Olen aloittelija tietokoneen kanssa, ja olen päässyt keskusteluihin mukaan - tosin kukaan ei ole vastannut minulle. Nyt se on opittu, mutta chattiin en onnistu pääsemään. Aina on joko käyttäjätunnus tai salasana virheellinen, yritti sitten mitä vain. Kai tämä on sitten ainakin yksi loppuelämän projekteistani - päästä mukaan chattiin. Olen jo kyllästynyt 18-vuotiaiden sydänsuruihin, kun itsellä on ikää 52.
miten päästä kirjautumaan chattiin?
3
198
Vastaukset
- maria-b-123
Ai niin, pääsin deittiinkin, mutta en älynnyt tehdä muunlaista profiilia kuin vastata niihin lukuisiin kysymyksiin silmien väristä ym. Vasta lukiessani jonkun toisen profiilin tajusin, että ne asiat voisi tehdä fiksumminkin, ei vain rastitella sitä ja tätä. Kukaan ei ole vastannut minulle, kun ei ole kuvaakaan. Mitenkähän se kuva sinne tietsikkaan oikein laitetaan, en ymmärrä. Nyt en löydä enää omaa profiiliani. Niin, kyllä tässä loppuikä menee, pitäisiköhän luovuttaa.
- --!--
Älä luovuta, sillä olet mitä ilmeisemmin onnistunut hankkimaan itsellesi loppuelämän tekemättömän asian.
Ihminen on perusluonteeltaan utelias, joten varmaankin tuon kaltainen harrastus antaa sinulle ajankulua jossa on myös mahdollisuus kehittyä.
Sen vuoksi en anna neuvoja kuvasi lataamisesta tietokoneelle, eikä siitä suurta apua olisikaan koska olet kadottanut jo oman profiilisikin.
Se ei ole kuitenkaan niin vaarallista kuin oman minuuden katoaminen, joten sitä älä menetä vaan jatka sitkeää yrittämistä ja kärsi nyt niin taivaassa kirkkaamman kruunun saat.
(Mikäli oikein uskomatonta tapahtuu, niin jonakin päivänä huomaat myös yllättäen luoneesi käyttökuntoisin oman profiilin treffipalstalle.)
Aatteleppa
- JK
EI MITENKÄÄN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998