...............runkosarjasijoitus ensi kaudella?
monet noita Jatkoajassa veikkailevat ja sijottelevat Ässiä automaattisesti häntäpäähän,oma veikkaus on kaikkea sijoilla 5-8
Ässien..........
5
123
Vastaukset 5
- Tori-Jarkki
Ns. varma tieto: patapaidat pääsevät säälipleijareihin ottamaan tylysti turpaan joltakin tamperelaisjoukkueelta.
Offtopiccina mainittakoon että erään kerran rakastelin porilaisen naisen kanssa. Neitokaisen hajusta päätellen ei saippua ja peseytyminen ole tuttua Porissa. - Pata-Kattila
Realistinen sijoitusveikkaus Ässille on 9-13.
- R
ÄSsät kamppailee jumbosijasta yhdessä Saipan knassa,
- lukko perseeseen
Fakta on että viime kauden 2. sija runkosarjassa ei varmasti toistu, mutta uskon että sääleihin ainakin päästään.
- näääääs
Kyllähän Porilaisille mestaruuden soisi, elleivät olisi niin vittumaista ja outoa kansaa, ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518