Täydellinen Luominen
Kun ajattelemme maailmankaikkeutta, maapalloamme ja meitä ihmisiä ja ekosysteemiämme, voisi hyvin puhua käsitteestä täydellinen luominen. Olen saanut sellaisen käsityksen kun olen tutkinut luomisihmeitä että Jumala on luomistyössään hyvin pikkutarkka ja perfektionistinen. Jos ajattelemme vaikka luomistyön kliimaksia: ihmistä, niin siinä näämme hyvin Jumalan viisauden ja nerouden. Kaikki ihmisessä toimii moitteettomasti ja jokaisella elimellä ja jäsenellä on omat tehtävänsä. Ja miten hienosti kaikki onkaan luotu. Ja miten ihmeellisesti uusi elämä saakaan alkunsa. Ei ole ihmekään kun Raamattu kertoo miten Jumalan Pojat ( enkelit ) huusivat iloaan kun Näkivät Jumalan luovan todellisuutemme. Miten monimutkaisesti kaikki onkaan luotu mutta siitä huolimatta Jumala ei ole luonut mitään turhaa. Raamattu kertoo meille että Jumala on ilmoittanut itsensä selvästi meille ihmisille luomakunnassa ja sen loogisuudessa ja näinhän juuri onkin jos vain me ihmisest pysähdymme tarkastelemaan luomakuntaa niin huomaamme että on naurettavaa väittää että kaikki olisi syntynyt sattumalta. Kun puhutaan "evoluutiosta ja alkuräjähdyksestä" niin kyseessä ovat vain ihmisten keksimät ontuvat "teoriat" eivät absoluuttiset totuudet. Ja sitten näitä teorioita esitetaan mm. kouluissa absoluuttisia totuuksia, mikä on mielestäni väärin. Kun ajattelen Jumalan viisautta ja luomisen ihmettä en voi kuin vain kiittää Jumalaa kaikesta siitä hyvästä jonka hän on suonut meille ihmisille. Ei ole arvokkaampaa asiaa kuin saada olla Jumalan lapsi Jeesuksen Kristuksen kautta.
Todistus: Suomalainen nainen kävi kuolleena ja kertoo mitä rajan takana oli
http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=11219
Siunausta päivääsi
Eräs kaidan tien kulkija Jeesuksessa Kristuksessa
Täydellinen Luominen
13
62
Vastaukset
- minä!!
Aivan niin. Olet oikeassa.
Maailmankaikkeuden luominen tähtäsi jo alusta saakka tämän meidän linnunratamme luomiseen. Mitä olisi linnunratamme ilman tätä niin tuttua aurinkokuntaa, jossa elämme Maa nimisellä planeetalla. Aivan turhaa. Kyllä tämän kaiken pitää olla tarkkaan suunniteltua luomista.
Maapallon luomisen tarkoitus oli tietysti ihminen ja koko ihmiskunta. Ihmiskunnan kehitys saavutti huippunsa, kun tämä valkoihoinen jalo ihmisrotu kehittyi alempiarvoisista ihmisroduista.
Kyseinen ihmisrotu selviytyi vaikeiden koettelemusten kautta tänne pohjoiseen Suomenniemelle. Tähän oli olemassa luonnollisesti joku järkevä ennalta määrätty tarkoituksensa. Se oli minun sukuni perimän kehittäminen todella täydellisine geeneineen.
Ja minun sukuni saavutti täyttymyksensä silloin, kun minä synnyin. Silloin maailma ja maailmankaikkeus tuli valmiiksi. - Ei Harhainen
Maapallo on aika kurja paikka elää monelle ihmiselle ja eläimelle.
Jos se on luotu, niin kelvottomasti on tehty.
Onneksi ei ole luotu, siitä osoituksena juuri satunnaisuus ja sopeutuminen. - Kallista taivaassa
(9.93 eur pvm.)
- Akkad
Kyllä.
Dicrocoelium dendriticum on luotu niin perfektionistisesti ettei sitä paremmin olisikaan voitu tehdä. - ltte piru
Ja jumala istuskelee arvatenkin tyytyväisenä taivaassa ja katselee kuinka luomuksista täydellisin, ihminen, kuluttaa aikaa ja resursseja tappaen lajikumppaneitaan ja raiskaten luontoa minkä kerkiää. Onpa todella täydellistä, ei voi kuin onnitella.
- ++++++++++++
"Kun ajattelemme maailmankaikkeutta, maapalloamme ja meitä ihmisiä ja ekosysteemiämme, voisi hyvin puhua käsitteestä täydellinen luominen. "
Mitä kriteerejä olet käyttänyt tähän päästäksesi?
Sen ainakin tiedä, että et elinkelpoisuutta.
"Olen saanut sellaisen käsityksen kun olen tutkinut luomisihmeitä että Jumala on luomistyössään hyvin pikkutarkka ja perfektionistinen. "
Miksi Jumala vaivautui tämän "hienosäätöön"?
Kaikkivoimaisena se olisi pystynyt samaan pysyvää elämää mihin tilanteeseen tahansa, kuten vaikka auringon pinnalle tai tyhjyyteen.
"Kaikki ihmisessä toimii moitteettomasti ja jokaisella elimellä ja jäsenellä on omat tehtävänsä."
Paitsi ainakin surkastumilla.
"Miten monimutkaisesti kaikki onkaan luotu mutta siitä huolimatta Jumala ei ole luonut mitään turhaa. "
Surkastumat ovat turhia.
"Raamattu kertoo meille että Jumala on ilmoittanut itsensä selvästi meille ihmisille luomakunnassa ja sen loogisuudessa ja näinhän juuri onkin jos vain me ihmisest pysähdymme tarkastelemaan luomakuntaa niin huomaamme että on naurettavaa väittää että kaikki olisi syntynyt sattumalta."
Naurettavaa on uskoa jotakin todella vanhaa kirjakokoelmaa joka sisältää ristiriitoja.
Fiktiota enemmän kuin faktaa ja Jumala joka välittää, että viesti menee perille muuttumattomana ja ymmärrettävänä ei käytä kirjallisuutta viestivälineenä.
"Kun puhutaan "evoluutiosta ja alkuräjähdyksestä" niin kyseessä ovat vain ihmisten keksimät ontuvat "teoriat" eivät absoluuttiset totuudet."
Se, joka väittää tietävänsä kaiken ei yleensä tiedä mitään.
"Ei ole arvokkaampaa asiaa kuin saada olla Jumalan lapsi Jeesuksen Kristuksen kautta."
Uskotko, että kristinusko on totta vai toivotko, että se on totta?- a.
Sinä se nyt olet niin tymä aiovopesty evokki että et läydä Raamatusta ainoatakaan ristiriitaa. Sinulle on vain sanottu että niitä on ja uskoit heti tyhmänä kaiken, eikö totta?
Ja tyhmyytesi vain kasvaa omissakin silmissäsi jos rohkenet miettiä sitä että et sinä tiedä ainoatakaan sellaista evoluution rodistetta jonka osaisit tieteellisesti todeksi selittää. Uskot vain tyhmyydessäsi että sellaisia on kun sinulle on sanottu että sellaisia on.
Raamattu on totta, koska se itse todistaa itsensä todeksi. KJuolleen meren Raamattulöydöt kertoivat ennakolta hyvin yksityiskohtaisesti Jeesuiksen elämänvaiheet jotka toteutuivat pilkuntarkasti.
Siispä Raamattu on totta.
Luehan vaikka Jes 53. - ++++++++++++++++++++
a. kirjoitti:
Sinä se nyt olet niin tymä aiovopesty evokki että et läydä Raamatusta ainoatakaan ristiriitaa. Sinulle on vain sanottu että niitä on ja uskoit heti tyhmänä kaiken, eikö totta?
Ja tyhmyytesi vain kasvaa omissakin silmissäsi jos rohkenet miettiä sitä että et sinä tiedä ainoatakaan sellaista evoluution rodistetta jonka osaisit tieteellisesti todeksi selittää. Uskot vain tyhmyydessäsi että sellaisia on kun sinulle on sanottu että sellaisia on.
Raamattu on totta, koska se itse todistaa itsensä todeksi. KJuolleen meren Raamattulöydöt kertoivat ennakolta hyvin yksityiskohtaisesti Jeesuiksen elämänvaiheet jotka toteutuivat pilkuntarkasti.
Siispä Raamattu on totta.
Luehan vaikka Jes 53."Sinä se nyt olet niin tymä aiovopesty evokki että et läydä Raamatusta ainoatakaan ristiriitaa. Sinulle on vain sanottu että niitä on ja uskoit heti tyhmänä kaiken, eikö totta?"
Kuinka monta ristiriitaa haluat? Yksikin nimittäin riittää, koska kaikkivoiva olento on ollut tämän kirjakokoelman teossa mukana.
1. Mooseksen kirja 1
Jumala teki villieläimet, karjaeläimet ja erilaiset pikkueläimet, kaikki eläinten lajit. Ja Jumala näki, että niin oli hyvä.
26 Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, ja hallitkoon hän meren kaloja, taivaan lintuja, karjaeläimiä, maata ja kaikkia pikkueläimiä, joita maan päällä liikkuu." [1. Moos. 5:1, 1. Moos. 9:6; Viis. 2:23; Kol. 3:10]
Eläimet siis ensin.
1. Mooseksen kirja 2
18 Herra Jumala sanoi: "Ei ole hyvä ihmisen olla yksinään. Minä teen hänelle kumppanin, joka sopii hänen avukseen." [Saarn. 4:9]
19 Ja Herra Jumala muovasi maasta kaikki villieläimet ja kaikki taivaan linnut ja vei ne ihmisen luo nähdäkseen, minkä nimen hän kullekin antaisi. Ja jokainen elävä olento sai sen nimen, jolla ihminen sitä kutsui.
Ihminen siis ensin.
"Uskot vain tyhmyydessäsi että sellaisia on kun sinulle on sanottu että sellaisia on."
Minun ei tarvitse uskoa, että niitä on vaan voin itse tarkista, että niitä on.
"Raamattu on totta, koska se itse todistaa itsensä todeksi. "
Mikään ei todista itseään todeksi itsellään. Hämähäkkimies olisi totta tolla logiikalla, koska siitä on sarjakuvia.
"Luehan vaikka Jes 53."
Luettu, voit itse lukea tämän: 2 Kuninkaiden kirja 2:23-24
- vanha vitsi
"Se, joka väittää tietävänsä kaiken ei yleensä tiedä mitään."
Minä tiedän kaikesta kaiken, professori tietää jostakin kaiken, lehtimies tietää kaikesta jotain - ja pääjohtaja / arkkipiispa / pääministeri / toimitusjohtaja (vaihda nimike kulloisenkin työympäristösi mukaan) tietää jostakin jotain...- a.
Nöyrästi tunnustan että en tiedä kaikkea kaikesta, ja että joku tietää varmasti jostain asiasta enemmän kuin minä, mutta se ei estä minua olemasta selkeästi viisaampi kuin yksikään evokki joka on antanut aivopestä itsensä uskomaan olemattomaan evoluutioon.
Jos joku evolutionisti nyt ottaa tästä herneen nenäänsä, niin tuokoon tässä ja nyt esille yhden todisteen evoluutiosta tieteellisten perustelujen kera.
........ Ja koska sellaista ei kumminkaan tule, niin olen oikeassa, vai mitä? - asianharrastaja
a. kirjoitti:
Nöyrästi tunnustan että en tiedä kaikkea kaikesta, ja että joku tietää varmasti jostain asiasta enemmän kuin minä, mutta se ei estä minua olemasta selkeästi viisaampi kuin yksikään evokki joka on antanut aivopestä itsensä uskomaan olemattomaan evoluutioon.
Jos joku evolutionisti nyt ottaa tästä herneen nenäänsä, niin tuokoon tässä ja nyt esille yhden todisteen evoluutiosta tieteellisten perustelujen kera.
........ Ja koska sellaista ei kumminkaan tule, niin olen oikeassa, vai mitä?"........ Ja koska sellaista ei kumminkaan tule, niin olen oikeassa, vai mitä?"
Et tietenkään ole. Ei tule niiden kolmen syyn takia, jotka tekevät niiden esittely sinulle täysin hyödyttömäksi. - ++++++++++++++++++++
a. kirjoitti:
........ Ja koska sellaista ei kumminkaan tule, niin olen oikeassa, vai mitä?"Nöyrästi tunnustan että en tiedä kaikkea kaikesta, ja että joku tietää varmasti jostain asiasta enemmän kuin minä, mutta se ei estä minua olemasta selkeästi viisaampi kuin yksikään evokki joka on antanut aivopestä itsensä uskomaan olemattomaan evoluutioon."
Kiellät todellisuuden. Evoluutio on fakta ja voit itse saada selville tämän jos vaan vaivautuisit.
- asianharrastaja
Oikaisen sen ainoan konkreettisen asian, jonka esitit.
"..kyseessä ovat vain ihmisten keksimät ontuvat "teoriat" eivät absoluuttiset totuudet. Ja sitten näitä teorioita esitetaan mm. kouluissa absoluuttisia totuuksia, mikä on mielestäni väärin."
Tieteen teorioiden "ontuvuus" on tietenkin oma uskonvarainen käsityksesi, koska selvästikään et tiedä asiasta mitään. Muuten et väittäisi tiedettä pidettävän tai opetettavan "absoluuttisina totuuksina", koska sellaisia ei tieteeseen kuulu.
Uskonjulistustasi en kommentoi, koska jokaisella saa olla oma uskonsa. Kuolemankokemuksia on kuvattu monia, mutta todistusvoimaa niillä on vain jo valmiiksi uskoville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770