se, että minunkin verorahoilla maksetaan Herra Hakkaraisen palkka. Siinä on nimittäin sellainen mies jolle oma lompsa ja napa on kaikkein tärkein. On varmaan ensimmäinen kansanedustaja tällä kaudella joka huomaa olevansa palkkakuopassa.
Toiseksi eniten minua vituttaa se, että veltto-lapamato Virtanen saa palkkaa pelkästä lätsän pitämisestä ja kitaran kantamisesta eduskunnassa.
Kolmanneksi eniten minua vituttaa se, että pelkästä räkytyksestä maksetaan.
Ja eniten minua vituttaa
8
64
Vastaukset
- Rurik K,,,
Timon kaljavellus läpi euroopan menee myös veronmaksajien piikkiin. Punamedia huokailee vain ihastuksesta. Outoa.
- Miten se nyt olikaan
Nyt vois heittää tämän Kokoomuslaisten viljelemän lauseen "Suomalaiset ovat vaan kateellisia ihmisiä, kun näkevät joidenkin menestyvän"... ai ku perussuomalaiset menestyvät ja niitä kritisoidaan, niin se ei olekaan kateutta??
- Tosi on
Mitä menestymistä se on, kun ei kykene sitä muuttamaan teoiksi?
Tyhjät puheet ei paljoa kansaa lämmitä. Ei ainakaan minun käy kateeksi. Tunnen myötähäpeää. - Meitä on moneksi
Ja kuka on muka menestynyt. Onko mielestäsi menestys, että pakoilee paniikinomaisesti vastuuta kun sitä tarjotaan, ja että kääntää takkia, että napit lentelevät ympäri huonetta, niin kuin Timo Soini. Sekö on sinun mielestäsi menestystä!!!????
- dccdcdsc
Sinun rahoillas ei makseta kenenkään palkkaa,ei ne sossusta sulle niinpaljon anna että vielä palkkoja,,,,,,,pyh.
- E. Takanen
Muista kirjoittajista en tiedä, mutta minä ainakaan en saa sossusta euroakaan. Enkä myöskään kadehti heitä, jotka joutuvat sossuun turvautumaan. Hyvähän teidän persujen on pullistella, kun saatte yhteiskunnan tukiaisia noin 10 miljoonaa euroa vuodessa. Onko se jotenkin kunniallisempaa kuin sossuraha?
- älä itke irmeli....
Eikös teitin puolue alunperin keksinyt nuo tukiaiset?
Ja kuppas valtiolta niitä vuosikymmenet ja nyt kun ne teiltä tappion myötä lopahti,johan tuntuu ottavan pattiin. - Timo juoppolalli
SMP:ssä vastustimme puoluetukia. Soini rohmuaa niitä kaksin käsin ja lähtee sitten juoppolallivaellukselle eurooppaan, "pimeyden ytimeen". Älytöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740