen työhön, vaikka monen ahdistuksen kautta käy tie Jumalan valtakuntaan, niin Herraan turvaavat saavat kiittää ja kunnioittaa ja hengellisesti yltäkylläistä täyttä elämää ja Jumalan tahdon tuntemista lain ja Herran Yeshuan hyvän opetuksen kautta, annettuna koko Raamatussa, amen.
Älkäämme olko sikoja, älkäämme kettuja, vaan pyhiä ja otollisia palvelukseen kutsuttuja ja valittuja ja valtuutettuja Jumalan lupauksen lapsia, amen.
Herra on pitkämielinen ja armossa rikas ja Pyhä, joka pyhitykseen sitä häneltä tahtovat myös valittuina siunaa valtakunnassaan, amen.
Kunnia ja kiitos Isälle Yeshuan nimessä Jumalan armoa ja totuutta pyhityäkseen kaipaavalta lapseltaan!
Sinuakin kutsutaan eikä ole minusta vaikka kauttani tuleekin vaan Abba Isältä ja Pojalta Yeshualta ja Pyhässä Hengessä saatu vaikka sekoittuukin myös sielulliseen ja myös lihan mielensä tuntevaan oppilaaseen ja ristinsä kantajaan ja myös välillä lankeavaan, mutta myös nousevaan ja Herraa Yeshuaa ja ristiään rakastavaan kurjaan hapuilijaan. - tarkennetaan alkua
synnit tehdään kirjoitti:
ihmisinä Jumalassa, mutta tekee totuuden ja tulee valkeuteen ja parannuksessa hylkää syntinsä, saa myös Jumalan armon, joka kasvattaa pyhitykseen totuudessa ja vanhurskauteen valkeissa vaatteissa ja sydämen ja sielun ja mielen saamme antaa Jumalan Pojan Yeshuan nimessä Herran armotyön kohteeksi ja jaloksi astiaksi palveluksen työhön, vaikka monen ahdistuksen kautta käy tie Jumalan valtakuntaan, niin Herraan turvaavat saavat kiittää ja kunnioittaa ja hengellisesti yltäkylläistä täyttä elämää ja Jumalan tahdon tuntemista lain ja Herran Yeshuan hyvän opetuksen kautta, annettuna koko Raamatussa, amen.
Älkäämme olko sikoja, älkäämme kettuja, vaan pyhiä ja otollisia palvelukseen kutsuttuja ja valittuja ja valtuutettuja Jumalan lupauksen lapsia, amen.
Herra on pitkämielinen ja armossa rikas ja Pyhä, joka pyhitykseen sitä häneltä tahtovat myös valittuina siunaa valtakunnassaan, amen.
Kunnia ja kiitos Isälle Yeshuan nimessä Jumalan armoa ja totuutta pyhityäkseen kaipaavalta lapseltaan!
Sinuakin kutsutaan eikä ole minusta vaikka kauttani tuleekin vaan Abba Isältä ja Pojalta Yeshualta ja Pyhässä Hengessä saatu vaikka sekoittuukin myös sielulliseen ja myös lihan mielensä tuntevaan oppilaaseen ja ristinsä kantajaan ja myös välillä lankeavaan, mutta myös nousevaan ja Herraa Yeshuaa ja ristiään rakastavaan kurjaan hapuilijaan.yhdellä sanalla: ´synnit tehdään ihmisinä Jumalassa, mutta JOKA tekee totuuden ...
- Pelastuksen suhteen
ei ole eroa miehellä ja naisella. Sukupuoliasioissa on eroa miehellä ja naisella. Perheessä on eroa miehellä ja naisella. Jumalan valtakunnassa on eroa miehellä ja naisella, sillä naiselle on asetettu vallanalaisuuden merkki, mutta ei vaikuta pelastukseen eikä kutsumiseen eikä valituksi tulemiseen, vaan nöyryyttä ja rakkautta ja uskoa molemmilta sukupuolilta tarvitaan ja myös pysymistä siinä sukupuolessa, missä on kutsuttu, sillä johan on luopumus ja laittomuus niin pitkälle edenneet että leikellään noitakin oman mielettömyyden himoissa eikä ymmärretä Jumalan armoa ja totuutta siinä sukupuolessa, missä on syntynyt.
- ziz77us+
Kauneuttakin on monen laista, tietysti moraalinen puhtaus tekee tosi kauniiksi naisen kuin naisen.
- kas kummaa
Abbas
bar on arameaa ja takoittaa poikaa.
Bar Abbas on Abbasin poika.....eli Barabbas.
Eikö Barabbas päästetty vapaaksi ? - ziz77us+
Vielä juutalaisistakin jotka on pääosin hyvän näköisiä ja hoikkia, toki lihavia löytyy, mutta paljon kauniita naisia.
Kosher ja muut säädökset on auttaneet asiaa. - 6+17
ZIZzzzzzzz
Vai sillä tavalla ? :)
Tässä yksi kaunis juutalainen nainen, joka kaikenlisäksi keksi langattomaan viestintään johtavan tekniikan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hedy_Lamarr
Ei mikään turha tyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872