Juu, elikkä minulla oli alunperin yksi käyttäjä (järjestelmänvalvoja) ja kun tein toisen järjestelmänvalvojan, se alkuperäinen hävisi. ja kun teen uuden tilin, ja annan nimeksi järjestelmänvalvoja, se sanoo että nimi on jo käytössä, vaikka sellaista tiliä ei ole olemassakaan! Eli tein toisen järjestellmänvalvojan ja se alkuperäinen katosi noin vain. en poistanut sitä. olisiko mitään neuvoja?
Käyttäjätili hävisi
4
231
Vastaukset
- fundamentalist
Ei se "noin vain" katoa.
Jotain olet kämmännyt, selostuksesta ei kyllä selvää saa, mitä.
Sanot että tulee herja "nimi on jo käytössä" mutta miten sitten sait
sen kuitenkin tehtyä?
"Järjestelmänvalvoja"-nimellä ei pelkästään saa järjestelmänvalvojan
oikeuksia, ne annetaan muualla, tuo nimi nyt vaan on oletuksena
suomenkielisessä Windowsissa.
Jos sinulla nyt kuitenkin on tarvittavat oikeudet, käy käyttäjähallinnassa
ruuvaamassa asiat mieleisiksesi.- e
Siis. Selitän nyt kunnolla. Ja tämä ei ole minun oma koneeni. Olin käyttäjällä Järjestelmänvalvoja. Vieras tili oli käytössä, mutta siinä ei tietenkää ole kaikkia ominaisuuksia, esim kun tämän koneen omistajalla on mokkula, sitä ohjelmaa ei saa avattua millä saadaan yhteys nettiin. No, menin takaisin Järjestelmänvalvoja nimiselle tilille, ja tein tilin Toinen käyttäjä ja laitoin sille järjestelmänvalvojan oikeudet. Kun painoin kirjaudu ulos, Siellä oli valittavissa vain VIerast tili ja se minun tekemäni toinen käyttäjä, ei enää käyttäjää Järjestelmänvalvoja. Enkä koskenut siihen tiliin, en poistanut, en mitään
- fundamentalist
e kirjoitti:
Siis. Selitän nyt kunnolla. Ja tämä ei ole minun oma koneeni. Olin käyttäjällä Järjestelmänvalvoja. Vieras tili oli käytössä, mutta siinä ei tietenkää ole kaikkia ominaisuuksia, esim kun tämän koneen omistajalla on mokkula, sitä ohjelmaa ei saa avattua millä saadaan yhteys nettiin. No, menin takaisin Järjestelmänvalvoja nimiselle tilille, ja tein tilin Toinen käyttäjä ja laitoin sille järjestelmänvalvojan oikeudet. Kun painoin kirjaudu ulos, Siellä oli valittavissa vain VIerast tili ja se minun tekemäni toinen käyttäjä, ei enää käyttäjää Järjestelmänvalvoja. Enkä koskenut siihen tiliin, en poistanut, en mitään
Ahaa...nyt alkaa valjeta.
Kyseessä on XPn ominaisuus, ei se järjestelmänvalvoja sieltä oikeasti ole
hävinnyt, onpahan piilossa.
Käynnstä kone ja paina Tervetuloa-ruudussa CTRL ALT DEL 2 kertaa ja
kirjoita kirjautumisruutuun Järjestelmänvalvoja ja mahdollinen
salasana.
- r
Selvä, kiitos! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576404
- 501836
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes391521- 521097
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48971Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885