Käyttäjätili hävisi

e

Juu, elikkä minulla oli alunperin yksi käyttäjä (järjestelmänvalvoja) ja kun tein toisen järjestelmänvalvojan, se alkuperäinen hävisi. ja kun teen uuden tilin, ja annan nimeksi järjestelmänvalvoja, se sanoo että nimi on jo käytössä, vaikka sellaista tiliä ei ole olemassakaan! Eli tein toisen järjestellmänvalvojan ja se alkuperäinen katosi noin vain. en poistanut sitä. olisiko mitään neuvoja?

4

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fundamentalist

      Ei se "noin vain" katoa.
      Jotain olet kämmännyt, selostuksesta ei kyllä selvää saa, mitä.
      Sanot että tulee herja "nimi on jo käytössä" mutta miten sitten sait
      sen kuitenkin tehtyä?
      "Järjestelmänvalvoja"-nimellä ei pelkästään saa järjestelmänvalvojan
      oikeuksia, ne annetaan muualla, tuo nimi nyt vaan on oletuksena
      suomenkielisessä Windowsissa.
      Jos sinulla nyt kuitenkin on tarvittavat oikeudet, käy käyttäjähallinnassa
      ruuvaamassa asiat mieleisiksesi.

      • e

        Siis. Selitän nyt kunnolla. Ja tämä ei ole minun oma koneeni. Olin käyttäjällä Järjestelmänvalvoja. Vieras tili oli käytössä, mutta siinä ei tietenkää ole kaikkia ominaisuuksia, esim kun tämän koneen omistajalla on mokkula, sitä ohjelmaa ei saa avattua millä saadaan yhteys nettiin. No, menin takaisin Järjestelmänvalvoja nimiselle tilille, ja tein tilin Toinen käyttäjä ja laitoin sille järjestelmänvalvojan oikeudet. Kun painoin kirjaudu ulos, Siellä oli valittavissa vain VIerast tili ja se minun tekemäni toinen käyttäjä, ei enää käyttäjää Järjestelmänvalvoja. Enkä koskenut siihen tiliin, en poistanut, en mitään


      • fundamentalist
        e kirjoitti:

        Siis. Selitän nyt kunnolla. Ja tämä ei ole minun oma koneeni. Olin käyttäjällä Järjestelmänvalvoja. Vieras tili oli käytössä, mutta siinä ei tietenkää ole kaikkia ominaisuuksia, esim kun tämän koneen omistajalla on mokkula, sitä ohjelmaa ei saa avattua millä saadaan yhteys nettiin. No, menin takaisin Järjestelmänvalvoja nimiselle tilille, ja tein tilin Toinen käyttäjä ja laitoin sille järjestelmänvalvojan oikeudet. Kun painoin kirjaudu ulos, Siellä oli valittavissa vain VIerast tili ja se minun tekemäni toinen käyttäjä, ei enää käyttäjää Järjestelmänvalvoja. Enkä koskenut siihen tiliin, en poistanut, en mitään

        Ahaa...nyt alkaa valjeta.

        Kyseessä on XPn ominaisuus, ei se järjestelmänvalvoja sieltä oikeasti ole
        hävinnyt, onpahan piilossa.

        Käynnstä kone ja paina Tervetuloa-ruudussa CTRL ALT DEL 2 kertaa ja
        kirjoita kirjautumisruutuun Järjestelmänvalvoja ja mahdollinen
        salasana.


    • r

      Selvä, kiitos! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe