voiko anaali seksistä tulla raskaaksi?

Anaali Tyttö

Voiko anaaliseksistä tulla raskaaks? Tyhmä kysymys. Mutta kun en tiedä jotkut sanoo että voi jotkut sanoo että ei. Pleas.. auttakaa mua!

14

7253

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ::::::

      Anaaliseksistä voi hivin saada helpommin.

      Raskaaksi ei voi tulla.

      Valitse kumpi on "pahempi".

    • Hoitsu

      Ja siitä siittiöt luikertaa sisälle. Siis epätodennäköistä mutta mahdollista.

    • enrikee

      Ei voi jos lykkii sedän pyllyyn. Ellei sitten käy kuten elokuvassa Junior.

      • Achtung

        hehheh siinä elokuvassa Arnnold Schwarzenneekeri tulee raskaaks...voi hitto kun oli hauska juttu...


    • Tohtori A. Naali

      Kyllä voi tulla raskaaksi, insinöörit ja verovirkailijat syntyvät siitä reiästä.

      • insinööri

        olen kuullut varmana tietona että autokauppiaat ja lakimiehet syntyisi näin.


      • Anonyymi
        insinööri kirjoitti:

        olen kuullut varmana tietona että autokauppiaat ja lakimiehet syntyisi näin.

        Sanna marinaadikin syntyi sieltä.


    • joo
    • anatomiaa

      Valkoset tulee siitä toisesta reiästä.

    • BangMan

      ainakaan, jos lukee kysymyksesi kirjaimellisesti. Kuten yleisesti on tiedossa ;), niin tarvitaan siittiöitä pimppiin ennenkuin alkaa tapahtua.

      Tuon kun pitää mielessä, niin ei ongelmaa.

      • Jorkku

        Kannattas muistaa että sperma myös valuu peräaukosta ulos ja todella voi pieniä määriä joutua pikku pimslooraasi. Ja sit paukahtaa paksuksi.

        Jos haluaa varma olla kannattaa käyttää kumiä tai syödä eetä tai sitten tunget pimslooraasi ehkäisyvaahtopuikon.
        ESIM: Viimeksi viikko sitten vedin rakastajaani takaapäin anukseen ja kun olin vedin kyrpäni ulos sperman heiton jälkeen huomasin että kivasti spermaa pulppuaa naiseni anuksesta ja osat valu suoraan vitunhuulien päällä niin kyllä siinä on vaara että vähän menee sisään ja siittöitähän tarvitaan vaan yksi raskauteen.


      • BangMan
        Jorkku kirjoitti:

        Kannattas muistaa että sperma myös valuu peräaukosta ulos ja todella voi pieniä määriä joutua pikku pimslooraasi. Ja sit paukahtaa paksuksi.

        Jos haluaa varma olla kannattaa käyttää kumiä tai syödä eetä tai sitten tunget pimslooraasi ehkäisyvaahtopuikon.
        ESIM: Viimeksi viikko sitten vedin rakastajaani takaapäin anukseen ja kun olin vedin kyrpäni ulos sperman heiton jälkeen huomasin että kivasti spermaa pulppuaa naiseni anuksesta ja osat valu suoraan vitunhuulien päällä niin kyllä siinä on vaara että vähän menee sisään ja siittöitähän tarvitaan vaan yksi raskauteen.

        Totta puhut.

        Samaa on koettu täälläkin. Jostain kumman syystä sitä on aikas kiva katella, kun kaikki on ihan "tavarassa" ;>


      • Jorkku kirjoitti:

        Kannattas muistaa että sperma myös valuu peräaukosta ulos ja todella voi pieniä määriä joutua pikku pimslooraasi. Ja sit paukahtaa paksuksi.

        Jos haluaa varma olla kannattaa käyttää kumiä tai syödä eetä tai sitten tunget pimslooraasi ehkäisyvaahtopuikon.
        ESIM: Viimeksi viikko sitten vedin rakastajaani takaapäin anukseen ja kun olin vedin kyrpäni ulos sperman heiton jälkeen huomasin että kivasti spermaa pulppuaa naiseni anuksesta ja osat valu suoraan vitunhuulien päällä niin kyllä siinä on vaara että vähän menee sisään ja siittöitähän tarvitaan vaan yksi raskauteen.

        Joo on se mahdollista vaikkei kovin todennäköistä.


    • Pexi

      Ikävä kyllä sun äitis tuli aikoinaan raskaaksi kun sinua teki. Kysy siltä mihin rööriin isäsi sitä ronttasi. No paskat geenit koko perheellä, ketä niistä syyttämään?
      Pexi

      PS: Aika kehno esitys esittää jotain toista tuo sun "Anaali Tyttö" esitys. No, ylläolevaan ei ole lisättävää

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe