Minun elämässäni alkoi muutostilanne jo vuonna 2009 loppuvuodesta jolloin kypsyin silloiseen olomuotooni läskinä. Jonkin ajan päästä hakeuduin lääkäriin että pääsisin pois tästä oravanpyörästä joka oli jatkunu liian kauan. Olin lukenut artikkelin jossa eräs nainen oli laihtunut pysyvästi tosi paljon. Olin ykstyisellä puolella lääkärillä tammikuussa 2010 joka laittoi minut kunnallisen puolen hoitojonoon laihdutusleikkausta varten. Pian alkoi tapahtua..
Keväällä 2010 pääsin tutkimuksiin kunnalliselle puolelle ja lääkärit yms. tukivat hankettani. minulla oli ylipainoa tarvittava määrä. Homma eteni ja muidenkin asiantuntijoiden mielipiteet puolsivat leikkausta nimenomaan riskitekijöiden takia vaikka BMI oli silloin 39,9. Siis tarvittava määrä ja sukurasite.
Tammikuussa 2011 viimeinen käynti ravintoterapeutilla ja ohjeet vlcd diettiä varten. Leikkausjonotiedustelusta sain ajan kun soitin sinne maaliskuulle.
Leikkaus meni hyvin ja olinhan sanut painoa pois reilusti ennen leikkausta jotain lähes -19 kg. Paino leikkausaamuna 106 kg.
Nyt leikkauksesta kulunut 3 kk. Ja lan muistuttaa itseäni taas mitä nuorena olin. Elämänilo palannu jo elämään. Henkisesti olen vielä ylipainoinen vaikka tavoitepainoon enää jotain 15 kg. Kaikkiaan menny pois kiloja -36,5 kg.
Se on iso määrä.
Nyt vaan en tiedä muusta elämästäni mitään kun saan huomiota eri lailla nyt kuin ennen. Sen näkee sitten mitä tulee tapahtumaan tuleeko kriisi vai ei?
Johtuen siitä etten tiedä tunteistani mitään enää..
Minun käännekohtani ..
Entinen läski
0
121
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293563No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411500
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241404- 141242
- 271138
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221077