Miten feministi poikkeaa normaalista naisesta heteroseksissä?
Huomaako eron?
Rakastelua feministin kanssa
9
158
Vastaukset
- sfgsdfhsths
Eron huomaa laskusta.
- ho hum
Yleensä -ismit jäävät onneksi makuuhuoneen oven ulkopuolelle, sillä biologian määräämät halut ja himot eivät ole järjelle alisteisia.
Joilla feminismi ryömii makuuhuoneeseen asti on ongelmia suhtautumisessaan itseensä miehen halun kohteena. Ihanteen mukainen mies ei olekaan riittävän "alfa" tuottaakseen iloa sängyssä. - Varoitan !!!!!!!!!!!
Minulla on satapäisessä seksikokemuksessa 2 femakkoa. Molemmat olivat kamalia, toinen oli kuiva ja ahdistunut, toinen oli vaan ahdistunut.
Naiset ja feministit ovat ihan eri asia tuossa hommassa.- 2-4-6-8 Motorway
Oletko koskaan lukenut Erica Jongin kirjoja?
http://www.ericajong.com/old_site/interviewwitherica.htm
- Fem-ma
Tavalliset naiset kaipaavat yleensä hellyyttä, puhetta ja tunteita, feministit vaan reilua ronskia seksiä. Oikeastaan siis paljon helpompaa miehelle...
- feministit ovat
99%:sti lesboja. Hyi kakkaa hyi
- Mutta mutta:
Vaikka feministit useimmiten ovatkin lesboja, kaikki lesbot eivät ole feministejä.
- Paha Saippua
Feministi ei periaatesyistä suostu alistumaan pillun pesuun (ne alistavat kauneusihanteet). Pinttynyt kusen haju on vain kestettävä.
- 2-4-6-8 Motorway
Lue mitä (radikaali)feministit itse siitä omassa lehdessään kirjoittavat.
http://www.tulva.fi/index.php?k=15713
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510