Seroquelista hengenhaukomista

titityy**

Olen syönyt seroquelia monta vuotta. n.300mg iltaisin yleensä. Tällä hetkellä annostus on 325-350mg ja nyt on alkanut olemaan viikon-kahden sisällä ennen nukahtamista tapahtuvaa hengenhaukomista. Siis juuri ennen uneen vaipuumista sätkähdän hereillä ja hauon henkeä.

Voiko minulla olla liian iso annostus, vai onko tämä vain ahdistusta?

Eilen tuli lisäksi, ehkä helteen takia, fyysisesti tosi huono olo. Verenpaine ehkä laski. Siis todella huono olo.

3

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +++++++

Ei se mitään ahdistusta ole vaan heräät ollessasi nukahtamassa hengitysrytmin hetkeksi pysähdyttyä. Siis vaipuessasi uneen (lääkkeenkin vaikutuksesta) heräät ja haukot henkeäsi. Luultavasti kaikki voimakkaasti väsyttäviä lääkkeitä käyttävät tunnistavat saman, elleivät sitten pysy unessa.

• titityy*

Olen nyt kaksi päivää ottanut 25mg vähemmän eikä hengenhaukomista ole ollut, ja hyvä niin.

• kumma juttu

Mulla oli kans ko. lääkettä syötyäni "melkein vastaavaa". Lääkkeen otettuani (annostus vaihteli 300-600mg) tunnin päästä alkoi huimaamaan ja oli aivan känninen olo ja välillä tuntui etten jaksa edes hengittää. Makasin siis vain raatona sängyssä ja keskityin siihen, että vetäisin henkeä, joten enhän mä mitään nukkumista voinut yrittää, kun tuntui että samalla lopetan "hengittämisen yrittämisen".
      Tiiä sitten oliko väärä lääke, annostus tms. Lääkärin määräysten vastaisesti kuitenkin lopetin lääkkeen, kun tulihan siitä muitakin sivuvaikutuksia..Ja nyt lääkkeen lopetettuani en ole huomannut mitään eroa olotilassa, eli paska olo on edelleen mutta loppui sentään noi "en jaksa hengittää"-kokemukset.
      Onkohan muilla ollut vastaavaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3888
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1927
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1645
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      801
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe