Onneksi muualla ei ole pedofiliaa kuin vl-uskossa

Siitä olkoot todistuksena tämä linkki.

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=482223

Tällä vihapalstalla näyttää olevan paljon synnittömiä, jotka heittävät sen ensimmäisen kiven.

Ette riekkumisellanne oikeasti auta yhtäkään pedofilian uhria, -päinvastoin, moni uhri saattaa tällaisen takia kärsiä hiljaa, kun ei uskalla yleisen mielipuolisen riehumisen pelossa kertoa tapahtuneesta.

Palsta vaikuttaa enemmän mielisairaiden tyyssijalta kuin vakavasti otettavalta keskustelupalstalta. Minäkin olen jo sitä mieltä että palsta on lainvastainen ja rikkoo uskonrauhaa.

34

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylös.

Nosto

• Hirveä vääryys.

Olet oikeassa. Ihan oikeasti, olet oikeassa.
      Hyseeria sai aikaan rikollisen toiminnan jonka seurauksena palstalla on monia viharikoksia.

Muutama kuukausi sitten kun yksi, nimimerkkiä mainitsematta kirjoittelia sai karisteltua ns." tavalliset", tavallisella oikeudentajulla varustetut kirjoittelijat pois, sai samalla nostattettua viharikos allon jonka mainikeja ei pysäytä mikään.

• Ilmapiiri tempaa helposti mukaansa. Jos ei ole elävässä elämässä kontakteja v-lestadiolaisiin, niin helposti ja sanoisinko varmasti tulee vääristymiä.

Vääristymät tulevat "barrikadin" molemmin puolin. Olen huomannut että tällä palstalla viha tulee automaatioksi myös vl-osapuolella.

• Jo riittää

Olet oikeassa: viharikoksen tunnusmerkit palstalla ovat selvästi täyttyneet:
      kehoittaisin viranomaisia ottamaan ip-tunnukset talteen.

• pörröpää.

Joku raja sentään. Ei saa sanoa enään tummaihoisia neek. eikä rajantaisia rys.

Täällä sanotaan vaikka millä nimityksillä vl-uskoisia,jota en viitsi kirjoittaa,koska asianomainen vain innostuu.

Kuinka pitkälle se toinen poski pitää kääntää.
        Sanotaanhan raamatussa tosin,että Jumala sotii puolestanne ja jättäkää kosto Jumalalle (vapaasti suomennettuna)

Mutta eihän tässä ole kysymys kostosta,vaan" kunnianloukkauksesta".Joka jatkuu jatkumistaan.

Samoin nimet,joita tänne tuodaan ja kysytään onko pedofiili.

Ajatelman lopuksi. voi maailmaa pimeyden tähden.

• Vastaatko tänne
        pörröpää. kirjoitti:

Joku raja sentään. Ei saa sanoa enään tummaihoisia neek. eikä rajantaisia rys.

Täällä sanotaan vaikka millä nimityksillä vl-uskoisia,jota en viitsi kirjoittaa,koska asianomainen vain innostuu.

Kuinka pitkälle se toinen poski pitää kääntää.
        Sanotaanhan raamatussa tosin,että Jumala sotii puolestanne ja jättäkää kosto Jumalalle (vapaasti suomennettuna)

Mutta eihän tässä ole kysymys kostosta,vaan" kunnianloukkauksesta".Joka jatkuu jatkumistaan.

Samoin nimet,joita tänne tuodaan ja kysytään onko pedofiili.

Ajatelman lopuksi. voi maailmaa pimeyden tähden.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9922809

• Vastaan sinulle
        Vastaatko tänne kirjoitti:

Kuulut kuirenkin lahkoon, joka on Poliisin seuranannassa ja tutkittavana, rikoksesta epäiltynä.

Näin ei ole muut seurakunnat, saavat vapaasti palvella Herraa.

• Syy on täysin selvä
      • Yellona

Moni on saanut pipin. Olet oikeassa.

• chris_hitchens

Oikein kiva väistöyritys. Missään muussa yhteydessä ei henkistä väkivaltaa ole kollektiivisesti ja opillisesti käytetty pedofilian salaamiseen. Kuinka vaikea se on oikein käsittää?

Vanhoillislestadiolaisilla on nyt todellinen peiliin katsomisen paikka. Kyllä, ehdoton valtaosa ei ole ikinä ollut missään tekemisessä tuon hirveyden kanssa, jonkinlainen osa on ollut asiaa hiljentelemässä ja peittelemässä ja edelleen pienempi osa syyllistynyt itse tekoihin. On vaan kuitenkin niin, että oppinne mahdollistaa ja on mahdollistanut uhrien totaalisen alistamisen pelon ja tuomion alle. Tuo lienee ainoa syy miksi pedofilian ja vl-liikkeen yhteyttä korostetaan.

• tiatotoimisto

Tällä palstalla on kaksi vakioriekkujaa, Melperi (joskus omalla nimimerkillään mutta useimmiten muilla nikeillä) sekä Multinikki. He täyttävät palstan päivästä ja viikosta toiseen tuolla moskallaan. Melperi on heistä se rääväsuisempi ja asiattomampi.

• chris_hitchens

Arvon toimisto: Kommentillasi osoitit tyylikkäästi juuri sen, mistä teitä on syytetty. Itse asia saa jäädä taka-alalle kunhan vaan pääsee kriitikot vaientamaan millä hinnalla hyvänsä. Ei vaan taida enää onnistua.

• tiatotoimisto
        chris_hitchens kirjoitti:

Arvon toimisto: Kommentillasi osoitit tyylikkäästi juuri sen, mistä teitä on syytetty. Itse asia saa jäädä taka-alalle kunhan vaan pääsee kriitikot vaientamaan millä hinnalla hyvänsä. Ei vaan taida enää onnistua.

Kehno yritys sinulta, arvon c_h alias Mn. Tuo on se ainoa keino, jolla pyritte torjumaan teihin kohdistettua kritiikkiä. Muita keinoja teillä ei sattuneesta syystä ole. Usein siinä kuitenkin tulee huti. Katsos kun täällä voi käydä muitakin kuin vain te kaksi ja lestoja. Itse olen pesunkestävä ex-vl.
        Usein harmittaa, että te kaksi pilaatte tämän palstan. Tästäkin vl-liikkeen tilanteesta olisi paljon keskusteltavaa, mutta eihän tänne viitsi kirjoittaa, kun se hukkuisi tuon moskamäärän sekaan. Ei syntyisi mitään oikeaa keskustelua siitäkään syystä, että olette savustaneet tuolla pelillänne täältä keskustelijat tiehensä.

• chris_hitchens
        tiatotoimisto kirjoitti:

Kehno yritys sinulta, arvon c_h alias Mn. Tuo on se ainoa keino, jolla pyritte torjumaan teihin kohdistettua kritiikkiä. Muita keinoja teillä ei sattuneesta syystä ole. Usein siinä kuitenkin tulee huti. Katsos kun täällä voi käydä muitakin kuin vain te kaksi ja lestoja. Itse olen pesunkestävä ex-vl.
        Usein harmittaa, että te kaksi pilaatte tämän palstan. Tästäkin vl-liikkeen tilanteesta olisi paljon keskusteltavaa, mutta eihän tänne viitsi kirjoittaa, kun se hukkuisi tuon moskamäärän sekaan. Ei syntyisi mitään oikeaa keskustelua siitäkään syystä, että olette savustaneet tuolla pelillänne täältä keskustelijat tiehensä.

En ole koskaan kirjoittanut tänne muulla kuin rekatulla nimimerkilläni. Minusta se on reilua keskustelukumppaneita kohtaan kun "tietää" kenen kanssa juttelee.

Käänsit taas keskustelun henkilöön asian sijaan - tarkoituksella?

• 15+12

En ole koskaan kirjoittanut tänne muulla kuin rekatulla nimimerkilläni. Minusta se on reilua keskustelukumppaneita kohtaan kun "tietää" kenen kanssa juttelee.

**Käänsit taas keskustelun henkilöön asian sijaan - tarkoituksella?**

Keskiverto-kusipää-vl tekee niin.

• panin merkille
        15+12 kirjoitti:

**Käänsit taas keskustelun henkilöön asian sijaan - tarkoituksella?**

Keskiverto-kusipää-vl tekee niin.

Tyypillinen vihaviesti:

"Keskiverto-kusipää-vl tekee niin"

Tällaisilla vihanpurkauksilla viedään täysin pohja pois asialliselta keskustelulta.

• tiatotoimisto

Niinpä niin. "En ole koskaan kirjoittanut tänne muulla kuin rekatulla nimimerkilläni." Aivanpa aivan.
        Minä puhuin henkilöistä eli sinusta ja Melperistä. Sinä yritit väistää sen sillä ainoalla väistökeinollanne.
        Puhuin myös asiasta eli siitä, että pilaatte tämän palstan keskustelukelvottomaksi. Siitä asiasta yrität kääntää puheen muualle.
        Teillä on kai jokin alitajuinen pyrkimys estää keskustelu vl-liikkeen asioista. Samapa tuo minulle. Ei se niin tärkeä asia ole. Silloin tällöin tulee vain mieleen sellaista, mistä haluaisi keskustella, mutta täällä se on mahdotonta.

• Pane merkille
        panin merkille kirjoitti:

Tyypillinen vihaviesti:

"Keskiverto-kusipää-vl tekee niin"

Tällaisilla vihanpurkauksilla viedään täysin pohja pois asialliselta keskustelulta.

• Mitä sanot tästä?
        tiatotoimisto kirjoitti:

Niinpä niin. "En ole koskaan kirjoittanut tänne muulla kuin rekatulla nimimerkilläni." Aivanpa aivan.
        Minä puhuin henkilöistä eli sinusta ja Melperistä. Sinä yritit väistää sen sillä ainoalla väistökeinollanne.
        Puhuin myös asiasta eli siitä, että pilaatte tämän palstan keskustelukelvottomaksi. Siitä asiasta yrität kääntää puheen muualle.
        Teillä on kai jokin alitajuinen pyrkimys estää keskustelu vl-liikkeen asioista. Samapa tuo minulle. Ei se niin tärkeä asia ole. Silloin tällöin tulee vain mieleen sellaista, mistä haluaisi keskustella, mutta täällä se on mahdotonta.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9921348

• 2+12
        tiatotoimisto kirjoitti:

Onko sinulle koskaan tullut mieleen, että saatat kärsiä vainoharhaisuudesta?

Tämä on julkinen palsta, jolle voi kirjoitella kuka tahansa.

• chris_hitchens
        tiatotoimisto kirjoitti:

Hetkinen - mistähän sinä oikein yrität minua nyt syyttää? En ole tälle palstalle kirjoittanut kuin ehkä parikymmentä viestiä ever - pääasiassa olen osallistunut Ateismi (googlaa vaikka tuo nikkini) ja kreationismi ja älykäs suunnittelu -palstoilla. En siis suostu missän tapauksessa alistumaan väitteillesi, olet täysin väärässä minun suhteeni.

Sinä olet nyt kyllä vainoharhainen - miksi minulla, ateistilla olisi joku tarkoitus kääntää keskustelua pois vl-liikkeen epäkohdista? Minun "tavoitteenani" on korkeintaan kyseenalaistaa kaikki uskonnollisuuteen liittyvä ja saada ihmiset luottamaan itseensä ja toisiinsa niin ettei mielikuvituskavereita tarvittaisi.

Toivottavasti tämä selvensi sinulle edes jotain.

• 2+12 kirjoitti:

Onko sinulle koskaan tullut mieleen, että saatat kärsiä vainoharhaisuudesta?

Tämä on julkinen palsta, jolle voi kirjoitella kuka tahansa.

Vl-herätysliikkeessä kaikki kyttäävät kaikkia ja pyrkivät VAINOHARHAISESTI käräyttämään toinen toisensa vl-puhujille tms. vl-johtoPÄSSINPÄILLE.

Tämä vl-vainoharhaisuus näkyy usein myös tällä palstalla.

• Pähtöjootos

Hetkinen - mistähän sinä oikein yrität minua nyt syyttää? En ole tälle palstalle kirjoittanut kuin ehkä parikymmentä viestiä ever - pääasiassa olen osallistunut Ateismi (googlaa vaikka tuo nikkini) ja kreationismi ja älykäs suunnittelu -palstoilla. En siis suostu missän tapauksessa alistumaan väitteillesi, olet täysin väärässä minun suhteeni.

Sinä olet nyt kyllä vainoharhainen - miksi minulla, ateistilla olisi joku tarkoitus kääntää keskustelua pois vl-liikkeen epäkohdista? Minun "tavoitteenani" on korkeintaan kyseenalaistaa kaikki uskonnollisuuteen liittyvä ja saada ihmiset luottamaan itseensä ja toisiinsa niin ettei mielikuvituskavereita tarvittaisi.

Toivottavasti tämä selvensi sinulle edes jotain.

Multinikki on ateisti, siis...

• miriam.

Muutama viikko sitten joku kirjoitteli aktiivisesti juurikin samanlaisesta aiheesta. Hän oli ollut myös kertomansa mukaan yhteydessä eri instansseihin näistä, hänen mielestään ikävistä viesteistä. En muista tarkkaan mikä ihmisoikeus- vai julkisensananneuvosto olikaan kyseessä.
      Vastauksessa tätä henkilöä oli kehoitettu jättämään lukematta hänelle epämieluiset viestit ja välttämään mahdollisesti häntä loukkaavia palstoja. Ylläpidon tehtävä on kuitenkin julkaista tai hylätä tänne kirjoitetut viestit.
      Itse ihmettelen sitä kuinka monet vl:t vähättelevät ja jatkuvasti haukkuvat tätä palstaa rumillakin nimityksillä, ja kuitenkin viettävät täällä paljon aikaa. Jokainenhan toki itse voi päättää mitä lukee ja mistä, mutta mielestäni kannattaa tutustua esim. kotimaa24-palstan asiallisempaan tyyliin, ellei tämä nimettömien kirjoittelijoiden ja kommentoijien tyyli vaan miellytä.

• Näinhän se on.

Totta, mutta vaikka lukijoita ei olisi, on lainvastainen kirjoittelu keskustelupalstoilla siitä huolimatta rikos ja tuomittava teko. Valitettavasti.

(Siitä oli juuri uutisia Halla-ahon oikeudenkäynnin yhteydessä.)

• Lisäys

&&& He täyttävät palstan päivästä ja viikosta toiseen&&&

Niin ja vl-pedofiilit täyttävät nykyään käräjäoikeudet päivästä ja viikosta toiseen.

• 3+13

Lisäys 2.

Eikö mene perille?

Epäilty ei ole ennen langettavaa tuomiota syyllinen!

Huh, huh.
        Aloittajahan ottaa kantaa juuri siihen! TÄMÄ KETJU ON ALOITUSPERUSTEINEN.

• Lisäys 3
        3+13 kirjoitti:

Lisäys 2.

Eikö mene perille?

Epäilty ei ole ennen langettavaa tuomiota syyllinen!

Huh, huh.
        Aloittajahan ottaa kantaa juuri siihen! TÄMÄ KETJU ON ALOITUSPERUSTEINEN.

http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/srk-myontaa-laajan-pedofilian-vanhoillislestadiolaisessa-heratysliikkeessa/895269

http://www.kaleva.fi/uutiset/sukulaistyttoa-hyvaksikayttaneelle-miehelle-ehdollista-vankeutta/879818

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/lestadiolaiset-vankilaan---kayttivat-hyvaksi-viitta-lasta/art-1288393756396.html

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011010612960555_uu.shtml

Viimeksi mainittu on SRK:n (Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistyksen) tilintarkastaja Seppo Tervo Espoosta.
        Hän sai 4 v. vankeutta pitkään jatkuneesta oman lapsensa raiskauksesta.

• 3+13
        Lisäys 3 kirjoitti:

http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/srk-myontaa-laajan-pedofilian-vanhoillislestadiolaisessa-heratysliikkeessa/895269

http://www.kaleva.fi/uutiset/sukulaistyttoa-hyvaksikayttaneelle-miehelle-ehdollista-vankeutta/879818

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/lestadiolaiset-vankilaan---kayttivat-hyvaksi-viitta-lasta/art-1288393756396.html

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011010612960555_uu.shtml

Viimeksi mainittu on SRK:n (Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistyksen) tilintarkastaja Seppo Tervo Espoosta.
        Hän sai 4 v. vankeutta pitkään jatkuneesta oman lapsensa raiskauksesta.

Tee noista OMA aloitus, niin sitten saat mieleisesi keskustelukumppanit.

Ja opettele keskustelemaan aloittajien tekemiin aloituksiin.

Blease.

• Lisäys 3
        3+13 kirjoitti:

Tee noista OMA aloitus, niin sitten saat mieleisesi keskustelukumppanit.

Ja opettele keskustelemaan aloittajien tekemiin aloituksiin.

Blease.

Opettele englantia ennen kuin kirjoitat sitä julkiselle palstalle ja nolaat itsesi.

Oikein: Please.

• Blease.
        Lisäys 3 kirjoitti:

Opettele englantia ennen kuin kirjoitat sitä julkiselle palstalle ja nolaat itsesi.

Oikein: Please.

>Opettele englantia ennen kuin kirjoitat sitä julkiselle palstalle ja nolaat itsesi.<

Miksi pitäisi opetella Englantia?

Etkö tiedä mitä * Blease. * tekstin jälkeen tarkoittaa?

• Just. Just.
        Blease. kirjoitti:

>Opettele englantia ennen kuin kirjoitat sitä julkiselle palstalle ja nolaat itsesi.<

Miksi pitäisi opetella Englantia?

Etkö tiedä mitä * Blease. * tekstin jälkeen tarkoittaa?

Aivan,

---Etelä-Carolina Governor Coleman Livingston Blease
        Syntynyt: 08 lokakuu 1868
        Kuollut: 19 tammikuu 1942 ---

Devoitin ja kuvernööri Bleasen ajatuksessa, paljon samaa.

• 2+13

Siksikö majailet pasltall ??
      ¤¤Palsta vaikuttaa enemmän mielisairaiden tyyssijalta kuin vakavasti otettavalta keskustelupalstalta.¤¤

Vai mitä tarkoitat ?

• Näin.

Psykiatri on suositellut avaajalle tätä palstaa kokeilun omaisena hoitomuotona, koska pillerit eivät auta sitkeään päätautiin mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      127
      2105
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1500
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      67
      1189
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1109
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1107
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      962
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      829
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      827
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      741
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      681
    Aihe