Hyvinkäälle asumaan

PKS:lta Hyvinkäälle

Olemme muuttamasta pks:lta Hyvinkäälle asumaan. Tarkoitus olisi ostaa oma asunto. Se, mitä olen nyt tutkinut netistä ja käytiin ajelemassa Hyvinkäällä, on jäänyt seuraavat alueet mieleen:

Martti
Hakala
Kruunupuisto, Kirjavatolppa
Tapainlinna, Mustamännistö

Mieluummin tietysti kävelymatkan päästä asemalle. Martti, Mustamännistö ja Hakala alkaa olla jo "kaukana" tai kävelyyn saa varata puolituntia aikaa - voisihan sen tietysti polkupyörälläkin ajella asemalle. Junalla liikun töihin.

Onko näillä alueilla joitain ns. "huonoja katuja"? Kuitenkin joistain paikoista löytyy nuorisoasuntoja, ja jopa kaupungin vuokra-asuntoja...

9

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Impi Umpilampi

"Kankurin puisto" on hienoa uutta aluetta, jos rahasta ei ole pulaa. On lähellä keskustaa.

• halvalla saa kämppää

Ei hyvinkäällä mikään paljoia maksa, verrattuna pääkaupungin hintoihin.
      Hyvinkääläisen paremman asunnon hinnalla, saa jonkun paskaläävän Jakomäestä.

• lomat alkaneet

Älkää nyt taas astuko tohon samaan ansaan.

• PKS:lta Hyvinkäälle

Meillä kyllä rahaa riittää ja haluammekin välttää ns. huonompia seutuja, mukavampi on asua ihmisten parissa joilla sosiaalinen tausta on samalla tasolla.
      Köyhien kanssa on muutenkin vaikea keskustella, saati asua samoilla alueilla.

• ex-hiihtäjä

Provoksi aika alkeellinen. Tämä on jokakesäinen ilmiö, kun teinit jäävät lomalle ja työpaikkoja ei ole tarjolla kaikille, alkaa hillitön terrori eri nettipalstoilla.
        Kaikkea hyvää sinne kultahammasalueelle, kyllä se äiti tulee kotiin paistamaan sinulle maksalaatikkoa.

• -allu-

Täällä nyyt.

Ko. PKS oli joku päivä sitten muuttamassa rixuun suurinpiirtein samoilla perustiedoilla.

Halusi päästä monikulttuurisesta paikasta (hesa) pois.

Kunhan kirjoittelee.

• wamic

Me itse olemme muuttaneet viime lokakuussa Helsingistä Hyvinkäälle ja Marttiin.
      Viihdytty on tosi hyvin. Eipä tuo juuri hirvee matka ole kävellä asemalle.
      Me kävellään usein keskustaan takaisin, jos ei tarvitse kaupoissa käydä.

• Aniq

Jos tuo nyt ei ole jostain syystä provo, niin aseman lähettyvillä olis kait kruununpuisto, vieremä, ja viertola. Ihmisen 'laiskuudesta'han nämä paljolti riippuu. Itse asustelen hakalanmäellä ja matka taittuu tarvittaessa alle 20min. kun laittaa vain töppöstä toisen eteen. Kyllä se sydän ja ne keuhkot sen kestää, vaikka välillä vähän vihlasiskin.
      Hyvinkäällä ei nykyjään ole mitään huonompia alueita. Kaupungin vuokrakämpät ei ole mitään pahoja, nuorisoasunnot ehkä vähän kiusallisia, mutta vain jos niihin joutuu itse asumaan. Vesitorninkadulle en itse muuttaisi kaupungin kämppiin, mutta sehän ei tainnut olla mielessäkään.
      Rääkänpää on myös ihana alue ja sen lähemmäs ei taida päästä keskustaa, jos ei kerrostalo viehätä!

• typerä aniq

Typerys se oli provo, samaan aikaan sama kirjotus eri paikkakuntien sivuilla.
      Oletko niin tyhmä että et kykene omaksumaan lukemaasi?
      Tässä ketjussahan oli tuo jo provoksi mainittu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5145
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3678
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1524
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1411
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1302
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1208
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1127
    Aihe