eläinlääkäri

seanneli

Suosittelen jos haet empaattista ja osaavaa,silti edullista eläinlääkäriä.
Olen käynyt jo useamman vuoden ajan.
Ihana eläinlääkäri Outokummussa,Kirsi Väisänen ansaitsee ISOT KIITOKSET!!

95

13467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kgmgadhd

      Olen samaa mieltä. Onni että kunnassamme on niin taitava osaaja.
      Lisäksi on eläinrakas, siellä mekin kissan kans käydään.

    • topgrif

      Aivan samaa mieltä, Kirsi on ihan huippu. Oon jopa ulkopaikkakuntalaisia opastanut sinne vastaanotolle.
      Siinä on ihminen oikealla alalla ja osaa hienotunteiseti hoitaa asiat,
      ikävä kyllä meillä oli koiran lopettaminen mutta ymmrsi sen kuinka
      vaikea paikka se oli ja suhtautui asiaan kunnioittaen meidän surua ja tuntemuksia. Ihan täyskymppi palveluista.

    • S ja P & J

      Samaa mieltä. Jo liki 20v hänen palveluitaan käytetty useamman koiran ja kissan eri vaivoihin. Aina ystävällistä ja asiantuntevaa kohtelua olemme siellä saaneet.

    • seanneli

      Tässä vuosien varrella on päättynyt monen koiravanhuksen elämä ja loppu on ollut kaunis,Kirsi on osaaottava surussa ja tekee koiran lähdöstä kauniin ilman kiirettä ja sitä niin sanottua "liukuhihna" systeemiä joka näkyy valitettavasti suuremmilla eläinklinikoilla.Toivottavasti Kirsi jaksaa vielä kauan palvella meitä lemmikin omistajia.

      • kiitos siitä

        Kyllä, aivan samaa mieltä olen. Monesti siellä käyneenä palvelu on osaavaa ja samaa ei oikein voi sanoa -ikävä kyllä- tästä toisesta vet:istä, jossa vaan murahdus on vastaus kysymykseen. Aho on myös pätevä mutta ...........Kirsi osaa säilyttää inhimillisyyden :o)


    • tiina m

      onko kirsi lopettanut kun numero ei ole käytössä enää??? just kun tarvitsisin eläinlääkäriä koiralleni;(

      • seanneli

        Ei ole lopettanut,on vain ollut jotain häiriöitä puhelimessa,me ollaan menossa
        27.6 vastaanotolle.


    • seanneli

      27.6 kävimme ,KIITOS taas Kirsille tipsukan hoidosta ja mikä parasta saimme hyviä uutisia,maksa arvot ovat normalisoituneet!!!Oli taas mukava käydä,ei kiirettä vaan aikaa paneutua asiaan.Paljon oli tulossa potilaita ja keskusteluissa kävi ilmi että useimmat tulivat Joensuusta ja maakunnista,sana siis kiirii hyvästä empaattisesta el.lääkäristä.

      • likokorventie

        Mun tuttavat käyttävät jopa Tampereelta ja Hämeenlinnasta asti koiria täällä Kirsillä. Siinä on kyllä ihminen paikalllaan ja oikealla alalla. Varmasti on taitoa vaativa ja uuvuttava ammatti mutta jotenkin sieltä aina lähtee kuitenkin pois iloisella mielellä ja hyvällä tuulella, ja ihan mielellään maksaa näin hyvästä palvelusta.


    • okulainen55

      Äänestin Kirsi Väisästä vuoden asiakaspalvelijaksi. On ehdottomasti hieno ihminen, joka hienotunteiseti ja aidosti huomioi myös omistajan hädän.

      Käykää äänenstämässä Kirsiä!

    • TEPSUKOIRANMATTE

      Ihanaa!! Juurikin Kirsi jos kuka ansaitsiskyseisen nimityksen.Minä myös äänestän ja uskon että moni muu niin tekee. :)

    • asiakas.....

      Hei kertokaa miten äänestetään , mie äänestän kanssa Kirsiä

    • kirsifani

      esim. kirjastossa!

      • ruusu Kirsille

        Kaupungin nettisivuilla onnistuu myös.
        Kirsi on ehdottomasti tämän- ja monen muunkin vuoden asiakaspalvelija. Ikinä ei ole kuulunut mitään huonoa palautetta, pelkkiä kehuja ja ihan varmaan on ne ansainnut.
        Omalla tavallaan "hiljainen puurtaja", ei pidä ääntä itsestään eikä mainostele mutta palvelu on erittäin luotettavaa ja korkealaatuista.
        Toivottavasti hän jaksaa meitä asiakkaita joilla on lemmikeistämme huoli...


    • Kaapon emäntä

      Monta kissaa olen Kirsillä käyttänyt.
      Rakkaat lemmikit ovat saaneet arvokkaan lopun sitten kun ei enää ollut mitään tehtävissä.
      Myös pieni pikinokka koira oli Kirsin hoidossa.
      Nyt heistä on vain muistot.
      Onneksi vielä on iso kattimme Kaapo, siitä on vielä kauan iloa, toivottavasti.
      Kaikki siellä käyneet eläinten omistajat ja lemmikit ovat kiitollisia hyvästä ja asiantuntevasta hoidosta.

    • anom.

      onko outokummussa mahdollisuus eläimen röntgen kuvaukseen?

    • ESSIEMILIALLA

      Kyllä on röntgen kuvauksien mahdollisuus.

      • OUTOjuttuKUMPU

        Olen pitkään seurannut näitä ihana Kirsi juttuja ja tämä kyllä jo alkaa haiskahtaa jonkinlaiselle mainostamiselle. Muistaakseni tätä ennen oli samanlainen ketju.

        Jos joku on röntgeniä vailla, niin kyllä se kysyy eläinlääkäriltä, eikä etsi lähes vuoden vanhaa viestiketjua tiedustellakseen moista asiaa sieltä. Vai mitä Kirsi?


      • tympeä_tuupanen

        Missä? TK:llako ;)


      • jullijaajuu
        OUTOjuttuKUMPU kirjoitti:

        Olen pitkään seurannut näitä ihana Kirsi juttuja ja tämä kyllä jo alkaa haiskahtaa jonkinlaiselle mainostamiselle. Muistaakseni tätä ennen oli samanlainen ketju.

        Jos joku on röntgeniä vailla, niin kyllä se kysyy eläinlääkäriltä, eikä etsi lähes vuoden vanhaa viestiketjua tiedustellakseen moista asiaa sieltä. Vai mitä Kirsi?

        katteellisetko ne taas alakaa huudella? Hyvää ei nimittäin mainosta ikinä liikaa...
        sen verta oon kotitarvetsykologi että ihminen, joka ei pidä eläimistä, ei se paljon muistakaan kanssaimmeisistä välitä..surullista..
        mutta pidetäänpä karvakavereista hyvä huoli kesälläkin! ei jätetä kuumaan autoon, ei juopotella ja oteta terassien paahteeseen parasta kamua mukaan...huolehditaan raikkaan veden saannista sekä käytetään kamuakin välillä vilvoittelemassa rannalla ja uimassa.
        Hyvää kesää ja toivotaan että emme tarvitse käyttää ainakaan omien laiminlyöntien takia ko. lääkärjn palveluita! mutta kiitos Kirsi että olet olemassa paikkakunnallamme.


    • ----

      Ei ole mainosta. Viestit tulevat kokemuksesta.
      Ei kaikki ole eläinrakkaita, sellainen ei tajua kuinka tärkeää lemmikin hyvä hoito on.

    • tietoa kaipaava

      Osaatko kertoa paljon uroksen kastrointi maksaa siellä? Koira painaa n.15kg
      En löydä yhtään outokummun eläinlääkärin kotisivuja mistä saisi tietoja hinnoista..

    • Ystävä ihmisenkin

      Kiitos Kirsi!

      Sellaista huomiota, mitä sinä osoitit. Ei saa muualta Suomesta.
      Pieni Manteli kissa jätti meidät, ja siirtyi vaineeseen ilman kipuja ja paniikkia.
      Nyt nukkuu ikiuntaan Kalattomalla. Omalla hautuumaalla muiden karvaisten ystäviemme kanssa.

      Kiitos sinulle Kirsi!

      Jk. Siunauksellista joulua!

    • Pörri

      Kirsille lämmin kiitos myös meiltä.Kauniisti ja kiireettömästi sai kisumme lähteä sateenkaarisillalle.

    • -tanjuska_

      Hei! Tietäisittekö Outokummun eläinlääkärin hintoja? Pitäisi meidän tyttökisumme päästä "leikkauttamaan" ettei tule yllätyksiä :)

    • niinpäniin

      ota puhelin käteesi ja soita ell.lääk.ja kysy-

    • Roopetti...

      Kirsi on parasta mitä Outokummulla on myös ulkopaikkakuntalaisille tarjota, suosittelen lämpimästi. Hinnat on kohtuulliset ja palvelu 11 niin eläimelle kuin omistajalleenkin.

    • mys

      Rakas kissani päätettiin nukuttaa ikiuneen,nyt rakas kissani seikkailee lintujen kanssa lintulaudan alla. kuinka hienosti kirsi asian hoitikaan,otti vastaan vaikka hänellä tuntui olevan todella kiire...mutta vaikka kiire olikin niin tuntui että olimme ainoat asiakkaat...hän jaksoi keskustella elämästä ja kuolemasta...en olisi jaksanut käsitellä asiaa ilman kirsin apua ja keskustelua...toivon hänelle jaksamista työssään ja olen hänen mukanaan henkisesti antamassa voimaa ..kiitos kirsi.

    • kirsi_on_paras

      Sillon aikonaan kun meiän koira piti lopettaa niin laittoi miut nenäliinapaketin kanssa istumaan ulos kivelle ja teki vaan mitä pitää tehdä. Nosti sitten koiran ruumiin vielä auton takakonttiin.
      Aho, kerran jouduin siellä käymään niin jorisi vaan jostain hammaslääkärikäynnistään ja oli ylimielinen ja kallis.

    • mys

      Olen samaa mieltä että Aho vaan rahastaa eläimillä,ihan tunteeton paska.

      • väi_sä_nen

        Oon nähnyt siviilissä myös ja on kun mikäkin kukkopoika, kyllä Kirsi on ihan eri luokkaa ei elvistele pitkin kyliä.


    • koirakko

      Meitä kohtaan Aho on ollut erittäin mukava ja varsinkin silmäasioissa niin hyvä, että Kirsikin sinne tarpeen tullessa ohjaa. Silti liputan Kirsin puolesta ja mieluiten hänellä käydään.

    • eläinkö

      Käykö aloittaja eläinlääkärillä? Minä menen mieluummin ihan terveyskeskukseen oikealle lääkärille. Vaikka olenhan noita eläimiä välillä ravintolassakin nähnyt, mutta kun en eläimiin sekaannu.

    • Palvelujen-perään-pois

      Kirsi ei ole hyvä...

      Kirsi on paras lääkäri minkä tiedän, voimia hänen toimintaansa

      Olisipa ihmisillekin yhtä hyvää ja ammattitaitoista hoitoa saatavana paikkakunnalla, mutta ei ole eikä tule olemaan. Arvauskeskukseen ei voi luottaa missään ainoastaan rahalla saa Joensuusta asiantuntevan palvelun. Toivonkin ettei tule äkillistä sairaskohtausta täällä asuessa...

      • nimim.erkki

        Terkkarilta saa kyllä apua jos pääsee vanhemman lääkärin puheille.


    • Riksu1900072

      Kirsi Väisänen on hoitanut meidän perheen koirat jo kuuden vuoden ajan. Aivan loistava eläinlääkäri. Antaa aikaa, on rauhallinen, mutta tarkka, oikeesti tykkää eläimistä. Koskaan käynneillä ei oo kiireen tuntua. Hoito on mitä parhainta. Todella asiantunteva elänlääkäri. Samoin pieneläinhoitaja Kirsi on erittäin ammattitaitoinen ja yhdessä he ovat mahtava parivaljakko. Ajelemme lähes parin sadan kilometrin päästä heille, mutta hyvän luokse kannattaakin ajella. Ja paljon tuttavia käyttää eläimiä siellä, jopa ihan Helsingistä saakka. Täyden 10 paikka. En voi muuta kuin suositella!!!!

    • Bellasella

      Kirsi Väisänen on huippu eläinlääkäri. Olemme käyttäneet kääpiövillakoirat sekä pennut hänellä. On asiantunteva, kiireetön sekä empaattinen. SUOSITTELEN!!

    • Sulovilenintapaan

      Mie käytin ukkooni kirsillä ja ukko sai uudet pillerit.
      Ja ette usko, jot kui karva kiiltää ja häntä heiluu!
      Ja jaksaa jaksaa.... :)

    • Tuusniemeläinen

      Parasta Oudossa kummussa on Kirsi ammattitaitoineen, siihen kaikki sitten jääkin...

      • Sillalla

        Tuusniemellä ei oo mitään ja sinäkin muutat Outokumpuun


      • Tuusniemeläinen
        Sillalla kirjoitti:

        Tuusniemellä ei oo mitään ja sinäkin muutat Outokumpuun

        Muutan vuoden sisällä Kuopioon, Outokummulla ei mitään annettavaa mulle.
        Koiraani käytän muuttoni jälkeen Kuopiossa jossa lienee lääkäreitä enemmän kuin yksi. Kirsi on hyvä lääkäri mutta ikää kertyy hänellekin ja työtä riittää...


    • Ljgjlt

      Suostui ottamaan kotona kuolleen lemmikkini säilytykseen ja edelleen tuhkattavaksi. Kiitos

    • MaineensaVeroinen

      Kirsi on oikealla alalla.

    • Tassuhiki

      Kirsi on kyllä mukava, mut vastaanotot laitteet alkaa olla melko vanhat. En ihan rehellisesti ymmärrä miks sinne pitää ajaa satojen kilometrien päästä? Kirsi on meidän kaupungin ainut eläinlääkäri niin ei ole kiva taas kärrätä omia eläimiä pitkin pitäjiä sen vuoksi, ettei Kirsille saa aikoja.

      • RePaLe-

        Kirsi ei välttämättä jaksa kauan sillä työtahdilla tehdä kauan ammattiaan, uudet laitteet maksaa eikä niiden hankkiminen muutaman vuoden takia enää kannata. Vankka kokemus korvaa vanhat välineet ja homma toimii hyvin kokemuspohjalla...

        Joensuussa löytyy hyviä lääkäreitä useita, on uudet tiedot ja taidot koneineen käytössä.

        Tohtori Kontu on suosittu ja pidetty osaava lääkäri jota paljon kehutaan, on viikkojen jonotus toimenpiteisiin jatkuvasti...


    • stadinmuf

      Olen tuonut Kirsille lemmikkini tarkistettavaksi jos jotain oireilua ollut, vaikka monta tuntia autossa meneekin stadista Outokumpuun ja takaisin kyllä kannattaa kuitenkin aina vaikka muut sanovat mitä.

      • T.Otuus

        Hyvä vitsi, en usko...
        Sairaalle eläimelle on melkoinen rääkki 500 - 600 km, heikkokuntoinen sesse kerkeää kuolemaankin pitkällä matkalla...


      • Åbokatt
        T.Otuus kirjoitti:

        Hyvä vitsi, en usko...
        Sairaalle eläimelle on melkoinen rääkki 500 - 600 km, heikkokuntoinen sesse kerkeää kuolemaankin pitkällä matkalla...

        Elä ny olen Turust asti käyttänyt muutaman kerran rotu kissaani Kirsillä loma matkani aikana, kun kuulin että Pohjois-Karjalassa olisi tämmöinen ainut laatuinen eläinlääkäri. Kissani saa vain parasta hoitoa nykyisin täält Turustakin ei tarvii lähtee asiakseen ajamaan


    • Koiyiopl

      Kivuton Joensuu. Ei Kirsille ole nykyvehkeitä eli ei voi esim ottaa laajoja kuvia ei riitä röntgeniin teho kun korkeintaan tassuun. Ihana symppis mutta jos iso huoli vie muualle.

      • Anonyymi

        Tulihan se suur-joensuu-illuusio-toimikunnan johtajakin mainostamaan. Mutta käsi sydämelle; Kuinka usein sellaisia isoja röntgenlaitteita oikeasti tarvitaan? Lemmikkieläimille ei juuri milloinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se suur-joensuu-illuusio-toimikunnan johtajakin mainostamaan. Mutta käsi sydämelle; Kuinka usein sellaisia isoja röntgenlaitteita oikeasti tarvitaan? Lemmikkieläimille ei juuri milloinkaan.

        Sinä ja sun illuusiot...
        Jos eläin tarvitsee hoitoa/ kuvia jollaiseen Kirsillä ei mahdollisuus niin hän ohjaa eteenpäin tarvittaessa vaikka sitten Joensuuhun. Kyseessä on usein rakas lemmikki silloin matkaan mielelläni Joensuuhun jos saan apua hänelle. Siinä ei illuusiot merkitse silloin mitään, me emme elä Okussa pullossa eikä pelkästään pärjätä omillamme...
        Kyse ei ole kuntaliitoksesta vaan sairaan eläimen hoidosta..


    • Suomenparas

      Kirsi on kyllä kaikkein paras! Monella muullakin joutunut käymään, mutta kyllä meillä on täällä suomen paras eläinlääkäri. Kiitokset Kirsille, teet arvokasta työtä.

    • Anonyymi

      Mihin aikaan parhaiten saa kiinni puhelimella? Tai onko ns päivystysaikaa? Iso huoli on ja kiinni en saa.

      • Anonyymi

        Ilmeisimmin parhaiten kiinni saa käymällä paikan päällä. Puhelinpäivystystä ei varsinaisesti ilmeisemmin ole, hän vastaa sopivassa rakosessa kiireiden keskellä...


    • Anonyymi

      On kuulemma huonokin eläinlääkäri kun tietty asiakas käy, ei pidä nää sadut tääl paikkansa mitä jotkut luulee tietävänsä mutta eläinlääkäri ei

      • Anonyymi

        Ikävää kuultavaa tuo eläinlääkärin asiakkaistaan kertomat tarinat, mikä kukakin olisi hänen mukaansa. Yhtä juoppoakkaa haukkuu joka käynnillä, pitää ihan korvat sulkea!


      • Anonyymi

        Joensuussa paljon parempia eläinlääkäreitä


    • Anonyymi

      Joensuusta löytyy osaavia eläinlääkäreitä pilvin pimein. Empaattisia, puheliaita , osaavia joilla välineistö on hyvää. Konsultoivat toisiaan jos jotain erikoistoimenpiteitä vaativia hoitotoimia tulee vastaan.
      Itse pidän Kirsistä mutta käytän koiraamme mieluummin Joensuussa kun hänelle ei saa aikoja kuin viikkojen päähän.
      Hätätapaukset ovat oma lukunsa ja silloin päivystävä lääkäri voi olla kuka hyvänsä, missä hyvänsä. Kyyn purema koirallani kuluvana kesänä laittoi ajamaan Käsämään, hän sai hoidon ja on nyt kokemusta rikkaampi terve koira...
      Pidetään hyvää huolta rakkaista lemmikeistämme ja lähimmäisistämme, he ovat sen ansainneet..

      • Anonyymi

        Kuka kaheli nyt sinne asti lähtee ajelemaan? Onneksi meillä on oma eläinlääkäri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kaheli nyt sinne asti lähtee ajelemaan? Onneksi meillä on oma eläinlääkäri!

        Saatan olla mielestänne kaheli mutten halua olla e l ä i n r ä ä k k ä ä j ä kuten useimmat itsekkäistä kommenteistaan päätellen tuntuvat olevan...
        Ajelen mielelläni Joensuuhun tai minne tahansa jos Kirsiä en saa kiinni ja vanha koirani tarvitsee nopeasti hoitoa.

        Kirsiä vastaan ei ole mitään, asiansa osaava ihminen mutta tosiasiassa aina ylityöllistetty ettei nopeaa apua saa tarvittaessa. Keneltä varastan jos toimin kertomallani tavalla ??

        Yleisellä tasolla ME henki on hyvä mutta emme ole maailmassa yksin, itsekkyys on pahasta eikä siitä ole kuin suuri haitta itsellemme...


    • Anonyymi

      Olen kuullut Joensuun eläinlääkäreistä paljon hyvää...

      • Anonyymi

        Eivät ainakaan puhu seläntakana pahaa toisille asiakkaille kun eivät tunne!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ainakaan puhu seläntakana pahaa toisille asiakkaille kun eivät tunne!!

        samaa mieltä, luulin asialliseksi mutta luulla saa kun rupesi nais tuttavastani juttelemaan alaarvoiseen sävyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ainakaan puhu seläntakana pahaa toisille asiakkaille kun eivät tunne!!

        Entä jos on aihetta puheeseen.
        Ei kaikki hoida eläimiään hyvin, ihan hyvä että sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos on aihetta puheeseen.
        Ei kaikki hoida eläimiään hyvin, ihan hyvä että sanoo.

        Kyllä hyvä eläinlääkäri saa puhua asiakkaistaan ihan miten tahtoo, mukavaa kuunneltavaa on aina ollut ei minuu haittaa yhtään vaan päin vastoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hyvä eläinlääkäri saa puhua asiakkaistaan ihan miten tahtoo, mukavaa kuunneltavaa on aina ollut ei minuu haittaa yhtään vaan päin vastoin

        Olkoon hyvä lääkäri mutta kylän tietotoimisto ei tarvitse olla...
        Mukavaa tietty kuunnella jos itsekin juoruaa ja on utelias muiden elämään sotkeutuja..
        Kierrän Kirsin kaukaa juuri juoruamisen vuoksi, Joensuussa hyviä asiallisia lääkäreitä jotka eivät juoruile vaan hoitavat hommansa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon hyvä lääkäri mutta kylän tietotoimisto ei tarvitse olla...
        Mukavaa tietty kuunnella jos itsekin juoruaa ja on utelias muiden elämään sotkeutuja..
        Kierrän Kirsin kaukaa juuri juoruamisen vuoksi, Joensuussa hyviä asiallisia lääkäreitä jotka eivät juoruile vaan hoitavat hommansa..

        Olen todella kauan käyttänyt kissojani Kirsillä. Hän on sydämestään eläinten puolella. Jos hän huomaa että eläintä on kohdeltu kaltoin niin varmaan tulee palutetta.
        Taitaa olla huono omatunto, siksi näin kriittinen.
        Ei ole ikinä juorunnut kenestäkään ja olen käynyt pitkästi yli 20-vuotta. Itse kerroin useastakin eläimiä huonosti kohdelleista henkilöistä, hän kuunteli mutta ei ottanut kantaa, on varovainen puheissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen todella kauan käyttänyt kissojani Kirsillä. Hän on sydämestään eläinten puolella. Jos hän huomaa että eläintä on kohdeltu kaltoin niin varmaan tulee palutetta.
        Taitaa olla huono omatunto, siksi näin kriittinen.
        Ei ole ikinä juorunnut kenestäkään ja olen käynyt pitkästi yli 20-vuotta. Itse kerroin useastakin eläimiä huonosti kohdelleista henkilöistä, hän kuunteli mutta ei ottanut kantaa, on varovainen puheissaan.

        vai ei juorua, kyllä haukku koirakaverini rankasti juopoksi akaksi eikä hoida eläintään, totuus on toinen hoitaa joka päivä omaa koiraansa täysillä. On kauheaa kun on tuollaiseksi muuttunut, olen kuullut ettei ollut aikaisemmin noin eikä ihme jos Joensuuhun vievät eläimensä hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai ei juorua, kyllä haukku koirakaverini rankasti juopoksi akaksi eikä hoida eläintään, totuus on toinen hoitaa joka päivä omaa koiraansa täysillä. On kauheaa kun on tuollaiseksi muuttunut, olen kuullut ettei ollut aikaisemmin noin eikä ihme jos Joensuuhun vievät eläimensä hoitoon.

        Ompa empaattinen kun juttuja olen väkisin kuunnellut pari kertaa, en ole enää käyttänyt kun menen suoraan Joensuuhun yhdelle jo vakiintuneelle eläinlääkärille jolla laitteetkin uuden aikaiset eikä aatamin aikaiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon hyvä lääkäri mutta kylän tietotoimisto ei tarvitse olla...
        Mukavaa tietty kuunnella jos itsekin juoruaa ja on utelias muiden elämään sotkeutuja..
        Kierrän Kirsin kaukaa juuri juoruamisen vuoksi, Joensuussa hyviä asiallisia lääkäreitä jotka eivät juoruile vaan hoitavat hommansa..

        Entä jos on itsessä syytä ja huono omatunto. Pitää sitten syyttää eläinlääkäriä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos on itsessä syytä ja huono omatunto. Pitää sitten syyttää eläinlääkäriä

        Eläinlääkärihän se juoruu edellisen asiakkaan asiat eteenpäin ja pitää joitain eläimen omistajia idiootteina niin kun ovatkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläinlääkärihän se juoruu edellisen asiakkaan asiat eteenpäin ja pitää joitain eläimen omistajia idiootteina niin kun ovatkin!

        Oon kuullut, tosi törkeetä häneltä vaikka miten hyvä luulee olevansa muttei noin saa tehdä.


    • Anonyymi

      Kyllä lemmikkini sai asialliset tutkimukset- ja kaikella kunnioituksella, harmi ettei oireilun syy selvinnyt.
      Lemmikkini on iäkkäämpi, mutta käännyn uudelleen puoleensa, jos oireilu ei asetu tai pahenee. Edullinen, siihen nähden että tehtiin ihan kattava perustutkimus ja hammaskivi poistettiin- hyväkuntoisista hampaista.

      • Anonyymi

        Meidän kissa ja koira ovat aina saaneet hyvää palvelua.
        Vieraitten asioista ei ole koskaan juoruiltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän kissa ja koira ovat aina saaneet hyvää palvelua.
        Vieraitten asioista ei ole koskaan juoruiltu.

        Eipä kiinnosta... Nämä juoruilevat palvelut autioituvalla kylällä


    • Anonyymi

      Vieläkö hänellä on vastaanotto?

      • Anonyymi

        Vielä.


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt koiraani ja edesmennyttä kissaani Kirsillä, siis aivan loistava, ihana ja rauhallinen ihminen. Eläinten todellinen ystävä❤️.

      • Anonyymi

        Kaikki vaan edes menneitä puoskarointi hoitojen jälkeen... kun lopetus piikille lopulta semmoista hoitoa. Onneksi Käpäläkumpu olemassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki vaan edes menneitä puoskarointi hoitojen jälkeen... kun lopetus piikille lopulta semmoista hoitoa. Onneksi Käpäläkumpu olemassa!

        Käpäläkummun palvelu parasta Outokummussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käpäläkummun palvelu parasta Outokummussa.

        Käpäläkumpu❤️❤️❤️eläinten asialla nro 1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käpäläkumpu❤️❤️❤️eläinten asialla nro 1

        Joo nää kaiki kommentit ei oo todelkaa omistaj tai läheise piilomainontaa


      • Anonyymi

        Tykkääks kirstiki punasist raketeist


    • Anonyymi

      Kirsi on auttanut meidän dobbereita yli 10 vuoden ajan. Kirsi tietää mitä tekee ja ansaitsee kiitokset

      • Anonyymi

        Käpäläkumpuun niin eläimet ei kärsi. Olen Kirsin entinen asiakas ja pysyn kaukana juorusta joka puhuu huonosti kohdelluista koirista ja omistajasta vaikka kaikki OK. Kyllä siekin olet dobbereitten kanssa tarinoissa mukana kun tunnistan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käpäläkumpuun niin eläimet ei kärsi. Olen Kirsin entinen asiakas ja pysyn kaukana juorusta joka puhuu huonosti kohdelluista koirista ja omistajasta vaikka kaikki OK. Kyllä siekin olet dobbereitten kanssa tarinoissa mukana kun tunnistan.

        Onpa ikävää kun olet huomannut kirsin toisen puolen. Käpäläkummun onnellinen asiakas olen ollut.


    • Anonyymi

      Ylivoimaisesti paras ja kuitenkin halvin! En haluu ees ajatella jahka eläkkeelle siirtyy :(

      • Anonyymi

        Ylivoimainen selän takana puhuja epäilee kovin eläinsuojelu rikoksista, kokemusta on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylivoimainen selän takana puhuja epäilee kovin eläinsuojelu rikoksista, kokemusta on

        Jokohan ois aika lopettaa tisu tapio valhteliminen Onko poika menossa salametsälle pohjoseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokohan ois aika lopettaa tisu tapio valhteliminen Onko poika menossa salametsälle pohjoseen

        Elänlääkärihän on juoruilija ilmoitusten tekijä


    • Anonyymi

      Epäilen että on ollut aihetta ilmoituksiin.
      Hyvä että puuttuu asioihin jos näkee tarvetta.
      Olen käynyt tosi kauan elämieni kanssa Kirsillä ja käyn edelleenkin.
      Ei ole koskaan puhunut pahaa kenestäkään. Hoitaa hyvin eläimet.

      • Anonyymi

        Voisi vaan pitää huolen omista eläimistää jotka aina karussa8o)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi vaan pitää huolen omista eläimistää jotka aina karussa8o)))

        Otahan rauhoittavat lääkkeet. Ei niin pahalta tunnu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otahan rauhoittavat lääkkeet. Ei niin pahalta tunnu

        Taidat olla niitä jotka syöttää eläimelleen rauhoittavia kun käyttäytyvät noin


      • Anonyymi

        Ok buumeri


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe