Moi minkä ikäisenä huomasit että myös miesten kullit alkoivat ki

Kiinnostunut Naapuri

Itse olin 15v vanha kun minua alkoi myös kullit kiinnostaa. Asuin nuoruuteni maalla ja naapurissamme asui eläkkeellä oleva vanha poikamies Veikko, hän asui koko elämänsä yksin. Minua kiinnosti useasti seurata mitä veikko teki ja vakoilinkin häntä ahkerasti. Kerran menin Veikon pihaan, marjapensaan juurelle piiloon josta seurasin häntä. Veikko oli kammarissa ja huomasin kun hän laittoi verhoja ikkunan eteen. Verhojen alareunaan oli jäänyt rako. Menin ikkunan alle ja katsoin verhojen raosta sisälle, säpsähdin kun huomasin Veikon seisovan alasti pöydän vierellä. Hän katseli pöydällä olevaa lehteä ja samalla runkkasi kulliaan. Minua alkoi kovasti kiihottaa veikon touhut, huomasin myös että oma kullinikin oli tosi kovana. Jonkin ajan kuluttua Veikon selkä kaareutui ja kulli ruiski spermat pöydälle. Itse puristelin kulliani housujen läpi koko ajan kun katsoin Veikon kiihottavaa touhua. Veikko poistui kammarista ja huomasin kun hän meni ulkona olevaan sauna rakennukseen. Menin nopeasti sisälle taloon ja kammariin jossa veikko oli ollut, huomasin lehden pöydällä ja myös siinä olevat sperma roiskeet. Katsoin lehteä se oli Kalle joka oli avattu kohdassa jossa oli miehiä seisovien kulliensa kanssa. Olin tosi kiihottunut näkemästäni, joten otin oman kullini esiin ja aloin runkata sitä. Ei mennyt kovinkaan pitkään kun omat spermat lensivät veikon spermojen joukkoon. Poistuin nopeasti kammarista ja juoksin kotiini, en tiennyt Veikon olevan homo enkä uskonut että vanhempanikaan piti häntä homona. Tuon tapauksen jälkeen kävin monesti, seuraamassa Veikon runkkausta ikkunasta tirkistellen, samalla omaa kulliani runkaten.

171

16964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kundit ja kullit

kiva oli lukea olet varmaan miehistä kiinnostunut kun sulla alkaa seisoo.
      itellä on sama homma. nuorten miesten pullottavat farkut saa mulla heti kalun housuis sykkii. aivan tervettä että kalu toimii vähällä ärsykkeellä.

• yli 30-40-50-60

miesten kullit alko kiinnostaa joskus yli30 v

• Himokas ukm

Moi! Olne 60'n viriili mies, kulli noin 17-18cm x 5cm paljapäinen klunssi. Ootko sä ukkomies ´myös?
        Mulla on muutama kokemus ukkomiehen kaa suihin otoista molemmin puolin.
        Se ON mahtavaa! Mies tietää mikä tekee miehelle hyvää.
        Vastaa tähän ja laita mailiosoitteesi niin kirjoitellaan ja vaikka tavataan jos haluat.
        Saisit mahtavan kokomuksen! mailaa [email protected] niin vastaa sulle....

• pillunnuolija..

Ei oo vielä kiinnostanu kullit ja ikää 50

• oi nuoret aikuiset

kyll alkaa nuoremmat kullit katella

• joo teeereee

mä oon 14 ja mua alko kiinnostaa kullitkii jossaa 13v ja rupee stondaa väälil jos katon vaik kavereitten pullottavii housuij, tekis vaa joskus mieli kokeilla miestä mut salaa : )!

• !

Oot 14..??
        Tämän keskustelualueen jutut ovat vain yli 18-vuotiaille. Odotappas poika pieni vielä 4 vuotta.

• ! kirjoitti:

Oot 14..??
        Tämän keskustelualueen jutut ovat vain yli 18-vuotiaille. Odotappas poika pieni vielä 4 vuotta.

väliäkö tuolla on minkä ikäinen

• kiimaoire

mull sama oire

• pullottavat farkut

Kerran oli Ruotsin laivalla, siellä oli yks nuori pari oikein kaunis hyvä roppainen kundi, jolla farkuis oli vielä kovana. Oli makeeta katella.Sitte hän huomas varmaan tuijotukseni kylläkin mulla oli aurinkolasit päässä, ett' voin ihailla,
      kun munatkin erottuivat tiukista farkuista. Varmaan olivat nussineet ja pojalla oli vielä jälkiseisokkia ja varmaan vielä sai uudelleen. Tyttö oli kyll monta vuotta varnhempi, oli varmaan imenytkin pojan kyrvän aivan turvoksiin. Siltä se ainakin näytti. Sitten poika meni nojaa kairetta, pylly vain jäi kateltavaksi. Tuntui, ett sitä hävetti tilanne. Tyttö puhui jonkun naistutun kanssa. Oli siinä makee, aivan tuli mieleen että olis olut mukava sormella painella pullistunutta etumusta farkujen läpi. yks matkalla ollut ukkomies

• Laivalla

Olin kai 17v kun laivalla olin kusella ja vanhempi mies oli vieressä kusemassa. Rupes hieromaan itseään että seiso, siinä kiihottu itsekkin kun näin ekankerran runkkausta. Vei mut hyttiin ja anto suuhun, nolotti mutta annoin sen naida pyllyyn. Ei siitä onneksi muut tiedä.

• homoko

yks kundi kerran söi abcllä ja katsoi suoraan koko ajan mua silmiin.
      sillä oli farkkujen etumus aivan myös pullollaan. en tiedä mitä oli mieles. en muuta kuin vilkaisin häntä, aina vaan tuijotti. olisko ollut komea hintti vai oli kyll söötin näkönen ehkä noin 30-40v, ite yli40 v kundi

• MIES 22

KIRJOITELKAA HYVIÄ MIEHET POJAT TARINOITA ON MUKAVA NIILLÄ TARINOILLA TÄS VEDELLÄ JA KIIMATIPPOJA MAISTELLA.AAAAAAH

• Kertoja.

Terve MIES 22 millaiset tarinat sinua kiihoittaa kirjoita voi ehkä autaa sinua.?

• Anonyymi

intissä sai niin paljon kullia ettei peppu enempää kestänyt yhellä porukan suurin imin kovaks varmaan 30cm en ole sen jälkeen saanut niin isoo muut seuras perässä osasin onneks lypsää pepullani lastit pihalle

• tv kundi

mihin vois kirjotella kahden kesken ettei ole mitään kirjautumispakkoa kertokaa kundit

• kireet farkut ja kii

pullottelut jne kuten tiedät varmaan. nyt tuli just porukkaa.sorry . palataan asiaan myöh vaikka huomenna. kiiman haju

• Kiihotustako?
      • Kiinnostunut Naapuri

Kiitos tosi kivasta linkistä nimi merkki. Kiihotustako?

Kiitos myös muille vastanneille, on kiva tietää että muitakin miehiä, alkoivat kullit kiinnostaa jo nuorena. =)

• Nuoren opetettu
        Kiinnostunut Naapuri kirjoitti:

Kiitos tosi kivasta linkistä nimi merkki. Kiihotustako?

Kiitos myös muille vastanneille, on kiva tietää että muitakin miehiä, alkoivat kullit kiinnostaa jo nuorena. =)

Jäin nuorena ylitöihin ja kävin saunassa, sinne tuli vanhempi mies mitä monet pitivä homona. Sillä rupes seisoo ja halus että pesen sen munan, kyllä siinä kiihottu vieraan munaa hieroesa. Sitten hiero pakaroitani ja sirmella pyllynreikää, käski pyllistää ja rupes naimaan kunnolla. Kävin joskus sen luona vaikka oli tyttöystävä, pelkästä miellenkiinnosta. Ja tuli kokeiltua miehen persettä kun imi ja runkkas ensin kunnolla mitä tyttöystäväni ei tee.

• Uimahalli
        Nuoren opetettu kirjoitti:

Jäin nuorena ylitöihin ja kävin saunassa, sinne tuli vanhempi mies mitä monet pitivä homona. Sillä rupes seisoo ja halus että pesen sen munan, kyllä siinä kiihottu vieraan munaa hieroesa. Sitten hiero pakaroitani ja sirmella pyllynreikää, käski pyllistää ja rupes naimaan kunnolla. Kävin joskus sen luona vaikka oli tyttöystävä, pelkästä miellenkiinnosta. Ja tuli kokeiltua miehen persettä kun imi ja runkkas ensin kunnolla mitä tyttöystäväni ei tee.

Kävin nuorena aamuinnilla uimahallilla, kun sellä ollut kun muutama käviävä. Suihkussa vanhempi mies tuli viereeni ja katseli muniani, sillä rupes seisoo enkä voinut kun katsella kiihottunutta kullia.Otti pyyhkeen suojakseen ja pyysi mukaansa, vei sallaiseen isoon inva vessaan. Sit halus että hieron sen seisovaa kullia, kyllä sitä itsekkin kiihottu ja mies otti suihin että laukesin sen suuhun. Sittten käski nojaamaan lavuaaria vasten työnsi pyllyyni kovan kullisa. Kyllä sai ekankerran miestä. Pyysi sen kotiin kun sen eukko oli matkoilla.Parin tuhdin paukun jälkeen tuli alasti muna pystyssä ja halus että hieron sitä. Kun sai multakin houtsut pois halus heti naida pyllyäni, oli aluksi kun mies hyväli ja otti suihin ja nuoli pussitkin.

• Anonyymi
        Uimahalli kirjoitti:

Kävin nuorena aamuinnilla uimahallilla, kun sellä ollut kun muutama käviävä. Suihkussa vanhempi mies tuli viereeni ja katseli muniani, sillä rupes seisoo enkä voinut kun katsella kiihottunutta kullia.Otti pyyhkeen suojakseen ja pyysi mukaansa, vei sallaiseen isoon inva vessaan. Sit halus että hieron sen seisovaa kullia, kyllä sitä itsekkin kiihottu ja mies otti suihin että laukesin sen suuhun. Sittten käski nojaamaan lavuaaria vasten työnsi pyllyyni kovan kullisa. Kyllä sai ekankerran miestä. Pyysi sen kotiin kun sen eukko oli matkoilla.Parin tuhdin paukun jälkeen tuli alasti muna pystyssä ja halus että hieron sitä. Kun sai multakin houtsut pois halus heti naida pyllyäni, oli aluksi kun mies hyväli ja otti suihin ja nuoli pussitkin.

mahtavaa kyyti oli hyvää

• Anonyymi
        Uimahalli kirjoitti:

voi kun olis saanut olla mukana

• Anonyymi
        Uimahalli kirjoitti:

Olen ihmetellyt monesti lukiessani näitä tarinoita että kun naidaan pyllyyn kuinka se sattuu.Minua on naitu monta kertaa mutta ei se sattunut ole,voi taivas sitä nautintoa kun jäykkä joskus paksukin muna alkaa tunkeutua peppuun ensimmäinenen työntö siis sisään ottaminen on jo valtava nautinto,sitten kun muna painuu hitaasti kokonaan suoleen ja alkakaa kunnon paneminen,niin voi pojat mikä nautinto ja lopuksi kyrpä alkaa nytkähdellä ja ruikkii kuumat sisään.Annan aina jos mies jonka kanssa nussin niin haluaa, paljaalla on uskomattoman hieno tunne kun spermat ruiskahtaa sisälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihmetellyt monesti lukiessani näitä tarinoita että kun naidaan pyllyyn kuinka se sattuu.Minua on naitu monta kertaa mutta ei se sattunut ole,voi taivas sitä nautintoa kun jäykkä joskus paksukin muna alkaa tunkeutua peppuun ensimmäinenen työntö siis sisään ottaminen on jo valtava nautinto,sitten kun muna painuu hitaasti kokonaan suoleen ja alkakaa kunnon paneminen,niin voi pojat mikä nautinto ja lopuksi kyrpä alkaa nytkähdellä ja ruikkii kuumat sisään.Annan aina jos mies jonka kanssa nussin niin haluaa, paljaalla on uskomattoman hieno tunne kun spermat ruiskahtaa sisälle.

ja se irstas tunne kun vielä muutama työntö lisää osaan käyttää peppuani usein saan myös kovettumaan ja saan toisen panon heti uudestaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ei ole naitu pyllyyn milloinkaan haluaisin kyllä kovasti. Kiimassa elävä Ukko mies
        Saisi ilmoittautua, annan varmasti

• kkkkkkiiiitos

kiiitos kiihottaa kivasti ja valuu neste laita lisäää kiitti

• kiihottaaa nam

joo pyydän lisää kullin kiihotetta kiitti

• Anonyymi

16v otin kaverilta puiston penkillä suihin hieno kalu halusin peppuun no housut pois ja istumaan ohi kulkijat vaan vaan hymyili minä iso kalu pepussa ratsastin hitaasti ehkä10 min sitten tulin itse ja tunsin kuuman lastin sisällä olipa ihana ilta

• painetta

Kyll oli kiimasia kundia nesteet lensi. Heti mulla alko seisoo kivikovana.
      Pitää ottaa pikkuhousuista pois ja vedell aivan on jo neste valumassa vau.
      komee kalu pojalla isokin noin nuoreks kundiksi ja mukavasti roiskas.

• Riipparit kiihoittaa

Minä huomasin myös poikana ollessani, että tosi isot riippuvat kivekset saivat kikkeliini eloa. Enoni kävi usein meillä saunomassa, koska hän asui kesämökkimme lähellä. Enollani oli tosi isot ja riippuvat kivekset, minun teki monesti mieli koskettaa niitä. Runkkasin monesti yöllä aitassa kun mietin mielessäni noita kulkusia. Nykyisinkin katselen netistä, kunnon sonnin kiveksillä varustettuja miehiä ja runkkailen.

Kiihoitaako muita miehiä tai poikia kunnon riipparit.?

• kiihottaa roikkuvat

nim. Riipparit kiihottaa: onko sulla laittaa linkkiä kuviin/videoihin roikkuvista pusseista? Mä olen ihan hulluna niihin. Mä käyn salilla, ja sen jälkeen saunassa, joskus siellä on samaan aikaan sellanen tatuoitu tosi sexikäs n. 45 v. mies jolla valtavat riippuvat kassit. En meinaa saada silmiä irti niistä. Luulen että homo on hänkin.

• Kivikiuas

Lapsena eli 7-9 vuotiaana kävin kerran saunassa kun siellä oli myös eräs naapurin mies. Tämä naapuri melkein pudotti silmät päästäni, hänellä olis paljas terska! En ollut koskaan nähnyt paljasta terskaa ja ihmettelin miksi kalu näytti sellaiselta. Olsin halunnut katsella kalua hyvinkin tarkasti mutta ujostelin niin että peseydyin opeasti ja menin saunan eteiseen ja mietin siellä hämmentyneenä miksi hänen kalu näytti sellaiselta. En tuolla hetkelläkään tajunnut että minulakin on terska mutta se on esinahan alla piilossa. Meni joitakin aikoja kunnes tein löydön, minultakin löytyi terska kun tutkin kaluani. Olin löydöstä niin onnellinen kuin lapsi voi olla, olin ihan ylpeä siitä että minullakin oli pikkupojan pilin lisäksi aikuisen kalulta näyttävä kalu kun vetää esinahan taakse. Siitä lähtien aloin pitämään esinahkaa terskan taakse vedettynä, muutamassa tunnissa esinahka turposi ja olis sitten vedettävä takaisin terskan päälle jotta turvotus laskisi. Aikuiseksi tultuani paljaspäisen kalun ihalu ei ollut jäänyt mielestäni ja siksi teetin itselleni ympärileikkauksen ja näin sain kalun joka on aina paljaspäinen. Olen ylpeä kalustani, se on kaunis ja nautin siitä että sitä katsellaan esim. yleisissä saunoissa, uimarannalla, tai nudistirannalla.

• runkkkk

Juu sulla varmaan nätti kalu kuka sitä on saanut runkkailla vai itekkö vaan

• roikkuvat

Kyll komeet pallit kiihottaa jos on vielä sileä suora tiukka kalu ai jaj kiva katella ja vielä hoikka tuuhea tukka kauniit kasvot aivan het laittaa mukavasti pönkkää. kui muut

• kirjotellaan suoraan

tuu vaihtaa tänne mielipiteitä kello 21.30 tänään

• Kivikiuas

En tiedä millai muut heteromiehet ajattelevat kaluista mutta itse olen aina ollut hyvin kiinnostunut omasta kalustani ja sen kanssa leikkimisestä. Lapsena olin kiihottunut nähdessäni paljaspäisen kalun, minusta sellainen näytti niin kauniilta ja olisin halunnut nähdä sellaisia useammin. Muistan kun mietin että missä olisi sellainen paikka jossa saisi nähdä alastomiaihmisiä ja paljaita kaluja. En osannut aavistaakaan että olisi olemassa nudistirantoja. Tiesin tuttavapiirissä olevan muutamia henkilöitä joilla tiesin olevan paljaspäisen kalun, joku oli ympärileikattu mutta muutamista muista en tiennyt miksi heillä oli terska paljaana. Ajattelin noita henkilöitä ja mietin kuinka haluaisin katsella heitä alastomana. Katselen netissä sekä naisia että komeita kaluja, pidän molemmista yhtä paljon mutta miehissä vain heidän kaluistaan. En ajattele miestä seksuaalisesti niinkuin naista, pidän itseäni heterona. Kuirenkin, rakastan mulkkuja, haluisin hyväillä niitä suudella ja imeä, mulkku on niin kaunis ja kiihottava.
      Vastauksena: kaluani ovat muutkin saaneet runkkailla.

• kaunis kulli

Kiitti sulle alko taas heti seisoo kun ajattelin sun kaunista kullia. kenen oot antanut imee miesten vai naisten vai kumpienkin.
      Omistat varmaan komeen itellä 17

• stondaa

Minkä ikänen kundi olet t'äs on stondikses

• Imusetä

Olen kokeilunhaluinen ja haluaisin jonkun imemään..Vastavuoroisesti itsekkin tekisin niin (en ole ennen kokeillut) Jostakin syystä kiihottaa nuori-jopa erittäin nuori !

• moikkakaikki

moikka olen 18 v,kiinnostais imeä,ilmoittele.

• Turgulaine

• aika ohi

ketään ei kiinnosta sun kalanhajuinen kullisi yäk.Onko ikävä mennyttä nuoruutta ajat sitten. ala vaan valmistautua vanhuuteesi. Tollaset imut saat unohtaa, aika on ajanut ohi valitettavasti

• kalanhajuinen

kalanhajuinen kyrpämies

• Leiriläinen

Kyllä mulla kouluaikaan, kun olimme kesäleirillä, olin hiukan kipeenä ja sain olla päärakennuksessa sisätiloissa. Siellä yks ohjaaja tuli tiedustelemaan vointiani, juuri kun runkkailin huoneessani. Kaveri istu vuoteen vierelle ja runkkasi minulta spermat. Seuraavana yönä hän tuli ja imi kulliani ja antoi omansa imenttäväksi. Leirin jälkeen kävin joskus hänen luonaan silloin kun sen vaimo ei ollut kotona. Siellä se puki minut muijansa alusvaatteisiin ja täytyy sanoa, että kyllä vieläkin sperma lentää, kun ajattelen niitä aikoja.

• miksun_69

Itsellänikin on toiveita jonkun muun miehen tyydytys, vaikka pidän myös naisista. Mikään ei voittaisi kovaa penistä ja anus kelpaisi myös. Yleensä tyydytän itseäni kurkulla anukseen olen 18v

• vau!!

Missä asut?

• Anonyymi

antaisin heti jos pyytäisit

• Plä

No kyllä mua kiinnostaa miesten penikset mut kyllä kiinnostaa myös pillutki. Vanhojen (n. 50v) miesten kullit enite kiihottaa. Ja naisten (n.35v) pillut kiihottaa.

• Mimerk

Näyttäisin mielelläni omaani kiinnostuneelle ja mukava olisi nähdä toiseltakin jos mahdollista, näyttäminen on kiihottavaa.

• Kake kokeillut

Olin 15v ja olin saanut pimsaa. Vanhempi "setä" saunassa sano etttä pesen sen seisovan kalun, kyllä kiihotttu ja pidellä isoa pyllyssä,Kyllä eka kerta anaaliin tuntu kunnolla. Sitten olen välillä kiinnostuksesta ollut jonkun vanhemman miehen kanssa mikä on "pitänyt" hyvänä, kiihottaa kun toinen pitää kiinni ja antaa kunnolla.

• Sattu ja kiihotti
        Mimerk kirjoitti:

Näyttäisin mielelläni omaani kiinnostuneelle ja mukava olisi nähdä toiseltakin jos mahdollista, näyttäminen on kiihottavaa.

Menin kännissä miehen luo ja sano että voin nukkua sen sängyssä, yöllä tuli viereen vaikka olin16v. Olin katsellut vanhempiesn miesten munia saunassa ja lehdistä. Riisu mun alushousut pois ja painautu viereeni ja alko hyväilee, anto mulle kovan käteeni ja käski hieroa. Multa tuli melkein heti kun hiero, käänsi ninut mahalleen ja tuli päälleeni levittäen jalkojani. Sitten tajusin että haluu naida, kyllä ekakerta tuntu kun työnsi ja kiihottu kunnolla. Toinen kerta oli helpompi kun olin märkänä, halus välillä että työnnän sen takapuoleen mutta ei onnistunut. Sitten halus sitäkin enemmän polvillaan ja seinäävasten. Mielenkiintoinen kokemus ja myöhemmin olen ollut vanhemman luona kun kiinnostaa.

• vaimon mies

Ota yhteys, olen yli 50'n ukkomies ja haluun nauttia sun kanssa suusexistä!
        Nautitaan yhdessä niinkuin vain miehet osaa!!!! [email protected]

• piäis ilmottaa
        vaimon mies kirjoitti:

pedari

• ilmotan
        vaimon mies kirjoitti:

pedofiili

• Mimerk

Kun katselee netissä miesten ja naisten elimiä niin kyllä kummatkin kiinnostaa tosi paljon, kumpiakin haluan yhtä paljon, molempia imisin ja nuolisin yhtä innolla.

• vau!

Olin pari yötä sitten ensimmäisen kerran miehen kanssa, tai se oli transu
      brasiliasta 25v 180 pitkä, tosi naisellinen ja erittäin kaunis.se pani mua anukseen, ja minä sitä, eniten kiehtoi sen kulli se oli ihanan pehmeää lihaa
      sitä oli mahtava imee! Kyllä kannattaa kokeilla toisen miehen kanssa.
      Se on vain seksiä!!

• Anonyymi

joo mukava antaa peppuu uusille miehille jokainen on erilainen

• Anonyymi

kyllä kannattaa kokeilla muuten jää jotain puuttumaan

• juhannus...

Juhannusta viettelimme sekkujen voimin, yhden serkun mökillä perheinemme. Olen täys heteroja omat lapset jo maailmalla. Mies serkkujen puolelta olemme aika hyviät geenit saaneet ja jokaisella kunnon varustus. Ompa noita runkkailu touhuja joskus tullut harrastettua, nuorempana porukallakin. Mutta ne jäivät parisuhteiden myötä, eikä niistä ole koskaan puheltu jälkeenpäinkään. Nyt vietettiin juhannusta tosiaan taas porukassa. Aattona yllätys oli melkoinen. kun saunottiin porukalla. Keskimmäistä serkkuani en ole nähnyt pariin vuoteen, enkä hänen perhettään. Hänellä on identtiset kaksoispojat ja vau mikä yllätys kun nämä urheilua harrastavat 16-vuotiaat nuoret miehet marssivat saunaan. Kundeilla jumalaiset kropat ja jalkojen välissä, todelliset mahti kullit ja pallitkin tosi turpeat. Ja todella identtiset, esinahka peitti vain puolet turpeista terskoista ja heiluivat mukavasti siinä isojen pallien päällä. Sauna oli sellainen, vastakkain istuttava ja kundit tulivat istumaan minua vastapäätä. Siinä pojat istuivat karvaiset jalat, milloin koukussa lauteilla, milloin missäkin asennossa. Näky oli niin mahtava että, minä tunsin kyrvässäni pientä värinää. Tunnetta jota koskaan en ole tuntenut katsellessani kenenkään kyrpää, saati sitten kun niitä oli tuplaten.. Täytyi vähän peitellä ja käydä järvessä viilentymässä, turhankin usein. Uin vähän syrjemmälle ja pakko oli päästää muutamalla vedolla oma lastini, kalojen ruuvaksi. Kaksoset olivat tosi estottomia ja mukavia. Ja kun pesuilla oltiin voi sitä näkyä, kun kundit hoiteli kroppansa pesut ja tuntui että kullien ja pallien pesu ei lopu koskaan. Tai sitten se kuivailu operaatio oli myös. saunan terassilla oma lukunsa..tiukat pakarat ja vielä karvaiset sellaiset ja alapäät kuivattiin tosi huolella ennen tiukkojen trikoo bokserien ja sortsien pukemista. En tahtonut saada silmiäni näistä herroista irti millään ja pelkäsin että joku jo huomaa tuijotukseni. Ilta eteni mukavissa merkeissä, mutta minun oli käytävä vielä parilla runkulla vessassa. Yällä vaimo ihmetteli, että mikäs nyt kun kalu kovana kinusin vielä pimperoa - tosin eipä tiennyt mikä näky oli piirtynyt verkkokalvolleni. Ei antanut, mikä tietysti ymmärrettävää. vaikka "mökissä" holjasti tilaa ei se vaan käynyt. Mutta eilen kun kotiin päästiin. meno rouvan kanssa oli sitäkin mahtavampaa ja sain kinuttua vielä useampaan otteeseen. Runkullakin kävin vielä aamuyöllä. silmissä kuva näistä seksyistä pojista. Nyt kulli vähän arkana tästä kaikesta (milloinhan lienee edellinen kerta..) Miten tässä nyt näin kävi, en ymmärrä..homoksi en itseäni tunne, mutta pojat vain pyörivat mielessä ..pitäisikö hävetä..vai mitä. Onko vastaavia kokemuksia muilla..nytkin kiihottaa kun katselen kaksoispoikien ripari kiitos korttia, vuoden takaa...apua!

• Anonyymi
        UUSI

Pakko vedellä kun niin kiimainen tarina

• big boys

itse menin armeijaan vasta 25v. opiskelujen takia sain lykkäystä. ensin todella vitutti kun en aikoinaan mennyt, siellä nyt niiden kakaroiden kanssa pelleilemässä.. olin kerinnyt jo naimisiinkin ja lapsikin oli hankittu. sopeutuihan tuohon ja kavereille olin vähän kuin isoveli, niin koin heidän suhtautuvan minuun. ihmetykseni oli suuri kun sotataitojen.. lisäksi huomasin tuijottelevani, ympärillä pyörivää nuorta lihaa. en koskaan ennen ollut kyttäillyt poikia siihen malliin mitä armeijassa tein. olinhan urheiluharrastusteni myötä, vuosien varrella tottunut näkemään alastonta pintaa jos jonkinlaista ja kalua joka lähtöön. joten tuntui aika oudolle että aamuisin panin merkille kenellä stondasi ja suuressa armeijan saunassa, oli välillä vähällä ettei kaluni alkanut reagoimaan, kun nuorta kullia pyöri ympärilläni. runkulla oli käytävä kun vai tilaisuus koitti. lomilla vaimo oli todesta, jatkuvien panohalujeni vuoksi. ja silloinkin pyöri mielessä armeijan pojat. no kaikki loppuu aikanaan, myös armeija keikka. eikä se minusta homoa tehnyt. nautin seksistä vaimoni kanssa. mutta vieläkin joskus on päästävä, tilaisuuden tullen, nettiin katsomaan nuoria poikia ja runkkailemaan. ja enkä sanoisi että jos tilaisuus tulisi ettenkö kokeilisi seksiä mtös miehen kanssa. tästä en kuitenkaan ole tehnyt mitään ongelmaa itselleni. ihmismieli nyt vain on sellainen.. ja rikkauttahan se on, jos tarkemmin ajattelee...
      ja lieneekö ketään kaveria joka ei olisi edes tullut vilaisseeksi, enemmän tai vähemmän pitkään toisten miesten kulleja sauna- tai pelireissujen aikana.

• kiinnnoostaaa

jooo onhan noi edelliset aivan munkin mielihaluja on varmaan sitä menneen nuoruuden ihannointia, mistä ite ei siinä iässä huomannut lainkaan. vanhat mummuthan silloin muakin ihannoivat heillä oli sama kun varmaan meillä nyt.
      valitettavasti

• auttoiko

millaselta tuntui sulla 15 vanhana panna miehen reikään menikö kuinka vai auttoiko mies kalus laittamises kiva kuulla tosi kiihottavaa

• .........

vastaa oikeaan kohtaan.................

• Haluuisin

Täytyy tunnustaa että sen lisäksi että lapsena kiinnosti nähdä k-luja niin nyt viiskymppisenä ihan oikeasti suorastaan haluaa toisen miehen vehjettä.
      Kokematon olen oman sukupuolen suhteen mutta en haluton, saas nähdä milloin saa leikkiä toisen pelillä.

• hei kundit

moi kundit mikä siel meininki tv yks kundi tahtoo täs sei

• Et näin näen

Minä kiihotun erektiossa olevasta peniksestä, mutta vain nähdessäni sen tilanteessa jossa nainen on mukana. Monta kertaa jouduin miettimään että olenko kiinnostunut myös miehistä. En ole, tilaisuus olisi ollut kokeilla mutta ko. asiassa tilanteen näkeminen jossa molemmat sukupuolet ovat kiihoittuneita on hienoa. Mutta pelkästään miehen kalu ei sytytä pätkääkään.

• Ympärileikattu50

Minulla kinnostus on pelkästään miehen kaluun, mies ei kiinnosta pätkääkään.
      Leikkisin mielelläni toisen miehen kalulla, se on varmaa että haluaisin sen suuhuni ja nielisin spermat, pyllyleikeistä en ole kiinnostunut. No, kun tarkemmin ajattelen niin voisin ehkä tehdä videon jossa vieras kalu painuu peppuuni ja liukuu siellä edestakaisin. Voisin sitten jälkeenpäin katsella videota tai panna sen nettiin ja fiilistellä sen kanssa että monet katselevat videoa. Se mitä haluaisin tehdä miehen kanssa, maata kyljellään 69-asennossa, pääni lepäisi hänen reidellään ja katselisin läheltä hänen kaluaan, ihailisin se muotoja ja yksityiskohtia, kuljettaisin sormea sen eripuolilla jä kääntelisin sitä että näkisin kaikki yksityiskohdat, imisin sen kuivaksi.

• Bi-halut

Mikset kokeile? Ime myös kaverin kalu kuivaksi ja kokeile anaalia. Mitäs menetä - toimi älä vain fantasioi.

• vkl. kivaa

Kokeilin sattumoisin tapaamani nuoren homo kundin kanssa. Oli taitava poika, osasi ja opetti kaikki temput. Nyt olen vähän hämilläni kaikesta tuosta ja paikat kipeinä - vaan eipä kaduta yhtään.........

• peppuun

Kokeiltiin kaverin kanssa miestenvälisiä leikkejä aluks dildoo peppuu ja sit naitiin toisiamme ja lauettiin sisään oli mielettömän mukavaa kun vielä tunnin jälkeen valu sperma ulos pepusta nyt olemme harrastaneet usein samoja leikkejä kyllä miehen kalu tuntuu hyvälle syvällä sisällä.

• Anonyymi

jos ei kokeile menettää paljon ratsastus isolla kalulla on ihanaa kun sen vihdoin saa pohjaan voi aloittaa puristelun ekat peppuun jatka puristelua ja sitten kovaa vasten raju ratsastus kyllä tulee itsltäkin

• Jooooo

Kaverin kanssa on mukava olla sohvalla, kattoa pornoa ja runkata toisiamme.

• vastaantulija.

helkkari jokohan suomalaisista miehistä puolet on homoja.

• myötämenijä

Ei ehkä homoja, mutta melkein jokaisella on bi-seksuaalisia taipumuksia. Iso osa torjuu ne itsessään ja siitä syystä saattaa äänekkäästi halveksua homoja tai niin kuin viime aikoina nähtiin, jopa tuomita helvettiin, vaikka itse on homo. Tai bi.

• hinttiluola
        myötämenijä kirjoitti:

Ei ehkä homoja, mutta melkein jokaisella on bi-seksuaalisia taipumuksia. Iso osa torjuu ne itsessään ja siitä syystä saattaa äänekkäästi halveksua homoja tai niin kuin viime aikoina nähtiin, jopa tuomita helvettiin, vaikka itse on homo. Tai bi.

On eri asia ajatella vastakkaista sukupuolta silloin tällöin ja lähinnä pitäessään "omaa kivaa" kuin täällä päivät pitkät mankua seksiä miehiltä. Miksiköhän sitten tuo naisten palsta ei ole täynnä kaikenmaailman lesboviestejä missä naiset vain kuolaavat toistensa perään koko ajan? Kun näillä palstoilla puhutaan enemmän miesten välisestä seksistä kuin naisen ja miehen, ja se on oikeasti aika homomaista..

Tälle palstalle viitsi enää tulla kun vanhat (ja vähän nuoremmatkin) homot vain kuolaavat toistensa k-yrpiä eikä naiset kiinnosta tippaakaan. Voisitte siis reilusti myöntää olevanne homoja..

• perushinuri
        hinttiluola kirjoitti:

On eri asia ajatella vastakkaista sukupuolta silloin tällöin ja lähinnä pitäessään "omaa kivaa" kuin täällä päivät pitkät mankua seksiä miehiltä. Miksiköhän sitten tuo naisten palsta ei ole täynnä kaikenmaailman lesboviestejä missä naiset vain kuolaavat toistensa perään koko ajan? Kun näillä palstoilla puhutaan enemmän miesten välisestä seksistä kuin naisen ja miehen, ja se on oikeasti aika homomaista..

Tälle palstalle viitsi enää tulla kun vanhat (ja vähän nuoremmatkin) homot vain kuolaavat toistensa k-yrpiä eikä naiset kiinnosta tippaakaan. Voisitte siis reilusti myöntää olevanne homoja..

Mitäpä se sinua liikuttaa, onko homoja täällä. Täähän on itsetyydytyspalsta ja jos luulit että homot ei osaa itsetyydyttää, niin tietosi on hieman vanhahtavaa...

Tottakai on eri asia ajatella vastakkaista sukupuolta kuin omaa... Halooooo.

• hinttiluola
        perushinuri kirjoitti:

Mitäpä se sinua liikuttaa, onko homoja täällä. Täähän on itsetyydytyspalsta ja jos luulit että homot ei osaa itsetyydyttää, niin tietosi on hieman vanhahtavaa...

Tottakai on eri asia ajatella vastakkaista sukupuolta kuin omaa... Halooooo.

Mutta miksi kaikki miehet täällä sitten yrittävät inttää että ovat heteroita? Aika epätoivoiselta kuulostaa: "Joo kun kyllä mulla siis on vaimo, mutta silti miehet kiinnostaa enempi. Tahtoisin paneskella miehiä, runkata niitä ja katella miehiä. Enkä siis oo homo..". Piilohinttien epävarmuuden paljastaa myös tuo kommenttien miinustelu. Helvettiäkö te siinä miinustelette kun on niin vaikea hyväksyä olevansa homo. Siinä ei ole mitään väärää mutta voisitte edes myöntää sen itsellenne ja jättää naisenne koska nehän siinä loppupeleissä vaan kärsii kun miehet on matkalla homolaan..

• perushinuri
        hinttiluola kirjoitti:

Mutta miksi kaikki miehet täällä sitten yrittävät inttää että ovat heteroita? Aika epätoivoiselta kuulostaa: "Joo kun kyllä mulla siis on vaimo, mutta silti miehet kiinnostaa enempi. Tahtoisin paneskella miehiä, runkata niitä ja katella miehiä. Enkä siis oo homo..". Piilohinttien epävarmuuden paljastaa myös tuo kommenttien miinustelu. Helvettiäkö te siinä miinustelette kun on niin vaikea hyväksyä olevansa homo. Siinä ei ole mitään väärää mutta voisitte edes myöntää sen itsellenne ja jättää naisenne koska nehän siinä loppupeleissä vaan kärsii kun miehet on matkalla homolaan..

Ei ihan kaikki intä...

t. perushinuri

Onhan se kyllä muijalle aika raskas pala ja voi käydä niin kuin saarnaajalle, että muija lähti, kun ukko eksyi miehiin. Tiedä sitten, olisiko lähtenyt, jos olisi pettänyt naisen kanssa. Ainakin olisi pitänyt lähteä joka tapauksessa.

• umpihetksu
        hinttiluola kirjoitti:

asiaa.suklaahinurit menkää omalle palstalle!

• Homoilulle ei ei ei
        umpihetksu kirjoitti:

asiaa.suklaahinurit menkää omalle palstalle!

olen aivan samaa mieltä noi homoilijat sais painuu jonnekin omalle keskustelualueelle,tai mieluiten tilata ajan nuppilääkäriltä jos alkavat nuo homoiluhommat kiinnostaa.

• tatunvimpio
        Homoilulle ei ei ei kirjoitti:

olen aivan samaa mieltä noi homoilijat sais painuu jonnekin omalle keskustelualueelle,tai mieluiten tilata ajan nuppilääkäriltä jos alkavat nuo homoiluhommat kiinnostaa.

Voihan vulva mikä tahvo:D Jos otsake on, minkä ikäisenä miehet alkoivat kiinnostaa, niin eikö tämä tampio lue mullkku märkänä joka postauksen ja sitten tunnontuskissaan voivottele, että kun on homojakin... nyyhkis

• Olenko väärässä?

Mutta sit itse luet silmät kiiluen juttuja täällä...

• naisen mielipide
        hinttiluola kirjoitti:

Bi-seksuaalisuus on laaja käsite. Hetero on sitä, että tykkää 100% vastakkaisesta sukupuolesta ja homoseksuaali sitä, että tykkää 100% samasta sukupuolesta. Bi-seksuaalisuus on kaikki siinä välissä. Vaikka sitten tykkäisi 1% samasta sukupuolesta ja 99% vastakkaisesta.

Jos on mennyt naisen kanssa naimisiin ja fantasioi myös miehistä, niin on mitä suuremmalla todennököisyydellä bi-seksuaali, ei homo. (vaikka itsehän sen parhaiten tietää)

28-vuotiaan naisen kommentti asiaan: Jos mieheni haluaisi olla miehen kanssa (itseasiassa halusikin kokeilla), niin mun puolesta saa kokeilla. Minä en mieheksi muutu eikä minun kanssani siksi voi miehistä seksiä harrastaa. Ainoa, mitä mieheltäni pyydän: Käytä kortsua, en halua tauteja! ja Ole rehellinen itsellesi ja minulle! (ts.kerro, mitä haluat ja pidä minut ajan tasalla)

Tuskin olen ainoa näin ajatteleva nainen.

• Anonyymi

tuu mukaan ole bi-mies

• Anonyymi
        myötämenijä kirjoitti:

jokaisen niin naisten kuin miesten kannattaa kokeilla oman sukupuolen kanssa

• Anonyymi
        hinttiluola kirjoitti:

häivy sitten

• Anonyymi
        hinttiluola kirjoitti:

ei homo tartte olla jos tykkää molemmista

• Anonyymi

Sperma on hyvää kun se kivan kundin kullista ruiskahtaa ja se vasta hyvää tekeekin kun kovaa ja kuumaa kullia saa pyllyyn ja spermat suoleen.

• m49m

Minulla alkoi miehet kiinnostaan n.10 vuotta sit nyt olen 49,ja kyllä mulla vaimo on mut joku mua alkoi niin kiinostaan miehissä,et katselen paljaita kaluja netistä ja tyydytän itsee,,sit miesten ihana tiukat bokserit mistä kulli erottuu hyvin läpi saa mut kiimaan,kiihottaa nähdä ihana pullotus ja tietää et siellä sisällä ihana kova kalu pullottaa,,katselen itseenikin joskus peilistä ja tyydytän salaa itseni,,vaimo ei tiedä mun mies jutuista saatan tyydyttää itseni 3 kertaakin päivässä,ja jos vaimo mua tyydyttää käsin niin kuvittelen et siinä on joku mies joka katsoo mua ja runkkaa mua,,,semmoinen kiihottaa hirveesti,,miehet kehuvat mun kalua ja puhuvat samalla kun antavat mulle tyydytyksen,se on ihanaa,

• Munaa 123?

Olin ka 16v kun olin vanhemman miehen kanssa saunassa, sillä rupes seisoo enkä osannut katsella munaa. Halus pestä selän tuli ihan pyllyyn kiinni kovan munansa kanssa, sitten rupes tyontää sitä munaansa pyllyyni enkä osannut kun pyllistää. Kyllä se sängyssä hiero munaani ja nai montakertaa mutta en suostunut sitä naimaan.Sitten olen nähnyt monen kokoisia kun oon suostunut naitavaksi.

• Muna ok?

Olin duunipileissä ja asemalla oli bussit mennyt yöllä,Oli 17v ja vanhempi mies autolla lupas viedä lämpimään.Nukuin sen soffalla kun heräsin kun avas housuni ja otti suuhun, kyllä tuntu hyvälle, laitto käteni sen seisovaan kulliiin enkä voinut kun runkata sitä. Sittten otti mun housut pois ja työnsi kovan pyllyyni, aluksi olin hämmentynyt mutta teki tavallaan hyvää. Myöhemmin kun juotti halus kunnolla rynkyttää tuntu kun enen ollut tottunut..

• Anonyymi

Itse käytän naisten alusvaatteita ja se vasta onkin ihanaa kun rakastajani riisuu multa silkkipöksyt pois nostaa nailonien verhoamat jalkani olkapäilleen ja antaa mulle hyvää kuumaa munaa pyllyyn ja lopuksi laskee paksut lämpimät rasvat sisääni.Häneltä tulee niin paljon että mun on laitetettava terveysside housuihini kun sitä valuu pitkän aikaa ulos.

• HM71

Nuorena jo kun luin pornolehtiä tai katsottiin jonkun kaverin kanssa pornoa, kun kavereita ehkä kiinnosti enemmän ne naiset. Lukio aikaan yksi kaveri kertoi ajelleensa karvansa ja pyysi autossa laittamaan käden housuihin ja kokeilemaan, kun ei voinut ottaa housuja kokonaan pois. Sen jälkeen aloin vähitellen tunnustamaan itselleni, että mistä tässä vietissä ns. kysymys:)

• EDfrThgy

Tämä on eläinmaailmassakin hyvin yleistä urosten välinen seksi tai pieni peuhaaminen. Ei siis tarvitse olla homo jotta voisi nauttia miestenkeskeisestä nautinnosta, olkoon se yhdessä saunassa runkkaus tai miesten kuvien katselu. Normaalia ja sitä paitsi hyvin kiihottavaa näin naisena voin sanoa.

• katselua kulleista

Minä vanhempana naisena tunnen pari homopoikaa, olin kylässä kun rupesivat pussailee. Sanoin että naikaa toisianne ettei muo haittaa, oli kivaa katsella kun panivat vuoron perään toisiaan eivätkä ujostellet kun katselin vierestä.

• tajunnanräjäyttäjä

joo noi plussaajat on kaapissa lukkojen takana.

• poikakerho"""

Kyllä sitä tuli kaverin /kaverien kanssa harrastettua 13-17v. Kalut kiinnosti kovasti, vertailtiin, puhuttiin levottomia, pidettiin mällin lennätys skaboja, runkkailtiin toisiamme..ja kaikkea kivaa. Nyt meitä vielä neljä lapsuus ja nuoruus ajan kaveriä. Kaikki naimisissa ja monen lapsen isiä. Perhe tuttuja kaikki, ja kyllä me kolmekymppiset ukot vieläkin pidetään melkoisia sessioita, mökeillä ja reissuilla, saunailloissa, metsästysreissuilla vieläkin keskenämme - kaikki ollaan onnekkaasti naimisissa, mutta kyllä se miesten keskeinen skabailu ja toisen runnkkaus vieläkin erittäin mukavalta tuntuu. Koemme tämän vaihteluna ja yhteisenä salaisuutenamme. Vaimot sanookin meitä poikakerhohsi -ikuiseksi sellaiseksi..vaikkeivat kyllä poikakakerhon salaisuuksista kaikkea tiedäkkään. Vaihtelu virkistää ja kaikea uutta on keksitty ja aina sattuu ja tapahtuu - kaikissa kun asuu enemmän kuin pieni bi. Heteropuolen hommat on kuitenkin tietty ensin...;) rikkautena me tätä pidämme.

• suoleeeen

Ai jaa kiva kuulla paateko kans suoleen vai tosi kuumia kundei ootte kyll.
      Kellä suurin kellä komein kellä karvaisin siinä tosi mietittävää ok

• mua on vilkuiltu

Moi! En jaksa lukea kaikkia noita yli 70 viestiä, ja voi olla, että tätä on jo käsiteltykin, mutta onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota, miten yleisissä saunoissa ja suihkuissa esim. uimahalleissa HETEROmiehetkin vilkuilee toisten vehkeitä ainakin joskus? Itse törmään tähän jatkuvasti, vaikka omani on ihan tavallisen kokoinen ja näköinen! Ihan turha väittää, ettei HETERO miehet tekisi KOSKAAN niin! Vertailevat ehkä omaansa, tai jotain? Ja tämä viesti ei tarkoita, että KAIKKI miehet tekisi niin. Mutta yllättävän moni. En keksi muuta selitystä kuin että vertaillaan omaan vehkeeseen??
      Miten te reagoitte, jos huomaatte että vieras heteron oloinen mies vilkaisee elintänne? Siis vain vilkaisee, ei tuijota. Haittaako se? Hämmentääkö? Vai onko niin että siinähän vilkuilee?!

• M 23

Kelpaahan tuota katella - jos joku siitä mielhyvän saa. Joten esitellään sitten kunnolla jos kiinnostaa.

• +60ukm

Olin jo 50 kun kerran huomasin erään levähdyspaikan vessan seinässä ilmoituksen jossa Hesalainen homo ilmoitti imevänsä ilman vastapalvelua loppuun asti.Otin numeron ja sitten kerran kun olin Hesassa soitin ja kaveri kutsui luokseen.Vähän jännittäen menin.Kaveri pyysi riisumaan ja istumaan sohvalle,polvistui lattialle ja aloitti todellisen tehoimun.Laukesin melko pian hänen suuhunsa ja se tuntui tosi hyvältä.Kävin sitten muutaman kerran ja sitten aloin haluta itsekkin kokeilla miltä tuntuu imeä kullia.Tämä kaveri ei oikein ensin halunnut,mutta antoi lopuksi imeä.Hänellä oli tosi pieni ja se ei seisonut koko aikana kunnolla,mutta kyllä hän lopuksi laukesi suuhuni.Jotenkin tykästyin speran makuun ja siitä lähtien olen imenyt mielelläni kullia.Muukin m-m on alkanut kiinnostaa ja nykyisin minulla on muutamia kavereita joiden kanssa silloin tällöin touhuillaan.En silti pidä itseäni homona vaan touhuilen kyllä aivan mielelläni myös naisen kanssa,mutta jotenkin vaan spermaa ruiskiva kalu kiihottaa.

• yks kundi täs

¨ 60 v sulla oli niin kiihottava juttu tos et mulla alko mukavasti heti seisoo
      ja nestettä valuttaa hissukseen varmaan pian laukean yks jätkä täs vaan

kerro lisää edellinen jos sulla on noin kuumaks panem

• 332324432432432432

ankaraa trollausta

• +60ukm

Moi yks kundi,vahinko ettei täällä voi jutella kahden kesken ja sopia tapaamisia.Tapaisin mielelläni imuttelun ja runkkailun merkeissä.Chateissa tuntuu suurin osa olevan feikkejä.Onneksi saan lauantaina imeä ja imettää kauja erään kaverin luona,mutta vaihtelu virkistää ja jos jotenkin onnistuttais tapaamaan saisit kunnon imut.

• Ai onneksi....?
        +60ukm kirjoitti:

Moi yks kundi,vahinko ettei täällä voi jutella kahden kesken ja sopia tapaamisia.Tapaisin mielelläni imuttelun ja runkkailun merkeissä.Chateissa tuntuu suurin osa olevan feikkejä.Onneksi saan lauantaina imeä ja imettää kauja erään kaverin luona,mutta vaihtelu virkistää ja jos jotenkin onnistuttais tapaamaan saisit kunnon imut.

Tuo ei kyllä enään kuulosta sinulta vaihtelulta

• Anonyymi
        +60ukm kirjoitti:

Mä oon kyllä enempi homo, viihdyn naisten alusvaatteissa korsetti ruskeat nailonit pitkät rintsikat ja satiinipöksyt,tule ja anna mulle munaa suuhun ja peppuun,tetenkin paljaalla haluan sun spermat sisään.

• rikkautta = bi

Kyllä kiinosti jo poikasena ja vertailu ja runkuttelu kuuluu melkein joka pojan johonkin elämän vaiheeseen. Nyt ukkomiehenä, noiden parin kaverin kanssa tapaillaan ja saunotaan - "muistellen menneitä :)" Kivaa on. Kaikissa meissä elää pieni bi tai homo - myönsi tai ei..

• kiiinnostunut

Aina on kiinnostanut - kyllä tulee vilkuiltua kaverien varustusta, saunailloisa, treenien jälkeen suihkutellessa, uimahallissa. Ja näyttääpä tuo kikkelien katselu kiinnostaa muitakin.

• Eka kokeilu

olin jo 30v kun menin erään kundin luo baari illan jälkeen yöksi,koska myöhästyin viimeisestä bussista. Nukuimme parisängyssä,kun havahduin siihen, että hän hiveli kaluani varovasti. kiihotuin aivan valtavasti, ja annoin hänen riisua boxerini. Hän alkoi imeä kaluani, ja hetken päästä rohkenin ottaa suihin myös häneltä. Olimme 69 asennossa, kun laukesin hänen suuhunsa niin rajusti että tärisin ja voihkin hullun lailla. Kaveri alkoi tulla samalla, ja ruiski spermat kasvoilleni ja osan suuhuni. Se oli aivan hullun kiihottava tilanne, jota en ollut ennen kokenut.
      Vielä amulla,kun heräsin ,kiihotuin yön tapahtumista niin että herätin kaverin imemällä hänen upeaa kaluaan. Runkkaan usein muistellen tuota kiimaista yötä.

• homoja ootte

täysiä homoja ootte

• direktoori

Oliko tämä joku käsikirjoitus pornopätkälle?

• kalle

Itse nuorena ekaa kertaa serkku kysyi että olenko kaluani jo kokeillut, olihan se helppo myöntää koska hän muutaman vuoden vanhempana tätä kysyi, mutta sitten hän kysyi saisiko imeä, no tottakai, minä 12v annoin hänen 16v imeä munaa ja oli se taivaallista, sen jälkeen leikimme viikottain milloin missäkin. On niitä aikoja ikävä kun hänellä vielä sellainen kunnon 22cm kalu.

• jue juuuuu

keksippä kalle vähän parempia juttuja..

• Itse olin jotain 14-w kun huomasin kiihottuvani kaverini veljen kropasta. Sitten joku päivä rohkenin ehdottaa että hän saisi vähän rahaa jos antaa kokeilla panoa peppuun. No sehän antoi. Tosin sisään en saanut mahdutettua, pakaroiden väliin täytyi tyytyä naimaan. Sitä sitten jatkuin pari vuotta, sinä aikana myös tämä kaveri, jonka veljeä aina yritin kunnolla naida, tuli kuvioihin ja hänenkin kanssaan tuli yritettyä parin vuoden ajan nusastua peppuun. Suihinkin tuli otettua, harvemmin itse sain suuhoitoa. Tästä on jo aikaa yli 10 vuotta, mutta haluaisin silti päästä kokeilemaan jonkun nuoren jampan kanssa perus seksiä.

• puimuri88

ensimmäisen kerran sain miestä ollessani kaksikymppinen ja sille tielle olen jäännyt! ihanaa tuntea kivikova kalu syvällä sisälläni ja ottaa mällit suuhun! naisia olen parin kertaa kokeillut mutta mies tietää mistä mies pitää!

• mikä asento oli

Millanen mies sua pani oli varmaan ammattilainen vai kun sai sut 20 kymppisen noin tyydytettyä het alkuunsa

• tosi on

Täällä kiistellään onko joku homo vai hetero.
      Suurinosa miehistä ovat BI-SUUNTAUTUNEITA, mikä tarkoittaa sitä,että heitä kiinnostaa ainakin katsoa myös kulleja ja runkkailla tai imutelle kundien kanssa.
      Bi-henkisyys on kaikkein yleisintä miehissä. Ihan puhtaita heteroja on todella vähän. Sitten jos miehet naivat sekä kundeja että naisia ovat BI HENKILÖITÄ.
      Homot taas eivät nai naisia.
      Siis turha täällä on haukkua homoiksi kundeja, jotka ovat kirjoitelleet omia kokemuksiaan miesten kanssa täällä, mutta ovat silti parisuhteessa naisen kanssa. He ovat normaaleja suomalaisia miehiä, kuten kaikki muutkin sekä heterot,että homot,että bi miehet ovat.
      Sen sanon vaan et bi miehet nauttivat eniten seksistä.

• Anonyymi

Olen kanssasi täysin samaa mieltä,naisen kanssa olen ollut naimisissa parikymmentä vuotta ja lapsiakin on.Mutta siitä huolimatta hyvän tilaisuuden tullen harrastan seksiä myös toisen miehen kanssa,on suuri nautinto.

• hom

homo sä oot usko jo

• oooooooooooh

mitäs jannut onko painet

• tänään 15,20 alkaen

On taas kulli täynnä nestettä odottamassa.
      Pitää varmaan het avata farkut, vaikka pitäis lähteä täs opiskelemaan.saas nähä ehtiikö. Mutta tänään ainakin kello 15.20 tuun tähän kertoo millanen kiimatilanne on menossa tulethan sinäkin kova kullinen kaveri

• millai nyt

vetäsin aamulla kiirressä siemenet lavuaariin ja taas on seisotus käynnissä ei meinaa enää mahtua farkkuihin mitä pojat ja miehet neuvoksi

• kiimanen sonni 36v

katoin tos pornopätkää jossa komealla tavaralla varustettu mies pani neitsyt naista.
      osasi kyll varovasti ensin tissin hyväilyt ja sitten kielellä hyväily nännien sitten suuteli reisiä ja siitä sitten keskelle haarukkaa nuuskimaan.
      mulla kyll heti alko seisoo niin lujaa ett piti farkut avata ja nopeesti.
      sitten antoi kokeilla naisen tai tytön omaa kuumana käyvää kaluaan.
      ja sitten tietenkin alkoi hitaasti työntää rauhallisesti jutellen.
      ja lopuksi liukui täyttä vauhtia ees takas.
      Katoin tos myös kun kaks poikaa tyydytti omia reikiään patukoilla ja vetelivät niillä itteensä kumpikin. ja pianhan niiltä lensi siemenneste aivan pulputen toistensa kasvoille- ai että kun tulin kiimaan mitä vielä kertokaaaa

• Riuttala seppo 36v.

Miesten kullit alkoi kiinnostaa, kun mulle selvisi et miesprostituoituna tienaa helppoa ja verotonta rahaa. Seksuaalisesti ne alkoi kiinnostaa kun ensimmäisen kerran näin kuvia kauniista transseksuaaleista. Www.tslist.com

• Kiinnostus

Kattelin nuorena 10-16v saunassa ukkojen munia. Olin kai 16v kun saunassa vanha mies rupes runkkaa ja sillä oli iso kun seiso, piti kokeilla kädellä ja halus pyllyyni kokonaan. Siinä sai namusetä kunnoolla itseänsä pussit tyhjennettyä. Kyllä isokin mahtuu vaikka kipeetä tekikin.

• Z

Ei varsinaisesti seksuaalisesti koskaan ole kiinnostanut, mutta kyllä katselen ja vertailen mielellä kulleja. Muistaakseni alkoi kiinnostus yläasteella jolloin oli kiva vertailla miten muiden oli kasvanut, tai oliko paljon karvoja...

• KUUMA KUNDI

JUU TULKAA KUNDIT HUOMENNA TÄHÄ KESKUSTELEE

• kertokaa nopeesti

Moroooo kyll nyt taas on farkuis ahdasta; mitä pojat sille mun pitäis tehä kertokaa nopeesti.

lypsyä varmaan pitäis mutta miten olis paras tapa

• pojusalosta

Ite olen 25 ja kullit kiinnostanu muutaman vuoden. En ole päässyt vielä koittamaan mutta teen sen heti kun mahdollista. Olis kiva pyllistää stay upit ja sukkanauhaliivit jalassa ja joku yli 40 vuotias hoikka mies panis isolla kullillaan ajeltuun peppuuni. Olen salosta jos kiinnostaa;)

• Anonyymi

Olen samanlainen,suosittelen kokeilemaan mutta jos kaverilla on paksu ja pitkä muna suosittelen kokeiemaan edestäpäin,meinaan vaan että helpompi ottaa kokonaan sisään.Jalat vaan kundin olkapäille ja ei muuta kuin iso sisään,tekee muuten tosi nannaa.Iteltä lentää liemet vaiikka ei edes koske kaluunsa.

• Väärä palsta

HOMOILLE ON KYLLÄ IHAN OMATKIN KESKUSTELUALUEET.

• Hiruspenuri

Tää on sellainen yhteinen palsta. Ei pidä erottaa, kun kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia.

Mutta pikkuisen ihmetyttää, että otsikon nähtyäsi päätit kuitenkin lukaista ja kommentoida tätä ketjua. Kuinka tyhmä olet foobisuutesi lisäksi?

• erfghjk

Kyllä sinä olet ihan oikealla palstalla, kerta kullit kiinostaa.

• Anonyymi

Älä tuomitse on ihanaa olla homo.

• Anonyymi

Katsos perkelettä,minkä takia sitten roikut täällä jos oot niin hetero.

• kiihoitus

Noin kymmenen vuotta sitten, kun olin yleisessä saunassa lähdössä pois, ja näin pukuhuoneen avoimesta oviaukosta suoraan suihkuhuoneeseen, jossa alaston mies pesi ja runkkasi itseään...oli pakko katoa nopeasti poispäin ettei kukaan huomaa kiihottumistani pukuhuoneessa..silmät lasittuivat..pippelini kovettui..onneks ei kävellyt minua kohti

• Uimari Poika.

Minulle sattui myös vastaavan lainen tapahtuma, olin silloin 15v vanha ja olin uimahallin pukuhuoneessa riisuuntumassa. Vastapäiselle pukukoppi rivin penkille tuli vanhempimies, joka oli poistumassa ja hän kuivasi itseään. Sillä hetkellä pukuhuoneessa ei ollut muita, mies istui penkillä ja katseli minua. Riisuuduin ja laittelin vaatteitani pukukoppiin, en kiinnittänyt mieheen sen kummempaa huomiota. Vasta kun olin saanut vaatteeni pukukoppiin ja etsin kassista pyyhkeen ja uikkarit. Vilkaisin miestä ja huomasin että sen kulli seisoi, mies myös piti kädellään kullistaan kiinni. Tietysti minä hieman hämmennyin tilanteesta, mies oli varmaan kiihottunut kun hän katseli riisuuntumistani. Olin silloin tosi hoikka poika ja ikäisekseni aika pitkä, huomasin kun mies vilkuili kikkeliäni. Jotenkin tuo miehen kiinnostus minuun ja hänen seisova kullinsa kiihottivat myös minua, oma kikkelini alkoi myös seisoa. Mies veteli esinahkaansa hitaasti edes takaisin ja näin hänen suuren paljaan terskan, en aiemmin ollut nähnyt aikuisen miehen seisovaa kullia. Tietysti miesten lehdissä olin nähnyt seisovia kulleja ja olin kyllä runkkailut kaverini kanssa jonka seisovan kikkelin olin nähnyt. Mutta tuo miehen luonnossa näkemä kulli ja niin läheltä nähtynä kiihotti kyyllä kovasti, huomasin kun mies katsoi entistä kiinnostuneempana seisovaa kikkeliä. Hetken kuluttua mies nousi seisomaan ja sanoi minulle, että mennään inva vessaan, minua jännitti kovasti, muuta menin miehen perästä. Mies lukitsi oven ja sanoi että saisiko hän koskea kikkeliini, minä voisin koskea myös hänen kulliin. En kerinnyt vastaamaan kun mies jo koski seisovaa kikkeliäni, hän myös kosketteli kiveksiäni. Itse otin miehen kullista kiinni ja se tuntui tosi isolta sekä paksulta, koskettelin myös miehen terskaa. Itselläni ei ollut noin leveä päistä terskaa ja se tuntui jännälle, mies alkoi runkkaa maan minua ja minäkin runkkasin miestä. Miehen kulli oli varmaan täydessä pituudessa ja hänen esinahkansa ei liukunut kovin paljoa, itsellä oli vielä silloin löysä nahka ja mies veteli esinahkaani yli terskani. Mies myös puhui jotain kikkelistäni ja kehui sitä, hän myös kertoi että häntä kiihottaa kovasti nuoret pojat. Itse en puhunut mitään vaan runkkasin miehen kullia, en kestänyt kovinkaan kauaa kun laukesin ja kikkelini ruiski spermat lattialle. Jonkin ajan kuluttua laukesi myös mies ja hän ruiski suuren sperma lastin vessan seinälle josta se alkoi valumaan lattialle. Poistuin vessasta ja mies tuli perässäni, otin pyyhkeen sekä uikkarit ja menin pesuhuoneeseen. Ennen kuin olin poistunut pesuhuoneen puolelle, kuulin kun mies sanoi tulevansa ensiviikoilla uimahalliin samaan aikaan. Itse en mennyt seuraavalla viikolla uimahallille, tilanne oli vielä jotenkin uusi ja jännittävä. Monesti kyllä muistelin tuota tapahtumaa ja miehen kullia kun runkkailin kotona peiton alla.

• korpeainenj

Itse kiinnostuin miehistä vasta vanhemmalla iällä, mutta nuorempana oli joku vaihe, jossa miehet kiinnostivat kauheasti. Se meni ohi ja naimisissa olin, eikä silleen miehet seksuaalisesti olleet mielessä.

Sitten joskus olin lähemmäs 50v ja satuin ostamaan Kallen, jossa oli homoseksiä. Oli thaikkuransuja ihanissa kuvissakin, vaikka ei ne tietenkään liittyneet juttuun. Kiihotuin ja ajattelin, että pakko ennen kuolemaa kokeilla kaikkea mahdollista. Eipä sitten kaduta.

Ensimmäisen kerran olin mkiehen kanssa tosiaan 50 vuotiaana. Hieno yö se oli, hän oli Hesasta, mutta täällä ylempänä tavattiin. Hän oli kokeneempi, mutta epäili, että minullakin olisi ollut koekmuksia. kun osasin varmaan kiihottaa häntä. Se yö oli kyllä vähän niin ja näin, mutta kiihottava joka tapauksessa. Pidän yhä naisistakin, olen siis bi, mutta ihana on miehenkin kanssa nautiskella. Kyllä mies osaa toisen miehen kullia hyväillä paremmin kuin kukaan. Tykkään itsaekkin hyväillä kaverin ihanuutta, ja annan omani hänelle.

Nyt vanhempana ei aina kaveria niin helpolla löydy, ainakaan täällä harvaan asutummissa paikoissa, kuten Kainuussa. Mutta voihan sitä olla kauempaakin, jos kiinnostaa, niin pistä viestiä. Mieluummin saman ikäinen voit olla, mutta mitä vain, jos vanhempi kaveri kiinnostaa. Kyllä miesten välinen seksi on hienoa ja antoisaa. Nautitaan siitä...

• Anonyymi

Tässä päivänä muutamana olin ihan tavallisella kävelylenkillä.Matkan varella on pieni puoleksi kasaan painunut lato,sen takana oli nuorehko siisti mies runkkaamassa komeaa kaluaan ja katseli samalla lehteä,menin lähemmäksi hän huomasi minut mutta jatkoi kuitenkin.sanoin hänelle että haluaisin imeä hänen munaa kaveri tuumasi että kivaa.laskeuduin polvilleni ja oti munan muitta mutkitta suuhuni,hetken imettyänini kaveri kysyi annatko naida no minä siihen että tietenkin hyväähän se vaan tekee.Ei muuta kuin laskinhopäällyshousut sukkahousut ja pikkarit reisiin ojensin taskustani liukkarituubin ja sanoin että haluan mieluummin paljaalla.Hän tuumasi että ihan kivaa voideltuaan kullinsa mminä asetuin polvilleni nojasin kyynärppäilläni maahhan hän tuli taakseni levittipersettäni ja tuli hitaasti terskan verran sissni minä sanoinn että helvetti kun tekee hyvää.Notkistin selkääni että saisin mahdoliisimman syvälle hän alkoi elämäni panon,kuiskin hänelle että tekee hyvä tekee hyvää välillähyvä muna laske rasvat sisään siten hän ruikki lastinsa suoleeni.Omat spermat oli jo ajat siitten lentänny sammalikkoon.Jäin siihen lepäämään.

• Anonyymi
        korpeainenj kirjoitti:

Itse kiinnostuin miehistä vasta vanhemmalla iällä, mutta nuorempana oli joku vaihe, jossa miehet kiinnostivat kauheasti. Se meni ohi ja naimisissa olin, eikä silleen miehet seksuaalisesti olleet mielessä.

Sitten joskus olin lähemmäs 50v ja satuin ostamaan Kallen, jossa oli homoseksiä. Oli thaikkuransuja ihanissa kuvissakin, vaikka ei ne tietenkään liittyneet juttuun. Kiihotuin ja ajattelin, että pakko ennen kuolemaa kokeilla kaikkea mahdollista. Eipä sitten kaduta.

Ensimmäisen kerran olin mkiehen kanssa tosiaan 50 vuotiaana. Hieno yö se oli, hän oli Hesasta, mutta täällä ylempänä tavattiin. Hän oli kokeneempi, mutta epäili, että minullakin olisi ollut koekmuksia. kun osasin varmaan kiihottaa häntä. Se yö oli kyllä vähän niin ja näin, mutta kiihottava joka tapauksessa. Pidän yhä naisistakin, olen siis bi, mutta ihana on miehenkin kanssa nautiskella. Kyllä mies osaa toisen miehen kullia hyväillä paremmin kuin kukaan. Tykkään itsaekkin hyväillä kaverin ihanuutta, ja annan omani hänelle.

Nyt vanhempana ei aina kaveria niin helpolla löydy, ainakaan täällä harvaan asutummissa paikoissa, kuten Kainuussa. Mutta voihan sitä olla kauempaakin, jos kiinnostaa, niin pistä viestiä. Mieluummin saman ikäinen voit olla, mutta mitä vain, jos vanhempi kaveri kiinnostaa. Kyllä miesten välinen seksi on hienoa ja antoisaa. Nautitaan siitä...

Minulla on fantasioita siitä,että joku suht pienikaluinen mies naisi minua peppuun ja saisin monta orgasmia tekemättä itse asialle mitään.
        Samalla tietysti toinen saisi nauttia ilman mitään kiirettä.
        Ja montakin kertaa.

Katson netistä runkkausvideoita ja samanlaisia miesten keskeisistä käsileikeistä.
        Mekin kiihottaa ja haluaisin edes kerran elämässä kokeilla jotain sellaista.

Lieksa

• Ylläri saunassa

Nuorena kiinnostuin katselemaan toisia miehiä. Olin vanhemman naapurin ukon kanssa saunassa ja rupes runkkaamaan isoa kulliisa, nolona olin etten katsele. Tuli taakseni kun oli kovana ja rupes naimaan. Alku teki kipeää mutta kun halus montakertaa niin tottu. Tuli oltua saunassa useinkin.

• <3<3<3<3<3<3<3<3

Joo. Ja just.

Monet jutut on samasta koneesta lähtöisin. Ei haittaa mua muuten, mutta kun samat jutut toistuu. Keksi parempaa...

• Seisokki

Jo joskus kerhoaikoina alko pippelit kiinostaa. Se oli silloin kattelemista kun kaveri kusi ja sitten pikku runkkausta. Alaasteella sitten parin vanheman kaverin kanssa harjoitettiin suihinottoa ja runkkausta. Kyllä kerran sitten vuotta vanhempi kaveri "vahingossa" etusormensa mun peppuun. Sitten samaa rataa koko ajan. Yläaste ikäisenä alkoi kiinostaa pikkupoikien pippelit ja anaalit. Ei siis pedofiili juttuja, mutta sellasta pientä. Nykyäänkin kiinostaa ne.

• Steeldrum

Ööh ei muuten varmaan kaikissa asu bi tai homo!! En kyllä haluaisi imeä samaa sukupuolta olevan vehjettä. En ikinä, ever. Yök!! Täällä vain on joku homokasauma ja kaikki nämä miehet ovat hakeutuneet juurikin tälle palstalle, jossa puhutaan miesten itsetyydytyksestä, koska se kiinnostaa heitä.. Heterot on siellä naisten puolella lukemassa naisten tarinoita!! Kyllä hetero on aina hetero. Te jätkät saisitte kunnon heterolta turpaan, juttujenne takia joten älkää paljastako tykkäävänne pippelistä ihan kaikille! älkääkä herranen aika vaan erehtykö luulemaan, että kuka tahansa kunnon mies haluaa teidät kalulleen!

• onnistunutinto

Turpaan en halua, mutta jos on komea hetero niin perseelle voisi lyödä, vaikkapa munilla.

• Anonyymi

Entäpä jos sattuukin kohdalle nyrkkeilyä harrastanut tai mikä pahinta muukalaislegioonassa palvellut homo, nimittäin tiedän ite varmuudella molempia niin siinä saattaisi mennä kunnon heterolta henkikulta.

• taasko tämä sama

kiva kun tää sama stoori kulkee täällä vuodesta toiseen... yritä välillä keksiä jotain omaakin!

• voihan veikkoseni

tätä samaa stooria on tääl pyöritelty jo pari vuotta. keksiskö joku välil jotain uutta?

• Tobelius

Silloin kun näin kymmenen vuotiaana kaverini pippelin ja sen komean pissakaaren

• Koksu

Oln varmaan 6 kun päivähoidossa toinen kaveri päiväunien aikaan kaivoi peppuaan. Sitten pari päivää myöhemmin eksin koneella pornosivuille. Sieltä sitten löysin homosivuston.

Leikkipuistossa oli tapana käydä pissalla sellaisella paikalla mihin ei näkynyt (hoitajien toive). Kaveri meni edeltä. Pikku poikana oli tapana laskea kaikki housut nilkkoihin ja sitten pissata. Niin tein myös minä. Kaveri oli nostamassa housujaan kun tulin. En tiedä miksi ,mutta pissasin vahingossa kaverin kengälle. Kaveri suuttu ja lupasi kertoa hoitajille. Äkkiä keksin ja sanoin saat nähä mun pippelin ja laittaa sormes mun pyllyyn. Se sopi kaverille. Se kosketteli mun pippeliä ja pyllyä. Lattoi myös sormen mun sisälle. Päiväunilla näitä jatkettiin ja alettiin tutkimaan toisiamme.

• 0r1

Silloin kun teininä kännissä istuin kaveripojan sylissä läpällä ja sillä alkoi seisoa. Se ei päästänyt mua pois vaan piti kiinni ja sitten halailtiin. Kaivoin sen vehkeen housuista, aloin hyväillä ja otin lopulta poskeen, vaikka jännitti sairaasti. Sen jälkeen se oli pakko myöntää itselle, että miehet kiinnostavat.

Kaveri on nykyään enemmän hetero ja seurustelee naisensa kanssa, joka varmaan pitää sitä aivan umpiheterona. Sama tyyppi vei myöhemmin myös meikäläisen poikuuden, vaimonsa ei tiedä siitä sen enempää kuin muistakaan meidän touhuista. Hihittää aina nolona homoläpälle ja olettaa, että ukkonsa punasteleminen johtuu jostain aivan muusta kuin siitä, että se oikeasti tykkää kun toinen mies astuu sen.

• Anonyymi

kerran uimahalin suihkussa tapasin nuoren pojan sen pitkä mutta ei kovinkaan paksu kulli seisoi ihan pystyssä,pyysin häntä että mennään vessaan.vessassa menin polvilleni ja otin tuon kauniin nuoren munan suuhuni,en imenyt kuin vähän aikaa kun häneltä tuli.pojalta tuli paljon hänen sperma oli ohutta ja kitkerän makuista mutta nielin silti kaiken ja nuolin vielä kullin pään puhtaaksi.sperma karvasti kurkussani pitkään.

• mulla alko seisoo

Tosi kiimasta tuu ori runkkailemaan tänne sunnuntai iltapäiväll.
      Sait mulla heti seisoon kun luin ton kiimasen kundin kirjotuksen oooooooh

• Anonyymi

laita osoitetta tai numero tulen mielelläni imen ja annan naida ja päinvastoin pidetään kivaa.

• runkkuralli

nyt se alkaa runkkuralli kertokaa kuulumiset

• Riku94

Voi jukolauta laukeen jo näitä juttuja luettaessa :P täällä olis nuorta persettä tarjolla, en saisi vielä tänne kommentoida kun vasta 17v mutta ihan sama kun on nii paha kiima. Odottelen vielä vuoden :) sitten lähtee paneskelut hehheh

• Ogte

Mistä päin olet?

Voisin hiukan sitä peppuas laitella

• Bogeri

Itselläni kävi ala-asteella siten, että kun olin ykkösellä niin kutosluokkalaisten käsittelyyn jouduin.

Meillä oli eka liikunta tunti ja halusin käydä suihkussa vasta sitten kun muut oli lähtenyt. Kun tulin suihkusta niin koulun kaksi kovista oli vastassa. Jouduin heidän pippeleitä koskettelemaan ja nuolemaan. Pojat koitti myös mun pyllyä. Tämä jatkui pitkään ennen kuin yksi opettaja meinasi yllättää.

Siitä lähtien pippelit on ollut mielessä.

• OONKO

Hei runkkauksen ystävät .Olen runkannut jo 60 vuotta,aloitin vakituisesti 11vuotiaana.oli ihanaa venytellä nahkaa edestakaisinkunnes pippeli kovettui
      alkoi nykimään ,tätä tein päivittäin enkä ole lopetanut.Miesten kulli on kiihottanut
      katselen netistä kun miehet runkkaa ja perma lentää samalla runkkaan
      itseltäni märät ulos kullista ei mikään voita kunnon runkkua.Ois kiva miehen
      kanssa yhdessä runkka toisiaan.
      housut pois

• Anonyymi

koko tarina on keksitty..ei siis ole totta...kuka tahtoo uskoa..minä' en.

• Anonyymi

Ka­­­ikki mi­­es­­­ten ha­­­uskuudet Suo­­me­­ssa löyt­­yvät m­iesten luettelo­­­sta 👉 http://9205555.com/G/Ig0l 👈

• Anonyymi

Huomautus!
      ⚠️⚠️⚠️
      ❗️❗️❗️
      K18 - Keskustelualue on tarkoitettu vain täysi-ikäisille.
      Jos olet yli 18-vuotias, voit lukea palstaa ja osallistua keskusteluun.

Syötä syntymäpäiväsi tai siirry Suomi24-palvelun etusivulle. ® suomi24
      ⚠️⚠️⚠️
      ❗️❗️❗️

• Anonyymi

Kai vähän aina. Jo lapsena oli kaveri jonka pippeliä sain pidellä kun hän kusi ja sitten sain nuolla ja imeskellä hänen pientä pippeliänsä. Aina se olin minä kenellä oli pippeli suussa. Se oli vain silloin hassua leikkiä.
      Vähän kasvaessa tajusi käyttäytymis normit että pojat leikkii sellaisia leikkejä vain tyttöjen kanssa tai muuten on homo jota ei halunnut olla.
      Teininä kuitenkin kun alkoi porno kiinnostaa huomasi miten naisen ja miehen välisissä esim suihinottokuvissa kiihotti se suuhun menevä kyrpä. Usein piti runkata ja haaveilla että saisi olla sen naisen paikalla imemässä kyrpää...
      Samat mieltymykset jatkuu.

• Anonyymi

Kaikki mi­­es­­­ten hausku­­­udet Suo­me­­­ssa löyt­yvät m­­iesten luet­telo­sta 👉 http://9303333.com/G/Lt2U 👈

• Anonyymi

oon runkkaillut n.11 vuotiaasta lähtien. ensin kavereiden ja naapurin mukuloiden kanssa. ja kyllä edelleen katselen mielelläni pienenkokoisia, hoikkia tyttöilijöitä ja hyvännäköisiä kyrpiä.
      olen saanut kahta kaveria panna pyllyyn ja otettu suihin molemmin puolin

• Anonyymi

Jostakin syystä ei kiinnosta muiden kullit tai miehet, mutta annas olla kun fantasioin siitä kuinka mies-/poikajoukko ottaisi minut yllättäen käsittelyyn porukkalla, ja riisuisivat minut alastomaksi, ja naisivat ja läpsisivät pakarani punaisiksi kyselemättä haluanko vai en, niin johan kiinnostus herää välittömästi ja saa seisokin aikaan.

• Anonyymi

Silloin ja sen ikäisenä ei kiinnostanut,muuta nykyään näin yli 50-kymppisenä on alkanut kiinnostamaan sellainen kokeilu.

Minulla on fantasioita siitä,että joku suht pienikaluinen mies naisi minua peppuun ja saisin monta orgasmia tekemättä itse asialle mitään.
      Samalla tietysti toinen saisi nauttia ilman mitään kiirettä.
      Ja montakin kertaa.

Katson netistä runkkausvideoita ja samanlaisia miesten keskeisistä käsileikeistä.
      Mekin kiihottaa ja haluaisin edes kerran elämässä kokeilla jotain sellaista.

• Anonyymi

Tääl­­tä löydä­­­t nop­easti sukupu­­­olt­­­a, suh­­­tei­­­ta, tre­­­ff­it 👉 http://1lingo.com/H/E0a8E1

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      106
      3150
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      92
      2445
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      1986
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1530
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1500
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1415
    7. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      927
    8. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      922
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      856
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      789
    Aihe