Somalia = rasismi-vapaa-alue

fenno.maani

Tämä on Suomi, meille niin rakas ja muille niin suuresti vihattu maa.
Varsinkin swedut tahtoo polkea kaiken mahdollisen liiskaksi ja rysslandit tahtoo, no tietääkö joku mitä ne tahtoo?

Mutta suomi-pojat on aina tapelleet täällä kylmässä ”lämpimikseen”, lyöneet ja potkineetkin, tapelleet ja riidelleet, pullo kiersi ringissä ja sitten tapeltiin. On myös ryöstetty ja kaikkea pahaa on tehty - joo, mutta ei meillä rasisteja olla oltu. Vain hurrit oli rasisteja, alisti ja syrji suomalaisia ja vieläkin, mutta kuten olen sanonut jo kymmenesti niin se onkin sivistystä eikä rasismia. Kun sivistyneet syrjii se on sivistystä. Ruotsalaisillahan oli ihan emämaa Ruotsin lupa / käsky syrjiä suomalaisia, lukekaa historiaa.

Kun 1990 luv alussa somalit teki niitä rikoksiaan Hesan keskustassa, josta puhumme leikkisästi stadissa, niin silloin kun oli puhe niiden rikollisten palauttamisesta. Se ei käynyt, koska Somalaissa on paha-sota. No se oli asia joka valuu vahvasti somalien kintuille vielä huomennakin.
Mutta samoihin aikoihin oli juttuja että poliisit ovat rasisteja kun ottavat kiinni mamu-rikollisia. Tästähän se rasismin syyttely tavallaan alkoi, suomalaiset oli rasisteja kun eivät hyväksyneet heidän omintakeista kulttuuriaan, elikkä kun poliisit otti kiinni rikollisia.

Silloin minä ajattelin että tervetuloa Suomeen mamut, ihan samalla lailla poliisit kohtelee meitäkin.
Mutta tässähän se juuri onkin, kun mamut vaatii joka mutkassa erikoiskohtelua että pitää saada kuninkaallinen vastaanotto tai syyttävät suomalaisia rasisteiksi. Ei täällä mamuille levitellä punaista mattoa, eikä soiteta fanfaareja, paitsi noi mamu-kiimakot poliitikot, me tavalliset suomalaiset olemme vähän tällaisia.

Ei suomalaiset ole rasisteja täällä nyt vaan on rikollisilla ollut tapana vetää turpaa ja ryöstää toisten koteja.
Sanokaa yksikin maa jossa ei ole sellaista rikollisuutta!!
Olisiko vaikka Somaliassa paremmin?
Hei, mutta hakekaa sieltä turvapaikkaa? Somalissa ei varmasti ole rasismia.
Somalia = rasismi-vapaa-alue, rasism-free-area

Miksi suomi-rosvojen pitäisi kohdella mamuja jotenkin eritavalla, ettei heitä saisi ryöstää ja vetää turpaa?
Että vain meitä suomalaisia pitää vetää turpaa ja ryöstää kotimme ja tavaramme.

Ei tässä voi muuta ajatella kuin että Tervetuloa Suomeen mamut meillä on sitten tällaista, jos ei kelpaa, niin bye-bye.
Tätä täällä saa, ihan tasapuolisesti kaikki.
Jos ette tahdo niin menkää takas Afrikkaan siellä ei kuulemma kukaan tee teille yhtään mitään pahaa.
Hei hei, ei jää ikävä.

4

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mohamad Ben

feno.maani on rasisti! kirjotus lokuaa minu ihmis arvo! se mika kuuluu meida kulturi pitaa hyvaksy! moni kulturi on hyva asia, kulturi rikastus! mina ilmoita sinasta polisi!

• Kuules, juippi, jos sinä syytät minua rasistiksi eli rikolliseksi, vaikka minua ei ole tuomioistuimessa todettu rasistiksi, niin se on rikollista ja Minä syytän sinua. Että pidä pääs kiinni rikollinen! Oikeudessa tavataan!

• z.o

olen nyt lukenut kirjeitäsi niin paljon, että on rakkaudentunnustuksen aika. Puoliakaan en ole ihan tajunnut, mutta kyllä tämä tosi rakkautta on, siitä olen jo varma. Tämä on kohtalon johdatusta, että tapasin sinut, elämäni suurimman rakkauden, juuri täällä Moverin palstalla. Minkälainen runko sulla on? Ootko tumma vai vaalee? - Vastaa ennen yötä, ettei mee ootellessa rytmit sekasin.

• jos sä rakastat mun kirjoituksia, niin var så good, annan sulle maanantaina herkkua lisää.

Runkoni on vanha ja ryppyinen, eli ei kiinnostava, nuku rauhassa, ota nalle kainaloon ja silitä sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4294
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3740
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3429
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3010
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2498
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2429
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2202
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1836
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1625
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1612
    Aihe