MITÄ HÖYLÄÄMISTÄ TÄMÄ NYT ON?
ENSI ALV EI NOUSE JA SITTEN RUUAN ALV SAATTAAKIN NOUSTA ELI TOSI ELÄMÄSSÄ SE TULEE NOUSEMAAN.
TÄYTYYKÖ MINUN NYT TARKISTAA KANTAANI?
http://yle.fi/uutiset/teemat/vaalit_2011/2011/06/vain_yleista_alv-prosenttia_ei_koroteta_-_muita_kylla_2663379.html?origin=rss
OLIN VÄÄRÄSSÄ, MIKÄ ON ERITTÄIN HARVINAISTA.
NO JOO, KIITTI *******!
3
<50
Vastaukset
- hhj..
Piiloveroilla kusetetaan äänestäjiä.
- Axel Freudenthal
Uppsala Rasbiologiska Institutet: "Tärkeintä on, että pankkiirimme saavat rahat pankkiveron myötä ja myös Portugalin ja Kreikan tukipaketin myötä. Tästä paljon kiitoksia Jykelle ja Eerolle. Tietysti on myös tärkeää, että suomen pakkoruotsitusta tehostetaan. Nämä ovat ne avainasiat, joista emme tingi."
- hunni
Ruotsinkieli saa pysyä kouluissa niin kauan kuin Suomi on kaksikielinen maa - piste ja siitä en tingi.
Julistuksellinen uskonnon opetus voitaisiin hoitaa pyhäkouluissa ja ripareilla ja tietenkin kirkon kivikovissa ja ergonomisesti kehnosti muotoilluissa penkeissa.
Syy: kun oppii ruotsin kieltä edes välttävästi on helpompaa oppia esim. saksan kieltä. Uskonto ei perustu faktoihin vaan kokoelmaan hataria tarinoita - ruotsinkieli perustuu faktoihin.
Ruotsinkieli ei hajota kakaroiden päätä - uskonnon opetus aiheuttaa herkimmille traumoja varsinkin kun samaan aikaan opetetaan biologian tunneilla kehitysoppia joka taas perustuu tieteeseen.
Tukipaketeista olen samaa mieltä koska teimme niin tai näin (tuemme tai emme) kylmät käy joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770