Olen syönyt seroquelia monta vuotta. n.300mg iltaisin yleensä. Tällä hetkellä annostus on 325-350mg ja nyt on alkanut olemaan viikon-kahden sisällä ennen nukahtamista tapahtuvaa hengenhaukomista. Siis juuri ennen uneen vaipuumista sätkähdän hereillä ja hauon henkeä.
Voiko minulla olla liian iso annostus, vai onko tämä vain ahdistusta?
Eilen tuli lisäksi, ehkä helteen takia, fyysisesti tosi huono olo. Verenpaine ehkä laski. Siis todella huono olo.
Seroquelista hengenhaukomista
3
66
Vastaukset
- +++++++
Ei se mitään ahdistusta ole vaan heräät ollessasi nukahtamassa hengitysrytmin hetkeksi pysähdyttyä. Siis vaipuessasi uneen (lääkkeenkin vaikutuksesta) heräät ja haukot henkeäsi. Luultavasti kaikki voimakkaasti väsyttäviä lääkkeitä käyttävät tunnistavat saman, elleivät sitten pysy unessa.
- titityy*
Olen nyt kaksi päivää ottanut 25mg vähemmän eikä hengenhaukomista ole ollut, ja hyvä niin.
- kumma juttu
Mulla oli kans ko. lääkettä syötyäni "melkein vastaavaa". Lääkkeen otettuani (annostus vaihteli 300-600mg) tunnin päästä alkoi huimaamaan ja oli aivan känninen olo ja välillä tuntui etten jaksa edes hengittää. Makasin siis vain raatona sängyssä ja keskityin siihen, että vetäisin henkeä, joten enhän mä mitään nukkumista voinut yrittää, kun tuntui että samalla lopetan "hengittämisen yrittämisen".
Tiiä sitten oliko väärä lääke, annostus tms. Lääkärin määräysten vastaisesti kuitenkin lopetin lääkkeen, kun tulihan siitä muitakin sivuvaikutuksia..Ja nyt lääkkeen lopetettuani en ole huomannut mitään eroa olotilassa, eli paska olo on edelleen mutta loppui sentään noi "en jaksa hengittää"-kokemukset.
Onkohan muilla ollut vastaavaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790