Katoin uusinnan Sadun ja Jannen häistä ja kyllä täytyy sanoa,et emäntäpä se pitää oikein kunnon kuria miehensä pojalle.Oli iha hirveetä kattoo kun suht vieras ihminen huutaa kurkkusuorana pojalle ja sanoo et mä olen omille tytöille ihan yhtä vihainen kun ne tappelee..Toinen itkee silmät päästä eikä kukaan lohduta..
Seuraava otos missä tytöt riitelee limpparipullojen viemisestä ja mies se hakee pullot pois.Tuleva suurperheen emäntä tuumaa et mikset antanu Ronjan kantaa..Mies tuumaa et no kun ne tappelee..ja sen jälkeen kiltisti tekee tuleva suurperheen isä sovintoa Ronjan kanssa.
Sääliks käy poikaa ja isää..siinä menee hyvä isä poika suhde pilalle.Onneks aviomies ehti polkasta,kun kakkua leikattiin.:D
Satuhäät
näinkö se menee..
2
215
Vastaukset
- otan osaa..
Ei sullakaan parempaa tekemistä ole kuin miettiä sitten tälläistä?
- Uusperheäiti
Oon ihan samaa mieltä!
Kannattais olla tarkkana, että on tasaveroinen lasten kesken.
Ajattelin jo heti tuota katsoessa, että kuinkahan tuossa liitossa käy.
Valitettavasti näkyy läpi se oman lasten puolen pitäminen.
Muistakaa uusperheissä ettei toisten lapsia tarvitse rakastaa, ei siihen voi itseään pakottaa, mutta hyväksyä kaikki täytyy.
Se että jokainen on perheessä samanlailla hyväksytty pitää myös osoittaa lapsille.
Ja niitä sammakoita EI SAA tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900