SDP saa lausua mitä sattuu ennen ja jälkeen vaalien ja se on sitten ihan ok...ja Kepussa on vain vikaa silloinkin kun Kokoomus ja SDP sopi hallitus kuvioissaan omia juttujaan ja kusetti kansaa...
..niin..ja tämä "rakkauden puolueen" (SDP) johtomiehet..toinen meni "häämatkalle" Kroatiiaan (eduskuntaryhmän puheenjohtaja),,,ja toinen vikitteli alaistaan yömyöhään kaupungin ravintoloissa (puoluesihteeri)..ja samaan aikaan Suomessa on hallituskriisi...
Ei huomenna, eikä moneen kuukauteen suomeen hallitusta tule. Mikään puolue ei ota syykseen järkyttävää uutta supertukipakettia.‹(•¿•)› -sano mun sanoneen.
Rakkaden puolue luistelee
1
<50
Vastaukset
- Kuvata saa
Avoin kirje
Mikael Jungnerille
Arvoisa puoluesihteeri Mikael Jungner,
Kun soitin tiistai-iltapäivällä Maria-vaimollesi, en vielä aavistanut, kuinka arkaan paikkaan osuinkaan kysymyksilläni. Ymmärsin asian arkaluontoisuuden vasta keskiviikon Ilta-Sanomien etusivulta, kun luin erikoisen tilityksesi viime viikon keskiviikon ja torstain välisen yön tapahtumista.
Väität IS:n jutussa, että salakuvaaja on vaaninut sinua ja Nasima Razmyaria illansuussa Helsingin ydinkeskustassa.
Tunnistin itseni jutusta, koska olitte juuri poistumassa ravintola Teatterista, ja olin ainoana toimittajana paikalla. ”Illansuu” oli kyllä jo mennyt pitkälle torstain puolelle. Poistuitte Nasiman kanssa Teatterista viimeisten asiakkaiden joukossa aamuyöllä kello neljältä.
Väität myös, että ”syntyi paha vaaratilanne, kun salakuvaaja huomasi meidän havainneen hänet.”
Otin toki teistä noin viisi kuvaa, minkä jälkeen peruutin autoni taskuparkkiin Teatterin eteen. Jos tämä oli sinusta paha vaaratilanne, suosittelen sinulle vinoparkkeja. Usko tai älä Mikael, olen myös erittäin hyvin tietoinen siitä, että julkisella paikalla saa kuvata lakipykälien mukaan niin paljon kuin sielu sietää. Miksi siis olisin lähtenyt sinua ja Nasimaa karkuun?
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a189803/mikael jungner ala paisuttele/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760