KATAINEN EPÄONNISTUI URPILAINEN KEHIIN.

haha vai nii

24

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mites nyt JK

En minä Käteistä kaipaan jää, mutta Paavo jalasmökkiä käy sääliksi ..

• ffggffffffffffffffff
    • bye bye

Miksei tätä voitu myöntää jo aikaisemmin? Kataisen linja neuvotteluissa on ollut Kreikka tukien tapaan täysin epäonnistunut.

Jutan vuoro.

• Miksi siitä

helvetin Kataisesta edes joku toivoo pääministeriä kun vvministerinä tuhosi koko maan talouden ja vapautti rikkaat veroista?

• kutulainen 2
    • jykä jykä

Kataisen CV:

Tuhosi kokoomusen
      Tuhosi suomen talouden
      Tuhosi Euroopan talouden
      Tuhosi maailman talouden

Pistäkää paremmaksi...

• CV Harhaa:

Katainen vain tottelee kansainvälistä ryöstökapitaalia. Ei hänestä itsestään todellakaan ole noin suuria saamaan aikaan!

Lue raportti mitä EKP:n ja rahalaitosten hyvävelisysteemi tarkoittaa kansallisvaltioiden tulevaisuudelle:

http://riikkasoyring.puheenvuoro.uusisuomi.fi/73951-euroopan-talous-pyramidihuijaus-velkakriisi-petos-talouskriisi-jalkia-peitellaan

• Mitä se

muuttaa?

Urpilainen on jo ajat sitten kirjoittanut nimensä Portugalin apupakettiin.

Ääliö...

• ei vaan onnaa
      • Ei Soini

tuotakaan akkaa katsele samassa hallituksessa.

Sinipunaa siis pukkaa ja mikä pahinta...Heinäluoma ja Hörhönmaa kaivetaan taas esiin. Ja sitä ei kestä kukaan.

• YDINvoimaa lisää

Ei hätää VIHREÄT tulee apuun. Maassa taas kaikki hyvin.

• proEU95

Hiljaa hyvä tulee, tiesi jo wanha kansa sanoa! Jos ei Jyrkin konsteilla onnistu, niin sitten tosiaan Urpiaisen vuoro, mutta pidetään Suomen ja EU:n vakaus lähellä sydäntä niin ei voida epäonnistua!

• Soini on

osoittanut jo aika selvästi ettei häntä kiinnosta EUn vakaus paskaakaan, vaan sen hajoaminen.

Sinänsä se ei minua haittaisi, mutta näin asuntovelallisena se tietäisi konkurssia.

• Konkurssia EI TULE!
        Soini on kirjoitti:

osoittanut jo aika selvästi ettei häntä kiinnosta EUn vakaus paskaakaan, vaan sen hajoaminen.

Sinänsä se ei minua haittaisi, mutta näin asuntovelallisena se tietäisi konkurssia.

EU:n kasaamisestakaan mitään konkurssia tullut, miksi muka hajoamisesta?

• Miten niin
        Konkurssia EI TULE! kirjoitti:

EU:n kasaamisestakaan mitään konkurssia tullut, miksi muka hajoamisesta?

ei tullut konkurssisa EUn kasaamisesta?

Kreikka, Portugali ja Irlanti ovat tällä hetkellä käytännössä konkurssissa eivätkä saa lainaa mistään joutuen pyytämään apua. Ellei apua annettaisi, kaatusivat ne ja sitten Espanja, Italia jne.

Miten niin kasaaminen ei aiheuttanut konkurssia?

• kiirettä pittää sano

Aikaa on vielä 24 tuntia. Eiköhän siinä ajassa jonkin viritelmän huomenna voi esitellä. Jos tunnustelija vaihtuu Urpilaiseen, on hän pettänyt vasurit hyväksymällä portugalsopimuksen, ja muutenkin valehdellut minkä kerkiää. Ei näytä hänenkään tilanne hyvältä. Huomisesta tullee vekkuli päivä.

• jokin järki tähän jo

Soini ainakin sanoi eilen a-studiossa (tai joku ohjelma Ylellä) että Urpilainen eli Demarit teki kokoomuksen kanssa sopimuksen siitä Portugalin tukipaketista ja että se on sitova sopimus, näin käsitin.
        Mutta entäs ne vakaussopimukset, nehän tässä pahin vaara on Suomen taloudelle ja itsenäisyydelle myös, ne toteutuessaan sitoo Suomen aina vain enemmän Eu:n kiemuroihin joista on hemmetin hankala irtaantua ?

• terveiset arkadianmä

Minä jos olisin hallitustunnustelija, hallituspohja olisi

Vihreät - PS - Vasemmisto - KD -

Oppositiossa

Kok. - Kesk. - SDP

Tämä on ainoa vaihtoehto. Muuten tuloerot kasvavat, Suomi vajoaa syvään lamaan, työpaikat menevät.

• Jääman

Perussuomalaiset eivät missään tapauksessa lähde samaan hallitukseen vihreiden kanssa joten tuo hallitus ei voisi mitenkään toteutua.

Tuo hallitus ei voi toteutua siitäkään syystä, että se on vähemmistöhallitus jolla olisi vain 79 paikkaa eduskunnassa eli joku oppositioon laittamistasi puolueista olisi otettava hallitukseen ja käytännössä se joku olisi SDP.

• PERHEYRITYS KASA

MIKSI KATAINEN ON YLIPÄÄTÄÄN NEUVOTELLUT KEPUN JA PS :N KANSSA ? KUN EU KÄSITYKSET ON NIIN KAUKANA TOISISTAAN KUIN OLLA VOI. TÄMÄ ON JUONI JONKA SDP ON JUNAILLUT. NO KATSOTAAN MITKÄ PUOLUEET SDP :N KELKKAAN LÄHTEE. SIINÄPÄ PULMAA KERRASSAAN.

• minä en tiedä
    • Ihme ja kumma öh..

Näinköhän Katainen mokas Kokoomuksen oppositioon. Kas siinäpä oliskin yllätys.

• qqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1216
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      91
      1209
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1050
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      905
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      803
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      778
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      732
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      13
      723
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      619
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      613
    Aihe