Taas ampuvat HAARPilla kesämyrskyjä Suomeen?.
Varokaa!
HAARP – Wikipedia
HAARP (lyhenne sanoista High Frequency Active Auroral Research Program eli KOrkeataajuudella toimiva ilmakehän tutkimusohjelma.)
fi.wikipedia.org/wiki/HAARP
http://www.tiede.fi/keskustelut/tahtitiede-ja-avaruus-f6/haarp-ja-planeettamme-t37544.html
http://www.fromthewilderness.com/free/pandora/haarp.html
www.earthpulse.com/src/category.asp?catid=1
HAARPilla on fireworks eli ilotulitus kaikki jos mikrosirut tulee ihon alle?
Mitään salaliittoja ei ole olemassa. On vain Neuvostoliitto.
HAARP-ukkonen taas Suomessa?
3
386
Vastaukset
- tmähän ei voi
olla normaalia-
ukkonen tulee kovan helteen kanssa, ja kestää aikansa, mutta nyt on jo satanut kauan, ja silti koko yön korkeuksissa salamoi ja jyrisee jatkuvalla soitolla-
ja sääkartassa alue on 3 päivää paikallaan pysyvä linja suomen keskellä- hyvin ohut vieläpä.
E i tämä ole normaalia.
Se on HAARP-asema joka ampuu.
Kyse onkin vaan kuinka tarkasti se pystyy sen iskun kohdistamaan. - cuputkiaivo
noin juuri kävi! näin koneet levittämässä paksuja vanoja kello yhden tienoilla aamulla tulikin sitten ukkonen
- Foolio-Einari
Kun kiikarilla katteleepi taivaalle ja nwo-myrkyn vaikutiksen ensin kumoaa pullollisella kosssua, niin näkeepi kuinka pilvissä lentäävipeltää juutalaisia haarppuunat käsissään. Siitä se ukkonen tulee. Kyllä isovaari tiesi. Se oli mukana kokoamassa suomen juutalaisia saksaan leireille, että kyllä se tiesi nämä jutut tarkalleen. Jos on joskus selvänä, niin pilvijuutalainen tulee ja iskee haarppuunalla mikrosirun ihon alle. Näin se menee niin, hih hih hih. Kerrankin kun join vähän kahvia ja sitten alkoi tulemaan hämähäkkejä ihon alta, ja mua vietiin hämeenlinnaan hoitoon, niin luulin piereskeleväni, mutta sitten alkoi valua kemikaalivanaa lahkeesta, mutta maaperä onkin kahden kilometrin korkeudessa niin tuli kemitraili kun luulin olevani kemissä. Nyt täytyy taas mennä päivittämään nettiin vähän havaintoja avaruuden liskoista, kunhan ensin havainnoin liskoa joka elää housuissani. Hih hih hii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321