Soini me rakastetaan Sua :)

PS

Olet osoittautunut sellaiseksi poliitikoksi mistä emme olleet osanneet edes haaveilla !
On sellainen tunne, että me ollaan kaikki perussuomalaisia äänestäneet täysillä teidän päätösten takana näissä hallituskuvioissa. Ja koko ajan näyttää porukkaa siirtyvän meidän porukkaamme muista puolueista.
Olet mahtava ja niin kaikki muutkin Perussuomalaiset !

34

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällaisiin...

Kommentteihin,ei yleensä tule vastauksia. Mutta jos olisit haukkunut Soinia olisi jo tullut toista-kymmentä kommenttia.

Olen muuten samaa mieltä kanssasi.

• kesä ja loma

Karmeeta haukkumista tällä palstalla onkin, ja aika samanlaisia nuot haukut, että arvelisin niiden olevan korkeintaan parin "päivystäjän" kirjoittamia:)

• ````````````
    • Serkku

Rakastettuja johtajia on ja on ollut muitakin kuin Timo Soini. Tulee mieleen Adolf Hitlerin lisäksi V.I. Lenin, J.V. Stalin, Mao Zedong, Benito Mussoli, Kim Il-Sung, Kim Il-Jong, António de Oliveira Salazar, Walter Ulbricht, Erich Honecker, Francisco Franco, Augusto Pinochet, Nicolae Ceaușescu, Kreikan everstit ja Muammar Gaddafi, Pol Pot jne. Yhteistä heille on, että kansa on rakastanut heitä ylikaiken. Timo Soini saanee paikan myös tässä ketjussa?

• PerSSutsuomalaiset

PerSSujen linja=Soini
      PerSSujen valta=Soini
      PerSSujen politiikka=Soini
      PerSSujen äänitorvi=Soini
      PerSSujen keulakuva=Soini
      PerSSujen EU-politiikka=Soini
      PerSSujen rakastettu johtaja=Soini
      PerSSujen painoarvoltaan suurin=Soini
      Kuka haluaisi istua Soinin vieressä Brysselin lentokoneessa=Jusula, muut eivät mahtuisikaan!

• Perussuomalainen--

Hienoa Soini!! Jatka vain samaa linja!!

• Perussuomalainen"

rakkilaumasta viis,,,..,,
      Perussuomalaiset on parasta mitä Suomessa on kymmeniin vuosiin tapahtunu. Hyvä me !!

• Kakkinen

Jos nyt tykkää koiranpaskasta kengänpohjassa

• käänteisihkuilua

Soini Pääsi suosioonne sanomalla kaikelle ei. Kuka teidän köyhien puolta pitää, kun Soini ei halunnut lähteä pitämään puolianne? Eikö teille olisi ollut henkilökohtaisesti suurempi etu saada soini-sosiaaliapua kuin jotkut eu-tukirahat, joita ette koskaan saa pidellä käsissänne, koska ne ovat pelkkiä numeroita, eivätkä keltään pois?

• näin se menee

Pääasia on että on joku jota ihailla, kaikki tajuaa että suunta ei miksikään muutu, mutta on kiva kun joku vastarannan kiiski nasauttelee kansantajuisia pilkka lausahduksia "herroista"
      Sellainen riittää kansalle vallan mainiosta, kaikkihan kuitenkin pohjimmiltaan tietää, että mitään oikeaa muutosta ei ole odotettavissa. Ei sellaista messiasta ole syntynyt, joka oikeasti jakaisi rikkaiden rahat köyhille. Mikäs köyhä sellainen enään olisi? siinähän olisi vain asetelmat käännetty päälaelleen.
      Käytännössä Soini ei pystyisi mitään muuttamaan, mutta on mukava kuvitella, että jos Pesussuomalaiset olisivat vallan ytimessä, niin he muuttaisivat kaiken kurjuuden hyväksi, kaikille tulisi hyvää ja ennenkaikkea jytky-pieru päästettäisiin Kreikka- ja portugalilaisten naamalle. Pakkiirit kaikkialla, nuo ketkut pantaisiin rautoihin, tai ainakin juomaan omat myrkkynsä ja vanhojen puolueiden ketkurit tiilenpäitä lukemaan. Tällaisia on toki mahdotonta toteuttaa, mutta on hienoa vähän pettää itseään, kuvittelemalla näin tapahtuvan, jos Soinilla olisi ehdoton valta tehdä tämä.
      On kiva kun hän pitää sanansa, vaikka se johtuukin vain siitä, että populistit eivät oikeesti valtaan halua, on mukava pettää itseään ja kääntää tämä oikeaksi suoraselkäisyydeksi, rehtiydeksi, sellaiseksi jona kansa itseään pitää, kun oikein itseään pettää sillä, kun ei itsellä ole mahdollisuutta ottaa lahjuksia, eikä kukaan tarjoaoopperalippujakaan, niin on kiva olla sitä mieltä, että itse ei ottaisi niitä vastaan, vaikka joku tarjoaisi.
      Näinhän se menee, on kiva kun joku antaa toivoa, vaikka se onkin vain itsepetosta. Kerran elämällä ei ole kuin kurjuutta tarjota, niin sekin menee kunhan voi edes pitkästä aikaa toivoa, jotain parempaa---- vaikka se onkin päiväunta, eikä realistista elämää.
      Misäs sen tietää, kun oikein toivoo jos kuitenkin.............

• Pyramidipersuilu

Suomalaiset ovat kovia lottoamaan, mutta kukapa laittaisi kerralla kaikki rahansa mahdollisuuteen yhteen miljoonista. Moni suomalainen laittoi kaiken ja koko äänensä persujen petkuhuiputukselle - voitotta jäivät, kuten joka lauantai-ilta elämänsä loppuun asti.

• tv

käänteisihkuilua

Soini eikä Perussuomalaiset ole ehtineet sanoa mihinkään muuhun EI kuin tuohon tuhoontuomittuun Eu politiikkaan jota Katainen niin väkipakolla ajaa.

Se, että kaveri pysyy sanojensa takana, toisin kuin muiden puolueiden tyypit, on jotain niin kunnioitettavaa ettei mokomaa suomalaisessa politiikassa olla nähty miesmuistiin.

Tyhmemmänkin (käänteisihkuilua) luulisi tajuavan sen, että kokoomuksella ei ollut varaa päästää Perussuomalaisia hallitukseen, KOSKA Perussuomalaiset ovat nimenomaan meidän heikommassa asemassa olevien puolella. Katainen ja kokoomus ajaa rikkaan vähemmistön etuja, ei yhtään mitään muuta. Katainen ei tullut tuumaakaan vastaan Perussuomalaisten Eu politiikassa, erivapauksia äänestyksessä, paskat sanon minä !

• lehterillä tukevasti

Muut puolueet olisivat kaikki halunneet persut hallitukseen, se kun olisi katkaissut "kanan lennon"
      Sellaista riskiä tukeva-Timo ei uskaltanut ottaa.

• hymyhuuli ;)

jep

• +peukkuja

1000 x peukkua kun kone ei anna laittaa jostain syystä

• wanha peruSShomo

Soini on niin taitava valehtelija, että hän jopa itse uskoo valheitaan.

Siksi me homot rakastamme suurat punamedian valitsemaa kansanjohtajaa, Kim Il Soinia.

Emen!

• <

wanha peruSShomo

mene sä homo sinne kaappiis mistä olet tullutkin :)

Joillekin on kamalan vaikeaa hyväksyä se että rakastaa voi niinku sisarellisestiki toisia, rakkaus on toisen ihmisen kunnioittamista.

• pSS koko suku nai?

PeruSSukurutsa tästä vielä puuttuikin?! Huh huh!

• <3

Joillekin rakkaus on mustavalkoista, jos rakastaa jotain niin rakastelee tämän henkilön kanssa.(pSS koko suku nai?11.6.2011 13:45 )

Rakkautta on monenlaista, äitinä tiedän että rakkaus omiin lapsiin on syvintä rakkautta mitä voi olla olemassa, ainakin itse koen niin.

• persukikka

On ihqua, että hookkanit tunnustavat julkisesti rakkauttaan Timppaan. -Olkoon se kuinka pervoa sitten henkisellä tasolla tahansa?! ;D

• 43

Soini on hallituksessa ennen kuin ensilumi sataa :D

• Juttu-Ville

Soini on ristiretkellä Irlannin kaljabaareihin ennen, kuin viimeisen Isä-Timon konjakkipierun mannermainen aromi torinkulmalta haihtuu. ;D

• johtaja ainesta

Sanansa mittaisia miehiä kansa rakastaa.

• Rautahermo.

Soini jos kuka on lomansa ansainnut. Ketään ihmistä ei olla suomen mediassa mollattu niin paljon kuin Soinia, ihme että pää kestää moista.

• kylmää faktaa,,,

Kenenkään perCCettä ei ole suomalaisessa mediassa niin hartaasti ja vuosikausia kielellä sorvattu kuin Soinin. Maassamme on oikein ruskeakielisten armeija, joille Soinin ahteri tuntuu olevan pyhistä pyhin asia.

• ylinenkeli
        kylmää faktaa,,, kirjoitti:

Kenenkään perCCettä ei ole suomalaisessa mediassa niin hartaasti ja vuosikausia kielellä sorvattu kuin Soinin. Maassamme on oikein ruskeakielisten armeija, joille Soinin ahteri tuntuu olevan pyhistä pyhin asia.

Lue välillä muutakin ku Aku Ankkaa :D
        Soinia ja Perussuomalaisia on mollattu kaikissa sanomalehdissä, paitsi paikallislehdissä, kuukausia !
        Kaikki kuvat Timo Soinista on aina "viriteltyjä" kun taas katainen on joka kuvassa itse enkeli Cabriel.

"Ja iltauhrin aikaan, minun vielä rukoillessani, saapui luokseni nopeasti lentäen se mies, Gabriel, jonka jo aikaisemmin olin näyssä nähnyt. Hän neuvoi minua ja sanoi: "Daniel, nyt olen tullut ohjaamaan ymmärrystäsi oikeaan.
        -Seitsemänkymmentä vuosiviikkoa on määrätty kansallesi ja pyhälle kaupungillesi. Sitten jumalattomuus päättyy, synnistä tulee loppu, pahat teot sovitetaan, ikuinen oikeudenmukaisuus saatetaan voimaan, näky ja profetia sinetillä vahvistetaan ja kaikkein pyhin voidellaan."
        http://www.ortodoksi.net/index.php/Gabriel_(enkeli)

• :D
    • 66666666666666666666

kataista ainakin vihaan

• hymyhuuli;

Hyvää yötä kaverit ;)

• 66666

samoin

• Juttu-Ville

Voi sitä mömmöjen määrää, jonka Isä-Timon lipojat päivittäin vetää, eiks´jeh? ;D

• timosoini1

MIETTIKÄÄ M-I-T-Ä??? MINÄ SANOIN!?!? : )

• PS:t

Onneksi on yksi puolue joka on meikäläisten puolella!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen