Jyrki joutui nyörtymään vielä arvonlisäverotuksessakin päästäkseen pääministeriksi. Toissa viikolla oli sitä mieltä, että jokin raja pitää olla, mutta nyt on sekin raja ylitetty. Luulisi olevan mieli mustana ja kieli ruskeana.
Jyrki nöyrtyy lisää
18
136
Vastaukset
- Hoitoonohjaus
Ai sä syytät kokoomusta suurituloisten suosimisesta ja nyt syytät kokoomusta pineitulosten suosimisesta.
Neuroottinen kokoomuksen ja Kataisen mustaaminen käy pian terveyden päällesi.
Siitähän on kysymys. Syy lienee henkilökohtainen, se on vuosien mittaan käynyt selväksi.- Heippa!
Ei tässä kukaan muu kokoomusta ja Kataista mustaa kuin sinä.
- Koulukiusattu
Katainen kiusasi minua koulussa. Vuosia. Siksi toivon kataiselle käyvän todella huonosti, loppuu herrameininki.
- Tiluliluliililulei
Ei tässä kukaan muu syytä kokoomusta suurituloisten suosimisesta ja nyt syytä kokoomusta pineitulosten suosimisesta kuin sinä itse. Saavutus sekin.
- liar Jyrki-boy
Tosiasioita ei voi mikään muuttaa. Katainen valehteli tässäkin asiassa että korvat heilui.
- --->0 _0 pläts
Ei tässä muut valehetele kuin sinä itse ja taisiti saada siitäkin houstu pesulaan
- Tiluliluliililulei
--->0 _0 pläts kirjoitti:
Ei tässä muut valehetele kuin sinä itse ja taisiti saada siitäkin houstu pesulaan
Ei tässä kukaan muu saanut houstu pesulaan kuin sinä itse. Saavutus sekin.
- kauhulla mitä
Lehmäkauppa? Mitä demut anto vastineeksi?
- Kok Arvot
He luopuivat vaatimasta harmaan talouden kitkemistä maasta. Näin Kokoomus sai läpi kynnyskysymyksensä.
- --->0 _0 pläts
- Koko Arvot
Kok sai vähenneyttä Homlundin aikana talourikosten tutkinnan resursseja. Nyt alasajoa tehostetaan. Kokoomus huolehtii omistaan.
- kako sekapuolue
Kataisen Kreikka-fanius koituu vielä hänen tappiokseen. Soini tietää tämän.
- Ikiliikkuja345346
Jyrki ei anna periksi ALV-kiistassa ja näyttää vasemmistolle ovea.
Sen jälkeen Käteinen arvioi, josko hallitus saataisiin aikaan KEPUn ja Persujen kesken ja jos siitä ei tule mitään, niin aina voi palata taas Sixpckiin. - jyrkiboysta
Jyrki on antanut periksi joka asiassa, että pääsisi pääministeriksi. Miten mahtaa tulla toimeen itsensä kanssa tällainen mies? Eikö yhtään hävetä? Täytyy olla poliitikko, että pystyy tähän.
- Six pack sucks
Timo Soinihan perusrehellisenä aatteen miehenä sanoi omassa kohdassaan, että "jos itsensä pettää, niin mitä jää jäljelle?" "Ei mitään...."
Mitäpä jäi Jyrkille käteen demarien hallitusmankeloinnin jälkeen? Verta, hikeä ja kyyneleitä?
- ain olla
Noura kanataa
- jykerttoon
Niin väkinäinen ilme,kun ei ymmärrä
- te rikkaathan
halusitte Jyrkin ja kokoomuksen parraaksi!
Tehän siellä höyläätte, mutta mitenhän teidänkin eläkkeenne sitten ensvuonna käy??? Ja sen jälkeen kun Jyrki päättää niistä sillä hänellähän on aikaa siihen ja varma eläke on jo vähintään yli 3000 egua hänellä, kait teilläkin lienee se?
Ei varmaan jää alle tonnin eläkkeenne! 1700 vähintäin....kk
Tehän siellä taistelette, me ääliöt jotka saamme n. 600 egua vain, itkemme teille täällä ja te nauratte vain partaanne. ähäskutti ääliöt....ei siinä kokoomusta äänestänyt enää voittanut eläkkeissään.....vaikka olis sua muka äänestänyt,
eiköhän muu ryhmä saa eläkkeemme nousemaan, tänä vuonna, ei enää ensvuonna kokkareiden mukaan...
tänävuonna äkkiä eläkkeelle kelle se jo kuuluu...lukekaa lehtiä ja nettiä tai saatte ensvuonna vähempi eläkettä.....
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756