miten päästä kirjautumaan chattiin?

marjaterttu-b-123

Olen aloittelija tietokoneen kanssa, ja olen päässyt keskusteluihin mukaan - tosin kukaan ei ole vastannut minulle. Nyt se on opittu, mutta chattiin en onnistu pääsemään. Aina on joko käyttäjätunnus tai salasana virheellinen, yritti sitten mitä vain. Kai tämä on sitten ainakin yksi loppuelämän projekteistani - päästä mukaan chattiin. Olen jo kyllästynyt 18-vuotiaiden sydänsuruihin, kun itsellä on ikää 52.

3

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maria-b-123

Ai niin, pääsin deittiinkin, mutta en älynnyt tehdä muunlaista profiilia kuin vastata niihin lukuisiin kysymyksiin silmien väristä ym. Vasta lukiessani jonkun toisen profiilin tajusin, että ne asiat voisi tehdä fiksumminkin, ei vain rastitella sitä ja tätä. Kukaan ei ole vastannut minulle, kun ei ole kuvaakaan. Mitenkähän se kuva sinne tietsikkaan oikein laitetaan, en ymmärrä. Nyt en löydä enää omaa profiiliani. Niin, kyllä tässä loppuikä menee, pitäisiköhän luovuttaa.

• --!--

Älä luovuta, sillä olet mitä ilmeisemmin onnistunut hankkimaan itsellesi loppuelämän tekemättömän asian.
        Ihminen on perusluonteeltaan utelias, joten varmaankin tuon kaltainen harrastus antaa sinulle ajankulua jossa on myös mahdollisuus kehittyä.
        Sen vuoksi en anna neuvoja kuvasi lataamisesta tietokoneelle, eikä siitä suurta apua olisikaan koska olet kadottanut jo oman profiilisikin.
        Se ei ole kuitenkaan niin vaarallista kuin oman minuuden katoaminen, joten sitä älä menetä vaan jatka sitkeää yrittämistä ja kärsi nyt niin taivaassa kirkkaamman kruunun saat.
        (Mikäli oikein uskomatonta tapahtuu, niin jonakin päivänä huomaat myös yllättäen luoneesi käyttökuntoisin oman profiilin treffipalstalle.)
        Aatteleppa

• JK

EI MITENKÄÄN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      65
      2684
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      75
      2288
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      74
      2144
    4. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      2
      2025
    5. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      2
      1405
    6. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      5
      1294
    7. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      64
      976
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      67
      976
    9. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      114
      965
    10. Mikä ihmeen

Romahdustila sulla oikein on?
      Ikävä
      96
      943
    Aihe