harrastaisitteko seksiä nuoren neitsyen kanssa?

HIHIII:)

eli siis, jos vastaan tulisi noin about 15-18 vuotias tyttö/poika joka haluaisi teidän kanssa seksiä, suostuisitteko?
ihan näin mielenkiinnolla.

90

6238

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • man27

      Jos vain on yli 16 wee, ni enköhän mä suostuis. Nuoret tytöt on todella herkullisen näköisiä!

      • Anonyymi

        vitun pervo hyppää sillalta


    • nainen20v

      kyllä ite ainakii voisin suostua, jos olis ainakii 16-vuotias se jätkä. sitä nuorempia en panis.

      • No panisitko random 16vuotiaan kaa? 185cm pitkä 75kg käyn salilla.


      • Anonyymi

        vittu oot kummallinen


    • teinipoika44

      suostuisin

    • onnenpoika olen

      Mä olen harrastanut neitsyen kanssa kaks kertaa seksii. Ekalla kerralla oli itellä poikuus tallella itselläkin kun tyttöystäväni kanssa tehtiin se. Tokalla kertaa vein tyttöystäväni kaverin neitsyyden koska tyttöystäväni oli kertonut kaverilleen että harrastettiin seksiä ja sitten ne yhteistuumin halusi että vien tyttöystäni kaverin neitsyyden kanssa.

      • tim24

        No sä tosiaan olet onnenpoika ;)


    • kiikko

      nuorena kollina suosin neitsyeitä koska heiltä ei saanut hiivaa munaan eikä muita tuliaisia, oikeastaan kaikki ajamani tytöt oli neitsyeitä nuorempana sitten tarjonnan kaventuessa ollessani 25 vuoden ikäinen alkoi 17 v tytöt hävitä kun olin jo avoliitossa ja lapsiakin mutta joskus sain puhuttua vielä immen mukaan ja ah se on aika makeaa kun ne tekee mitä käskee sängyssä.
      panet ja sitten annat mällit suuhun vartut vähän aikaa ja painat uudelleen.
      sit piti alkaa jyysteleen jo korkattuja tyttöjä kortongin kanssa ja suihinotot harveni, ainoastaan sai kassit tyhjiksi kotona imulla-

    • muna23cm

      kyllä mulle kelpaisi, tosin 16 vuotta on se lain määrittelemä raja jossa varmuuden vuoksi on syytä pysytellä...

      • Anonyymi

        Mummoja himottaa, koittakaapa niitä


    • KYLLÄ nuorta

      Kyllä olen saanut poikia ekaa kertaa sänkyyn vaikka ovatkin nuoria. Vaikka olen vanhempi (55V) LYYLI saan houkuteltua kun avaan paitaa ja nostan hametta. Kyllä homma toimoo vaikka olis välillä nuorenpikin, sitä kiihkeämpi. Nykyämmin pojat haluu neitsyyesttään nuorempana, enkä paa hanttiin jos haluu kokeilla, päin vastoin.

      • Antautunut van...

        Olen 27v nainen ja olen pienikoinen ja nuoren näköinen pieninen rintotojejeni kanssa. Kun haluttaa en meikkaa ja laitan tosilyhkäsen minimekon päälleni. Kapakassa pyydän jotain vanhempaa miestä hakemaan juomaa kun kerron että olen kuustoista ja on väärät paperit. Kyllä saa paukkuja, vievät toiset hotelliin tai kotiinsa. Ovat kyllä vanhemmatkin ukot tosi kiihkeitä kun luulevat saavansa ekaa kertaa "neitsyttä".Olen antanut joskus autossa/vessassa kun ei voinut kotiin viedä. Siitä on tullut joku fetissi kun halun olla neitsyt ja vanhempi mies on ihan kiimassa kun pääsee naimaan ekaa kertaa pimppiä.


      • Nussija Ilmari
        Antautunut van... kirjoitti:

        Olen 27v nainen ja olen pienikoinen ja nuoren näköinen pieninen rintotojejeni kanssa. Kun haluttaa en meikkaa ja laitan tosilyhkäsen minimekon päälleni. Kapakassa pyydän jotain vanhempaa miestä hakemaan juomaa kun kerron että olen kuustoista ja on väärät paperit. Kyllä saa paukkuja, vievät toiset hotelliin tai kotiinsa. Ovat kyllä vanhemmatkin ukot tosi kiihkeitä kun luulevat saavansa ekaa kertaa "neitsyttä".Olen antanut joskus autossa/vessassa kun ei voinut kotiin viedä. Siitä on tullut joku fetissi kun halun olla neitsyt ja vanhempi mies on ihan kiimassa kun pääsee naimaan ekaa kertaa pimppiä.

        Hah hah, et kyllä uunota yhtään ketään, kai mies sen nyt tajuaa, että oot puhkinussittu mettäsika, etkä mikään neitsyt, olis oikein murjaista mensseli perseeseen, oikein vauhdilla, tollaselle..


      • Mieli / teko

        KYLLÄ kelpais !!!
        Voi,kun saiskin joskus pyöritellä
        nuorta "lihaa " Ihailla nuorta vartaloa ,kiinteitä rintoja
        tiukkoja pakaroita ja reisiä...tuntea nuoren naaraan
        TUOKSU !!!


      • MikeXhki
        Antautunut van... kirjoitti:

        Olen 27v nainen ja olen pienikoinen ja nuoren näköinen pieninen rintotojejeni kanssa. Kun haluttaa en meikkaa ja laitan tosilyhkäsen minimekon päälleni. Kapakassa pyydän jotain vanhempaa miestä hakemaan juomaa kun kerron että olen kuustoista ja on väärät paperit. Kyllä saa paukkuja, vievät toiset hotelliin tai kotiinsa. Ovat kyllä vanhemmatkin ukot tosi kiihkeitä kun luulevat saavansa ekaa kertaa "neitsyttä".Olen antanut joskus autossa/vessassa kun ei voinut kotiin viedä. Siitä on tullut joku fetissi kun halun olla neitsyt ja vanhempi mies on ihan kiimassa kun pääsee naimaan ekaa kertaa pimppiä.

        mmm...tavataan :)


        P.


      • Anonyymi

        Kertoisitko hieman lisää, olisi nimittäin kiva tietää, että vieläkö nuoremmat miehet kiinnostaa :)


      • Haluisitko tulla nussimaa mun kanssa? T: 16v neitsyt 183cm 74kg käyn salilla :)


    • KYLLÄ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,=8)

    • kanssa?

      Alle 18 v ei kiinnosta pätkääkään

    • osais jo

      kiikko tos kirjotti niin kiimasen tarinan mulla alko heti seisoo ja valua sperma.
      pitää kyll vetää nyt käteen. Ite nuossin päältä tyttöö kumpikin eka kertaa.
      olis pitänyt vedellä takaa nauttien ees taks hellästi. nyt jo osais.

    • 21v kundi

      Mistä asennosta kiikko panit neitsyitä. ja Miten sait ne ylipuhuttua panoon asti.
      kehuit niitä suutelit vai mitä kiva kuulla olet kyll tosi mies tv. yks kundi 21v

    • IMULLA

      KUI KIIKKO KOTONA IMULLA OTAT; ONKO SAMA KUN MULLA MEININKI VAI !

    • terotin_81
    • makee kiimanen vast

      laita ny makeempi vastaus

    • meitsillä sei

      kertokaapa kollit makeita tarinoita saa todella meitsillä seisoo

    • nuori kolli

      Mulla on stondikses mitä avuksi kertokaa nuori kolli kyselee.

    • kollipojat

      laita kiimasta jotain tulee kollit

    • HYI PERK

      YKS KOLLI kerto kuinka pani neityitä ensin sisään sitten suuhun kukahan sunkin kollin kalalta haisevaa kaluas viittii kattella.Kertomansa mukaan aina oli nussimas jotakin ja immeitä otti vielä mukaansa vaikka oli jo lapsiakin.
      Millainen oma tytär mahtaa olla tai tulla miehetkö tyhjää häneen kuten isänsäkin on tehnyt ja poika panee kaikkia liikkuvaa ettei saa hiivaa kulliinsa. hyi vitt
      Ota ny opiksi vielä vanha mies rehentelet noilla sikamaisilla tempuillasi.
      ime ite vaan kalaas

    • hiivaaaaaaaaa

      samaa mieltä kuin edellinen yäk aivan oksettaa tuo kollin kirjoitus.itteensä vaan täynnä ja tyhjäämäs muista ei väli ku ei vaan ittelle tuu hiimatulehdusta

    • Armas Isokyrpänen

      EI OLE MAHDOLLISTA HARRASTAA SEKSIÄ NEITSYEN KANSSA!
      Heti kun työnnän Kyrvän sisään, on neitsyys muisto vain, enkä siis pane neitsyttä!
      Tosiasiat niin kuin ne on!

    • herrrrkkkkuperse

      "ite oon 16-vuotias tyttö , ja kyllä mulle todellakin kelpais vähä vanhempi mies ekalle kerralle.. ne on kokeneempia ja osaa hommansa ;) "

      naistenlogiikka tuntuu toimivan tässäkin, ihan sillee kokemuksen syvällä vaginamonologilla

    • yäk

      taidat olla 16 v tyttö vanhempi mies kun tuollaisia kirjotat, kukaan nyt ei vanhaa kalua halua jos ei oo pakko yäköttäis ittee ainakin vanhan akan kans jotain häärätä j0s olis ite 16 vpoika

    • tytsyyy

      hahaha :D no ihan tällee lähinnä tarkotin pari , kolme vuotta vanhempaa en mitää vanhaa papparaista?

    • Halutti

      Mulla on velipuoli isän uudesta liitosta, olen sitä neljä vuotta vanhempi. Olen salaa katsellut kun on runkannut 14-15v asti. Nyt kesällä satuttin saunaan samaanaikaan, sillä rupes seisoo kun näki mut alasti, sanoin et runkkaa kun onn nähnyt ennenkin ovenraosta. Pillu tuli ihan märäks, vein saunan sohvalle ja menin päälle kun tiesin ettei ole saanut naista. Tein kaikki temput kun ei ollut muitakaan kotona, sai ainakin poikuuden vietyä kunnolla. Siinä innostu panemaan päältä oikein kunnolla kun ajatteli että saa opettaa.Kyllä olin puhki aamulla.

      • Anonyymi

        Kiva toiveuni!


    • arkana kulli

      oliko kulli arkana aamulla vai kiva tietää millai tuntui

    • seksi on kivaa

      panisin yli 16 vuotiasta. Alle en panis vaikka kuin tyrkyttäis. Tosin oma poikuus meni 15 kesäsenä ja tyttöystäväni silloin oli 14 kesänen. Se oli kivaa silloin.
      Olen myös pannut yhtä 18 kesästä tyttöö joka oli neitsyt ja itte olin sillon 30 vuotias

    • kovanako

      mitä poju tahtooko olla kovana vai

    • kerro kerro

      Moi Poju mikä sut saa kiimaseks kerro sitten kerron itekkin täs palstalla

    • 2x neityen korkannut

      Tottakai suostuisin.

    • Ei mikään paneskelij

      EN PANISI, mutta rakastella voisin! Epätyylikästä alkaa panemaan neitsyen kanssa. Neitsyys pitää viedä hellästi!

      • o tempora, o mores

        Voi tätä EPÄ-suomea... Onko vanha kunnon 'tyylitön'-sana poistettu sanakirjoista?


    • tyttö18wee

      haluisin viedä poikuuden 16-19-vuotiaalta pojalta, vaikka ite oonki jo yhen kanssa seksiä harrastanut. mut kyl ne kokeneetkin kelpaa - seurustelusuhteessa!

    • Anonyymi

      Mielelläni

    • Anonyymi

      No kyllähän toki jos molemmat sitä haluu niin naispuolista voisi hyväillä ym p-savo

    • Anonyymi

      Jos joku muhkeemuotonen 18v mimmi olis halukas ni miksei

    • Kyllä ite suostuisin. Ootko tyttö itse, jos olet ja haluat panna ni vastaa.

    • Anonyymi

      No ei varsinaisesti kiinnostaisi kokematon kumppani. Ystävällinen ja auttamishaluinen kun olen, niin selvittelisin ensin hänen syitään, miksi näin. Vastauksen perusteella sitten lopullinen päätös, joka voi olla myönteinen, jos arvioin hänen psyykensä hyötyvän asiasta.

    • Anonyymi

      18v joo, alle sen en

    • Kyllä kävisi. Ei ole varaa valkata.

      Ekaksi kuulisin kyllä miksi minä?

    • Anonyymi

      Kunhan on yli 16v niin mielelläni suostuisin.
      M39 satakunta

    • Anonyymi

      Tytön kanssa olis kiva kyllä antaa eka kokemus. P-Savossa. Hyväillen ja liimaa kiusaten😉😊

    • Anonyymi

      Onko sääntöjen vastaista jos haluaa nuorta?

      • Anonyymi

        Niin nuorta kuin vaan mahdollista kun toivot saat vihausta ja kaunaa mutta miksi.


      • Anonyymi

        Haluta saa mitä tahansa ja mistä tahansa saa fantasioida. Teot ovat eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluta saa mitä tahansa ja mistä tahansa saa fantasioida. Teot ovat eri asia.

        Tuo niin totta, fantasioida voi vaikka ala-aste ikäisestä kunhan se on vain fantasiaa.


    • 16 v tytöt ,joo mielellään.

    • Anonyymi

      Odottelen että naapuritalon tyttö täyttää 16. Sitten vien hänet ajelulle ja tarjoankin hyvät kyydit.

    • Anonyymi

      Kyllä nuori nainen on kiinnostava myös täällä päin savoo

    • Miksen panis nytkin, tosin kyllä vähintään 16 pitää olla, kun olen nuorempanakin pannut.

    • Anonyymi

      Emmä mitään 16-vuotiasta, mutta voisin panna ketjun aloittajaa paksulla kyrvällä perseeseen.

    • Anonyymi

      Tätä kutsutaan pedofiliaksi.

      • Anonyymi

        Ei kutsuta. Vilkaisepa pedofilian määritelmä.


    • Anonyymi

      Peräreikä paras reikä.

      • Anonyymi

        Vain Heinolassa.


    • Anonyymi

      No tottakai tälläinen vanhempi mies olis valmis nuoren naisen kanssa vaikka mihin😉

    • Anonyymi

      Olen saanut useammin nuorta neitsyt poikaa, olen 28v ja töissä paikassa jossa liikkuu aina alaikäisiä poikia. Tykkään vähän härnätä poikia kun muita ei ole lähialueella. Kun kuljen illalla kaupungilla ja tulee tuttu nuori puhumaan annan kuin huomaamatta nähdä pyöreät rintani ja tietysti olen ilman liivejä. Jos saan pojan mukaan ja päästään sisälle mietin vaan kuinka ohut,pitkä tai paksu on. Usein alkaa sillä että poika kokeilee rintoja annan vähän kokeilla ja vaadin että saan nähdä kalun jos haluaa lisää kokeilla ja aina toimii pitä pienempi ja pitkä sen haluttavampi. Pojat haluaa yleen sä maistella nännejä saan tosi voimakkaita väristyksiä pillussa kun kokematon imee. Ensiksi hyväilen sievästi kalua ja otan sitten suuhun tiedän se laukeaa melko nopeasti ihanasti lykkivät syvemmälle suuhun ja tulee muuten aineella kitalakeen. Käyn tosi kuumana kun ekakertalaine hyväilee pillua en pane nuolemaan tiedän eivät osaa. Kalu nousee melko heti uudelleen kun käsi on pillussa, halua otta sohvan reunalla kun näen silloin paremmin kun pieni kalu tikkaa nopeaa ja laukeaa. Kun poika lähtee panen itseäni ohuella pitkällä dildolla sperma liukastaa ja tekee hulluksi runkkaan joskus monta kertaa peräkkäin niin jaksan odottaa pitempään seuraavaa uhria.

      • Anonyymi

        Ja sitten pökit mikromunallasi poikia persauksiin 💩🤡💀


    • Anonyymi

      Täysi-ikäisen kanssa voisin ehkä vaikka olisi nuori tai reilusti nuorempi muuten.
      AInoa neitsyt, ketä minulla oli, oli eka tyttöystäväni jolle menetin myös poikuuteni.
      Voisi olla näin kokeneempana kivaakin olla jollekulle se ensimmäinen ja muutenkin.

    • Anonyymi

      Olishan se kiva olla jollenkin naiselle eka kokemus

    • Anonyymi

      Jos on täysi-ikäinen.

      1mutsivaan Gmail.com

    • Anonyymi

      Kokemuksena kyllä kiihoittava olisi . M49

    • Anonyymi

      Ehdottomasti, minulla oli pitkään haaveena päästä panemaan neitsyttä ja tämä toteutui, kun 21-vuotiaana aloin seurustella kolme vuotta nuoremman tytön kanssa, joka oli neitsyt. Eka kerta tuli vasta kolme kuukauden seurustelun jälkeen, mutta sitä ennen olin päässyt laittamaan kättä pöksyihin ja sormea sisälle. Hänellä oli aika tiukka immenkalvo ja odotin innolla, että pääsen "puhkaisemaan" hänet. Ekalla kerralla olin krapulassa ja kova panetus ja muistaakseni huikea orgasmi.

    • Anonyymi

      En kyllä ehkä minkään satunnaisen vastaantulija pojan kanssa mutta mielessä on käynyt kuumana käyvät poikieni kaverit. Haluaisin mutta kun valitettavasti se on kiellettyä jää tämä vain ajatukseksi.
      Yh. N45

      • Anonyymi

        Kuinka niin kielletty


    • Anonyymi

      Kyllä suostuisin jos yli 16v tytölle saisin opettaa seksin saloja. M40 satakunta

    • Anonyymi

      Tääl­­tä löydät nopeasti suku­­puolt­­a, suh­­­tei­­ta, tre­­ff­­­it 👉 http://2955222.com/H/9dVb 👈

    • Ehdottomasti kyllä. Jos se tyttö tekisi aloitteen. Hankala kyllä kuvitella miksi 15-vuotias olisi ihastunut 45-vuotiaaseen.

      • Anonyymi

        Kyllä niitä on nuoria neitoja joita kiinnostaa kokeneempi mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä on nuoria neitoja joita kiinnostaa kokeneempi mies

        Odotan...
        Missähän voisi tavata?


    • Anonyymi

      En halua. Mieli tekee kaunista karvapillua, ei mitään kakaraa. Mieli halajaa aikuista, kaunista ja seksyä naista. Muodokkaalla pillulla. Nam!

    • Anonyymi

      Ei sitä voi kieltäytyä hyvästä tarjouksesta 😉

      • Anonyymi

        Kyllähän sitä näin jouluna voi tuoretta piparia maistella😋


    • Anonyymi

      vain poliisi lasten kanssa, eli jos tyttö olisi karhu johtajan tytär tai poliisijohtajan alaikäinen tytär ja äiti tulisi mukaan

      • Anonyymi

        se voi kanssa olla ison poliitikot tytär tai tuomarin tytär


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se voi kanssa olla ison poliitikot tytär tai tuomarin tytär

        voi se olla supo tyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi se olla supo tyttö

        Pääasia että on söpö tyttö


    • Anonyymi

      Näinkö? Il 27.12.-22
      # 15-vuotias tyttö laittoi nettiin ilmoituksen – aikuinen mies oli yhdynnässä hänen kanssaan ja sai ehdottoman vankeustuomion

    Ketjusta on poistettu 89 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe