Olen vuoden verran oksentanut; ensin osasin kontrolloida syömistäni ja laskin kalorit erittäin tarkasti, elin muutaman kuukauden 1000-1200 kalorilla. Syksyllä diettini luonnollisesti riistäytyi käsistä kun oli jatkuvasti nälkä ja aloin syödä muutaman 100 kaloria enemmän.
Hain apua psykologilta, mutta tajusin vasta käyntien loputtua, ettei syömishäiriööni suhtauduttu vakavasti, koska ahmininen tarkoitti korkeintaan yhtä karkkipussia päivässä. En kuulemma ole tarpeeksi sairas, että minulle voisi suositella hoitoa. Sain ahmimishäiriöön lääkkeet, mutta lopetin niiden syömisen melkein heti. En halua syödä lääkkeitä, koska en usko niiden tehoavan.
Nyt olen päivittäin ahminut ruokaa ja makeaa kaapeista, ja minulla on jatkuvasti nälkä. En osaa lopettaa syömistä edes lounaan jälkeen, (ennen se riitti), vaan syön sen lisäksi useita välipaloja putkeen. Ahmimisen jälkeen joko oksennan tai otan päiväunet ja teen lihaskuntoja.
Pelkään, että ahmimiseni pahenee ja lihon kaikki laihduttamani kilot takaisin! Peilistä näen lihavan epäonnistujan. Minulla ei ole itsehillintää jatkaa laihduttamista. Pitääkö minun ahmia tuhansia kaloreita päivässä ennen kuin minut otetaan vakavasti?!
neuvoja vailla
Mulan
0
162
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443022Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362641Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532594Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1042277Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482104Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501556
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231228Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185