mutta eihän sitä ymmärretä vaikka nähdäänkin mielivaltaa ja huonoa hedelmää.
Kun jumalaton hallitsee niin kansa kärsii väärästä opetuksesta
11
68
Vastaukset
Miksi sinä, minä, hän, tuo ja se ei äänestänyt KRISTILLIS demokraatteja?? Ainoa PUOLUE joka koroittaa Raamatun auktorieettia, oli kyseessä sitten maallinen tuomio tai hengellinen..
Lestadiolaiset, joita on yli 100000, Helluntailaiset, Vapaakirkolliset, Luterilaiset monissa karsinoissaan,, meitä on monta sataa tuhatta Suomen Rakkaassa kansassa!! Miksi emme äänestäneet AINOATA USKOVAISTEN PUOLUETTA??
Sovitaanko seuraava periaate, eli me, kirkkokunnasta riippumatta äänestämme seuraavissa vaaleissa ainoata Kristillistä puoluetta, eli Kristillis demokraatteja!!
Muissakin puolueissa saattaa olla ymmärtämättömiä uskovaisia esimerkiksi Kepussa, jotka Aina äänestävät Kepua (siis Lestadiolaiset!)
Siunausta teille kaikille puolueista riippumatta toivoo Jallu!!- Israelissa vaikutti
Raamatun kirjoituksien mukaan sekä hyviä että huonoja kuninkaita ja jokainen voi Raamatusta lukea niistä siunauksista, jotka seurasivat Herran tahdon mukaista vanhurskasta elämää ja se oli tietysti parasta myös Israelin asukkaille pienimmästä suurimpaan. Samoin voimme lukea niistä kirouksista, jotka seurasivat israelilaisia, kun kansan keskuudessa synti sai sijaa ilman parannusta vanhurskauteen ja Jumalan tahdon mukaiseen elämään.
Kuningas Yeshua opetti ja on luettavissa Uudesta Testamentista Israelin Pyhän Herran ja Jumalan opetukset ja ovat hyvät ja iankaikkiset sanat, joiden mukaan myös meidät itsekukin tuomitaan. Siten on hyvä jokaisen ottaa vastaan Juutalaisten Kuninkaan elävät ja hyvät sanat sydämmeensä ja ympärileikkauttaa sydämensä anoen elävää vettä ja Pyhän Hengen sinettiä ja senjälkeisessä pyhässä elämässä puhua kielillä ja muutkin armolahjat on annettu rakennukseksi ja Herran hyvän rikkauden vastaanottamiseksi ja ymmärtämiseksi, amen. - 6+16
Maailmanhistoriassa yksikään kristitty ei ole puhunut kielillä yks'kaks', eikä parantanut maailmaa muutenkaan.
Pelkkää pelon levitystä, juutalaisten solvaamista, kansojen alistamista ja sortoa , sekä alkuperäiskansojen hävytystä koko kaksituhatta vuotta kestänyt historia on ollut.
Eilen TV:stä tulleessa dokumentissä ( natsien metsästys) kerrottiin, kuinka katolinen kirkko auttoi natsirikollisia pakenemaan Argentiinaan.
Siinä teidän hedelmät, vieläkin teillä odotuksessa päästä hallitsemaan Israelin kahtatoista sukukuntaa ja saada juutalaiset polvistumaan teidän eteen. Hävetkää.- Saat aikaan kyllä
noilla lukemattomilla väärillä todistuksilla ainakin minulle, jos minua niillä tarkoitat, mutta jos et minua tarkoita, niin miksi minulle niitä esille tuot.
Korjataan näkemyksiäsi, että et aivan valtoimena sydämesi syytöksissä menisi:
> Maailmanhistoriassa yksikään kristitty ei ole puhunut kielillä yks'kaks', ...
Kirjoitan Herran Yeshua seuraamisesta Abba Isän tahdon mukaisessa juutalaisuudesta.
En tahdo alkuunkaan lähteä kristityistä kirjoittamaan tällä palstalla.
Herran Yeshuan opetuslapsina saan minäkin puhua ja laulaakin kielillä ja kiitän siitä Abba Isää Yeshuan nimessä. Minulla ei ole mitään kerskaamista vaan armoa armon päälle olen saanut vastaanottaa, amen.
> Pelkkää pelon levitystä, juutalaisten solvaamista, kansojen alistamista ja sortoa , sekä alkuperäiskansojen hävytystä koko kaksituhatta vuotta kestänyt historia on ollut.
En kirjoittanut ollenkaan näistä viimeisistä päivistä vaan aiemmista niinkuin varmaan tunnet sen verran juutalaisen kansan historiaa, että kuninkaat hallitsivat kuten Daavid noin tuhat vuotta ennen Yeshuaa, joka tuli Kuninkaiden Kuninkaana ja nousi taivaaseen Herrojen Herrana, amen.
Mooseksen kautta asettiin liitto Israelin kansalle ja minunkin esivanhempi on voinut siinä joukossa olla liiton tekemässä ja liitto pysyy voimassa vaikka Yeshuassa saatiinkin parempi paremmille lupauksille, koska näemme itsestämme, että emme voi elää synnittöminä kaiken lain täyttäjinä ja Abba Isä rakkaudessa ongelman ratkaisi koska totuudellisesti tuomionsa antavana pyhänä Jumalana, ei voi syntejä lakaista maton alla vaan tarvittiin Lunastaja Yeshuassa, joka meidät kurjat syntiset voi pelastaa turmelluksesta ja synnin orjuudesta ja myös vaikka yhdestä synnistä, jos joku ajattelee olevansa niinkuin fariseukset omavanhurskauden pimeydessä.
En ymmärrä alkuukaan kun kirjoittaen keskustelemme juutalaisuudesta niin sinä väännät sen kuin isiesi perinnäisopin mukaan kristillisyyteen ja siihen mistä en alkuunkaan minä ole kirjoittanut eikä Paavalikaan puhunut eikä mitenkään liity tähän varsinaiseen Israelin ja juutalaisten ja Jumalan lasten Raamatun ilmoitukseen, sekä Vanhassa että Uudessa Testamentissa.
Yritä ymmärtää, ettei koko Raamatussa kirjoiteta kirkollisista harhoista kuin ehkä Paavalin varoituksen kautta kun Henki sanoo väärien oppien tulevan ja julmien susien, jotka eivät laumaa säästä ja nähdään myös kirkollisissa vainoissa ja väärissä opeissa vaikka pyritäänkin hyvään aivan niinkuin fariseukset vastustaessaan Yeshuaa omassa uskonnollisessa vallankäytössään, amen.
> Siinä teidän hedelmät, vieläkin teillä odotuksessa päästä hallitsemaan Israelin kahtatoista sukukuntaa ja saada juutalaiset polvistumaan teidän eteen. Hävetkää.
Vielä kun ymmärtäisit mitä olen kirjoittanut, että voisit vähän tolkkua ja valkeutta ja laupeutta ja vanhurskautta vastaanottaa Herrassa Yeshuassa, jota saamme kumartaen rukoilla juutalaisuudesta pelastuneina ja samoin kaikista kansoista valituille sitä tarjotaan ilman omavanhurskautta ja laittomuutta, sillä niiden tähden tulee Jumalan viha ulkokultaisille ja julkijumalattomille vaikka itsessään eivät koe mitenkään mitään väärää omassa mielenlaadussaan, kun eivät kiitä ja kunnioita Abba Isää Yeshuan nimessä ja totuudellisessa palvonnassa.
Minä en häpeä sellaisia, joita en tunnista enkä tunnusta omikseni, toivottavasti et sinäkään. Mutta jos et kiitä etkä kunnioita Abba Isää Yeshua nimessä, niin sinun kannattaa mielenmuutos tehdä ja alkaa rukoilla totuuden Hengessä ja siinä armoliitossa, joka antaa ainoan tulevaisuuden ja toivon ja vanhurskauden ja rakkauden Israelin Pyhää Kuningasta kohtaan, amen.
- timosoini1
BEN JA KOKOOMUS/SUOMEN HALLITUS!!! HALLITUSOHJELMA 17.06.2011!!! JAHVEN SANOMA: " JOKA KÖYHÄÄ SORTAA, SITÄ JUMALA EI JÄTÄ RANKAISEMATTA"!!!! TÄMÄ OLI NÄKEMÄNI PROFETIA!!!! PS. RAKKAUS ON TÄRKEINTÄ ELÄMÄSSÄ!!! : )
- timosoini1
"JUMALA ON RAKKAUS" !!! : )
- vanha ja vakaa
Helena Petrovna Blavatsky on sanonut vähän samalla lailla "joka ei anna viimeistä leipäpalaansa sitä anovalle tulee itse joskus näkemään nälkää"
Nåin karman laki vaikuttaa. - 9+9
Varmasti näkee näkee jo aika pian, jos viimeisen leipäpalansa antaa.
- Jumala antaa leivän
kaikille ja yltäkylläisesti, mutta moniko kiittää ja kunnioittaa Leivänantajaa. Kaikessa tilassa saamme Jumalaa kiitää ja kunnioittaa Yeshuan (Jeesuksen) nimessä ja on otollista ja hyvää jokaiselle ihmiselle ilman erotusta, amen.
Raamatun profetiat tulevat täyttymään Ilmestyskirjan jokaista sanaa myöten, mutta viisaat panevat turvansa Herraan Yeshuaan ja puhdistavat itsensä maailman hengen saastutuksista, sillä Herran Valkeus poistaa pimeyden ja antaa yltäkylläisen hengellisen elämän ja siunauksen, amen. - ziz77us
Noi natsit esitetään ikäänkuin kristityt olisi olleet mukana natseissa, tai tukeneet hitleriä.
Päinvastoin hitler tappoi Sakasassa omia maan miehiään päästääkseen valtaan, esim opettajia, puolueiden jäseniä, kenraaleita yms. Maavoimien kenraali esikuntineen yms yms. Ei Hitler olisi päässyt valtaan ilman suunnatonta väkivältää, samoin ei Stalini olisi pysynyt vallassa, ilman sitä että olisi tapattanut jatkuvasti maanmiehiään. - Vasta kun Yeshua
tulee valtakuntansa perustamaan, niin voimme elää Kirkkauden Kuninkaan alaisuudessa, jos ja kun perille voittajina pääsemme Herran armossa ja totuudessa ja rakkaudessa, amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1362591SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3131769Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v121427En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341413Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.371107- 50986
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais268944Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33934It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9876Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38865