LÄNSITERRORISMI JYRÄÄ

Suomi vaikenee

Puolustan jokaista hallitsijaa joka joutuu tämän nykyisen LÄNSITERRORISMIN UHRIKSI, kuten Gaddafi nyt esimerkiksi Libyassa ja koko Libyan kansa.
EU on osa Länsiterrorismia, kuten myös Suomi ja sen hallitus ja poliitikot, jotka eivät tuomitse tätä USA:n, Ranskan, Britannian ja muitten NATO- ja EU-maitten harjoittamaa terrorismia Afrikassa ja Aasiassa.
Terrorismi on terrorismia kun tunkeudutaan toiseen maahan ja aletaan ilman mitään syytä pommittamaan maata, kuten esim Libyaa ja olemaan muka kansan asialla, ja paskat, terrorstit ovat vain omalla asiallaan.
Ranska siellä häärii päällepäsmärinä ja EU on jo perustanut oman toimistonsakin Libyaan!
Me olemme olleet äänestämässä tämän terrorismin puolesta, Stubb se siellä häärii ulkoministerinä!
Ja kait se Häkämieskin, tuo karmea NATO-intoilija on siellä sotaa lietsomassa niin paljon ku ehtii.

Sympatisoin todella jokaisen Afrikan ja Aasian maan puolesta joka joutuu tämän EU- ja NATO-maitten terrorismin kohteeksi.

SIksi meidän poliitikot ja media eivät ole oikeuden puolesta koska tietävät että Suomi on hyväksynyt tämän LÄNSITERRORISMIN.
KANSA VAAN EI HYVÄKSY.
Mutta vähätpä meidän poliitikkomme siitä piittaavat.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI LÄNSITERRORILLE

Todella karmeaa toimintaa EU:lta ja NATO-mailta ja USA:ta.
      Ovat jo panneet maan tasalle Irakin ja Afganistanin, nyt Libyan ja sitten yritetään terroritoimilla Syyriaakin.
      Tunisia ja Egypti jo kaatuivat kun siellä pantiin toimeen "kapinoita" ja sitten autettiin näitä omatekosia "kapinallisia" Naton toimesta ja kyllähän se EU tukee ja SUomi on EU:n jäsen joka on nyt terrorstimaa siinä missä muutkin Länsiterrorismia harjoittavat maat.
      Suomi ei ole enää puolueeton, Suomi on vaartallisella tiellä.

• 12

Miksi symbatioit kommunistejä ja diktaattoreita? Oletko epäonnistunut elämässäsi?

• EI Länsiterrorille

Minä sympatisoin oikeuden ja rauhan puolesta.
        Eihän kukaan viisas ihminen voi puolustaa tuollaista terrorismia, mitä USA, NATO JA EU-maat Suomi mukana suuntaavat Libyaan ja moneen muuhunn Afrikan ja Aasian maahan.
        Siis jos vain epäonnistuneet ihmiset puolustavat oikeutta ja taistelevat LÄNSITERRORISMIA VASTAAN, niin olen mielelläni epäonnistunut.
        Ja diktatuureista puheenollen, miksi vain sosialistiset hallitsijat joilla on öljyvarat pommitetaan, miksei oikeistodiktatuurit?
        Vastaan itse: Oikeistodiktatuurit ovat jo USA:n ja NAtomaitten hallitsemia, kun taas sosialistimaat vastustavat ulkomaitten sekaantumista, koska heidän öljyvaransa on KANSALLISTETTU. Juu, siis se tarkoittaa että öljyvarat ovat kansan omistuksessa.
        Libya oli vauras rikas maa, siis OLI. Kuten myös Irak.

• Go Syyria go!
        EI Länsiterrorille kirjoitti:

Eihän kukaan viisas ihminen voi puolustaa tuollaista terrorismia, mitä USA, NATO JA EU-maat Suomi mukana suuntaavat Libyaan ja moneen muuhunn Afrikan ja Aasian maahan.
        Siis jos vain epäonnistuneet ihmiset puolustavat oikeutta ja taistelevat LÄNSITERRORISMIA VASTAAN, niin olen mielelläni epäonnistunut.
        Ja diktatuureista puheenollen, miksi vain sosialistiset hallitsijat joilla on öljyvarat pommitetaan, miksei oikeistodiktatuurit?
        Vastaan itse: Oikeistodiktatuurit ovat jo USA:n ja NAtomaitten hallitsemia, kun taas sosialistimaat vastustavat ulkomaitten sekaantumista, koska heidän öljyvaransa on KANSALLISTETTU. Juu, siis se tarkoittaa että öljyvarat ovat kansan omistuksessa.

Syyria panee hanttiin. Hyvä Syyria!

• Hitler jää toiseks
        EI Länsiterrorille kirjoitti:

Ei näytä loppua tulevan tälle LÄNSITERRORISMIN VERENVUODATUKSELLE AFRIKASSA JA AASIASSA.
        Hullu Rasmunsen NATO:ssa ja hullu Sarkozy Raskassa ja hullu Stubb ja Häkämies Suomessa.
        Siis noin se maailma pannaan pakettiin, pommitetaan NATO-voimin ja EU:n tuella ja YK:n terrorijärjestön hyväksymänä maa toisensa jälkeen paskaksi ja rosvotaan sen öljyt ja kullat.
        Se on siinä.

• ihmettelijä-1

Tiedonantajan toimituksessa ollut taas yövalvojaiset!!!!
      Toimettomat ÄNKYRÄT voivat vaikka ympäri vrk:t valvoa kun ansiotyöt
      eivät haittaa elämän järjestystä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      182
      13660
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4950
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      155
      3728
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2863
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1707
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe