Lopun aikan sanottan tuleva sellainen ahdistus ettei sellaista ole koettu.Minulla ja monilla veljillä ja sisarilla valtava ahdistus.Välillä tunttu ettei saa henkeä kun ahdistaa niin kovasti.Maaliman meno,elatuksen murheet ja ihmis suhteet kaatuvat päälle kuin hyökyaalto.Kaikista meistä on Jumala pitänyt hyvää huolta tähänkin asti ja Jeesus on meille rakkain.Kuinka siis voimme olla näin heikkoja.Onko tämä lopun ajan ahdistus vai olemmeko eksyksissä kun paholaisella on tälläinen ote elämästä?Sanotaan hurskas vaivoin pelastuu,kuinka käy heikkojen,jyrääkö tämä maalima meidät?Olemmeko omin teoin eksyneet Kristuksen laumasta,vaikka janoamme hänen läheisyyttään,niin kuin vain vajain sydämmin osaamme.Jeesus olet kaikkemme.Miksi emme saa suojaa paholaisen hyökkäyksiltä?Onko sydämmemme paatunut,olemmeko rikkoneet Herraa vastaan ja menettänyt siunaukset.Herra kyyneleet silmissä rukoilemme vahvista meitä,kanna meitä,sillä kovin olemme heikkoja.
Valtava ahdistus
38
148
Vastaukset
- Ahistaa.
Minuu ahisti jo aikojen alussa.
Niin sanotaan, mutta mietippäs isoisiemme ja äitiemme tuntoja, jotka 10-12 päisen lapsikatraan kanssa elivät ilman eläkkeitä, työttömyyskorvauksia, sairauspäivärahaa, äityisrahaa, asumistukea, ym ym.
Miksi sinä murehdit kun elatuksen murheet isovanhemmillamme olivat vieläkin suuremmat. Täällä hoetaan lopun aikaa ja loppu tulee varmaan sellaiselle ihmiselle niin henkisesti kuin fyysisestikin nopeammin, koska uskoo kaikenmaailman ennustelijoiden höpötyksiä.
Lopeta sellainen ja elä!>>Onko tämä lopun ajan ahdistus vai olemmeko eksyksissä kun paholaisella on tälläinen ote elämästä?
"Heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen".
Uskovan ei pitäisi murehtia. Jos kuitenkin on taipuvainen murehtimiseen, silloin pitää tehdä jotakin. Rukoilla. Jumala on luvannut pelastaa hädästä. Se ei tarkoita sitä, etteikö hätää ja ahdistusta tulisi. Mutta Jumala pelastaa hädästä.
Pitää vaan luottaa Jumalaan, oli tunteet sitten millaiset hyvänsä. Vaikka järki sanoisi, että tästä ei voi tulla mitään, niin siitä huolimatta Jumalan lupaukset on totta.
Jeremiassa Jumala sanoo, että "minä valvon sanaani toteuttaakseni sen".
Jumala siis itse pitää huolta siitä, että hänen sanansa toteutuu kaikkine lupauksineen elämässämme. Meidän osaksemme jää vain luottaa siihen.
Jumalan Sana on luja turvaverkko, joka ei petä. Ja lapsi, jonka isä pyytää hyppäämään kaapin päältä isän syliin, luottaa täysin siihen, että isä ottaa kiinni, niin myös Isä Jumalakaan ei päästä meitä putoamaan.
Kaikki on kiinni siitä mihin katsoo. Katsooko niihin syviin vesiin, siihen toivottomuuteen, niinkuin Pietari myrskyn keskellä, ja hän alkoi vajoamaan. Vai katsooko Jeesukseen, johon Pietarikin sitten nosti katseensa ja sanoi; Herra auta.
Pietarin vajotessakin epäuskossaan, Jeesus kuitenkin koko ajan oli kulkenut Pietaria kohden ja silloin kun Pietari huusi Herraa, niin Jeesus oli jo siinä häntä nostamassa. Ei ole siis mitään syytä murehtia, ei pelätä, ei ahdistua.
Herran Jeesuksen kanssa kaikesta selviää varmasti. Jumalan Sana sen takaa. Eipä sitä jää muuta osaa meille, kuin kiittää kaikesta huolenpidosta Jumalaa.
Kiittäminen on tärkeää. Se on uskonrukous, kun rukoilet kiitoksen kanssa. Kiität siitä, mitä Herralta pyydät.
Herra kasvattaa meitä myös luottamaan Häneen. Joskus Herra on hiljaa.
Sef. 3:17
Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee."
Herra iloitsee siitä kasvusta sinussa, siitä luottamuksesta Jumalaan, joka on kasvanut sinussa.
Mutta kaikkein yksinkertaisimmin tämän kaiken voi sanoa näin;
Matteus 6
31 Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
32 Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
33 Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
"Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa". Jumalan valtakunnan asiat ihan eka sijalle. Mikä on Herran tahto minun elämässäni. Mitä Herra tahtoo minun tekevän. Minne Herra tahtoo minun menevän.
Kun Jumalan valtakunnan asia on ensimmäinen, niin mitään ei silloin puutu.
Luuk. 22:35
Ja hän sanoi heille: "Kun minä lähetin teidät ilman rahakukkaroa ja laukkua ja kenkiä, puuttuiko teiltä mitään?" He vastasivat: "Ei mitään".- Heiveröinen
Kiitos rohkaisusta.Rukousta ei ole koskaan liikaa.
- Pakis.
""Heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen"."
kummallista, miksi pitää omat murheet heittää jonkun päälle?
miksi niitä ei voi itse selvittää? Heiveröinen kirjoitti:
Kiitos rohkaisusta.Rukousta ei ole koskaan liikaa.
Kiitos. Oikein sanoit. Rukousta ei ole koskaan liikaa. Itsekkin rukoilen aivan liian vähän. Pitäisi enemmän seurustella Jumalan kanssa. Myös yhteinen rukous on tärkeää. Seurakunnissa sitäkin tapaa liian vähän. Seurakunnissa on kyllä rukouspalvelua, mutta se ei ole sitä. Eikä Raamatusta löydykkään rukouspalvelua sellaisena, kuin me sitä harjoitamme, niin, että yksi rukoilee kaikkien puolesta. Kyllä näinkin voi tehdä, mutta ennenkaikkea pitäisi nostaa yhteinen rukous etusijalle. Raamatussa on esimerkkejä siitä, kun seurakunta rukoili yhdessä ja vastauksia tuli. Tulee mieleen se, kun Pietari oli vankilassa ja seurakunta rukoili lakkaamatta Jumalaa hänen edestänsä. Ehkä he itsekkin yllättyivät yhteisen rukouksen voimasta, kun eivät heti avanneet ovea Pietarille, kun hän kolkutti. Ja kun Rode meni ilmoittamaan, että se on Pietari, niin hän sai vastaksen; Sinä hourit. Ja sitten; Se on hänen enkelinsä.
Raamatun ilmoittama suuri ahdistuksen aika alkaa ylöstempauksen jälkeen. Silloin alkaa vihan aika. Herra Jeesus Kristus tulee pelastamaan omansa vihasta ja siitä suuresta ahdistuksesta.
Lue 1 Tess 5:8-10, 2 Tess 2:13-17.
Tämä mitä te koette nyt ahdistusta on "synnytystuskien" alkua.
Vihollinen vihaa uskovia ja ahdistaa meitä mahdollisimman paljon.
Mutta hän ei saa valtaa uskovassa eikä pääse häneen kiinni jos uskova pysyy Jumalan valtakunnan alueella. Olette uskoon tulossanne siirretty Saatanan vallasta Jumalan Pojan valtakuntaan.
Näiden kahden valtakunnan raja on joskus hyvin hieno. Uskova voi vahingossa ja ymmärtämättömyyttään mennä Saatanan valtakunna alueelle ja joutua Saatanan hyökkäyksien kohteeksi. Minä viittaan ennen kaikkea netin kautta tuleviin Saatanan käyttämiin kanaviin. Näitä voivat olla erilaiset pelit ja videot You Tubessa. Kannattaa harkita tarkkaan mitä katsoo internetistä. Sitten televisio masentaa ja ahdistaa uskovaa. Telkusta tulee niin paljon saatanallista vaikutusta erilaisten okkultistien ja väkivaltaisten ohjelmien kautta. Nykyisin ei osata enää tehdä muunlaisia elokuvia kuin väkivalta elokuvia joissa veri lentää ja ihmisiä tapetaan liukuhihnalla. Ja mitä raaempia ja verisempiä, sitä parempia elokuvat ovat ihmisten mielestä. Tällaisten ohjelmien katseleminen on enemmän tai vähemmän astumista Saatanan vaikutuksen piiriin.
Ei sitten ole ihme jos uskova kokee ahdistusta ja masentuneisuutta.
Tämä on vaarallista siinäkin mielessä että Herran suojelus vähenee kun uskova tahallisesti valitsee väärän lähteen josta etsii tyydytystä elämäänsä.
>>>Sanotaan hurskas vaivoin pelastuu, kuinka käy heikkojen,jyrääkö tämä maalima meidät?Jaikal kirjoitti:
*** Raamatun ilmoittama suuri ahdistuksen aika alkaa ylöstempauksen jälkeen. Silloin alkaa vihan aika. Herra Jeesus Kristus tulee pelastamaan omansa vihasta ja siitä suuresta ahdistuksesta.***
Jeesus todisti toisin:
Mark.13.
19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.
20 Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta VALITTUJEN TÄHDEN, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät.
21 Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
22 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
23 Mutta olkaa te varuillanne. Minä olen edeltä sanonut teille kaikki.
24 Mutta niinä päivinä, sen AHDISTUKSEN JÄLKEEN, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa,
25 ja tähdet putoilevat taivaalta, ja voimat, jotka taivaissa ovat, järkkyvät.
26 Ja silloin HE näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella.
27 Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja KOKOAA VALITTUNSA neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen.
Kaikki joutuvat suureen ahdistukseen, myös kaikki valitut, ei heitä ole mihinkään temmattu. Ainoastaan helluntailaiset opettavat seurakunnan salaista tempaamista, joka on vastoin Jeesuksen opetusta.lappix kirjoitti:
Jaikal kirjoitti:
*** Raamatun ilmoittama suuri ahdistuksen aika alkaa ylöstempauksen jälkeen. Silloin alkaa vihan aika. Herra Jeesus Kristus tulee pelastamaan omansa vihasta ja siitä suuresta ahdistuksesta.***
Jeesus todisti toisin:
Mark.13.
19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.
20 Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta VALITTUJEN TÄHDEN, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät.
21 Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
22 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
23 Mutta olkaa te varuillanne. Minä olen edeltä sanonut teille kaikki.
24 Mutta niinä päivinä, sen AHDISTUKSEN JÄLKEEN, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa,
25 ja tähdet putoilevat taivaalta, ja voimat, jotka taivaissa ovat, järkkyvät.
26 Ja silloin HE näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella.
27 Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja KOKOAA VALITTUNSA neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen.
Kaikki joutuvat suureen ahdistukseen, myös kaikki valitut, ei heitä ole mihinkään temmattu. Ainoastaan helluntailaiset opettavat seurakunnan salaista tempaamista, joka on vastoin Jeesuksen opetusta.* Lappix, Jaikal kirjoitti ihan oikein ja Raamatullisesti. Tämä suuriahdistus tulee vasta sitten, kun Jeesus on noutanut seeurakuntansa pois, ja antikristus pääsee valtaan, se on sen ahdistuksen aiheuttaja. Seurakunta pelastetaan tulevasta vihasta, johon aikaan sisältyy myös tämä suuriahdistuksen aika.
- Pakis.
".Maaliman meno,elatuksen murheet ja ihmis suhteet kaatuvat päälle kuin hyökyaalto"
Inhimilliseen ihmiskuvaan kuuluvaa ahdista. siitä pääsee eroon, kun on tutkii itseään ja omaa mieltä, että mikä se oikein ahdistaa ja voinko minä ITSE tehdä sille jotain. Oletko ylipäätänsä tyytyväinen elämääsi, jos et niin etsi siihen syy/syitä. Ei Jumala niitä sinulle kerro tai jos kertookin, niin sinä itse muutat Jumalan ääneksi.
".Miksi emme saa suojaa paholaisen hyökkäyksiltä?" ohoh....
Vaikka vaikutatkin trölliltä, niin ei vara venettä kaada.- to..
"Ahistusta " piisaa, ei se lopu koskaan, mutta ne asiat joita UT:n kirjoittajat pelkäsivät ja liittivät uskomaansa lopun aikaan, on jo selitetty ihmisistä ja synneistä riippumattomiksi tai jos ovat meistä riippuvia, on kehitetty keinoja niiden torjumiseksi ja välttämiseksi.Sodat eivät ole lisääntyneet, vaan niitä on nyt vähemmän kuin muinoin, jolloin lähes joka ikinen kiista selvitettiin asein, tautiepidemioden syyt ovat pääosin selvillä, vaikka kaikkia ei voida parantaa tai torjua. Nyt tiedetään miksi aurinko " pimenee" tai maa järisee ja ettei niillä ole mitään tekemistä sen kanssa onko jonkun uskonnon vaatimukset täytetty vai ei.
Jäljelle jää uskovien tempaus pilviin, Jeesuksen saapuminen asustamaan tuhanneksi vuodeksi ihmisten pariin tänne pallollemme sekä "paholaisen" vangitseminen tuoksi ajaksi, mikä kummallista kyllä päättyy ko. olennon vapauttamiseen tuhannen vuoden kuluttua - ehkä hyvän käytöksen vuoksi ? vaikka ei siitä tarinan mukaan hyvää seuraa. Kaiken, ihan kaiken, takana on olento jonka pitäisi olla kaikkivaltias ja kaikkitietävä - ja hyvä. - Pakis.
to.. kirjoitti:
"Ahistusta " piisaa, ei se lopu koskaan, mutta ne asiat joita UT:n kirjoittajat pelkäsivät ja liittivät uskomaansa lopun aikaan, on jo selitetty ihmisistä ja synneistä riippumattomiksi tai jos ovat meistä riippuvia, on kehitetty keinoja niiden torjumiseksi ja välttämiseksi.Sodat eivät ole lisääntyneet, vaan niitä on nyt vähemmän kuin muinoin, jolloin lähes joka ikinen kiista selvitettiin asein, tautiepidemioden syyt ovat pääosin selvillä, vaikka kaikkia ei voida parantaa tai torjua. Nyt tiedetään miksi aurinko " pimenee" tai maa järisee ja ettei niillä ole mitään tekemistä sen kanssa onko jonkun uskonnon vaatimukset täytetty vai ei.
Jäljelle jää uskovien tempaus pilviin, Jeesuksen saapuminen asustamaan tuhanneksi vuodeksi ihmisten pariin tänne pallollemme sekä "paholaisen" vangitseminen tuoksi ajaksi, mikä kummallista kyllä päättyy ko. olennon vapauttamiseen tuhannen vuoden kuluttua - ehkä hyvän käytöksen vuoksi ? vaikka ei siitä tarinan mukaan hyvää seuraa. Kaiken, ihan kaiken, takana on olento jonka pitäisi olla kaikkivaltias ja kaikkitietävä - ja hyvä.Tuostahan voikin jo vetää johtopäätöksen, että usko voimakas mielentila jolloin pääkoppaan ei mahdu muuta tietoa tai kiinnostusta kuin maakuntalehtien lukeminen.
- +
Mitä tuolla aloittajan mainitsemalla ahdistuksella on uskon kanssa tekemistä ja varsinkaan kiusaajan. EI MITÄÄN! Ne ovat pelkkiä arkisia asioita normaaleja asioita. ( Otsa hiessä sinun tulee leipäsi tienattavan). Tarviiko sitä uskoa joka paikkaan tukkia. Onko se muotiasia syyttää kaikesta jotain muuta kuin itseään.
Rukoilemisella tai sen puutteella ei maalliset asiat korjaannu vaan teoilla. Useimmiten "ahdistus" on ihmisen itsensä aiheuttama. Jos tällainen ihminen on vielä taipuvainen uskomaan uskonnollisten ihmisten mielikuvituksen tuotteisiin, niin silloin itseaiheutettu "ahdistus" muuttuukin Raamatussa mainituksi suureksi ahdistukseksi. Noin se useimmiten on arkielämässä.
- seuran kunnassa
Suuri ahdistus tulee kohtaamaan Israelia.
http://p1.foorumi.info/ristinvalossa/viewtopic.php?t=3410
Ei seurakuntaa.- jaikali
>>>Suuri ahdistus tulee kohtaamaan Israelia.
Ei seurakuntaa. - jaikali
jaikali kirjoitti:
>>>Suuri ahdistus tulee kohtaamaan Israelia.
Ei seurakuntaa.>>>Ennen näitä tapahtumia Herra Jeesus on hakenut omansa taivaaseen lupauksensa mukaan (Joh 14:1-6). Näin Herra on pelastanut omansa tulevasta vihasta ts. vihan ajasta (1 Tess 1:10, 5:9). Herra tulee seurakuntansa kanssa Öljymäelle ja perustaa tuhatvuotisen valtakuntansa (Ilm 20:6).
- Niko.
jaikali kirjoitti:
>>>Ennen näitä tapahtumia Herra Jeesus on hakenut omansa taivaaseen lupauksensa mukaan (Joh 14:1-6). Näin Herra on pelastanut omansa tulevasta vihasta ts. vihan ajasta (1 Tess 1:10, 5:9). Herra tulee seurakuntansa kanssa Öljymäelle ja perustaa tuhatvuotisen valtakuntansa (Ilm 20:6).
Tässä asiassa olen hieman erimieltä kanssasi.
Kävin pitkän keskustelun nimimerkin " " kanssa Jeesus palstalla juurikin tästä aiheesta.
Suosittelen, että luet kyseisen keskusteluketjun ajatuksen kanssa läpi.
Tempaus tapahtuu vasta sitten, kun Herra Jeesus on tuleva takaisin loistossansa suuren pasuunan soidessa!
linkki keskusteluun: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9870159 - Heiveröinen
jaikali kirjoitti:
>>>Ennen näitä tapahtumia Herra Jeesus on hakenut omansa taivaaseen lupauksensa mukaan (Joh 14:1-6). Näin Herra on pelastanut omansa tulevasta vihasta ts. vihan ajasta (1 Tess 1:10, 5:9). Herra tulee seurakuntansa kanssa Öljymäelle ja perustaa tuhatvuotisen valtakuntansa (Ilm 20:6).
Haluan uskoa samoin,myös Teuvo Kopra opettaa näin ja pidän hänen opetuksesta joita voi kuunella saarna netissä.Olen kokenut ahdistusta jo vuosia on vain yksittäisiä päiviä jolloin olen ollut tästä vapaa.Kiitos Herran.Ahdistus alkaa aina aamuisin kuin kuritus,niin kuin Paavalikin mainitsi,saan aina kuritusta aamuisin.Usein herään viideltä ahdistukseen ja alan rukoilla ystävieni,perheeni ja itseni puolesta.Yritän rukoilla ja kiittää Herraa pitkin päivää,välillä on vaikea keskittyä työntouhussa.Useimiten tuntuu että yksin kertaiset huokaukset "Herra auta" antavat voimia.Rakastan Jeesusta ja haluisin olla häntä paljon lähempänä.Välillä olen ihmeissäni miksen pääse Herraani lähemmäksi.
Itse odotan Jeesuksen tuloa malttamattomana,mutta toisaalta odotan vielä enemmän että tulisi ennen sitä suuri herätys ja tulisi uskoon paljon ihmisiä,niin paljon on ihmisiä eksyksissä.Minä olen kuollut tälle maalimalle,vaimoni mielestä vähän liikaakin joskus.Olisin valmis lähtemään taivaan kotiin,mutta minun pitää huolehtia vielä perheestäni ja rakkaistani tässä maalimassa.Olkaa siunattuja jotka Jeesusta rakastatte. - Heiveröinen
Heiveröinen kirjoitti:
Haluan uskoa samoin,myös Teuvo Kopra opettaa näin ja pidän hänen opetuksesta joita voi kuunella saarna netissä.Olen kokenut ahdistusta jo vuosia on vain yksittäisiä päiviä jolloin olen ollut tästä vapaa.Kiitos Herran.Ahdistus alkaa aina aamuisin kuin kuritus,niin kuin Paavalikin mainitsi,saan aina kuritusta aamuisin.Usein herään viideltä ahdistukseen ja alan rukoilla ystävieni,perheeni ja itseni puolesta.Yritän rukoilla ja kiittää Herraa pitkin päivää,välillä on vaikea keskittyä työntouhussa.Useimiten tuntuu että yksin kertaiset huokaukset "Herra auta" antavat voimia.Rakastan Jeesusta ja haluisin olla häntä paljon lähempänä.Välillä olen ihmeissäni miksen pääse Herraani lähemmäksi.
Itse odotan Jeesuksen tuloa malttamattomana,mutta toisaalta odotan vielä enemmän että tulisi ennen sitä suuri herätys ja tulisi uskoon paljon ihmisiä,niin paljon on ihmisiä eksyksissä.Minä olen kuollut tälle maalimalle,vaimoni mielestä vähän liikaakin joskus.Olisin valmis lähtemään taivaan kotiin,mutta minun pitää huolehtia vielä perheestäni ja rakkaistani tässä maalimassa.Olkaa siunattuja jotka Jeesusta rakastatte.Siis tämä vastaus piti tulla Jaikalille.
Niko. kirjoitti:
Tässä asiassa olen hieman erimieltä kanssasi.
Kävin pitkän keskustelun nimimerkin " " kanssa Jeesus palstalla juurikin tästä aiheesta.
Suosittelen, että luet kyseisen keskusteluketjun ajatuksen kanssa läpi.
Tempaus tapahtuu vasta sitten, kun Herra Jeesus on tuleva takaisin loistossansa suuren pasuunan soidessa!
linkki keskusteluun: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9870159Niko kirjoitti:
**'Tempaus tapahtuu vasta sitten, kun Herra Jeesus on tuleva takaisin loistossansa suuren pasuunan soidessa!***
Noin se on, vain helluntailaiset opettavat salaisesta tempaamisesta. No, se on heidän harhansa asiassa.- 12345678990
Heiveröinen kirjoitti:
Siis tämä vastaus piti tulla Jaikalille.
Kerroit Heiveröinen että ahdistus alkaa aina aamuisin. Syvässä masennuksessa on juuri aamumasennus. Päivän mittaan se monesti lievittyy sen verran että pystyy tekemään normaalit päivän hommat. Kun tuo aamumasennus muuttuu sellaiseksi ettei jaksa enään käydä pesulla, on viimeistään aika hakea apua. Tsemppiä sulle ja otahan itseäsi niskasta kiinni ja hae reilusti apua.
- Heiveröinen
12345678990 kirjoitti:
Kerroit Heiveröinen että ahdistus alkaa aina aamuisin. Syvässä masennuksessa on juuri aamumasennus. Päivän mittaan se monesti lievittyy sen verran että pystyy tekemään normaalit päivän hommat. Kun tuo aamumasennus muuttuu sellaiseksi ettei jaksa enään käydä pesulla, on viimeistään aika hakea apua. Tsemppiä sulle ja otahan itseäsi niskasta kiinni ja hae reilusti apua.
En koe olevani masentunut,elämä on kyllä rankkaa.Minua ei voi auttaa mikään ihminen se on nähty.Minun elämäni on Herran kädessä ja siitä olen kiitollinen.
- "saara"
Heiveröinen kirjoitti:
Itse odotan Jeesuksen tuloa malttamattomana,mutta toisaalta odotan vielä enemmän että tulisi ennen sitä suuri herätys ja tulisi uskoon paljon ihmisiä,niin paljon on ihmisiä eksyksissä.Minä olen kuollut tälle maalimalle,vaimoni mielestä vähän liikaakin joskus.Olisin valmis lähtemään taivaan kotiin,mutta minun pitää huolehtia vielä perheestäni ja rakkaistani tässä maalimassa.Olkaa siunattuja jotka Jeesusta rakastatte.Olen laittanut kaiken toivoni vain Jeesuksen sovitustyöhön, hän on luvannut johdattaa meitä , kun kuljemme rukoillen ja kun näin teemme niin vastuu siirtyy myös Hänelle. Näin uskon, eikä ahdistus ole enää sellaista kuin joskus ,vaan suurinta on lepo. Rukoilen aina aamuisin ja yölläkin jos ei nukuta lasteni ja eräiden ihmisten puolesta ja tietysti aina viisautta eteen tulevissa tehtävissä. Olen kokenut että lähimpänä Jeesusta olemme niissä lähimmissä ihmisissä joita kohtaamme ,sairaat vanhukset ,lapset.Eikö Jeesus sanonut että suurinta jumalanpalvelusta on käydä katsomassa sairaita orpoja ja leskiä, eikö siellä hänkin ole lähinnä ?
- Niko.
"saara" kirjoitti:
Olen laittanut kaiken toivoni vain Jeesuksen sovitustyöhön, hän on luvannut johdattaa meitä , kun kuljemme rukoillen ja kun näin teemme niin vastuu siirtyy myös Hänelle. Näin uskon, eikä ahdistus ole enää sellaista kuin joskus ,vaan suurinta on lepo. Rukoilen aina aamuisin ja yölläkin jos ei nukuta lasteni ja eräiden ihmisten puolesta ja tietysti aina viisautta eteen tulevissa tehtävissä. Olen kokenut että lähimpänä Jeesusta olemme niissä lähimmissä ihmisissä joita kohtaamme ,sairaat vanhukset ,lapset.Eikö Jeesus sanonut että suurinta jumalanpalvelusta on käydä katsomassa sairaita orpoja ja leskiä, eikö siellä hänkin ole lähinnä ?
Kyllä näin on!
Johdattakoon Herra meidän askeleitamme ja turvatkaamme yksin Häneen. Ylistys ja kunnia Jumalalle Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, sillä Hän suuressa armossaa tukee meitä, kannattaa meitä ja johdattaa meitä Hänen tahtoonsa. Pysykäämme siis Hänessä ja vaeltakaamme Hänessä turvallisin mielin.
Kristuksen rakkaus täyttäköön meidän sydämemme ja loistakoon se rakkaus meistä meidän lähimmäisillemme ja heille keitä ikinä matkallamme kohtaamme.
Siunausta sinulle Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä!
- Raamattu sanoo
että Jeesus tulee pyhiensä kanssa maan päälle vihan ajan
jälkeen - ketä nämä pyhät ovat, jos taivaassa ei ole ollut vielä
ketään uskovaa, eikä tempausta ole tapahtunut ?
Kun Jeesus tulee maan päälle vihan ajan jälkeen, niin minne
Hän tempaa omansa - kun Tuhatvuotinen valtakunta tulee
maan päälle vihan ajan jälkeen ?* Jeesus tulee toistamiseen keskellä vihanaikaa, tuhannen tuhansine pyhineen, eli seurakuntansa kanssa. Hän tulee ölymäelle, sinne mistä kerran taivaaseen astui ylösnousemuksensa jälkeen.
* Hän pelastaa Israelin kansna, he tuntevat ja tunnustavat Jeesusken Messiaakseen ja Kuninkaaseen, sitten Jeesus pelastaa Israelin antikristuksen sorron alta, ja tuhoaa antikristuksen joukkoineen. Saatana sidotaan ja heitetään vankeuteen tuhanneksi vuodeksi.
* Jeesus perustaa tuhatvuotisen valtakunnan israelin ja seurakuntansa kanssa, ja he hallitsevat maan päällä ne tuhannen vuotta Jeesuksen johdolla, ja Jerusalem on silloin koko maailman pääkaupunki. Siinä lyhyesti.- Niko.
Kaikkivaltiaan vihan viini vuodatetaan Herran tulemuksessa maailman syntiä ja vääryyttä kohtaan, se tulee todellakin olemaan vihan päivä! Ilmestyskirja kertoo kaikesta tästä.
Seurakunta on temmattu pois maailmasta ennen sitä, sillä Jumalan viha ei kohtaa heitä jotka Kristuksessa ovat. Maailma vääryksineen ja synteineen, jotka eivät Kristusta huolineet kokevat ilmestyskirjan mukaan tämän vihan. Raamattu ilmoittaa ketä tulee Jeesuksen kanssa.
Mark. 8:38
Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani tässä avionrikkojassa ja syntisessä sukupolvessa, sitä myös Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa PYHIEN ENKELIEN KANSSA."
Ei sieltä mitään temmattua seurakuntaa tule, se on uskonnollisen järjestön omaa luuloa. Ylös temmataan vain 144 000 valittuja, jotka muodostavat tuhatvuotisen hallituksen taivaassa.- Niko.
lappix kirjoitti:
Raamattu ilmoittaa ketä tulee Jeesuksen kanssa.
Mark. 8:38
Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani tässä avionrikkojassa ja syntisessä sukupolvessa, sitä myös Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa PYHIEN ENKELIEN KANSSA."
Ei sieltä mitään temmattua seurakuntaa tule, se on uskonnollisen järjestön omaa luuloa. Ylös temmataan vain 144 000 valittuja, jotka muodostavat tuhatvuotisen hallituksen taivaassa.Taivasten valtakunnassa tulee olemaan paljon suurempi luku kuin 144 000. Tämä luku on Jaakobin heimon pelastettujen lukumäärä.
Tuhatvuotinen valtakunta taivaassa? Minun Raamattuni ei puhu, että se olisi taivaassa, vaan maanpäällä. Niko. kirjoitti:
Kaikkivaltiaan vihan viini vuodatetaan Herran tulemuksessa maailman syntiä ja vääryyttä kohtaan, se tulee todellakin olemaan vihan päivä! Ilmestyskirja kertoo kaikesta tästä.
Seurakunta on temmattu pois maailmasta ennen sitä, sillä Jumalan viha ei kohtaa heitä jotka Kristuksessa ovat. Maailma vääryksineen ja synteineen, jotka eivät Kristusta huolineet kokevat ilmestyskirjan mukaan tämän vihan.Te ette usko Jeesusta, vaan sepitätte uskonnollista höpötystänne. Ketään ei temmata ennen kuin Jeesus tulee. Myös Hänen valitut joutuvat kokemaan suuren ahdistuksen. Lukekaa mitä Jeesus itse sanoi:
Matt.24.
21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
28 Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
Miksi te johdatte ihmisiä eksytykseen tahallanne?- to..
Niko. kirjoitti:
Seurakunta on temmattu pois maailmasta ennen sitä, sillä Jumalan viha ei kohtaa heitä jotka Kristuksessa ovat. Maailma vääryksineen ja synteineen, jotka eivät Kristusta huolineet kokevat ilmestyskirjan mukaan tämän vihan.Jumala on jälleen kerran kovin vihainen, mutta jos on olemassa kaiken luonut kaikkivaltias, kaikki on hänen omaa syytään, mikä ikinä on pielessä tai hyvin, on hänestä lähtöisin.
Turha luoduilleen kiukutella jos kaikki tieto ja kyky on ja on ollut, yksin itsellään. - +
Niko. kirjoitti:
Taivasten valtakunnassa tulee olemaan paljon suurempi luku kuin 144 000. Tämä luku on Jaakobin heimon pelastettujen lukumäärä.
Tuhatvuotinen valtakunta taivaassa? Minun Raamattuni ei puhu, että se olisi taivaassa, vaan maanpäällä.Höpö höpö Niko! 144 000 on juuri se oikea luku, sanoohan Raamattu sen selvästi. Eikä se ole mikään Jaakobin heimo vaan kaikki Judean sukukunnista otetut.
- Niko.
+ kirjoitti:
Höpö höpö Niko! 144 000 on juuri se oikea luku, sanoohan Raamattu sen selvästi. Eikä se ole mikään Jaakobin heimo vaan kaikki Judean sukukunnista otetut.
Siis Israelin kansan lukumäärä, sitä tarkoitin, kirjoitin hieman huolimattomasti kenties..
Se ei ole lukumäärä siitä kuinka paljon ihmisiä taivastenvaltakunnassa tulee oleman. Jos näin olisi, siellä ei olisi ainoatakaan pakanaa, sillä nämä 144 000 ovat vain ja ainoastaan Israelin kansan lukumäärä kuten ilmestyskirja selvästi kertoo. Siellä jopa luetellaan heimokohtaisesti ne määrät.
Taivaassa tulee olemaan kaikkinensa kuitenkin niin suuri joukko, että sitä ei Johannes kyennyt edes laskemaan!
Tästä kaikesta kertoo Ilmestyskirja.
On väärin väittää, että taivasten valtakuntaan pääsee vain ja ainoastaan 144 000 ihmistä, niinkui jotkut opettavat.
Se ei ole Raamatun sanoma. Niko. kirjoitti:
Taivasten valtakunnassa tulee olemaan paljon suurempi luku kuin 144 000. Tämä luku on Jaakobin heimon pelastettujen lukumäärä.
Tuhatvuotinen valtakunta taivaassa? Minun Raamattuni ei puhu, että se olisi taivaassa, vaan maanpäällä.Niko. Jeesus hallitsee tuhat vuotta 144 000 hallitsijatoverinsa kanssa. Se hallitus istuu taivaassa. Ja jos on hallitus, niin silloin on myös hallittavia, eli se suuri joukko kaikista kielistä, kansoista ja heimoista on maan päällä.
- Jymyhunaja
Edes mennyt Frank Pappa olisi sanonut: "Kilvoitelkaa ankarasti!"
- 121220
Ahdistukseen auttaa kun lähtee lenkille, joten suositten lenkille lähtöä ja sitten pienet nokoset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481169Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101089- 131083
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723