Vielä minä sinut kesytän :)
Hyvää yötä ja kauniita unia
25
389
Vastaukset
- helle loppui ;P
Jiihaa kopoti kopoti hyppy pomppu ja potkaisu, jihaa. rynnistys rytinällä laukka-ravi revityksellä puskiin. *piilossaaaa*
- ja millaselle menee
Jaa, voi kun tietäs kuka kesyttää ja kenet että oikea voisi vastata. Ei varmasti mulle mutta hyvää yötä kumminkin.
- kauniita unia :)
eikä mulle...
- Katsotaan nyt?
Kiitos, kauniita unia sinnekin. Ajatuksissani olet.
Tiedän, että olet taitava, kun kesyttelyyn ryhdyt. Mielenkiinnolla odotan, mitä kehittelet. . . - Älä sentään
jätä vähän villiä jäljelle, liian kesyt ovat tylsiä. On sullakin hauskempaa.
Mutta nuku hyvin, pikku prinssi. :) - kesy on jo
Sen kun vaan poimit kypsän hedelmän ,ehtii muuten ylikypsyy
- Kuka kysyy?
minä vastaan.
Aina saa ja voi yrittää - muuten ei
Mua ei ainakaan kukaan kesytä. Anteeksi annan eräälle, kun hän polvistuu eteen ja pyytää anteeksi
Mä määrään - :D Minä olen
villi ja saatan purrakin, mutta aloitit hyvin sen kesyttämisen.... ;)
- :D minä olen
villi, mutta hyvin aloitit kesyttämisen..... ;) vaikka kyllähän se vaati aika pitkän kaavan mutta....
kunnes jällleen kohdataan - villitamma-
Niin, siinä on yrittäminen
- En mä vielä nuku<3!
Hassu setä
- vampyyr
Vampyyrit tulossa...kaikki sata
- missähän.
unissa vain ?
kauniita unia - iiiin
ap kellehän naiselle menee? jotain vinkkiä kiitos
- samoin...ap
kenelle menee...vihjaa nyt vähän....
- onnea teille
Mä luulen tai tiedän että blondille
kauniille sellaiselle- kelle menee?
Mistäs sä voit sen tietää tai luulla?
- on varma
Olin jo hyvällä alulla, mut nyt mua ei kesytä enää kukaan.
- S
Teet mut vaan villimmäksi. Älä edes yritä, haluan jäädä mieleesi kuumanverisenä koska silloin tunsin itseni erityisen kauniiksi ja halutuksi.
- golden hair
Ja mä kun luulin, että mä joudun lassoamaan sut kun oot niin nopee...
Saa nähdä kumpi kesyttää kumman mutta toivottavasti lähitulevaisuudessa oltas molemmat EUn suojeluprojektissa, molemmilla koskemattomuussuoja ulkopuolisille... - kt.
Samoin :)
- Pumpattavat parparat
Elina sua mummoa ei kukaan enää huoli jos on vähänkin itseään kunnioittava mies, Olet tämän pikkukaupungin naurettavin ex rouva. Et taida muistaa juuriasi?
Naurettava olet ja tyttösi myöskin, mutta eikös sitä niin sanota, että tytöt tulee äitiinsä.
Onpahan miehillä maaperää, eli perää......saatavilla....- voivoisunkanssas
Sinähän hauska nainen olet. Tosi arvostettava ja korkealle kunnioitettu varmastikin :DDD
- 31
Hyvää yötä....
Kauniita unia....
taas hetkeksi, kun mennä täytyy....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914