Minun käännekohtani ..

Entinen läski

Minun elämässäni alkoi muutostilanne jo vuonna 2009 loppuvuodesta jolloin kypsyin silloiseen olomuotooni läskinä. Jonkin ajan päästä hakeuduin lääkäriin että pääsisin pois tästä oravanpyörästä joka oli jatkunu liian kauan. Olin lukenut artikkelin jossa eräs nainen oli laihtunut pysyvästi tosi paljon. Olin ykstyisellä puolella lääkärillä tammikuussa 2010 joka laittoi minut kunnallisen puolen hoitojonoon laihdutusleikkausta varten. Pian alkoi tapahtua..

Keväällä 2010 pääsin tutkimuksiin kunnalliselle puolelle ja lääkärit yms. tukivat hankettani. minulla oli ylipainoa tarvittava määrä. Homma eteni ja muidenkin asiantuntijoiden mielipiteet puolsivat leikkausta nimenomaan riskitekijöiden takia vaikka BMI oli silloin 39,9. Siis tarvittava määrä ja sukurasite.

Tammikuussa 2011 viimeinen käynti ravintoterapeutilla ja ohjeet vlcd diettiä varten. Leikkausjonotiedustelusta sain ajan kun soitin sinne maaliskuulle.
Leikkaus meni hyvin ja olinhan sanut painoa pois reilusti ennen leikkausta jotain lähes -19 kg. Paino leikkausaamuna 106 kg.

Nyt leikkauksesta kulunut 3 kk. Ja lan muistuttaa itseäni taas mitä nuorena olin. Elämänilo palannu jo elämään. Henkisesti olen vielä ylipainoinen vaikka tavoitepainoon enää jotain 15 kg. Kaikkiaan menny pois kiloja -36,5 kg.
Se on iso määrä.

Nyt vaan en tiedä muusta elämästäni mitään kun saan huomiota eri lailla nyt kuin ennen. Sen näkee sitten mitä tulee tapahtumaan tuleeko kriisi vai ei?
Johtuen siitä etten tiedä tunteistani mitään enää..

0

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. En usko et meistä tulee jotain

        Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
        Ikävä
        10
        3170
      2. Kuvaile itseäsi

        Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
        Ikävä
        117
        2214
      3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

        Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
        Suomalaiset julkkikset
        43
        1624
      4. Huomenta keskipäivää

        Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
        Ikävä
        260
        1408
      5. Oletko koskaan katunut kun

        elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
        Ikävä
        76
        1112
      6. Olen J-mies

        Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
        Ikävä
        47
        941
      7. Sinusta näkee että

        Kaipaat paljon.
        Ikävä
        55
        904
      8. Ei sitten, ei olla enää

        Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
        Ikävä
        77
        900
      9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

        Olet suloinen...
        Ikävä
        44
        815
      10. Rahtari s salmi

        Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
        Suomussalmi
        8
        795
      Aihe