Kuusi astetta vain lämmintä täällä:(
No nyt on ainakin mun lattia saatu valmiiksi:) Herrrmot meinasi mennä:)
Parketti revittiin pois ja laitettiin lattiamatto.Saapas nähdä pysyykö hyvin kun liimalla laitettiin vai alkaako kupruileen.Kun oli niin montaa mielipidettä että pitääkö laittaa parketin päälle vai irralleen tasotteen päälle.
Nyt vielä tapetit seinään ensi viikolla.
Tänään ensin rippijuhliin ja huomenna remontti jatkuu.
Onnittelut lähettelen musiikki kappaleen kera tärkeimmälle immeiselle jos hän sattuu kurkkaan tänne:)
http://youtu.be/RO60Ywezi1c
tänne kurkkaamaan:)
Sateista kylmää Sunnuntaita
27
103
Vastaukset
- valoisalla mielellä.
Huomenta sinullekin!
Koleaa. Ei täälläkään ole sen enempää kuin kuusi astetta. Pilvistä ja tuulee aikalailla.
Ei kait nyt enää kukaan valita helteestä?- aurinkoinen..
Nyt mä kyllä valitan kun on niiiin kylmää:) Ensi yönä voi olla kyllä hallaakin
jos heittää tuulemasta.
Kyllä tänne etelämmäs luvataan vielä kolmeakymppiä iltapäivällä, tällä hetkellä runsaat parikymmentä. Ei siinä kyllä mitään valittamista ole, mikäs kesä se on jos ei ole lämmintä.
Huomenna lähden tosin taas merelle, siellä ei lämpö varmasti nouse vielä hellelukemiin, ympärillä kun vesi viilentää.- aurinkoinen..
Nautihan sinä kun kerta siellä on vielä lämmintä.
Ei tää ole yhtään mukavaa kun on näin koleaa.Kyllä se vain muuttuu toi ilma muutamassa tunnissa.
On varmaankin mahtavaa seilailla siellä vetten päällä kauniilla ilmalla.
- exnikki
-Kyllä ne normaalisti liimataan tasoitteeseen, koska matolla on taipumus venyä käytössä ja sitten se "kupruilee" taatusti. Olen nähnyt monia esimerkkejä, kun matto on jätetty pelkkien jalkalistojen varaan "kellumaan" vapaasti ja sen on sitten vuoden, parin kuluttua joutunut vaihtamaan uuteen ja liimaamaan myös... Kinaamaan olen kanssa töitteni puitteissa joutunut asiasta ja kerran kieltäydyin kokonaan asentamasta mattoa ilman liimaamista. Eihän sellaiselle tumpeloinnille voi antaa edes vuoden työtakuuta.... Eli, oikein teit asennuksen....
-Ei, kuin mukavaa tapetin levitystä vaan ensi viikolle. ;-))- aurinkoinen..
Huh helpotti toi tieto.En enää mieti oliko oikea ratkaisu toi maton liimaaminen.
Pähkäillyt tuota kun on lattialämmitys että jos se kuivattaa liiman ja sitten matto irtoaa.
Huomenna työmies tulee tapetteja laittamaan.Ammatikseen kyllä hänkin tekee näitä hommia mutta kun niitä aina on muita mielipiteitä ja mielestään tietäväisempiä niin vähän sitten se ratkaisu viivästyi miten oikein matto laitetaan.
Melkein jo luovutin ja perua meinasin koko lattiaremontin:)
No eipä oo täälläkään enää kuin 29.. kiitos, ylistys ja halleluuja sille!
Tässä on jo vähän liian kauan herne kiehunu..- aurinkoinen..
Arvaan että on ollut lähellä neljääkymmentä siellä :)
Kyllä se on niin että jos alkaa monta päivää olemaan hellettä niin veto loppuu
ei jaksa tehdä oikein mitään.Ajatuskaan ei oikein kulje. aurinkoinen.. kirjoitti:
Arvaan että on ollut lähellä neljääkymmentä siellä :)
Kyllä se on niin että jos alkaa monta päivää olemaan hellettä niin veto loppuu
ei jaksa tehdä oikein mitään.Ajatuskaan ei oikein kulje.No ei nyt sentään ihan, kolkyt yks ja jotain oli kai paras. Ja siinä on ainakin puoltoista astetta liikaa;)
- aurinkoinen..
a-v kirjoitti:
No ei nyt sentään ihan, kolkyt yks ja jotain oli kai paras. Ja siinä on ainakin puoltoista astetta liikaa;)
Hui hitto kun olikin kylmä kun käväisin ulkona himpsimässä avojaloin:)
Mä ajattelin kyllä pari päivää aikaa että varmaankin varaston seinällä oli ainakin neljäkymmentä astetta kun otin seinustalta tuollaisen rautaisen puutarhalapion ja se oli niin kuuma että oli pakko nakata kädestä:)
- annikoo..
Kiertää tuo ukkonen ....eikä tule kohdalle...kuumuus jatkuu ainakin tämän illan....
Oliko mukavat juhlat ...ja hyvää kakkua..... - aurinkoinen...
Ai se on siellä nyt ukkonen.Mutta nautihan kun siellä on vielä lämmintä:)
No olihan mukavat juhlat ja olin vasta viideltä kotona.
Mutta ei tarvinnutkaan itse ruokaa laittaa kun juhlissa tuli syötyä:) Olisi vaan pitänyt väljemmät vaatteet laittaa kun tuli niin ähky olo:) Oli lohivoileipäkakkua ja Mansikkakakkua ja Hillakakkua.Sitten oli rieskaa ja lohta,että sai vielä tehdä itse voileipääkin.Kahvijuustoa,pikkuleipiä ja muuta pientä tarjolla.
Kirkossa piti rippimessun sokea naispappi.Sitä on aina niin herkkä tunnelma kun noita nuoria katselee.- annikoo..
Vesi tuli kielelle tarjoilusta.....voileipäkakkua on yleistynyt makean rinnalle.....ihan hyvä....
Silmät kostuivat viimeisistä lauseista.....ne on niin elämän edessä...kuka mihinkin suuntaan......ja aina toivoo sitä parempaa - aurinkoinen..
annikoo.. kirjoitti:
Vesi tuli kielelle tarjoilusta.....voileipäkakkua on yleistynyt makean rinnalle.....ihan hyvä....
Silmät kostuivat viimeisistä lauseista.....ne on niin elämän edessä...kuka mihinkin suuntaan......ja aina toivoo sitä parempaaNiin eikös sulla ollutkin vielä edessäpäin ne rippijuhlat?
Täälläkin on taas uusi ryhmä jotka pääsee ripille seuraavana Sunnuntaina.
Varmaan monen nuoren ajatukset pysähdyttää ripille meno ja saa heidät pohtimaan ajatuksia syvällisemmin. - annikoo..
aurinkoinen.. kirjoitti:
Niin eikös sulla ollutkin vielä edessäpäin ne rippijuhlat?
Täälläkin on taas uusi ryhmä jotka pääsee ripille seuraavana Sunnuntaina.
Varmaan monen nuoren ajatukset pysähdyttää ripille meno ja saa heidät pohtimaan ajatuksia syvällisemmin.Heinäkuun 24 ..sunnuntai... mopoajatuksia on pojalla mielessä...kuulemma....
Jotenkin surettaa kun kaikki maksaa niin älyttömästi nykyään...... - aurinkoinen...
annikoo.. kirjoitti:
Heinäkuun 24 ..sunnuntai... mopoajatuksia on pojalla mielessä...kuulemma....
Jotenkin surettaa kun kaikki maksaa niin älyttömästi nykyään......Kyllä vain mopo maksaakin aika paljon .Onkin rahalahja hyvään tarpeeseen pojalle.
Eikös nykyään pidä olla oikein mopokorttikin jos meinaa ajella ajotiellä?
Mä laitan kyllä musaa tähän:)
http://youtu.be/J7iJao8pAjA
- annikoo..
Mambalta ei oo kuulunut mitään...ainakaan minun korviin......pitkään aikaan...
Jos se mopokortti on 490 euroa...ja mopo siihen päälle..on aika kohtuutonta....
Eivät kaikki ole innostuneita siihenkään hommaan...ollenkaan....
Autonajokortin ajoin itse kaksnelosena....- oikea.heippa.
30 lupasi italo ennuste huomeneksi, saisi piisata jo:)
No tiistaina suomeen normaali keleihin;)
Saa skandi kirjaimet takaisin. - annikoo..
oikea.heippa. kirjoitti:
30 lupasi italo ennuste huomeneksi, saisi piisata jo:)
No tiistaina suomeen normaali keleihin;)
Saa skandi kirjaimet takaisin.Hui...kyllä täälläkin luvataan vaikka mitä.......hellettä vaan riittää....voi olla tiistaikin vielä lämmintä.....
- aurinkoinen...
Minusta toi kappale on oikeastaan Mambalta paras.Ei varmaan olekkaan tullut mitään uutta heiltä.
Onko se juuri noin kallis se mopokortti?Kyllä vain onkin pojalla tekemistä että saa rahat kokoon. - aurinkoinen..
aurinkoinen... kirjoitti:
Minusta toi kappale on oikeastaan Mambalta paras.Ei varmaan olekkaan tullut mitään uutta heiltä.
Onko se juuri noin kallis se mopokortti?Kyllä vain onkin pojalla tekemistä että saa rahat kokoon.Ai heippa onkin noin lämpöisessä paikassa:)
Oot varmaan saanut hyvän rusketuksen ? - annikoo..
aurinkoinen... kirjoitti:
Onko se juuri noin kallis se mopokortti?Kyllä vain onkin pojalla tekemistä että saa rahat kokoon.Niin minustakin on paras....muutama hyvä on ...siis muitakin...
http://www.youtube.com/watch?v=tAbBkrXT920
- aurinkoinen..
En muista kuulleeni tuota biisiä mutta hyvä oli.
Huomasin että kello jo paljon.Pitää kai mennä nukkumaan.
Öitä! Nyt ei tule hiki.
Tähän aikaan vuodesta on ihan sopiva sää tämä, ei oikein nuo helteet sovi kesäkuun alkuun.:)
Nautitaan kesästä siitä huolimatta.;)- aurinkoinen..
Kyllä se vaan on niin että ei ihminen ole oikein mihinkään tyytyväinen:) Nyt kun on viileää niin mä odotan taas helteitä ja kun oli helle muutaman päivän niin odotin että vähän viilenisi:)
No tänään kuiten alan leikkaamaan ruohoa.Sopiva ilma nyt:)Jaa, no kyllä minä ainakin olen tyytyväinen näihin keleihin, kun tiedän tämän jo entuudestaan ja sitäpaitsi työilmana on tämä viileä siedettävämpää kuin helle.:)
Kyllä ne heinäkuun helteetkin vielä tulee sieltä, tässähän olemme vasta kesäkuun puolivälissä, joten kesää on vieläkin jäljellä.;)
- mies mualimalta
Nyt satuin "langoille" ja huomasin Siun viestin vasta. Oli se juhliminen senverran rankkaa touhua. No olen mä kotosalla ollut jo useamman päivän, mutta ei ole oikein tullut nettiin kurkittua, kun on pitänyt parannella itteään :)
http://www.youtube.com/watch?v=GZQDS3FVlvc&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931