Ihmisen Poika tulee ylennettämän"

benedi

Pieetari sanoi sillä hetkellä oikein kun kertoi että Jeesus Kristus on elävän Jumalan Poika.

Mutta Johannes kirjessää kansa kysyy Jeesukselta
" Kuka on se Ihmisen Poika" Joh 12: 34

Jeesus vastaa jakessa 35 , että Hän on Valkeus!
Ja Joh 5: 46 kertoo että Mooses on hänestä kirjoittanut.

Ja kun katsomme mitä Mooses on Jeesuksesta kirjoittanut,
niin hän on kirjoittanut Valkeudesta, eli Jumalasta..joka tuli
ja valaisi tämän pimeän planeetan, jo viikon ensimmäisenä päivänä.

Aurinko, kuu ja tähdet rakennettiin vasta tiistaina.

Jeesus korosti montakin kertaa Ihmisen Poikana ollessaan:
" Minä olen elämän Valkeus"

39

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • benedi

"Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta" Matt 5:10

Vanhurskaus on oikein ajattelemista, totuus.
      Jumalalla on toisessa kädessään totuus ja toisessa armo.

Totuus on: " ÄLä tee itsellesi jumalan kuvaa..
      " Hän Jeesus on sen näkymättömän Jumalan kuva"!

Kuinka monen oikeassa kädessä on totuus, Raamattu Jumalan sana?
      Ja kuinka monen oikeassa kädessä on ollut Jumalan kuva?
      Kuva Jeesuksesta?

" Ja he olivat hiljaa, sillä heidän omatuntonsa todisti heidät syyllisiksi"

• Benedi: >>"Ja kun katsomme mitä Mooses on Jeesuksesta kirjoittanut,
        niin hän on kirjoittanut Valkeudesta, eli Jumalasta..joka tuli ja valaisi tämän pimeän planeetan, jo viikon ensimmäisenä päivänä."

• benedi
        ekivaari kirjoitti:

Benedi: >>"Ja kun katsomme mitä Mooses on Jeesuksesta kirjoittanut,
        niin hän on kirjoittanut Valkeudesta, eli Jumalasta..joka tuli ja valaisi tämän pimeän planeetan, jo viikon ensimmäisenä päivänä."

niin , Mooseksesta Herra siinä puhuu.

Mutta tässä Mooses on kirjoittanut,
        Jeesuksesta: " Minä olen sinun isäsi Jumala, Aabrahamin Jumala,...jne 2 Moos 3: 6

...Ja Mooses peitti kasvonsa, sillä hän pelkäsi katsoa ( tulevaa Jeesusta) Jumalaa, ..jae 6 jatko...että näin.

Ei ole mahdollista että kukaan ihminen ns. päihittäisi minut'Raamatun tuntemuksessa, silloin kun on kyse Jeesuksen salatusta Jumaluudesta.

Tämä lapsi, Beetlehemistä, on Väkevä Jumala...

• benedi kirjoitti:

niin , Mooseksesta Herra siinä puhuu.

Mutta tässä Mooses on kirjoittanut,
        Jeesuksesta: " Minä olen sinun isäsi Jumala, Aabrahamin Jumala,...jne 2 Moos 3: 6

...Ja Mooses peitti kasvonsa, sillä hän pelkäsi katsoa ( tulevaa Jeesusta) Jumalaa, ..jae 6 jatko...että näin.

Ei ole mahdollista että kukaan ihminen ns. päihittäisi minut'Raamatun tuntemuksessa, silloin kun on kyse Jeesuksen salatusta Jumaluudesta.

Tämä lapsi, Beetlehemistä, on Väkevä Jumala...

Näissä jakeissa Isä puhui Jeesuksesta ja vertasi häntä Mooseksen kaltaiseksi profeetaksi:

5.Mooseksen kirja 18
        15 "Sinun keskuudestasi, veljiesi joukosta, Herra, sinun Jumalasi, herättää sinulle - p r o f e e t a n, - m i n u n - k a l t a i s e n i; - h ä n t ä - k u u l k a a. - - -
        18:18 Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, - s i n u n - k a l t a i s e s i, - ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua.
        18:19 Ja joka ei kuule minun sanojani, joita hän minun nimessäni puhuu, hänet minä itse vaadin tilille.
        18:20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon."'

Apostolien teot 3
        18 Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän.
        22 Sillä Mooses on sanonut: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; häntä kuulkaa kaikessa, mitä hän teille puhuu.
        3:23 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta.'
        3:26 Teille ensiksi Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte itsekukin pois pahuudestanne."

• vanha ja vakaa

paskat! Jeesus oli vaatimaton mies eikä korostelut iotseään.
      Tule alas sieltä saapasnahkatornista ja mene järveen jäähylle.
      Totuus on se että kukaan ei tiedä oikeata totuutta. Vain luonnonlait ovat totuutta.
      Minun jumala on paljon mahtavampi kuin sinun. Se on Universum.

• benedi

" Kaikki on luotu häneen, ja ilman häntä Jeesusta
      ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on"

Luonnonlait ovat syntyneet Jumalan sanalla..ja tapahtui niin

• vanha ja vakaa

onko sama kiesus tuhannenmiljoonan valovuoden päässä olevien aurinkokuntien planeettojen eläjilläkin. Tämä nyt karkea esimerkki sillä universum on täynnä elämää.
        Jumalan sanalle pyllistän, tarkoitan siis persoonallisen äijänkäppyrän jutustelua..

• benedi
        vanha ja vakaa kirjoitti:

onko sama kiesus tuhannenmiljoonan valovuoden päässä olevien aurinkokuntien planeettojen eläjilläkin. Tämä nyt karkea esimerkki sillä universum on täynnä elämää.
        Jumalan sanalle pyllistän, tarkoitan siis persoonallisen äijänkäppyrän jutustelua..

Aivanniin.Universum, joka on loputon...niin siellä
        on loputtomasti elämääkin, ja asuttuja planeettoja
        elämää, täynnä.

Niissä planeetoissa on tulta, ja vettä..jotka ovat iankaikkisia,
        samoin kuin madot, jotka eivät kuole, sillä niitä tarvitaan
        kaikkien planeettojen päällä, puutarhoissa, sillä
        sieltä tulee ravintoa luoduille olennoille.

Jumala on herrain Herra ja kuningasten Kuningas, ja
        häntä kumartavat kaikki muut, paitsi saatana
        ja hänen palvelijansa maanpäällä.

Muualla universumissa ei ole syntisiä,eli laittomia, vain telluksella

• vanha ja vakaa
        benedi kirjoitti:

Aivanniin.Universum, joka on loputon...niin siellä
        on loputtomasti elämääkin, ja asuttuja planeettoja
        elämää, täynnä.

Niissä planeetoissa on tulta, ja vettä..jotka ovat iankaikkisia,
        samoin kuin madot, jotka eivät kuole, sillä niitä tarvitaan
        kaikkien planeettojen päällä, puutarhoissa, sillä
        sieltä tulee ravintoa luoduille olennoille.

Jumala on herrain Herra ja kuningasten Kuningas, ja
        häntä kumartavat kaikki muut, paitsi saatana
        ja hänen palvelijansa maanpäällä.

Muualla universumissa ei ole syntisiä,eli laittomia, vain telluksella

lieneeköhän muilla planeetoilla näin veristä massamurhaajajumalaa kuin tämän telluksemme kristityillä on? Ja tuollaistako diktaattoriako pitäisi kumarrellla?
        Saatana on muuten mielisairaitten pappien keksimä pelotuskeino ja vain mielisairas voi uskoa sellaiseen.
        Mistä sinä tiedät miten syntistä/kilttiä porukkaa on muilla planeetoilla?

• benkku ei ole kenkku
        vanha ja vakaa kirjoitti:

lieneeköhän muilla planeetoilla näin veristä massamurhaajajumalaa kuin tämän telluksemme kristityillä on? Ja tuollaistako diktaattoriako pitäisi kumarrellla?
        Saatana on muuten mielisairaitten pappien keksimä pelotuskeino ja vain mielisairas voi uskoa sellaiseen.
        Mistä sinä tiedät miten syntistä/kilttiä porukkaa on muilla planeetoilla?

Vanha ja vakaa. Tiedän siitä ettei muilla planeetoilla ole
        syntiä ja syntisiä, lainrikkojia, miehimyksiä, varkaita, huorintekijöitä, epäjumalanpalvelijoita, murhaajia jne...
        koska Jumala kuoli vain kerran.

Hän kuoli ja haudattiin meidän syntiemme vuoksi.
        Ei muiden planeettojen olentojen tarvitse parannusta tehdä,
        eikä ottaa kastetta.

Ei muilla planeetoilla saarnata evankeliumia, eikä kalastella
        ihmisiä Jumalalle!

Vain tämä kansa, ja papit, jotka istuvat pimeydessä, ehkä näkevät suuren Valkeuden.
        Tämä maa on kuoleman varjon maa, sillä kaikki täällä elävät
        tietävät että heidän on kuoltava.

Täällä on pakko valita, ketä kumartaa Jumalaako, vai saatanaa,...et voi pysyä puolueettomana, sillä joku aina
        saa sinut valtaasi.

Mistäkö sen tiedän? Teoistasi, kenen tekoja teet, sen palkkalainen olet. Synti on laittomuus, jos teet syntiä, olet synnin orja.

Muilla planeetoilla olennot ovat vapaita, sillä he eivät tee syntiä.
        Siellä ei himoita, kuten täällä himoitaan. Siellä ei riidellä, eikä riitapuoli vedä ketään oikeuteen...

Se Jumala joka meillä on, sen laintuntijat, antoivat laista tietämättömien miesten käsiin, että he murhaisivat
        meidän Jumalamme.
        Ja niinhän sitten tapahtui, niinä päivinä.

Eikös meidän Jumalamme osoita ystävällisyyttä jumalattomille ja hyvän vihamiehille...sanoen: " Tulkaa minun tyköni, kaikki työtä tekevät ja raskautetut, niin minä annan teille levon!

Saatana on Jumalan keksintöä, mutta Jumala ei ole saatanan keksintöä...eikä anteeksiantokaan ja armahdus

• vanha ja vakaa
        benkku ei ole kenkku kirjoitti:

Vanha ja vakaa. Tiedän siitä ettei muilla planeetoilla ole
        syntiä ja syntisiä, lainrikkojia, miehimyksiä, varkaita, huorintekijöitä, epäjumalanpalvelijoita, murhaajia jne...
        koska Jumala kuoli vain kerran.

Hän kuoli ja haudattiin meidän syntiemme vuoksi.
        Ei muiden planeettojen olentojen tarvitse parannusta tehdä,
        eikä ottaa kastetta.

Ei muilla planeetoilla saarnata evankeliumia, eikä kalastella
        ihmisiä Jumalalle!

Vain tämä kansa, ja papit, jotka istuvat pimeydessä, ehkä näkevät suuren Valkeuden.
        Tämä maa on kuoleman varjon maa, sillä kaikki täällä elävät
        tietävät että heidän on kuoltava.

Täällä on pakko valita, ketä kumartaa Jumalaako, vai saatanaa,...et voi pysyä puolueettomana, sillä joku aina
        saa sinut valtaasi.

Mistäkö sen tiedän? Teoistasi, kenen tekoja teet, sen palkkalainen olet. Synti on laittomuus, jos teet syntiä, olet synnin orja.

Muilla planeetoilla olennot ovat vapaita, sillä he eivät tee syntiä.
        Siellä ei himoita, kuten täällä himoitaan. Siellä ei riidellä, eikä riitapuoli vedä ketään oikeuteen...

Se Jumala joka meillä on, sen laintuntijat, antoivat laista tietämättömien miesten käsiin, että he murhaisivat
        meidän Jumalamme.
        Ja niinhän sitten tapahtui, niinä päivinä.

Eikös meidän Jumalamme osoita ystävällisyyttä jumalattomille ja hyvän vihamiehille...sanoen: " Tulkaa minun tyköni, kaikki työtä tekevät ja raskautetut, niin minä annan teille levon!

Saatana on Jumalan keksintöä, mutta Jumala ei ole saatanan keksintöä...eikä anteeksiantokaan ja armahdus

ei ole syntiä on vain ihmispolon vääriä valintoja..
        Mutta itsekkyys on se joka sodatkin aiheuttaa ynnä muut tappamiset.
        Sinun jumalasi on itsekäs massamurhaaja, onneksi kuitenkin todellisuudessa vain ihmisen keksimä mielikuvitusolento.
        Muilla planeetoilla on hyvin monimuotoista elämää, kyllä sinne mahgtuu itsekkäitä uskovaisiakin. Miljoonan valovuoden päähän.

• >>> benedi: "Jeesus korosti montakin kertaa Ihmisen Poikana ollessaan:
      " Minä olen elämän Valkeus".

• Tapio522; saako mitään - k u v a a -, taivaassa, maan päällä, maan alla tai merissä olevaa, asettaa Jumalaksi? [2.Ms.20:3-5]

• ekivaari kirjoitti:

Tapio522; saako mitään - k u v a a -, taivaassa, maan päällä, maan alla tai merissä olevaa, asettaa Jumalaksi? [2.Ms.20:3-5]

5. Moos. 4:23
        "Niin varokaa, ettette unhota Herran, teidän Jumalanne, liittoa, jonka hän on tehnyt teidän kanssanne, ettekä tee itsellenne jumalankuvaa, mitään sen muotoista kuvaa, jota Herra, sinun Jumalasi, on kieltänyt sinua tekemästä".

• Tapio522 kirjoitti:

5. Moos. 4:23
        "Niin varokaa, ettette unhota Herran, teidän Jumalanne, liittoa, jonka hän on tehnyt teidän kanssanne, ettekä tee itsellenne jumalankuvaa, mitään sen muotoista kuvaa, jota Herra, sinun Jumalasi, on kieltänyt sinua tekemästä".

Kolossalaiskirje 1
        12 "kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa,
        13 häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan - P o i k a n s a - valtakuntaan.
        14 Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksi saaminen,
        15 ja - h ä n - o n - näkymättömän - J u m a a n - k u v a, - esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa."

2. Mooseksen kirja 20
        3 "Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
        4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
        5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;"

• Tapio522: >>> benedi: "Jeesus korosti montakin kertaa Ihmisen Poikana ollessaan:

• Tuomas kutsui Jeesusta Herraksi ja Jeesuksessa asuvaa Isää Jumalaksi:

Joh. 14:10
        "Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen."

• benedi

Tapio ei ole kaukana Jumalan valtakunnasta.
        Jeesusta tulee seurata siis uskossa, eikä näkemisessä,
        niinkuin monien seurakuntien kohdalla on käynyt.

He ovat pystyttäneet jumalan kuvia temppeleihinsä,
        koska ovat kyllästyneet uskomaan näkymättömään.

" Te saatte aikananne nähdä hänet sellaisen kuin hän on"
        Raamattu.
        Ihminen tosin voi tehdä itsellensä jumalia, mutta eivät ne silti jumalia ole.

" Ne, jotka kunnioittavat vääriä jumalia, hylkäävät armonantajansa, eli Jeesuksen Joona 2: 9

Sellainen uskova, joka ei ole enää armosta pelastettu,
        uskon kautta, joka ei näy ( siis uskon kohde ei vielä näy),
        niin hän on kaikkia muita surkuteltavin, koska hän on tehnyt
        itselleen näkyvän jumalan!

Voiko tämä näkyvä jumala vapahtaa hänet hänen synneistään?

• Kirjoitukset puhuvat
        ekivaari kirjoitti:

Tuomas kutsui Jeesusta Herraksi ja Jeesuksessa asuvaa Isää Jumalaksi:

Joh. 14:10
        "Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen."

"Tuomas kutsui Jeesusta Herraksi ja Jeesuksessa asuvaa Jumalaa Isäksi":

Seli, seli, ekivaari.

2Moos.6:2-3 Ja Jumala puhui Moosekselle ja sanoi hänelle: "Minä olen Herra.
        Ja minä olen ilmestynyt Aabrahamille,Iisakille ja Jaakobille 'Jumalana Kaikkivaltiaana', mutta nimelläni 'Herra' en minä ole tehnyt itseäni heille tunnetuksi.

Room.3:29-30 Vai onko Jumala yksistään juutalaisten Jumala? Eikö pakanainkin? On pakanainkin,
        30. koskapa Jumala on yksi, joka vanhurskauttaa ympärileikatut uskosta ja ympärileikkaamattomat uskon kautta.

Room.10:12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä YKSI JA SAMA ON KAIKKIEN HERRA, RIKAS ANTAJA KAIKILLE, JOTKA HÄNTÄ AVUKSI HUUTAVAT.

1kor.1:2 Korintossa olevalle Jumalan seurakunnalle, Kristuksessa Jeesuksessa pyhitetyille, jotka ovat kutsutut ja pyhät, ynnä kaikille, JOTKA AVUKSI HUUTAVAT MEIDÄN HERRAMME JEESUKSEN NIMEÄ kaikissa paikkakunnissa, niin omissaan kuin meidänkin.

Room.10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

• benedi
        Kirjoitukset puhuvat kirjoitti:

Seli, seli, ekivaari.

Ja minä olen ilmestynyt Aabrahamille,Iisakille ja Jaakobille 'Jumalana Kaikkivaltiaana', mutta nimelläni 'Herra' en minä ole tehnyt itseäni heille tunnetuksi.

Room.3:29-30 Vai onko Jumala yksistään juutalaisten Jumala? Eikö pakanainkin? On pakanainkin,
        30. koskapa Jumala on yksi, joka vanhurskauttaa ympärileikatut uskosta ja ympärileikkaamattomat uskon kautta.

Room.10:12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä YKSI JA SAMA ON KAIKKIEN HERRA, RIKAS ANTAJA KAIKILLE, JOTKA HÄNTÄ AVUKSI HUUTAVAT.

1kor.1:2 Korintossa olevalle Jumalan seurakunnalle, Kristuksessa Jeesuksessa pyhitetyille, jotka ovat kutsutut ja pyhät, ynnä kaikille, JOTKA AVUKSI HUUTAVAT MEIDÄN HERRAMME JEESUKSEN NIMEÄ kaikissa paikkakunnissa, niin omissaan kuin meidänkin.

Sydämesi on oikea Jumalan edessä, sillä Jeesus , Sana OLI
        Jumala.
        Mutta ylösnoustuaankin taivaaseen, hän oli edelleen Jeesus, Ihmisen Poika...silläHän vastasi Paavalin kysymykseen : " Kuka olet herra"?

" Minä olen Jeesus jota sinä vainoat"

Jeesus on tullut Jumalasta ihmiseksi, ja tulee olemaan
        halki ikuisuuden, veljemme,...ihminen ja asuu meidän
        kanssamme uudessa Jerusalemissa maanpäällä,..ja me olemme hajaantuneita pitkin uutta maata,...asumme, syömme,juomme,..viljelemme ja teemme kaikkea mitänytkin teemme, mutta syntiä emme enää tee.

• benedi
        ekivaari kirjoitti:

Kolossalaiskirje 1
        12 "kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa,
        13 häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan - P o i k a n s a - valtakuntaan.
        14 Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksi saaminen,
        15 ja - h ä n - o n - näkymättömän - J u m a a n - k u v a, - esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa."

2. Mooseksen kirja 20
        3 "Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
        4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
        5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;"

Ompas kiva lukea, kun Ekivaarikaan ei ole
        vahvistamassa käsintehtyjen jumalan käsivarsia ja jalkoja.

jeesuksesta ei saa kuvaa tehdä, vaikka hän seisoisikin edessämme
        Kun kuva jeesuksesta olisi valmis, Jeesus kysyisi:" Mitäs olet tehnyt"?

• benedi
        ekivaari kirjoitti:

Tapio522: >>> benedi: "Jeesus korosti montakin kertaa Ihmisen Poikana ollessaan:

Kyllä me tunnemme saman kuin sinäkin, ja enemmänkin.

Jeesus sanoi olevansa elämän valkeus...ja me olemme maailman valkeus...sillä kenetkähän onkaan lähetetty valaisemaan maailmaa?

" Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni...
        Me valaisemme maailmaa Jumalan sanalla, Pyhän Hengen neuvoessa, ohjatessa jne.. meitä

• Kirjoitukset puhuvat kirjoitti:

Seli, seli, ekivaari.

Jeesus on JUMALAN SANA, jonka Isä on tehnyt meille Herraksi ja Kristukseksi, [Ap.t.2:36] ei Jumalaksi.

Jumalan sana on Herraksi tehty Jumalan palvelija. ei Jumala. Jumala teki Mooseksen Aaronille jumalaksi, mutta ei itsensä vertaiseksi. Samalla tavalla Jumala teki Jeesuksen Herraksi, mutta tehty ei ole koskaan luonnostaan olevan Jumalan vertainen herra. [1.Kor.15:27,28]

• benedi
        ekivaari kirjoitti:

Jeesus on JUMALAN SANA, jonka Isä on tehnyt meille Herraksi ja Kristukseksi, [Ap.t.2:36] ei Jumalaksi.

Jumalan sana on Herraksi tehty Jumalan palvelija. ei Jumala. Jumala teki Mooseksen Aaronille jumalaksi, mutta ei itsensä vertaiseksi. Samalla tavalla Jumala teki Jeesuksen Herraksi, mutta tehty ei ole koskaan luonnostaan olevan Jumalan vertainen herra. [1.Kor.15:27,28]

Tottakait Jeesus oli "JUmalan Karitsa"
        " Katso Jumalan Karitsa" Joh 1: 36
        Hän on myös " Messias" jae 41...se on käännettynä Kristus.

Miksi Jeesus on Karitsa?

" Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin" Joh 1: 29
        Jos Jeesus olisi tullut kirkkaudessaan, joka hänellä oli, ennenkuin maailmaa olikaan,..niin mitähän siitäkin olisi tullut.?

Jumalat eivät tehneet virhettä toimiessaan ihmisen pelastamiseksi, niinkuin toimivat.
        Jos ekivaari ei sitä käsitä, niin olkoon käsittämättä.

Maailmaa ei olisi voitu pelastaa muuten kuin Pojan kautta.

Jos Jumala olisi ryhtynyt pelastamaan maailmaa Jumalan kautta, niin tottakait kaikki, nekin, jotka viis veisaavat tutkia Moosesta ja profeettoja, olisivat mukamas olleet Jumalan lapsia, Jumalan valtavan kirkkauden ja mahtavuuden takia.

Olihan Israelin kansallakin mahtavuuden hetkensä, Egybtissä...ja silloin heihin liittyi paljon sekakansaa, ja hekin lähtivät egybtistä.

Tottakait jos Jumala ei olisi verhonnut itseään lapseksi, Jeesukseksi...eikä olisi kasvanut mieheksi,..vaan olisi suoraan tullut kirkkaudessaan oman kansansa tykö...niin eivät kait he Jumalaa olisi ristiinnaulinneet.

Nyt he naulitsivat hänet ristille, koska olettivat aivan oikein, että hän on Jumala.
        Mutta Jumala kun pukeutui orjan muotoon, niin mikäs vaikeus se on orjaa tappaa.

Saapajalka kissa tapasi mahtavan plantaasi herran, joka pystyi muuttamaan itsensä vaikka miksi.

Kissa ei uskonut (mukamas), ja sanoi: " En usko että
        pystyt muuttamaan itsesi leijonaksi"
        Tämä muuttui leijonaksi, ja kissa pelästyi....sitten kissa sanoi: " Uskon nyt, että voit muuttaa itsesi joksikin suureksi
        eläimeksi, mutta yritä muuttaa itsesi, joksikin pieneksi,...esim. hiireksi, siihen en usko sinun pystyvän"

Suuri tilallinen, muutti itsensä hiireksi...ja miau...hiiri oli kissan suussa, ja henki pois!

Kuka siis sai perinnön? Saapasjalkakissan omistaja, poika, joka omisti kissan, ja joka oli rakastunut prinsessaan!

Mikä on tarinan opetus???

• benedi kirjoitti:

Ompas kiva lukea, kun Ekivaarikaan ei ole
        vahvistamassa käsintehtyjen jumalan käsivarsia ja jalkoja.

jeesuksesta ei saa kuvaa tehdä, vaikka hän seisoisikin edessämme
        Kun kuva jeesuksesta olisi valmis, Jeesus kysyisi:" Mitäs olet tehnyt"?

Isä hyväksyy rinnalleen oman poikansa Jeesuksen Kristuksen ylipappina ja välimiehenä, mutta ei toisena Jumalana:

Heprealaiskirje 5
        5 'Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin";
        6 niin kuin hän toisessakin paikassa sanoo: "Sinä olet pappi iankaikkisesti Melkisedekin järjestyksen mukaan."'

Jumala kuuli hänen rukouksensa 'hänen jumalanpelkonsa tähden', ei neitseellisestä naisesta syntymisen tähden' (jae 7).

• Benedi, kuka sen valon käski tulemaan maailmaan?

2. Korinttolaiskirje 4
      6 'Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa. .'
      [1.Moos.1:3 | Matt.4:16; 1.Piet.2:9]

Jumalan kirkkauden säteily ei ole itse Jumalan kirkkaus, vaan ainoastaan sen kirkkauden säteilyä, niin kuin maan päälle saamamme auringon säteily ei ole itse Aurinko, vaan sen säteilyä. Poika ei ole itse Jumala, vaan hänen olemuksensa kuva, koska ihmisen loi Jumala omaksi kuvakseen.

Heprealaiskirje 1
      3 "ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa,"

• >>> ekivaari:
        "Jumalan kirkkauden säteily ei ole itse Jumalan kirkkaus, vaan ainoastaan sen kirkkauden säteilyä, niin kuin maan päälle saamamme auringon säteily ei ole itse Aurinko, vaan sen säteilyä".

• Tapio522 kirjoitti:

>>> ekivaari:
        "Jumalan kirkkauden säteily ei ole itse Jumalan kirkkaus, vaan ainoastaan sen kirkkauden säteilyä, niin kuin maan päälle saamamme auringon säteily ei ole itse Aurinko, vaan sen säteilyä".

Myös lainaamasi raamatunkohta todistaa, että säteilyä verrataan auringon paisteeseen, ei itse aurinkoon.

Jeesus itse todisti:

Joh. 5
        30 "En minä itsestäni voi mitään tehdä. Niinkuin minä kuulen, niin minä tuomitsen; ja minun tuomioni on oikea, sillä minä en kysy omaa tahtoani, vaan hänen tahtoaan, joka on minut lähettänyt.

Joh. 12
        49 "Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman ja mitä puhuman. "

Mooses todisti Jeesuksesta itseensä verrattavana profeettana, josta myös apostolit kuulijoitaan muistuttivat. Oletko sinä, Tapio522 koskaan muistuttanut?

5. Mooseksen kirja 18
        18 "Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, sinun kaltaisesi, ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua.
        19 Ja joka ei kuule minun sanojani, joita hän minun nimessäni puhuu, hänet minä itse vaadin tilille." [Ap.t.3:22; 7:37 ]

• benedi

Jumalat puhuivat keskenään näin: " TehkääMME, ihminen
        kuvaksemme, kaltaiseksemme"

Ei ihmistä luotu saatanan kuvan kaltaiseksi, joka on enkeli,
        vaan Jumalan kaltaiseksi, ..niin että hän olisi alamainen Jumalalle, ja kumartaisi yksinomaan häntä.

Tottakait Jeesus on Jumalan Poika....mutta HÄN OLI
        Jumala Joh 1: 1, 2

Sitäpä tässä juuri pohditaankin ja ihmetellään eri seurakunnissa ja uskova yksilöiden välillä, että
        kuinka on mahdollista, että Jumala tuli ihmiseksi,ja kuoli
        ihmisen puolesta??

Se on jotakin käsittämätöntä. Sellainen rakkaus on suurinta rakkautta, jos joku antaa henkensä rakastamansa henkilön puolesta.

Tämä tarkoittaa sitä, että se, jota rakastetaan, vihaa sydämensä pohjasta, sitä joka rakastaa!

Sillä eihän sanat todista rakkaudesta , vaan teot.

" Jos te minua rakastatte, te pidätte minun käskyni" Jeesus

Suurin osa, uskovista ja kristityistä ei osoita rakkauttaan Jumalaa, eli Jeesusta kohtaan, että
        pitäisi kaikki 10-käskyä.

Miksi? Eiköhän vaan siksi, että vaikka kaikki ovat kuulleet,
        että jos tahtoo päästä elämään sisälle, pidä käskyt,
        niin noitten toisten kuulema sana ei uskossa sulautunut niihin, jotka sen kuulivat.

Ja epäuskon vuoksi, laiton ihminen hyljätään saatanan haltuun.

Raamattuhan puhuu " laittomuuden ihmisestä"...se on uskonnollinen
        ihmisvalta, jonka pää on saatana, ..ja se valta muuttaa ajat ja lain..ja ne annetaankin hänen käteensä, tietyksi ajaksi.

Mutta me emme seuraa laittomuuden ihmistä, vaan laillista ihmistä, Jumala Poikaa, joka OLI JUMALA

• benedi

Tämähän se onkin ihmetyksen kohde, johon enkelitkin halajavat katsahtaa.
        Nimittäin Jeesus, Sana OLI Jumala,...mutta hän tuli ihmiseksi
        Jumalan Pojaksi...silläJeesus Jumala, oli syntynyt Jumalasta iankaikkisia aikoja sitten.

Jeesusta ei kukaan käskenyt: " Sinun tahtosi, Jumala oi ,teen mielelläni, ja sinun lakisi on minun sydämessäni"

Se, että Jumala, suostui Jumalan tahtoon, että muuttuisi
        iankaikkisesti ihmiseksi,ja meidän Kuninkaaksemme,
        on asia joka vetää mykäksi:

Jeesus ei palaa enää Henkeksi, sillä " Jumala on Henki"
        ja sellainen Jeesus oli, ennenkuin tuli lihaksi!

Jatkossa: Jumala Jeesuksen Isä on Henki, ja Jeesuksen Henki , Pyhä Henki on Henki,...mutta Jeesus on lihaa, luita ja verta,...siksihän menikin oman verensä kautta kaikkeinpyhimpään, hankkimaan meille iankaikkista lunastusta.

Jos ihminen aavistaisi, miten suuri urakka on syntien sovittaminen, niin hän ei uskoisi sitä todeksi.

Ensin eläinuhrit,sitten Jeesuksen uhri, sitten ylimmäisen Pappin pappispalvelu taivaassa, siinä oikeassa majassa,...
        sitten 2.tulemus maanpäälle, ja omiensa haku taivaaseen.

Siellä taivaassa tapahtuva jumalattomien tuomitseminen:

" Ettekö tiedä, että te tulette maailman tuomitsemaan"

sen jälkeen Uusi Jerusalem laskeutuu alas taivaasta,...jumalattomat kuolleet herätetään, heille luetaan
        tuomio, koska heidän edestään Kristuksen tuomiota ei luettu.

Senjälkeen jumalattomat poltetaan , samassa yhteydessä, kun maapallo tulella puhdistetaan,..sen jälkeen kaikki luodaan uudeksi..ja Uusi Jerusalem laskeutuu
        maan avaruudesta, maan päälle.

Kaupunki ei ole mikään pieni 1200-1500 km..per jokainen sivu...ja sen kaupungin portit ovat yöt ja päivät auki...koska
        kukaan ei ryntää kaupunkiin ja valloita sitä.

On vain yksi hallitus..ja sen johdossa ei ole Katainen, eikä
        nainen.

• benedi kirjoitti:

Jumalat puhuivat keskenään näin: " TehkääMME, ihminen
        kuvaksemme, kaltaiseksemme"

Ei ihmistä luotu saatanan kuvan kaltaiseksi, joka on enkeli,
        vaan Jumalan kaltaiseksi, ..niin että hän olisi alamainen Jumalalle, ja kumartaisi yksinomaan häntä.

Tottakait Jeesus on Jumalan Poika....mutta HÄN OLI
        Jumala Joh 1: 1, 2

Sitäpä tässä juuri pohditaankin ja ihmetellään eri seurakunnissa ja uskova yksilöiden välillä, että
        kuinka on mahdollista, että Jumala tuli ihmiseksi,ja kuoli
        ihmisen puolesta??

Se on jotakin käsittämätöntä. Sellainen rakkaus on suurinta rakkautta, jos joku antaa henkensä rakastamansa henkilön puolesta.

Tämä tarkoittaa sitä, että se, jota rakastetaan, vihaa sydämensä pohjasta, sitä joka rakastaa!

Sillä eihän sanat todista rakkaudesta , vaan teot.

" Jos te minua rakastatte, te pidätte minun käskyni" Jeesus

Suurin osa, uskovista ja kristityistä ei osoita rakkauttaan Jumalaa, eli Jeesusta kohtaan, että
        pitäisi kaikki 10-käskyä.

Miksi? Eiköhän vaan siksi, että vaikka kaikki ovat kuulleet,
        että jos tahtoo päästä elämään sisälle, pidä käskyt,
        niin noitten toisten kuulema sana ei uskossa sulautunut niihin, jotka sen kuulivat.

Ja epäuskon vuoksi, laiton ihminen hyljätään saatanan haltuun.

Raamattuhan puhuu " laittomuuden ihmisestä"...se on uskonnollinen
        ihmisvalta, jonka pää on saatana, ..ja se valta muuttaa ajat ja lain..ja ne annetaankin hänen käteensä, tietyksi ajaksi.

Mutta me emme seuraa laittomuuden ihmistä, vaan laillista ihmistä, Jumala Poikaa, joka OLI JUMALA

Vain kuolevaiset jumalat kuolevat, [Ps.82:6,7] Kaikkivaltias Isä on ainoa, jolla on kuolemattomuus, [1.Timot.6:16] eikä "totinen Jumala" ole koskaan kuollut eikä tule koskaan kuolemaan!

• benedi
        ekivaari kirjoitti:

Vain kuolevaiset jumalat kuolevat, [Ps.82:6,7] Kaikkivaltias Isä on ainoa, jolla on kuolemattomuus, [1.Timot.6:16] eikä "totinen Jumala" ole koskaan kuollut eikä tule koskaan kuolemaan!

Kuka on totinen Jumala? Jeesushan sanoi: " Kuka teistä on se
        mies, joka näyttää minut syypääksi syntiin"? Jeesus

Joko löytyi mies, ekivaari, joka todistaa ettei Jeesus ole " totinen" vaan hän on valehtelija?
        Kenen käsiä vahvistat?

" Saatana on ollut valehtelija ja murhaaja alusta asti" Jeesus

Nytkö, Jeesus, joka OLI Jumala Joh 1: 1, 2...olisi liittynyt satanaan, ja tekee samoja tekoja?

" Sillä lapsi on meille syntynyt, poika (Jeesus, Immanuel)
        on meille annettu,
        jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhanruhtinas" Jes 9: 5

Ekivaari, vihjaamalla ettei Jeesus ollut " totinen Jumala"
        tuo neuvollaan esiin valhetta ja riitaa, ja pilkkaa " Väkevää Jumalaa" , lasta joka on meille syntynyt, ja jolle on annettu nimi Immanuel" Jumala meidän kanssamme.

Jeesus oli meidän veljiemme, opetuslasten kanssa, söi ja joi heidän kanssaan, joku voiteli Jumalan jalat kallisarvoisella nardus-voiteella.
        Olen iloinen että Jumalalle tehtiin myös paljon hyvää, kun hän täällä eli ja oli ja kasvoi Jumalana, lapsesta " Väkeväksi Jumalaksi, Rauhanruhtinaaksi.

" Rauhan minä jätän teille, en minä anna teille niinkuin maailma antaa...
        Maailma antaa meille riitaa ja ahdistuksen leipää, milloin ekivaarin, milloin vaarinottamattomuuden sanan kautta.

• benedi kirjoitti:

Tämähän se onkin ihmetyksen kohde, johon enkelitkin halajavat katsahtaa.
        Nimittäin Jeesus, Sana OLI Jumala,...mutta hän tuli ihmiseksi
        Jumalan Pojaksi...silläJeesus Jumala, oli syntynyt Jumalasta iankaikkisia aikoja sitten.

Jeesusta ei kukaan käskenyt: " Sinun tahtosi, Jumala oi ,teen mielelläni, ja sinun lakisi on minun sydämessäni"

Se, että Jumala, suostui Jumalan tahtoon, että muuttuisi
        iankaikkisesti ihmiseksi,ja meidän Kuninkaaksemme,
        on asia joka vetää mykäksi:

Jeesus ei palaa enää Henkeksi, sillä " Jumala on Henki"
        ja sellainen Jeesus oli, ennenkuin tuli lihaksi!

Jatkossa: Jumala Jeesuksen Isä on Henki, ja Jeesuksen Henki , Pyhä Henki on Henki,...mutta Jeesus on lihaa, luita ja verta,...siksihän menikin oman verensä kautta kaikkeinpyhimpään, hankkimaan meille iankaikkista lunastusta.

Jos ihminen aavistaisi, miten suuri urakka on syntien sovittaminen, niin hän ei uskoisi sitä todeksi.

Ensin eläinuhrit,sitten Jeesuksen uhri, sitten ylimmäisen Pappin pappispalvelu taivaassa, siinä oikeassa majassa,...
        sitten 2.tulemus maanpäälle, ja omiensa haku taivaaseen.

Siellä taivaassa tapahtuva jumalattomien tuomitseminen:

" Ettekö tiedä, että te tulette maailman tuomitsemaan"

sen jälkeen Uusi Jerusalem laskeutuu alas taivaasta,...jumalattomat kuolleet herätetään, heille luetaan
        tuomio, koska heidän edestään Kristuksen tuomiota ei luettu.

Senjälkeen jumalattomat poltetaan , samassa yhteydessä, kun maapallo tulella puhdistetaan,..sen jälkeen kaikki luodaan uudeksi..ja Uusi Jerusalem laskeutuu
        maan avaruudesta, maan päälle.

Kaupunki ei ole mikään pieni 1200-1500 km..per jokainen sivu...ja sen kaupungin portit ovat yöt ja päivät auki...koska
        kukaan ei ryntää kaupunkiin ja valloita sitä.

On vain yksi hallitus..ja sen johdossa ei ole Katainen, eikä
        nainen.

Benedi, opetat Jeesuksen opetuksen vastaisesti että "Jeesusta ei kukaan käskenyt":

Johanneksen evankeliumi 14
        31 "Mutta että maailma ymmärtäisi minun rakastavan Isää ja tekevän, niin kuin - I s ä - on - m i n u a - k ä s k e n y t: - nouskaa, lähtekäämme täältä."

Johanneksen evankeliumi:
        10:18 Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen itsestäni. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se jälleen; sen
        k ä s k y n - m i n ä - o l e n - s a a n u t - I s ä l t ä n i."

Ilman Isän tahtoa ja käskyä Jeesus ei voinut mitään tehdä;

Johanneksen evankeliumi 5
        30 "En minä itsestäni voi mitään tehdä. Niinkuin minä kuulen, niin minä tuomitsen;"

Nämäkin jakeet tuottavat sinulle, benedi, tietenkin harmia ja ahdistusta, mutta koeta kestää. Sellaista keskenkasvuisen elämä on!

• Isä Jumala myös ylensi ihmisen pojan Jumalan pojaksi, ylipapiksi ja välimieheksi, mutta ei Jumalaksi, [Room.1:3,4]

Heprealaiskirje 5
      5 'Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin";
      6 niin kuin hän toisessakin paikassa sanoo: "Sinä olet pappi iankaikkisesti Melkisedekin järjestyksen mukaan"'

• benedi

Jos Jeesus olisi tullut tänne Jumalana, niin ekivaarikin tietää,
        että se joka näkee Jumalan ,ei voi jäädä eloon!!

Jumalan kirkkaus on sen verran suuri, ettei syntinen ihminen sitä kestä.

Mutta orjanmuodonpa kestää, sillä ihmisen on kiva orjuuttaa toista ihmistä,..eikä orjaa pelätä,
        kuten Jumalaa pelätään.

Minua on aina naurattanut, ja ihmetyttänyt, kuinka humoristinen
        Jumala on ollut. " Tehkäämme Jumala, ihmisen kaltaiseksi, ottakoon hän orjan muodon, ja olkoon lopulta sellainen, että kaikki jotka hänet näkivät, peittivät kasvonsa.

Ei siksi, että Jumala olisi ollut kirkkaudessaan. vaan siksi että hän oli kaikkein alhaisimmassa tilassa.

Ekivaari ryhdypäs ajattelemaan, miksi Jumala itsensä tällaiseen tilaan saattoi?

Luulen että purskahdat itkuun, ja itket itkemistäsi päästyään...ja koko episodi , sun takia.

• benedi

Ekivaari on oikeassa,että kun Jumala tuli kerran ihmiseksi, niin hän ei enää käännä " takkia" kuten poliitikot,
        vaan on iankaikkisesti Jumalan Poika, meidän veljemme,ja asuu kanssamme loputtoman ajan.

Mutta minä puhuinkin että " Hän oli Jumala"

Mutta Jeesuksen Isä korottaa kuitenkin hänet kaikkia nimiä
        korkeammaksi , joita mainitaan taivaassa ja maanpäällä"

Mutta Jeesuksen Isän nimeä, ei kukaan voi mainita, koska Hänen nimensä on salattu!!!

• tympäsee!!!

Miksi benedi teki taas uuden kolminaisuus aloituksen? Eikö näitä ole jo ollut ihan riittävästi. Sinulla benedi olisi enempi sielunkumppaneita adventistina jehovien sivulla vaikka teidän tienne erkanivatkin tässä kolminaisuusasiassa, mutta muutenhan olette samoilla linjoilla. Jotku tulee tänne vaan rakentaakseen jatkuvia kiistoja tästä iänikuisesta kolminaisuudesta.

• benedi

Tämähän on helluntalaisten ns. palsta?

Ja helluntalaiset uskovat tästä Jeesus asiasta, ja Jeesuksen Isästä ja Pyhästä Henkestä samoin kuin minäkin.

Ihmisen sielu on ihmisen veressä,...ja samanlainen veri
        minulla on kuin helluntalaisillakin...veriryhmä voi olla
        erilainen, ei juuri muuta.

Kerro siis, mikä erottaa meidät Jumalan rakkaudesta?

Onko se synti, eli Jumalan lain rikkominen?

• benedi kirjoitti:

Tämähän on helluntalaisten ns. palsta?

Ja helluntalaiset uskovat tästä Jeesus asiasta, ja Jeesuksen Isästä ja Pyhästä Henkestä samoin kuin minäkin.

Ihmisen sielu on ihmisen veressä,...ja samanlainen veri
        minulla on kuin helluntalaisillakin...veriryhmä voi olla
        erilainen, ei juuri muuta.

Kerro siis, mikä erottaa meidät Jumalan rakkaudesta?

Onko se synti, eli Jumalan lain rikkominen?

Benedi: >>"Kerro siis, mikä erottaa meidät Jumalan rakkaudesta?"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      148
      2845
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      488
      2508
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      98
      1280
    4. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      31
      1176
    5. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      16
      1113
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      999
    7. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      912
    8. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      896
    9. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      850
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      38
      849
    Aihe