Juu, elikkä minulla oli alunperin yksi käyttäjä (järjestelmänvalvoja) ja kun tein toisen järjestelmänvalvojan, se alkuperäinen hävisi. ja kun teen uuden tilin, ja annan nimeksi järjestelmänvalvoja, se sanoo että nimi on jo käytössä, vaikka sellaista tiliä ei ole olemassakaan! Eli tein toisen järjestellmänvalvojan ja se alkuperäinen katosi noin vain. en poistanut sitä. olisiko mitään neuvoja?
Käyttäjätili hävisi
4
283
Vastaukset
- fundamentalist
Ei se "noin vain" katoa.
Jotain olet kämmännyt, selostuksesta ei kyllä selvää saa, mitä.
Sanot että tulee herja "nimi on jo käytössä" mutta miten sitten sait
sen kuitenkin tehtyä?
"Järjestelmänvalvoja"-nimellä ei pelkästään saa järjestelmänvalvojan
oikeuksia, ne annetaan muualla, tuo nimi nyt vaan on oletuksena
suomenkielisessä Windowsissa.
Jos sinulla nyt kuitenkin on tarvittavat oikeudet, käy käyttäjähallinnassa
ruuvaamassa asiat mieleisiksesi.- e
Siis. Selitän nyt kunnolla. Ja tämä ei ole minun oma koneeni. Olin käyttäjällä Järjestelmänvalvoja. Vieras tili oli käytössä, mutta siinä ei tietenkää ole kaikkia ominaisuuksia, esim kun tämän koneen omistajalla on mokkula, sitä ohjelmaa ei saa avattua millä saadaan yhteys nettiin. No, menin takaisin Järjestelmänvalvoja nimiselle tilille, ja tein tilin Toinen käyttäjä ja laitoin sille järjestelmänvalvojan oikeudet. Kun painoin kirjaudu ulos, Siellä oli valittavissa vain VIerast tili ja se minun tekemäni toinen käyttäjä, ei enää käyttäjää Järjestelmänvalvoja. Enkä koskenut siihen tiliin, en poistanut, en mitään
- fundamentalist
e kirjoitti:
Siis. Selitän nyt kunnolla. Ja tämä ei ole minun oma koneeni. Olin käyttäjällä Järjestelmänvalvoja. Vieras tili oli käytössä, mutta siinä ei tietenkää ole kaikkia ominaisuuksia, esim kun tämän koneen omistajalla on mokkula, sitä ohjelmaa ei saa avattua millä saadaan yhteys nettiin. No, menin takaisin Järjestelmänvalvoja nimiselle tilille, ja tein tilin Toinen käyttäjä ja laitoin sille järjestelmänvalvojan oikeudet. Kun painoin kirjaudu ulos, Siellä oli valittavissa vain VIerast tili ja se minun tekemäni toinen käyttäjä, ei enää käyttäjää Järjestelmänvalvoja. Enkä koskenut siihen tiliin, en poistanut, en mitään
Ahaa...nyt alkaa valjeta.
Kyseessä on XPn ominaisuus, ei se järjestelmänvalvoja sieltä oikeasti ole
hävinnyt, onpahan piilossa.
Käynnstä kone ja paina Tervetuloa-ruudussa CTRL ALT DEL 2 kertaa ja
kirjoita kirjautumisruutuun Järjestelmänvalvoja ja mahdollinen
salasana.
- r
Selvä, kiitos! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845057Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351253Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.721042IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922