En saa

ilman peppua.

Joo.. Itseäni peppuseksi _naisen_ kanssa kiihottaa enemmän kuin mikään muu. Kun olen tyttöni kanssa sängyssä vain se pyörii mielessä.
Olen hieman hyväillyt tytön peppua ja hän selvästi nauttii siitä, mutta sen pidemmälle ei pääse. Hankin hänelle muutaman lelun liukkarin kera, mutta hän ei ikinä suostunut edes niitä kokeilemaan.
Aikaisemmin kun asiasta on puhuttu, niin hän on antanut ymmärtää että "ehkä joskus". Nyt kun ehdotin, että kokeillaan leluja hän kuitenkin sanoi, että ei todellakaan halua peppureikään yhtään mitään.
Aikaisemmissa suhteissa ollut hieman samanlaista, mutta ei niin jyrkkä kanta. Itseasiassa kaikki tytöt kenen kanssa peppuseksiä olen harrastanut, ovat tykänneet siitä kovasti ja saaneet orgasmejakin helpommin sitä kautta.

Nyt tämä minua eniten kiihottava asia loistaa poissaolollaan ja ilmeisesti elän loppuelämän onnellisesti (?) ilman kyseistä asiaa.

Tietysti kunnioitan naistani. Ei tarvitse tehdä mitään mistä ei nauti, mutta itse olen valmis tekemään mitä vaan, jos tiedän , että se toista kiihottaa ja en itse siihen kuole. Ainakin olen valmis kokeilemaan.
"Työnnetään ne sun peppuun, niin tiedät miltä tuntuu". No minulle ihan ok sekin, jos se toista kiihottaa..

14

2597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyninkään mies

      puolisoni nauttii peppuseksistä joko sormistani sauvasta tai oikeesta. nauttii myös näyttää kuvissa kuin on sauva anaalissa

    • Juu, onhan se ihanaa, kun pyydän että "antaisisko pyllyä, rakas., niin aina saan. Ei sitä aina, muuta joskus tekee pyllyä mieli niin paljon.

      Jos sen puute häiritsee ja korventaa, niin saattaa jossain vaiheessa käydä niin, että sitä lähtee hakemaan muualta. Saattaa, riippuu ihmisestä.

      • Anonyymi

        Turrehan se siinä vonkaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turrehan se siinä vonkaamassa.

        Eikä sinulta kestänyt kuin vain vaivaiset yhdeksän vuotta tuon kuitin keksimiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sinulta kestänyt kuin vain vaivaiset yhdeksän vuotta tuon kuitin keksimiseen.

        Heh, onhan tuo yhtä sääIittävä hahmo kuten sinäkin olet.


    • naiskuis

      Kuulostat ällöttävältä tyypiltä ja vonkaajalta. Vaihda miehiin, niin saat persereikää! Mä teen sitä milloin huvittaa, niin kuin muutakin seksiä. Joskus tuntuu tosi hyvältä, mut joskus jostain syystä sattuu tosi paljon ja silloin lopetan homman alkuunsa. Seksi on niin moniNaista.

    • Kokeillut

      Tyttöystäväni ei anna pyllyä eikä kokeile minua sormilla työntäen vaikka kiihottas ajatus.Etelässä lähdin tumman miehen matkaan mielenkiinnosta ja tuuppas ison perseeseen että sai kokemusta. Kaksi viikkoa meni ja piti olla pylly pystyssä vahän väliä kun vanhemmalla miehellä seiso. Ei olisi suomessa kehdannut tehdä olla välillä autossakin naitavana.

    • Vaihda

      Vaihda.

    • kaekkee on kokkeeltu

      Jos ei tilanne muuten ratkea, etkä halua olla loppuelämääsi ilman kakkosta, kannattaa yrittää keskustella asiasta ja löytää joku muu ratkaisu. Yksi vaihtoehtohan on, että tyydytät kyseisen tarpeen jonkun muun kanssa, mutta tästä on tietysti sovittava kaikkien kolmen kesken, tai käy huonosti... :) Toki siinä on omat riskinsä. Toinen vaihtoehto on sitten vaihtaa nainen sellaiseen, joka antaa kakkoseenkin, mutta ehkä tällaisen takia ei kannata mennä pilaamaan parisuhdetta. Kyseessä on kumminkin vain reikä...ja saattaa hyvinkin olla, että fantasiasi on todellisuutta parempi. Itse väittäisin, että toimiva parisuhde, naisesi suu ja pieni harjoittelu korvaa moninkertaisesti "menetyksesi".

      • well well

        "Itse väittäisin, että toimiva parisuhde, naisesi suu ja pieni harjoittelu korvaa moninkertaisesti "menetyksesi". "

        Paitsi että molempia osapuolia tyydyttävä seksielämä on olennainen osa toimivaa parisuhdetta, ei niitä voi erottaa toisistaan. Ongelmaa ei kannata vähätellä, keskustelkaa.

        Jos tyttösi ei suostu varsinaiseen peppuseksiin, voitte etsiä jotain kompromisseja. Esim tyttö ottamassa suihin samalla sinuun päin pyllistäen niin että voit samalla hyväillä ja taputella pakaroita ja kosketella peppureikää, ehkä työtää sormen sinne.. Ei luulisi olevan ihan liikaa vaadittu.

        Tietysti jos hänelle pelkkä kosketus on liikaa ja sinulle taas peppu on juuri se juttu, niin yhtälö valitettavasti näyttää mahdottomalta pitemmällä aikavälillä. t. nimin. been there done that


      • Vaihtoehtoko
        well well kirjoitti:

        "Itse väittäisin, että toimiva parisuhde, naisesi suu ja pieni harjoittelu korvaa moninkertaisesti "menetyksesi". "

        Paitsi että molempia osapuolia tyydyttävä seksielämä on olennainen osa toimivaa parisuhdetta, ei niitä voi erottaa toisistaan. Ongelmaa ei kannata vähätellä, keskustelkaa.

        Jos tyttösi ei suostu varsinaiseen peppuseksiin, voitte etsiä jotain kompromisseja. Esim tyttö ottamassa suihin samalla sinuun päin pyllistäen niin että voit samalla hyväillä ja taputella pakaroita ja kosketella peppureikää, ehkä työtää sormen sinne.. Ei luulisi olevan ihan liikaa vaadittu.

        Tietysti jos hänelle pelkkä kosketus on liikaa ja sinulle taas peppu on juuri se juttu, niin yhtälö valitettavasti näyttää mahdottomalta pitemmällä aikavälillä. t. nimin. been there done that

        Jospa mies ensin pyytää naista työntämään dildoa miehen takapuoleen. Pääsee itseki nauttimaan ihanuudesta, osta vaikka kunnon star on-hihnoilla.

        Kunhan olet ensin kymmenen, parikymmentä kertaa itse jakanut pepppuasi, kysy sitten uudestaan, voisitko sinäkin saada.


    • ammattilainen

      mitä ihmettä ei kannata parisuhdetta mennä pilaamaan sillonhan se on jo pilalla eikä täällä eletä kun kerran ja sen kerran ku eletään ni sillon pitää saaha ja antaa kaikki toisille ja itselleen ei ruveta jeesustelemaan

      • Anonyymi

        Eikä sinulta kestänyt kuin vaivaiset yhdeksän vuotta tuon kuitin keksimiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sinulta kestänyt kuin vaivaiset yhdeksän vuotta tuon kuitin keksimiseen.

        Puhu omasta puolestas kaappihomo runkkari


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe