HYVÄ EBERFATUS YSTÄVÄNI.

JESHANI

Hyvä Eberfatus, sinä minun ystäväni.

Katollisen kirkon Kelpan esimies, Roomassa 5.178 v. 6 kumatraa. ( 127 v 3kk jkr. )
Satban luostarikoulu esimies, Eberfatus.

Ensimäinen Pamfletti.

Minun tehtäväni on kertoa vain totuus. En ole koskaan aikaisemmin tätä julkaissut, mutta nyt julkaisen. Meidän aikamme ei minua tunne, enkä annakaan tuntea itseäni, sillä minut on ” tasmatettu” so merkitty kuolemaan, koska olen rehellinen ja halajan oikeuden asettuvan minuun ja minun kauttani aion antaa sinulle rakas ystäväni Eberfatus tiedoksi kansoille, jos niin käy, että kuolen pois ja saankin sanoa sen olevan minulle suuri kunnia, jos joskus saat tämän kirjoituksen saattaa Prefektille Roomaan, jossa nytkin olemme ja sanonkin olevani sen, jota maailma odottaa haikeasti ikävöiden. Sitten minä kirjoitan koko ajan yhteen, so minuun itseeni, josta olen tullutkin teille VAPAHTAJAKSI.

Toinen Pamfletti.

Aikaisemmin olin Jesna da Jesna, teille Jesu ja olenkin nyt saanut aikomuksen paljastaa totuuden tien, joka minäkö itse olen? En uskalla sitä sanoa, mutta aion kertoa totuuden juuren, so. minä itse elämästäni. Minä olin Katolisen kirkon kellarissa pantuna vahvaan rautauurnaan. Uurnapurkki oli fyysismetallinen ja minä olin henkenä sinne sullottu ja niin joudui kiinni purkin metalliin, josta pääsin pienenä ulos purkin ruostuttua, josta nykyäänkin on tieto jo.

Aloitan ainaisesti tästä on minun ainainen sanani ja niin minä jatkan sinulle kirjoittava ystäväni oi
kuinka onkaan minun mieleni matala ja kärsimykseni tuska suuri nytkin minä tunnen sen. Minun viholliseni halusivat minut tappaa ja saada kunnian minun työstäni Krisnetillä Kärsimyksellä ja ( ristillä) Krosnilla. Minut tapettiin monta kertaa ja sitten pantiin tuleen ja veteen, enkä niistä kauheista kärsimyksistä tahtone kirjoittaa, sillä niin kovia kärsimyksiä minä olen nähnyt.

Minut laitetiin rottien ruuaksi ja minun jalkaini varpaat rotat söivät, lihaa ja verta. Sitten minut laitettiin kauheaan kanjoniin, jossa yksin elin, villa toimeentuloa. Sieltä ystävä puoliksi pelasti ja ilmiantoi minut. Kuoleman laaksossa minä olin 15 vuotta ja pääsin pois.

Sen jälkeen minulla oli monenlaisia kauhuja ja kauheat muistot vaivasivat minut. Hakkasin luolassa yksinäisyydessä nimeni kirjaimia, etten unohtaisi. HAW. Kului kauan aikaa ja minä hakkasin aina kivellä kallioseinää, kunnes olin luolan nurkassa, joka oli matala. Olin maaten siellä ja hakkasin hav pienillä kirjaimilla. HAWALWATHA oli minun nimeni aiemmin, ennen syntymistäni nehan ( neitsyt) Marchiam`ista.

Kaikki tämä hirmuinen helvetti on ollut minun päässäni kaikkina aikoina ja tietoisuus, siitä että minun elämäni on ollut raskasta ja paljon tuskia olen kokenut, jokseenkin syyttömänä kärsien.
Tämä kaikki on tapahtunut minulle ” Ulottuvaisuus 2 A C 17 alueella, Sfäärdeissä.

Älkää koskaan olko minun kaltaisiani, jolle näin huonosti on käynyt. Toiset ovat ottaneet minun kunniani ja toiveeni kerran tulla muka taivaan pilvissä lihaanko, en tiedä teidän kirjoituksistanne, jotka minusta he kertoisivat antamatta minulle mitään kunniaa, tai toivoa paremmasta.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --Kitty--

      Olisko tuo totta ja jos on niin aika kauhealta se tuntuu. Mitä tästä nyt seuraa sitten tulevaisuutta ajatellen. En oikein ymmärrä.

    • ttkk

      Jumalan Ilmoitus Apostolien tekojen mukaan:
      17. luku
      "Jumala, joka maailman teki ja kaikki mitä siinä on, joka on taivaan ja maan Herra, ei hän asu käsillä rakennetuissa templeissä,
      25. Eikä häntä ihmisten käsillä palvella, niinkuin hän jotakin tarvitsis; sillä hän itse antaa jokaiselle elämän ja hengen sekä kaikki.
      26. Ja hän on tehnyt kaiken ihmisten sukukunnan yhdestä verestä kaiken maan piirin päälle asumaan, ja määräsi aivotut ajat ja heidän asumisensa rajat:
      27. Että heidän piti Jumalaa etsimän, jos he hänen taitaisivat tuta ja löytää; vaikka ei hän tosin ole kaukana yhdestäkään meistä.
      28. Sillä hänessä me elämme, ja liikumme, ja olemme: niinkuin muutamat teidän runosepistänne sanoneet ovat: sillä me olemme myös hänen sukunsa.
      29. Koska me siis Jumalan sukua olemme, niin ei meidän pidä luuleman, että Jumala on kullan eli hopian eli kiven kaltaisen kuvan kaltainen, joka ihmisen taidon ja ajatuksen jälkeen on kaivettu.
      30. Nämät eksytyksen ajat on tosin Jumala sallinut, ja ilmoittaa nyt kaikille ihmisille joka paikassa, että he parannuksen tekisivät.
      31. Sillä hän on päivän säätänyt, jona hän on maan piirin tuomitseva
      vanhurskaudessa, sen miehen kautta, jonka hän on säätänyt, ja jokaiselle ilmoittaa uskon, siinä että hän hänen kuolleista herätti."

      "Nämät eksytyksen ajat on tosin Jumala sallinut, ja ilmoittaa nyt kaikille ihmisille joka paikassa, että he parannuksen tekisivät!"



      Nämät eksytyksen ajat on tosin Jumala sallinut, ja ilmoittaa nyt kaikille ihmisille joka paikassa, että he parannuksen tekisivät.

    • Todistaja pilvissä.

      Eksytyksen ajat ovat eriseuraisuuden aja, kirkkokunnat, jakautuneina ja seurakunnat jakautuneina erilaisten uskomusten alle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe